abonnement Unibet Coolblue
pi_157078034
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 23:45 schreef Saisai het volgende:
Er was vanmiddag brand in ons appartementencomplex, nu stinkt alles naar rook en is alles bedekt met roet :{
Een meneer van de woning die in de fik stond heeft zn hele hand verbrand ;(

En ik stond onder de douche toen er brand kwam dus ik stond een minuut later in niets anders dan een badjas met mn nog ongeschoren benen buiten :')
Jeetje :o waardoor is de brand ontstaan?
  zondag 25 oktober 2015 @ 08:44:50 #252
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157078198
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 08:28 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Jeetje :o waardoor is de brand ontstaan?
Frituurpan waarschijnlijk. Ze weten het niet zeker want er was ineens brand in de keuken en er stond ook eten op het vuur. Ze hebben niet gezien dat het ontstond. Bovendien waren ze volledig in paniek en niet echt aanspreekbaar :{

Klein huurhuisje. Helemaal niet verzekerd.. sneu.
O+
pi_157078205
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 23:45 schreef Saisai het volgende:
Er was vanmiddag brand in ons appartementencomplex, nu stinkt alles naar rook en is alles bedekt met roet :{
Een meneer van de woning die in de fik stond heeft zn hele hand verbrand ;(

En ik stond onder de douche toen er brand kwam dus ik stond een minuut later in niets anders dan een badjas met mn nog ongeschoren benen buiten :')
Lijkt me best eng. Alles oké?
  zondag 25 oktober 2015 @ 08:49:56 #254
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157078242
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 08:45 schreef Bleie het volgende:

[..]

Lijkt me best eng. Alles oké?
Ja viel wel mee, ik had net een kotssessie achter de rug in de douche (griep ofzo) dus was er voor mijn gevoel zelf niet helemaal bij :')

op de een of andere manier vind ik alles wel best als ik me niet lekker voel. Bovendien was de brandweer er echt supersnel en dat geeft een hoop rust.

/edit; heb nog een artikel erover gevonden: http://www.112inbeeld.nl/(...)n-amsterdam-zuidoost

[ Bericht 13% gewijzigd door Saisai op 25-10-2015 10:03:43 ]
O+
pi_157079674
Bah. Hopelijk ben je snel weer van alle stank en zo af. (En weer hersteld van je griep, ook niet fijn.)
  zondag 25 oktober 2015 @ 17:16:47 #256
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157089425
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 10:49 schreef Bleie het volgende:
Bah. Hopelijk ben je snel weer van alle stank en zo af. (En weer hersteld van je griep, ook niet fijn.)
Oh, dat was gister door al dat gedoe al bijna meteen over.
Dat fixt je lichaam prima in stresssituaties. Ik was ook direct niet meer misselijk \ :D /
O+
pi_157090182
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 08:44 schreef Saisai het volgende:

[..]

Frituurpan waarschijnlijk. Ze weten het niet zeker want er was ineens brand in de keuken en er stond ook eten op het vuur. Ze hebben niet gezien dat het ontstond. Bovendien waren ze volledig in paniek en niet echt aanspreekbaar :{

Klein huurhuisje. Helemaal niet verzekerd.. sneu.
Jemig :{ Gelukkig is het bij materiële schade gebleven en is er niemand ernstig gewond geraakt.
pi_157095026
quote:
Amsterdam is één grote yuppenzooi’
Jack Wouterse De oud-Amsterdammer is bekeerd. „Rotterdam is van de gewone mensen. In Amsterdam zijn mensen bang voor elkaar.”
Mirjam Remie 23 oktober 2015
Zelfs wie meer dan een kwart eeuw in Amsterdam heeft gewoond, kan nog „een echte Rotterdammer” worden. Vraag maar aan acteur Jack Wouterse (58). Zo’n acht jaar geleden verruilde hij Noord- voor Zuid-Holland, 020 voor 010. Hij wil er niet meer weg. Op dat wedstrijdgedoe heeft hij het niet zo. Maar: „Rotterdam is gewoon een veel leukere stad.”

Jack Wouterse (1957) is acteur bij het Ro Theater. Daarnaast werkt hij voor film en tv-series.
Amsterdam zag hij veranderen, en niet ten positieve. „Alles gaat over geld, de stad is verkocht. Aan mensen die 5, 6 ton neerleggen voor een huis. Daar zit geen Amsterdammer meer tussen. Het is één grote yuppenzooi. Ik ging weleens naar de Arena: alleen maar Woerden wat je daar ziet.”

Dat hele Amsterdam bestaat niet meer, vindt Wouterse. „Het is een pretpark voor jongens en meisjes met hoedjes, die spa drinken en onduidelijke broodjes van 5 euro eten.” En ook „afschuwelijk lelijk”. „Rembrandtplein, Leidseplein; er is geen flikker aan. Het is sfeerloos.”

Wouterse verhuisde voor zijn werk bij het Ro Theater, waar hij sinds 2008 aan verbonden is. Hij aardde snel. Voor RTV Rijnmond presenteerde hij het kinderprogramma Ik ben Rotterdammer!. Met acteur Gijs Naber en actrice Hannah van Lunteren maakt hij Ro Radio en hij presenteert Moois, over Rotterdamse cultuur, ook bij de lokale omroep.

Rotterdam is een stad van de gewone mensen, zegt Wouterse. „Er gebeurt hier een hoop, zonder dat erover geluld wordt. Dat vind ik heel prettig.” Kunst bijvoorbeeld, dat is er „in overvloed”. Veel nieuwe gebouwen „met smaak”. „Je hebt hier veel minder dat Madurodamgevoel. Maar van mij hoeft niet iedereen naar Rotterdam te komen.”

Rotterdam is ook verder wat betreft integratie, denkt hij. Alle kleuren zijn er „door elkaar geflikkerd”, zoals dat hoort in een stad: goed voor de sfeer. Zijn wijk bijvoorbeeld, het Nieuwe Westen, is een gemixte woonwijk geworden, de junken verdreven door bewoners die het heft in eigen handen namen, kluswoningen kochten, bloemen plantten. En Amsterdam? „Zuid is wit, de Bijlmer is zwart, West is Marokkaans. Mensen zijn bang voor elkaar.”

Veel houdt hij van de Rotterdamse parken, waar mensen barbecuen zoals je in het buitenland ziet. Anders dan het Vondelpark, waar het „gitzwart” ziet van de mensen. „Een bepaald publiek, mannen van 60 op rollerskates. In Rotterdam wordt sowieso minder gerollerskatet. En al helemaal niet door oudere mannen.”
http://www.nrc.nl/handels(...)e-yuppenzooi-1549709

Niet geheel mee oneens. toch moet ie zn klep houden :P
Wie dit leest is hek.
  zondag 25 oktober 2015 @ 21:42:10 #259
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_157099505
quote:
Zuid is wit, de Bijlmer is zwart, West is Marokkaans
zuid is altijd al wit geweest. Mijn vrouw komt uit Zuidoost en kwam toen ze naar het Vossius ging klasgenoten tegen die nog nooit een 'neger' hadden ontmoet.Zuid is wat dat betreft altijd een buitenbeentje gebleven.
En West = Marokkaans. Wat loop je daar ff te generaliseren. Er zijn nog een hoop kutbuurten in Nieuw West, want daar zal het om gaan, Oud west is ook verhipstert dus dat zal ook niet goed zijn, maar ik woon in dit stukje Slotervaart prima.
Beetje verzuurd en hipsterig door nu Rotterdam de hemel in te prijzen.
Gave stad overigens hoor Rotterdam. Heb er alleen een hekel aan vanwege Feyenoord ;)
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  zondag 25 oktober 2015 @ 23:34:55 #260
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157103885
Ik en Juicy zijn toch echt blank hoor
maar wel in de minderheid
O+
pi_157103996
quote:
Het is een pretpark voor jongens en meisjes met hoedjes, die spa drinken en onduidelijke broodjes van 5 euro eten.
_O- :Y ;(
  maandag 26 oktober 2015 @ 07:08:15 #262
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_157105037
Ik ben het behoorlijk met Jack eens hoor.
O+
  maandag 26 oktober 2015 @ 22:15:53 #263
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_157123935
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 07:08 schreef Saisai het volgende:
Ik ben het behoorlijk met Jack eens hoor.
hij heeft wel punten hoor, maar met dit
quote:
Veel houdt hij van de Rotterdamse parken, waar mensen barbecuen zoals je in het buitenland ziet. Anders dan het Vondelpark, waar het „gitzwart” ziet van de mensen
laat hij zich erg kennen. Er zijn meer parken hier dan het Vondelpark, Vondel is idd een te drukke zooi met mooi weer. Daarom bbq'en wij in het Rembrandtpark of Sloterpark. Plek zat, Marokkaanse of Turkse slager in de buurt voor goed vlees. Lekker de ruimte om dekinderen te laten voetballen terwijl de bbq opwarmt.
Centrum is veryupt, maar dat is imo al jaren zo.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_157128268
Ik heb 18 jaar in Rotterdam gewoond, maar heb echt niets met die stad. Kom er alleen nog op familiebezoek. Amsterdam O+ .
pi_157136687
yuppie

•een jong, kindloos persoon die snel carrière gemaakt heeft en een exclusieve, trendgevoelige levensstijl heeft.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/yuppie
pi_157136720
Oud west is nog wel te doen je moet er alleen geen huis willen kopen
pi_157137357
Ik zie overigens het probleem niet zo van veryupping. Ik bedoel, ga maar eens kijken in bepaalde buurten in Noord, of Purmerend. Vertel me daarna maar of "een échte Amsterdamse volkswijk" iets goeds is..
pi_157137415
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:37 schreef DonJames het volgende:
Ik zie overigens het probleem niet zo van veryupping. Ik bedoel, ga maar eens kijken in bepaalde buurten in Noord, of Purmerend. Vertel me daarna maar of "een échte Amsterdamse volkswijk" iets goeds is..
Voor mensen die dat willen wel. De mensen die er nu wonen zullen het in veel gevallen fijn vinden.
De mensen die het niks vinden gaan weg of zeuren er over.

Je kan niet iedereen tevreden houden. Ik ben blij voor Jack dat hij tevreden in Rdam is.
Ik ben blij dat Adam Adam is
pi_157137746
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:37 schreef DonJames het volgende:
Ik zie overigens het probleem niet zo van veryupping. Ik bedoel, ga maar eens kijken in bepaalde buurten in Noord, of Purmerend. Vertel me daarna maar of "een échte Amsterdamse volkswijk" iets goeds is..
Een mix vind ik wel goed, ik heb geen zin in een oranjestraat hoewel dat er dit jaar niet van zal komen :P maar ik heb ook geen trek in alleen maar hippe koffietentjes
pi_157137902
Als ik in het donker moet pinnen kijk ik niet over mijn schouder of er misschien een yup met zijn retro-fiets achter mij staat terwijl hij aan zijn knotje punnikt :s) nee dan kijk ik uit voor een andere vogel.. en nee niet voor Pino :P
pi_157140147
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 16:40 schreef Godtje het volgende:
Adam
:')
Wie dit leest is hek.
pi_157157463
Amsterdam 740 jaar!

  woensdag 28 oktober 2015 @ 17:38:05 #273
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_157162785
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:43 schreef Karzai het volgende:
Amsterdam 740 jaar!

[ afbeelding ]
gratis te bezichtigen in het Stadsarchief neem ik aan, net als andere jaren?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_157184630
Geen idee van internet geplukt
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:41:10 #275
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_157355132
Gaan er nog mensen naar de Museumnacht? :o Ik wel :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')