Is dat de graadmeter? Ik vind het jatten van de Groningse middenstip en het wijzigen van alle plaatsnaambordjes in "Hoerenveen" meer zeggen eigenlijkquote:Op zondag 13 september 2015 14:23 schreef Groby het volgende:
[..]
Jawel, bij twente was het bijna altijd knokken
Niet eens in dezelfde provincie, 60 kilometer uit elkaarquote:
Fair enoughquote:Op zondag 13 september 2015 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet eens in dezelfde provincie, 60 kilometer uit elkaar
De enige reden dat dit tot derby is gebombardeerd is omdat het lange tijd de enige twee ploegen in de Eredivisie boven Overijssel zijn geweest
Dan ken je de historische rivaliteit tussen (Stad) Groningen en Friesland niet.quote:Op zondag 13 september 2015 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet eens in dezelfde provincie, 60 kilometer uit elkaar
De enige reden dat dit tot derby is gebombardeerd is omdat het lange tijd de enige twee ploegen in de Eredivisie boven Overijssel zijn geweest
Hij heeft wel 3x gelijk gehadquote:Op zondag 13 september 2015 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
Opvallend dat Mario elke week winst voorspelt voor Feijenoord. Vraag me af waarom dat zou zijn.
Neem suks dan op in tilburg ofzo.quote:
KNVB vond het anders een beetje zielig worden voor Marioquote:Op zondag 13 september 2015 14:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij heeft wel 3x gelijk gehad
Echte experts voorspellen vaker een gelijkspelletje.quote:Op zondag 13 september 2015 14:27 schreef Cavaliers het volgende:
Opvallend dat Mario elke week winst voorspelt voor Feijenoord. Vraag me af waarom dat zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |