Rustaaaaghquote:Op zondag 13 september 2015 14:19 schreef Sked het volgende:
ROT EENS OP MET DAT DERBY GEZEIK
HET IS GODVERDOMME GEEN DERBY
Ik heb net ook koffie gedronken. Voor de rest wens ik jullie kindertjes nog een fijne dag, ik ga naar de plaatselijke RC.quote:Op zondag 13 september 2015 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga weg met je derby, Jan-Joost.
Walgelijke drang om elke wedstrijd zo debiel op te hypen.
Tijd voor koffie.
Veel plezier. Ik ga kijken hoe lang Willem II het volhoudt en dan ben ik ook weg.quote:Op zondag 13 september 2015 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb net ook koffie gedronken. Voor de rest wens ik jullie kindertjes nog een fijne dag, ik ga naar de plaatselijke RC.
quote:Op zondag 13 september 2015 14:19 schreef Sked het volgende:
Niet zo zuur jongensquote:Op zondag 13 september 2015 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga weg met je derby, Jan-Joost.
Walgelijke drang om elke wedstrijd zo debiel op te hypen.
Tijd voor koffie.
Niet? Wat is het danquote:Op zondag 13 september 2015 14:19 schreef Sked het volgende:
Ik geef ze 90 minuten.quote:Op zondag 13 september 2015 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier. Ik ga kijken hoe lang Willem II het volhoudt en dan ben ik ook weg.
Uh...? Dat dacht ik toch niet...quote:Op zondag 13 september 2015 14:22 schreef Groby het volgende:
Ik denk dat twente wat meer leeft bij de supporters van groningen
quote:der·by (de; m; meervoud: derby's)
1 sportwedstrijd tussen twee ploegen uit dezelfde streek
Is dat de graadmeter? Ik vind het jatten van de Groningse middenstip en het wijzigen van alle plaatsnaambordjes in "Hoerenveen" meer zeggen eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2015 14:23 schreef Groby het volgende:
[..]
Jawel, bij twente was het bijna altijd knokken
Niet eens in dezelfde provincie, 60 kilometer uit elkaarquote:
Fair enoughquote:Op zondag 13 september 2015 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet eens in dezelfde provincie, 60 kilometer uit elkaar
De enige reden dat dit tot derby is gebombardeerd is omdat het lange tijd de enige twee ploegen in de Eredivisie boven Overijssel zijn geweest
Dan ken je de historische rivaliteit tussen (Stad) Groningen en Friesland niet.quote:Op zondag 13 september 2015 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet eens in dezelfde provincie, 60 kilometer uit elkaar
De enige reden dat dit tot derby is gebombardeerd is omdat het lange tijd de enige twee ploegen in de Eredivisie boven Overijssel zijn geweest
Hij heeft wel 3x gelijk gehadquote:Op zondag 13 september 2015 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
Opvallend dat Mario elke week winst voorspelt voor Feijenoord. Vraag me af waarom dat zou zijn.
Neem suks dan op in tilburg ofzo.quote:
KNVB vond het anders een beetje zielig worden voor Marioquote:Op zondag 13 september 2015 14:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft wel 3x gelijk gehad
Echte experts voorspellen vaker een gelijkspelletje.quote:Op zondag 13 september 2015 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
Opvallend dat Mario elke week winst voorspelt voor Feijenoord. Vraag me af waarom dat zou zijn.
Zal best, maar om nou naast de scheids te gaan staan om je ploeggenoten nog een extra hand te gevenquote:
Eredivisie > BPLquote:Op zondag 13 september 2015 14:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik ga deze wedstrijd maar even kijken, geen zin in de Spurs
Maar dat was niet de kampioenswedstrijdquote:Op zondag 13 september 2015 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Van der Struijk had ooit Dries Mertens in zijn zak
Ricardo van Rhijn ook.quote:Op zondag 13 september 2015 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Van der Struijk had ooit Dries Mertens in zijn zak
Niks mis mee, Gio weet waarschijnlijk ook nog niet echt wat voor voetbal hij nou wil spelenquote:
quote:Op zondag 13 september 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt voorspelbaar voetbal.
Weer een typische wedstrijd van Feyenoord dusquote:
Ook hij wordt rustig gebrachtquote:Op zondag 13 september 2015 14:36 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom zit de nieuwe Laudrup op de bank bij Willem II?
Moet wennen aan het Willem II voetbal.quote:Op zondag 13 september 2015 14:36 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom zit de nieuwe Laudrup op de bank bij Willem II?
Gewoon via de vleugels diepte zoeken en dan hopen dat Kramer hem erin knikt of iemand via de afvallende bal.quote:Op zondag 13 september 2015 14:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Weer een typische wedstrijd van Feyenoord dus
Dat dus, hoewel ik rood meer terecht zou vinden dan geel... Idiootquote:Op zondag 13 september 2015 14:39 schreef Tagliano het volgende:
Minimaal geel, kun je makkelijk rood geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |