Als ik dat stelde dan had ik dat wel gezegd. Hou eens op met reacties naar eigen behoeven te interpreteren en lees gewoon wat er staat. (Pleit jij daar niet voor m.b.t. de Koran trouwens?)quote:Op zondag 13 september 2015 13:58 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Jij stelt nu dat een Jehova's getuige per definitie niet gelijk kan hebben omdat hij/zij Jehova;s getuige is?
Je hebt wel een valide punt, dat is een sentiment dat onder extremisten leeft, dat Ali B een fopmoslim is, alleen een saillant detail is wel dat bijv Ali B meer voor de Syrische vluchtelingen heeft betekent, zijn 'broeders' dan de gemiddelde Imam die haat loopt te zaaien en Ali afkeurt.quote:Op zondag 13 september 2015 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar Trig, Ali b is geen eckte.
Srsly. Wie ben ik, wie ben jij, wie is iemand anders om te zeggen van iemand anders, en dan vooral wildvreemden, wat ze wel of niet of halfslachtig zijn. Ik ben een atheïst, een hardloper, een wetenschapper, een theeliefhebber en uitslaperen er is niemand die mij gaat vertellen dat ik een van deze dingen niet ben omdat ik iets (niet) doe wat volgens een ander wel of niet gedaan zou moeten worden om mijnzonte "mogen" noemen.
Maar wat bedoelde je dan? Leg eens uit? Je zegt:quote:Op zondag 13 september 2015 14:17 schreef Molurus het volgende:
Als ik dat stelde dan had ik dat wel gezegd.
Ik stel vastquote:0s.gif Op zondag 13 september 2015 13:27 schreef Molurus het volgende:
De enige waarvan je bijval krijgt is een Jehova Getuige. Oh ironie.
Hoe moet ik het dan interpreteren? Dat je bedoeld dat het niet uit maakt wat je achtergrond is? Misschien interpreteer ik het verkeerd. Je maakt vaak van interpreteren nogal een issue. En ik schijn er volgens jou en anderen niet goed in te zijn. Dus leg eens uit joe ik dat moet interpreteren zodat het niet neerkomt op dat je een Jehova's getuige bij voorbaat al uitsluit van het hebben van een rechtsgeldige mening/stelling.quote:Maar nu maak je dus een grote fout en laat je zien wie hier echt discrimineert. Jij stelt nu dat een Jehova's getuige per definitie niet gelijk kan hebben omdat hij/zij Jehova;s getuige is?
Zie je niet in dat je eigenlijk eigenlijk een beetje hypocriet ben, een beetje heel erg?
Misschien moet jij dat eens doen. Je wordt niet voor niks door meerdere mensen hier op je gedrag gewezen. Bij elke kritiek reageer je bijna louter vijandig en je denkt alleen maar dat je gelijk hebt. Lekker discussiëren is dat.quote:Op zondag 13 september 2015 14:07 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Zet je enorme ego aan de kant en zet je roze bril af. En kijk eens goed in de spiegel!!
Dan zul je wel de rest van de post die je quote moeten lezen. Daarin leg ik dat namelijk uit.quote:Op zondag 13 september 2015 14:24 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan? Leg eens uit?
Ben ik hier om "vriendjes" te maken dan? Dan heb je mij verkeerd geinterpreteerd. Het zal me aan mn reet roesten. Dat soort "vriendjes" zijn volledig betekenisloos!!!quote:Op zondag 13 september 2015 14:17 schreef Molurus het volgende:
Anders gezegd: je zit hier ruzie te maken met de enige mensen die kans maken om sympathie te hebben voor je standpunt. Dat lijkt mij niet handig.
Overige topics niet gelezen, maar hier staat eigenlijk in het kort waarom landen waar men overwegend moslim is het gewoon het beste doen onder een dictator.quote:Op zondag 13 september 2015 13:53 schreef Molurus het volgende:
Daarom kan je niet anders concluderen dat een overtuigd Moslim niet verenigbaar is met democratie, vrijheid van meningsuiting, gelijke rechten, vrij denken, homosexualiteit.
Heb ik gelezen, je probeert er een andere draai aan te geven!! Je reactie is discriminerend, hoe je ook draait maakt niet uit.quote:Op zondag 13 september 2015 14:25 schreef Molurus het volgende:
Dan zul je wel de rest van de post die je quote moeten lezen. Daarin leg ik dat namelijk uit.
Zolang jij uitsluitend leest wat je wilt lezen en de rest negeert komen we nergens.
