ajax won paar jaar terug van barcaquote:
Toen speelde Suarez er nietquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax won paar jaar terug van barca
dat gaf wel een beetje het niveau aan
Ja, AZ had zeker wel van dat Ajax gewonnen!quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax won paar jaar terug van barca
dat gaf wel een beetje het niveau aan
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 19:33:04Viergever start straks als linksback, Riedewald begint links in het centrum. #tweaja reageer retweet
Speelt Willem 2 niet morgen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:33 schreef Kopsterk het volgende:
Straks weer genieten van het prachtige voetbal van Ajax
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 19:34:24Moreno debuteert bij #PSV in de basis. Hendrix op het middenveld. #campsv reageer retweet
Willem II is kansloos in De Kuip.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Speelt Willem 2 niet morgen?
Immers speelt Ajax 2 kapot.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II is kansloos in De Kuip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is-ie nietquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:41 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan castaignos ineens zo goed zijn trouwens
Hoeveel keer?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi en Milik gaan scoren vandaag.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie maakt als eerste een grap over de achternaam van de Twente-keeper?
Hake begrijpt dat je met leuk voetbal en af en toe een flater veel meer hartjes wint dan met een incidentele nederlaag en heel veel kutvoetbal.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente voetbalt nu al beter dan onder Schreuder.
Toppertje is dat. Jammer dat PSV niet luisterde naar mijn op Fok geposte advies om die te kopen.quote:
Wel een jaknikker als assistent heb k het idee.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hake begrijpt dat je met leuk voetbal en af en toe een flater veel meer hartjes wint dan met een incidentele nederlaag en heel veel kutvoetbal.
quote:
Vond hem altijd wel sympathiek. Wel een beetje een grijze muis.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een jaknikker als assistent heb k het idee.
Waarom zit Frank er dan nog?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hake begrijpt dat je met leuk voetbal en af en toe een flater veel meer hartjes wint dan met een incidentele nederlaag en heel veel kutvoetbal.
quote:
Ik heb geen idee. Ajax voetbalt dit jaar volgens mij voor het eerst níet slechter dan het jaar er voor onder Frank.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom zit Frank er dan nog?
Dit jaquote:
Die waren dan voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef Kopsterk het volgende:
Er waren mensen die Mokotjo bij Ajax wilden zien.
Zou leuk zijn als hij wat langer de kans krijgt als interim.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel sympathiek. Wel een beetje een grijze muis.
Die jongen kan véél beter dan hij nu bij Twente kan laten zien. Zit totaal verkeerd in zijn vel en staat bovendien op de verkeerde positie. Of hij goed genoeg is voor Ajax weet ik niet, maar bij een Twente in vorm (of Vitesse, Groningen) had hij volgens mij een heel leuk seizoen kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef Kopsterk het volgende:
Er waren mensen die Mokotjo bij Ajax wilden zien.
Helemaal naar Marsman.quote:
Wist ik ook niet. Heeft al een seizoen voor Ajax, eentje voor NAC en twee voor Heracles in de benen.quote:
Altijd al een rare kwast geweest.quote:
Wonder dat het nog geen 0-3 staat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:01 schreef Comprehendam het volgende:
Hoe is Twente - Ajax tot nu toe?
Redelijk gelijk op qua kansen, meer balbezit voor Ajax.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:01 schreef Comprehendam het volgende:
Hoe is Twente - Ajax tot nu toe?
HAd het hier al moeten zijn. Wat een kutscheids.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:03 schreef Jojoortje het volgende:
Shit dit wordt de 1-0... Ik voel het![]()
![]()
Knap.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:03 schreef Jojoortje het volgende:
Shit dit wordt de 1-0... Ik voel het![]()
![]()
Het dak gaat eraf in Enschede.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik verwacht vuurwerk, wat jij?
Je overdrijft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een kneuzen achterin, eerlijk waar
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:05 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een neuzen achterin, eerlijk waar
Idd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Gudelj. Weer een reden waarom ik die vent verafschuw.
Dit heeft niets met de spelers ACHTERIN te maken. Dit heeft met Gudelj te maken. Gudeljquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit is toch SUPERslecht verdedigd man...
Fout van Cillessen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de spelers ACHTERIN te maken. Dit heeft met Gudelj te maken. Gudelj.
Dat was voor het laatst te zien een jaar of 20 geleden.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:07 schreef Kopsterk het volgende:
Waar blijft het oogstrelende combinatievoetbal van Ajax
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:07 schreef Joezi het volgende:
Dit Twente wordt de verrassing van de eredivisie
Keeper is er doorgaans voor de organisatie bij een corner.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Had Cillessen inderdaad klemvast moeten hebben.
Kun je begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de spelers ACHTERIN te maken. Dit heeft met Gudelj te maken. Gudelj.
TROTSquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:08 schreef Joezi het volgende:
Wat en strijd en passie bij dit Twente
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:07 schreef Joezi het volgende:
Dit Twente wordt de verrassing van de eredivisie
Want een stukje verdedigen doet alleen de achterhoede?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeer zeker. Jij doet alsof het aan de achterhoede ligt.
Hoofdzakelijk wel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Want een stukje verdedigen doet alleen de achterhoede?
Kijk uit Bert!quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:10 schreef Caland het volgende:
Cabral schiet, vuurpijl richting de tweede ring.
Houd je tyfusbekquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Milik is echt een bijzonder slechte speler.
Milik moet niet gaan zwerven en gewoon in de spits blijven staan. Maar de aanvoer is ruk dus hij moet wel?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
Milik is echt een bijzonder slechte speler.
Jij vindt alles van Milik geweldig. Een own goal zou je nog de hemel inpraten. Hij heeft totaal geen functie in dit elftal.quote:
Nergens op gebaseerd dit bullshitverhaal.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij vindt alles van Milik geweldig. Een own goal zou je nog de hemel inpraten. Hij heeft totaal geen functie in dit elftal.
Hallo calandquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
Met het geluid aan lijkt het wel een trommelbattle deze wedstrijd. Van die vage Surinaamse trommels op het blotebillenvak en van die Duitse eentonige zooi aan de andere kant. Geen genot.
Eindelijk, waar was je nou gisteren? gisteren tijdens VI hebben we je gemist.quote:
Gebaseerd op wekelijks Ajax kijken. Hij heeft een redelijke linker. Is dat genoeg om eerste spits van Ajax te zijn?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nergens op gebaseerd dit bullshitverhaal.
Niet liegen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk, waar was je nou gisteren? gisteren tijdens VI hebben we je gemist.
Bij hem is een gewonnen sprintje al genoeg voor Ajax 1quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gebaseerd op wekelijks Ajax kijken. Hij heeft een redelijke linker. Is dat genoeg om eerste spits van Ajax te zijn?
Immers mist kansen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
Frons de Boer ziet er niet blij uit.
Oké jongens, wie van jullie is dit?quote:anon6667: Jij bent echt een vieze nsb'er drizzt. Billenlikker van Danny
matig sukkeltje ookquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef Kopsterk het volgende:
Sinkgraven is een beetje nutteloos
Oké vooruit, ik was het.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oké jongens, wie van jullie is dit?
Waar komt dit vandaan?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik bedoelde het feit dat je zegt dat ik alles aan Milik geweldig vind.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gebaseerd op wekelijks Ajax kijken. Hij heeft een redelijke linker. Is dat genoeg om eerste spits van Ajax te zijn?
Lekker anoniem, pussy ass niggaquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Livestream van Foxquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk je via een livestream ofzo?
Bij wijze van, Frits.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik bedoelde het feit dat je zegt dat ik alles aan Milik geweldig vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gok op Rens.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Streamsitequote:
utrecht, beker..quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:15 schreef Tchock het volgende:
JAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Noem me nog één keer Frits en je hebt een groot probleem, mannetje.
Waar is je Giel Beelen UI????quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:15 schreef Caland het volgende:
Jeetje, United staat gewoon met 3-1 voor tegen Liverpool.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:15 schreef Caland het volgende:
TR gemaaktquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
GGMM is een opgevoerde paardenlul
JUICHEN!quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:15 schreef Caland het volgende:
Ik ben aan het wachten op je creatie. Ik zou het appreciëren als je mijn huidige UI erin kan verwerken.quote:
Wat speelde Depay trouwens treurig zeg.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:15 schreef Caland het volgende:
Die heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld, zeg maar fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat speelde Depay trouwens treurig zeg.Die kan er echt he-le-maal niks van.
Hij gaat met de flow van Oranje mee.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, dan vraag je wel wat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten op je creatie. Ik zou het appreciëren als je mijn huidige UI erin kan verwerken.
Met zijn roze schoentjes.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:17 schreef Kopsterk het volgende:
Als El Ghazi eraf moet word ik echt mad
Retorische vraag mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Wie wordt er topscorer dit seizoen?
Lex Immersquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Sohee, een voorval van vier jaar geleden dat je oprakelt. Zit het soms diep?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef RubenSosa het volgende:
"laat maar liggen hij is dood"
Of zingen de ajacieden dit nu niet ?
Sowieso, 30 miljoen voor hemquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
El Ghazi is van Ajax, ben je dom ofzo.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef RubenSosa het volgende:
"laat maar liggen hij is dood"
Of zingen de ajacieden dit nu niet ?
Havenaarquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ziyechquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moest dat net nog invullen voor m'n voetbalpoules.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Retorische vraag mag ik hopen?
Dirk Kuijt natuurlijk, duh.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
Retorische vraag mag ik hopen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
El Ghazi is van Ajax, ben je dom ofzo.
Schimmige speler.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
Waar blijft ons Duitse toptalent eigenlijk?
Younes ofzo
Hi Geo.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Jezus wat is dat tenue van ajax toch lelijk
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Als Duitslandkenner kan ik zeggen dat Younes op dit moment een matige speler is.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:19 schreef Kopsterk het volgende:
Waar blijft ons Duitse toptalent eigenlijk?
Younes ofzo
hij had het net ook al over de goal van Wamberto in de bekerfinale tegen Utrechtquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sohee, een voorval van vier jaar geleden dat je oprakelt. Zit het soms diep?
Ik had verwacht dat ze dat zelf ook wel door zouden krijgen na een paar weken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Wist je dat er mensen zijn die hem beter vinden dan Krul?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:20 schreef Caland het volgende:
Cillessen ziet er een beetje bedrukt uit. Zou zijn moeder soms zijn pakje wicky vergeten zijn?
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:20 schreef Caland het volgende:
Cillessen ziet er een beetje bedrukt uit. Zou zijn moeder soms zijn pakje wicky vergeten zijn?
Zullen we hem maar negeren?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
hij had het net ook al over de goal van Wamberto in de bekerfinale tegen Utrecht
Nee gewoon ronduit kut.quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Jojo![]()
Mixed feelings bij deze stand?
Bron?quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wist je dat er mensen zijn die hem beter vinden dan Krul?
Ze ziet er inderdaad wel uit als zo'n hoer die pakjes wicky vergeet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |