Lucky Ajax.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee keer geel voor Fischer = rood.
Die is er niet bij tegen Ajax.
Goede ajacied imitatie.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Top keeper. Beter dan Krul.
Daar is weinig mis mee voor Ajaxquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Twee keer geel voor Fischer = rood.
Die is er niet bij tegen Ajax.
Ik ben allergisch voor posts van Bianconeri.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij jou voorlopig niet meer in het Serie A topic zien.
Ghehe.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor posts van Bianconeri.
Isimat Bruma was dat ook al.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
Moreno en Bruma nu al het beste centrum van de eredivisie.
Wormgoor - Beugelsdijk vergetenquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
Moreno en Bruma nu al het beste centrum van de eredivisie.
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wormgoor - Beugelsdijk vergeten
Je zou bijna denken aan KNJBquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Weert ook 2x geel = ROOD
Cavaliers
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 22:32:21Locadia scoort dit seizoen 3x in 45 eredivisieminuten. #PSV heeft er alles aan gedaan hem binnenboord te houden. reageer retweet
Was een goed spitsje voor ons geweest.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 22:32:21Locadia scoort dit seizoen 3x in 45 eredivisieminuten. #PSV heeft er alles aan gedaan hem binnenboord te houden. reageer retweet
Volledig mee eens. Te zwaar bestraft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
Luuk de Jong geeft toe de strafschop onterecht was.
Luuk is een sportieve jongen.
(Davy niet)
Makkelijk praten na een 0-6 winst.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:38 schreef GGMM het volgende:
Luuk de Jong geeft toe de strafschop onterecht was.
Luuk is een sportieve jongen.
(Davy niet)
Ik zei al meteen dat die pingel nergens op sloeg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Makkelijk praten na een 0-6 winst.
Ik ben content met de eerste avond van een nieuw managerseizoen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Makkelijk praten na een 0-6 winst.
Ik ook, maar doelde meer op de uitspraak van Luukinhoquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zei al meteen dat die pingel nergens op sloeg.
Je weet dat Heracles morgen geen punten gaat pakken?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben content met de eerste avond van een nieuw managerseizoen.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je weet dat Heracles morgen geen punten gaat pakken?
Ik denk dat het 2-2 wordt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het feit dat ze tegen ADO spelen.
Valt reuze mee toch. Je weet niet hoe ze het hadden gedaan met elf man en Psv is gewoon een goede ploeg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:47 schreef KingRoland het volgende:
En ik dacht dat Groningen het zo slecht deed.
Cambuureen schande voor het Noorden.
http://www.foxsports.nl/v(...)en-beetje-klaar-mee/quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:46 schreef Caland het volgende:
Kan ik het interview met Cillessen al ergens terugzien?
[ afbeelding ]
Met 11 was het 0-5 gewordenquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Valt reuze mee toch. Je weet niet hoe ze het hadden gedaan met elf en Psv is gewoon een goede ploeg.
Denk ik ookquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met 11 was het 0-5 geworden
Genotquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.foxsports.nl/v(...)en-beetje-klaar-mee/
Toine weet niet wat te doen met zijn reactie. Hij wil het nog netjes houden.
Heel kinderachtig van Cillessen. Hier moet hij normaal mee om kunnen gaan. Misschien had hij zelfs een beetje bijdehand mee moeten doen en zeggen dat een penalty bij hem er gewoon in gaat als er op doel wordt geschotenquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja maar je collega zegt toch net dat je een keeper niet moet afrekenen op penaltyhyhyhyhy's.quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ongemakkelijke reactie van Cillesen, hoe hij met zijn lichaamstaal ook aangeeft dat hij nog zijn best moet doen om niet te huilen.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog 1 vervolgvraag en hij was in huilen uitgebarstenquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar je collega zegt toch net dat je een keeper niet moet afrekenen op penaltyhyhyhyhy's.
[ afbeelding ]
Dit momentquote:Op zaterdag 12 september 2015 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar je collega zegt toch net dat je een keeper niet moet afrekenen op penaltyhyhyhyhy's.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een tyfuslullig balletje, en hij zit er nog in ookquote:Op zondag 13 september 2015 00:44 schreef BadderHaring het volgende:
Een panenka ook he. Als Ziyech bij Oranje komt dan bedankt Cillessen denk ik. Geweldig om hem zo te vernederen, met zijn kutkop.
Edit: zie nu pas dat het nog erger is dan een Panenka.
Even naar de sportpsycholoog.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allebei of niks. Kijk maar in de reglementen.quote:Op zondag 13 september 2015 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
stelling: Van der Streek hoorde geen rood te hebben
Pingel is het natuurlijk wel want het was een doelpunt geweest.
Hij had de handen toch tegen de borst aan en draait weg? Zo leek het erop in de samenvatting. Dan is het niet eens een penalty.quote:Op zondag 13 september 2015 08:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is allebei of niks. Kijk maar in de reglementen.
Niks in dit geval.
Dat schrijf ik toch?quote:Op zondag 13 september 2015 08:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hij had de handen toch tegen de borst aan en draait weg? Zo leek het erop in de samenvatting. Dan is het niet eens een penalty.
Als je een scoringskans voorkomt met de hand/arm is het altijd een penalty.quote:Op zondag 13 september 2015 08:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is allebei of niks. Kijk maar in de reglementen.
Niks in dit geval.
Dat eerste was niet aan de orde.quote:Op zondag 13 september 2015 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je een scoringskans voorkomt met de hand/arm is het altijd een penalty.
Of het rood is ligt aan of je het bewust doet.
Het was toch een schot op doel? En anders is het geel en geen rood.quote:Op zondag 13 september 2015 10:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat eerste was niet aan de orde.
Als zijn armen langs zijn lijf hadden gehangen dan was de bal tegen zijn lijf aangekomen.quote:Op zondag 13 september 2015 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was toch een schot op doel? En anders is het geel en geen rood.
Veergodtwitter:VI_nl twitterde op zondag 13-09-2015 om 11:27:28XI SC Heerenveen: Mulder; Van Anholt, Bijker, St. Juste, Cavlan; Van den Boomen, Thern, Van den Berg; Slagveer, Veerman, Larsson. #grohee reageer retweet
Die kan er echt geen kut van.quote:Op zondag 13 september 2015 11:30 schreef Tagliano het volgende:
Veergodtwitter:VI_nl twitterde op zondag 13-09-2015 om 11:27:28XI SC Heerenveen: Mulder; Van Anholt, Bijker, St. Juste, Cavlan; Van den Boomen, Thern, Van den Berg; Slagveer, Veerman, Larsson. #grohee reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |