SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan natuurlijk niet. Ik eis kritische vragen van Hansie Hansie na afloop.quote:
''We willen Narsingh sparen voor zijn strijd tegen Shaw''quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk niet. Ik eis kritische vragen van Hansie Hansie na afloop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Strootgod kampioen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer een andere browser.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:59 schreef Jivis het volgende:
FOX bepaalt voor mij dat ik geen internet heb.
[ afbeelding ]
Scheidsrechter dit datquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
Cambuur is wel een matige ploeg zeg.
77quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schaars komt erin.
Welke minuut krijgt hij een blessure?
idd, 1,6 miljoen voor beidequote:Op zaterdag 12 september 2015 22:18 schreef BadderHaring het volgende:
Hahaha, Schaars als grote aankoop gekomen...
Voor een appel en een ei en toen kregen we Aria's erbij....
Schuld van Cocuquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Die Pereiro maakt nog geen hele sterke indruk op mij
Die gaan we rustig brengen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Ook geen bijzondere voetballer.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
Sterk wel, voetballend heeft hij het qua handelingssnelheid moeilijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:19 schreef Kopsterk het volgende:
De keus voor PEC pakt goed uit vandaag.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook geen bijzondere voetballer.
Ja en nee, heb de keeper en 3 verdedigers. Had beter een NEC achterhoede kunnen nemen. Heb nu 5 NEC'ers die nauwelijks punten pakken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De keus voor PEC pakt goed uit vandaag.
Ik heb 4 Roda/NEC-spelers. die gezamenlijk goed zijn voor 4*3 = 12 puntenquote:Op zaterdag 12 september 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja en nee, heb de keeper en 3 verdedigers. Had beter een NEC achterhoede kunnen nemen. Heb nu 5 NEC'ers die nauwelijks punten pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |