ajax won paar jaar terug van barcaquote:
Toen speelde Suarez er nietquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax won paar jaar terug van barca
dat gaf wel een beetje het niveau aan
Ja, AZ had zeker wel van dat Ajax gewonnen!quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax won paar jaar terug van barca
dat gaf wel een beetje het niveau aan
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 19:33:04Viergever start straks als linksback, Riedewald begint links in het centrum. #tweaja reageer retweet
Speelt Willem 2 niet morgen?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:33 schreef Kopsterk het volgende:
Straks weer genieten van het prachtige voetbal van Ajax
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 12-09-2015 om 19:34:24Moreno debuteert bij #PSV in de basis. Hendrix op het middenveld. #campsv reageer retweet
Willem II is kansloos in De Kuip.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Speelt Willem 2 niet morgen?
Immers speelt Ajax 2 kapot.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II is kansloos in De Kuip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is-ie nietquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:41 schreef hafcfan het volgende:
Hoe kan castaignos ineens zo goed zijn trouwens
Hoeveel keer?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
El Ghazi en Milik gaan scoren vandaag.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie maakt als eerste een grap over de achternaam van de Twente-keeper?
Hake begrijpt dat je met leuk voetbal en af en toe een flater veel meer hartjes wint dan met een incidentele nederlaag en heel veel kutvoetbal.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Twente voetbalt nu al beter dan onder Schreuder.
Toppertje is dat. Jammer dat PSV niet luisterde naar mijn op Fok geposte advies om die te kopen.quote:
Wel een jaknikker als assistent heb k het idee.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hake begrijpt dat je met leuk voetbal en af en toe een flater veel meer hartjes wint dan met een incidentele nederlaag en heel veel kutvoetbal.
quote:
Vond hem altijd wel sympathiek. Wel een beetje een grijze muis.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel een jaknikker als assistent heb k het idee.
Waarom zit Frank er dan nog?quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hake begrijpt dat je met leuk voetbal en af en toe een flater veel meer hartjes wint dan met een incidentele nederlaag en heel veel kutvoetbal.
quote:
Ik heb geen idee. Ajax voetbalt dit jaar volgens mij voor het eerst níet slechter dan het jaar er voor onder Frank.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom zit Frank er dan nog?
Dit jaquote:
Die waren dan voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef Kopsterk het volgende:
Er waren mensen die Mokotjo bij Ajax wilden zien.
Zou leuk zijn als hij wat langer de kans krijgt als interim.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel sympathiek. Wel een beetje een grijze muis.
Die jongen kan véél beter dan hij nu bij Twente kan laten zien. Zit totaal verkeerd in zijn vel en staat bovendien op de verkeerde positie. Of hij goed genoeg is voor Ajax weet ik niet, maar bij een Twente in vorm (of Vitesse, Groningen) had hij volgens mij een heel leuk seizoen kunnen hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:52 schreef Kopsterk het volgende:
Er waren mensen die Mokotjo bij Ajax wilden zien.
Helemaal naar Marsman.quote:
Wist ik ook niet. Heeft al een seizoen voor Ajax, eentje voor NAC en twee voor Heracles in de benen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |