Rohan Dennis.quote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie gaat volgens jou de tijdrit winnen?
Sowieso een beetje raar dat hij denkt iets te kunnen zeggen over mijn UI, zonder mijn instemmingquote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jij gaat andere mensen UI bets opdringen zonder tegenprestatie. Laf hoor.
Sommige users zijn zo.quote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus jij gaat andere mensen UI bets opdringen zonder tegenprestatie. Laf hoor.
Leuk dat je nu ook meekijktquote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed moment om in te schakelen wel
Ik durf de uitdaging aan.quote:
Oke.quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf de uitdaging aan.
Wint Dumoulin, neem jij een UI van #Viesviswijf Helene Hendriks.
Wint Dennis, dan bepaal jij nog maar wat.
Ik doe mee, en dan moet Cavaliers zijn ondertitel veranderen in: Mani is een topper.quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf de uitdaging aan.
Wint Dumoulin, neem jij een UI van #Viesviswijf Helene Hendriks.
Wint Dennis, dan bepaal jij nog maar wat.
En als Cavaliers wint, wat wordt dan jouw ondertitel?quote:Op zondag 13 september 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe mee, en dan moet Cavaliers zijn ondertitel veranderen in: Mani is een topper.
Dat mag hij bepalen natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En als Cavaliers wint, wat wordt dan jouw ondertitel?
Oh ja, ik vergeet steeds dat dat bij ABO hoort.quote:Op zondag 13 september 2015 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat niet.
Misschien moet je minder lekken uit ABO :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |