abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:57:34 #51
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156130365
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:55 schreef Ramboetan het volgende:
Wel raar dat PSV-supporters hem steeds uitfloten
Dat was Blind..... Depay is juist toegejuicht tot op het punt dat het van mij wel wat minder mocht voor de wedstrijd.
pi_156130473
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat was Blind..... Depay is juist toegejuicht tot op het punt dat het van mij wel wat minder mocht voor de wedstrijd.
*; Schatje ben je ook he
  woensdag 16 september 2015 @ 00:03:25 #53
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156130514
memphis *O*
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_156130592
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:55 schreef BadderHaring het volgende:
Kan er geen kut van, die Memphis. :)
Ondanks die mooie goal, inderdaad.
pi_156131000
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2015 00:06 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Ondanks die mooie goal, inderdaad.
Heeft United toch mooi de kas van Psv en Ajax gespekt door Depay en Blind te kopen.
pi_156642007
Freek Jansen, verslaggever van Voetbal International, schrijft op Twitter dat de spelers van Oranje de media te woord staan, maar dat Depay daar geen zin in had. “Ik praat niet met de schrijvende pers”, zou de aanvaller tegen verslaggevers van Voetbal International, De Telegraaf en het Algemeen Dagblad hebben gezegd. Er volgde geen verdere uitleg.

Op Twitter wordt Depay direct fel bekritiseerd: de international wordt door veel personen beschuldigd van sterallures en arrogant gedrag

Wat een eng ventje is dit toch :r
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:08:56 #57
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156642519
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:46 schreef hafcfan het volgende:
Freek Jansen, verslaggever van Voetbal International, schrijft op Twitter dat de spelers van Oranje de media te woord staan, maar dat Depay daar geen zin in had. “Ik praat niet met de schrijvende pers”, zou de aanvaller tegen verslaggevers van Voetbal International, De Telegraaf en het Algemeen Dagblad hebben gezegd. Er volgde geen verdere uitleg.

Op Twitter wordt Depay direct fel bekritiseerd: de international wordt door veel personen beschuldigd van sterallures en arrogant gedrag

Weet jij veel, misschien moest hij wel heel erg schijten en wilde hij daarom niet praten. En al wil hij niet praten, zal mij een kutzorg zijn. Ik hoef hem niet te horen, ik wil dat hij voetbalt.
pi_156642568
Nou,ik ben het wel eens hoor met wat hafcfan zegt. Het valt mij ook op dat Depay zich steeds drukker maakt over zijn volgende uitmonstering dan zijn prestaties op het veld bij Manchester United. Niet voor niets heeft Van Gaal hem nu al twee keer voortijdig in een wedstrijd naar de kant gehaald. Ik hoop dat ze bij VI komende vrijdag even heerlijk losgaan op die Depay en zijn sterallures.
pi_156642694
Depay, wereldster :')
Ga toch weg man! Arrogante kut hork dat het is. Presteert helemaal niets daar bij United.
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:30:46 #60
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_156648877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Weet jij veel, misschien moest hij wel heel erg schijten en wilde hij daarom niet praten. En al wil hij niet praten, zal mij een kutzorg zijn. Ik hoef hem niet te horen, ik wil dat hij voetbalt.
Raar dat je hem verdedigt. Als ie zo duidelijk zegt dat ie niet met de schrijvende pers praat zal dat niet zijn omdat ie haast heeft. Naar mijn mening moet je als voetballer van het Nederlands Elftal altijd bereid zijn om de pers te woord te staan, je vertegenwoordigt het Nederlandse volk en dat volk wil graag van haar sterren horen.

Vond je hetzelfde toen Van Persie in 2012 op het EK de media boycotte?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:19:53 #61
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156650484
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Raar dat je hem verdedigt. Als ie zo duidelijk zegt dat ie niet met de schrijvende pers praat zal dat niet zijn omdat ie haast heeft. Naar mijn mening moet je als voetballer van het Nederlands Elftal altijd bereid zijn om de pers te woord te staan, je vertegenwoordigt het Nederlandse volk en dat volk wil graag van haar sterren horen.

Waar verdedig ik hem? Het interesseert me gewoon geen hol. En nee, bij van Persie was het me ook een zorg.

Ik vind het vooral treurig dat er zo'n dingetje van gemaakt wordt, vooral door mensen die zelf nooit op hoog niveau hebben gesport.

Allerlei redenen te bedenken waarom hij niet wil praten en één daarvan is dat het een arrogant kutjong is en dat wordt er dan maar meteen van gemaakt omdat dat wel lekker past in het image wat hij toont.

Allemaal lekker de makkelijkste optie kiezen, want dan worden er weer krantjes verkocht en linkjes geklikt.

Natuurlijk is het niet handig van hem en heeft hij de schijn tegen. Boeiend.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:44:44 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_156651522
Wat een gedoe, praat gewoon met de pers.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_156651945
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Waar verdedig ik hem? Het interesseert me gewoon geen hol. En nee, bij van Persie was het me ook een zorg.

Ik vind het vooral treurig dat er zo'n dingetje van gemaakt wordt, vooral door mensen die zelf nooit op hoog niveau hebben gesport.

Allerlei redenen te bedenken waarom hij niet wil praten en één daarvan is dat het een arrogant kutjong is en dat wordt er dan maar meteen van gemaakt omdat dat wel lekker past in het image wat hij toont.

Allemaal lekker de makkelijkste optie kiezen, want dan worden er weer krantjes verkocht en linkjes geklikt.

Natuurlijk is het niet handig van hem en heeft hij de schijn tegen. Boeiend.
Maak je anders even lekker druk meid.
pi_156654746
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:30 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Weet jij eigenlijk wel wat je zelf typt of sla je gewoon random met je hasses op je toetsenbord? Als voetballer vertegenwoordig je het Nederlandse volk? Nee, bedankt.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:03:57 #65
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_156655337
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Weet jij eigenlijk wel wat je zelf typt of sla je gewoon random met je hasses op je toetsenbord? Als voetballer vertegenwoordig je het Nederlandse volk? Nee, bedankt.
Ongelukkig geformuleerd. Ik bedoelde dat je je land vertegenwoordigt.

Over typen gesproken, wat zijn 'hasses' :?
pi_156672579
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:44 schreef rubbereend het volgende:
Wat een gedoe, praat gewoon met de pers.
Dit, die jongen staat steeds meer buiten de realiteit. Of neem een cursus mediatraining als je als publiek persoon geen fatsoenlijke zin voor de camera kan uitspreken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 7 oktober 2015 @ 21:15:53 #67
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_156676456
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 15:46 schreef hafcfan het volgende:

Van Persie trekjes. Depay zal wel veel optrekken met die nep Turk.
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:27:57 #68
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_156694702
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als ie iets zegt voor de camera, zal het zeker niet de oplossing van het vluchtelingenprobleem zijn.

:P
Ja ja
  donderdag 8 oktober 2015 @ 19:32:35 #69
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156694817
quote:
10s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 19:27 schreef Piebe het volgende:

[..]

Als ie iets zegt voor de camera, zal het zeker niet de oplossing van het vluchtelingenprobleem zijn.

:P
Nee, hij is niet te slim voor de camera.
pi_156734845
Een voetballer die slim is... :') Eerder uitgekookt zal je bedoelen.
pi_157092132
Van makkelijk scorende speler in de Eredivisie in navolging van grootheden als Bulykin, Vleminkx, Malki en Alves naar het absolute toptalent, verder dan Ronaldo op zijn 21e en de merknaam M7 naar bankzitter achter Lingard. Maar het ligt niet aan zijn lifestyle, niet aan zijn lichaam en ook niet aan zijn talent. Geduld, dat is wat er nodig is bij Memphis Depay, want alles komt uiteindelijik weer goed.
pi_157279136
En nu ook niet meer bij de selectie van het Nederlands elftal. Het lijkt allemaal bergafwaarts te gaan met het grote talent. Blind geeft aan dat het een mentale kwestie is bij Depay en van Gaal beaamt dat maar geeft ook aan dat hij tijd nodig heeft om zich te herpakken.

Is Depay niets meer dan een grilldragende hipster met veel talent die denkt er al te zijn of gaat hij zich herpakken en alle haters een lesje leren?
pi_157279288
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is Depay niets meer dan een grilldragende hipster met veel talent die denkt er al te zijn of gaat hij zich herpakken en alle haters een lesje leren?
Op dit moment dat eerste, hopelijk is ie zo verstandig verandert ie naar het tweede
  maandag 2 november 2015 @ 22:36:16 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157280843
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
En nu ook niet meer bij de selectie van het Nederlands elftal. Het lijkt allemaal bergafwaarts te gaan met het grote talent. Blind geeft aan dat het een mentale kwestie is bij Depay en van Gaal beaamt dat maar geeft ook aan dat hij tijd nodig heeft om zich te herpakken.

Hij heeft jarenlang keihard gewerkt om zijn doel te bereiken, een transfer naar een grote club. Op hele jonge leeftijd is hem dat gelukt. Het is, zeker met alle afleidingen waar hij gevoelig voor is, niet gek dat hij nu door zo'n periode gaat.

Bij PSV heeft hij ook zo'n periode gehad, toen hij net aansloot bij de selectie en Mertens nog voor zich had. Ook toen liet hij zich veelvuldig verleiden tot feestjes, niet topsport-gedrag en verkeerd gezelschap. Toen heeft hij zich kunnen herpakken. Of dat nu ook lukt is natuurlijk de vraag, zeker omdat hij deze stap niet kan zetten op zijn talent alleen.
  maandag 2 november 2015 @ 22:39:49 #75
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157280963
Gewoon niet professioneel genoeg. Zou meer moeten leven zoals Eriksen die met veel minder talent meer presteert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')