Disclaimer: dat is niet mij tekst.quote:Op zondag 13 september 2015 14:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Overige topics niet gelezen, maar hier staat eigenlijk in het kort waarom landen waar men overwegend moslim is het gewoon het beste doen onder een dictator.
Maar de koran is precies dat. Het is het woord van een dictator, Mohammed/God/Allahquote:Op zondag 13 september 2015 14:30 schreef Geralt het volgende:
Overige topics niet gelezen, maar hier staat eigenlijk in het kort waarom landen waar men overwegend moslim is het gewoon het beste doen onder een dictator.
Probeer er eens inhoudelijk op te reageren. Met schreeuwen bereik je tot dusver niets. Of denk je werkelijk dat je iemand hier ergens van hebt overtuigd? Dat lijkt me heel naief.quote:Op zondag 13 september 2015 14:30 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Heb ik gelezen, je probeert er een andere draai aan te geven!! Je reactie is discriminerend, hoe je ook draait maakt niet uit.
Ik zie het. Gewoon gequote vanuit de OP, maar dat was al een quote van iemand.quote:Op zondag 13 september 2015 14:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Disclaimer: dat is niet mij tekst.
Nope, ik schreeuw niet. Dan zou ik hoofdletters gebruiken om schriftelijk aan die definitie te voldoen. Dus weer zit je er naast met interpreteren!! Mocht je doelen op uitroepteken, dat is enkel een vorm van stellig mededelen!quote:Op zondag 13 september 2015 14:33 schreef Molurus het volgende:
Het enige dat je tot dusver hebt bereikt is een grote verzameling topics waarin je zit te schreeuwen tegen mensen die het met je eens zijn: de Islam is een enge ideologie. Dat zijn de feiten.
Ja en? Ik stel gewoon dat die paar zinnen in de OP, wat kennelijk een quote van jou was, prima beschrijven waarom dergelijke landen gewoon een dictator nodig hebben om redelijk stabiel te zijn/blijven. Democratie gaat daar imo simpelweg niet werken.quote:Op zondag 13 september 2015 14:33 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Maar de koran is precies dat. Het is het woord van een dictator, Mohammed/God/Allah
En daarom zal het hier ook niet werken om dat het een erg stellige religie is die geen tegenspraak duldt.quote:Op zondag 13 september 2015 14:38 schreef Geralt het volgende:
Ja en? Ik stel gewoon dat die paar zinnen in de OP, wat kennelijk een quote van jou was, prima beschrijven waarom dergelijke landen gewoon een dictator nodig hebben om redelijk stabiel te zijn/blijven. Democratie gaat daar imo simpelweg niet werken.
Kennelijk had ik daarbij moeten vermelden dat 'schreeuwen' in deze context niet letterlijk bedoeld is aangezien jij alles letterlijk interpreteert.quote:Op zondag 13 september 2015 14:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Nope, ik schreeuw niet. Dan zou ik hoofdletters gebruiken om schriftelijk aan die definitie te voldoen. Dus weer zit je er naast met interpreteren!! Mocht je doelen op uitroepteken, dat is enkel een vorm van stellig mededelen!
Whatever.quote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef Molurus het volgende:
Kennelijk had ik daarbij moeten vermelden dat 'schreeuwen' in deze context niet letterlijk bedoeld is aangezien jij alles letterlijk interpreteert.
Probeer je eens voor te stellen wat 'een niet letterlijke betekenis' zou kunnen inhouden. M.b.t. tot alles dat je leest, inclusief de Koran.quote:
Scherpquote:Op zondag 13 september 2015 14:43 schreef Molurus het volgende:
[..]
Kennelijk had ik daarbij moeten vermelden dat 'schreeuwen' in deze context niet letterlijk bedoeld is aangezien jij alles letterlijk interpreteert.
Ik zal het een keer duidelijk stellen voor je. Als Moslim, moet je een soort eed afleggen. Een getuigenis zoals men het noemt. Je moet verklaren/getuigen dat de Koran het het volmaakte boek is en het volmaakte woord van god, het heeft ABSOLUTE autoriteit. Wat er dus in de Koran staat gaat dus boven alles en is absoluut waar!!quote:Op zondag 13 september 2015 14:45 schreef Molurus het volgende:
Probeer je eens voor te stellen wat 'een niet letterlijke betekenis' zou kunnen inhouden. M.b.t. tot alles dat je leest, inclusief de Koran.
Dat is namelijk precies wat zo'n beetje alle christenen en moslims doen wanneer een letterlijke interpretatie niet strookt met hun persoonlijke waarden en overtuigingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |