Ze zeggen nota bene dat hij ook gisteren nog goede vermogens leverde. Aru reed weg, die leverde dan dus betere vermogens. Heeft niks met choken te maken.quote:Op zondag 13 september 2015 10:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/205(...)-in-rook-opgaan.html
Aru de super soaker. Tom super choker.
Idd. Alhoewel Valverde en Rodriguez nog om het groen strijden.quote:Op zondag 13 september 2015 10:40 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En vandaag zeker weer zo'n flauwe flutetappe waarin niet gereden woedt? Net zo irritant als bij de Tour.
Dus een harde bitch fightquote:Op zondag 13 september 2015 10:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Alhoewel Valverde en Rodriguez nog om het groen strijden.
Hoe hadden ze dat kunnen voorkomen? Ze hadden moeten zorgen dat er een paar man ven hen in de kopgroep zaten.quote:Op zondag 13 september 2015 11:29 schreef JopJuh het volgende:
Niks kunnen zien helaas, maar had giant niet moeten voorkomen dat er twee van astana in de kopgroep zaten?
Hoe? Ze van hun fiets slaan?quote:Op zondag 13 september 2015 11:29 schreef JopJuh het volgende:
Niks kunnen zien helaas, maar had giant niet moeten voorkomen dat er twee van astana in de kopgroep zaten?
Terughalen?quote:Op zondag 13 september 2015 11:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe hadden ze dat kunnen voorkomen? Ze hadden moeten zorgen dat er een paar man ven hen in de kopgroep zaten.
Ok cool dat wist ik nog niet (dat het er 40 waren). NOS samenvatting ...quote:Op zondag 13 september 2015 11:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een kopgroep van 40 man terughalen?
Da's een goede manier om je ploeg op te roken.
Hebben we vorig jaar ook al gezien in de ENECO. Stond Dumoulin er ook zo wat alleen voor.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:21 schreef Ericr het volgende:
Feit is dat Giant geen ploeg heeft voor een rondewinnaar.
Ze hadden er vooral voor moeten zorgen dat ze zelf een paar maar man meehadden.quote:Op zondag 13 september 2015 11:29 schreef JopJuh het volgende:
Ik interpreteer het meer alsof hij de afgelopen dagen goede wattages produceerde, dankzij mentaliteit en niet dankzij fysieke capaciteit. Maar dat dat gisteren niet lukte, en zijn verwachte fysieke mogelijkheden kwamen bovendrijven. Maar het staat er een beetje vaagquote:Op zondag 13 september 2015 10:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze zeggen nota bene dat hij ook gisteren nog goede vermogens leverde. Aru reed weg, die leverde dan dus betere vermogens. Heeft niks met choken te maken.
Ja inderdaad, maar ik weet niet of dat een keuze was of dat dat gewoon niet lukte (zou pijnlijk, maar niet verbazingwekkend zijn)quote:Op zondag 13 september 2015 13:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden er vooral voor moeten zorgen dat ze zelf een paar maar man meehadden.
Dumoulin geeft in dat interview zelf ook aan dat OS hét hoofddoel wordt inderdaad, weet nog niet of hij wel een grote ronde gaat rijden en zo ja, welke dat is en met welke instelling.. Al twijfelt hij daarna toch nog welquote:Op zondag 13 september 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tomgod
Puur genot deze Vuelta. Giant miste gewoon 2 helpers die bergop goed mee kunnen. Maar bovenal moeten ze nu geen gekke dingen doen. Volgend jaar gewoon de Tour met Barguil, Geschke en Tom. Wat ritjes pakken wellicht, daarna OS TT met Tom. En uiteraard sprints met Kittel/Degenkolb
Is dat wel zo verstandig? Kans lijkt me aanwezig dat hij een terugval gaat krijgen.quote:Op zondag 13 september 2015 14:00 schreef Marcoss het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)podium-afduikel.html
Interview met Dumoulin, hij rijdt dus ook de TTT volgende week
Nee dat zal niet gebeuren, aangezien het tussen 17:30 en 20:30 plaatsvindt en ja dan is er voetbalquote:Op zondag 13 september 2015 15:40 schreef Godshand het volgende:
De laatste etappe wordt vanwege het ontbreken van Dumoulin als podium winnaar zeker niet uitgezonden door de NOS?
Valt prima mee als ik het hier een beetje bekijk:quote:Op zondag 13 september 2015 10:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik blijf nog met de vraag zitten hoe goed dit nou eigenlijk was. Ik heb weinig echt indrukwekkende watt/kg gezien.
Leuk interview, goede vragen. Goed ook om te zien dat hij weer kan lachenquote:Op zondag 13 september 2015 14:00 schreef Marcoss het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)podium-afduikel.html
Interview met Dumoulin, hij rijdt dus ook de TTT volgende week
Voetbalquote:Op zondag 13 september 2015 15:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat zal niet gebeuren, aangezien het tussen 17:30 en 20:30 plaatsvindt en ja dan is er voetbal
quote:Op zondag 13 september 2015 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen Stekelenburg kan er niks van. Gewoon thuis moeten blijven.
Wat ben je toch ook een gek mens!quote:Op zondag 13 september 2015 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gek he, dat boeit me helemaal niet.
Wederom fantastische voorbeschouwingen! Naast Tom de andere God van deze Vueltaquote:Op zondag 13 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Om het toch maar even netjes af te ronden.
Mijn taak zit er weer op. Wie weet volgend jaar weer.
Eenquote:Op zondag 13 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Daar baseer ik het juist op, maar vond het niet heel indrukwekkend. Als ik het vergelijk met een 5.9 watt/kg van Gesink over meer dan 40 minuten in de Tour..quote:Op zondag 13 september 2015 15:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Valt prima mee als ik het hier een beetje bekijk:
https://twitter.com/ammattipyoraily
Tot volgend jaarquote:Op zondag 13 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
bedankt voor je boeiende stukjes prachtig werk en heerlijk om te lezen.quote:Op zondag 13 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niks wie weetquote:Op zondag 13 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Geweldige voorbeschouwingen!quote:Op zondag 13 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoelang is dat geleden in een grote ronde?quote:Op zondag 13 september 2015 18:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu de slotetappe live op Sporza.
Laat Poppeltje maar voor nummer 5 gaan.
Ik denk Tour 1989, toen werden er 6 ritten gewonnen.quote:Op zondag 13 september 2015 18:46 schreef Momo... het volgende:
De laatste grote ronde van het jaar
[..]
Hoelang is dat geleden in een grote ronde?
Ongelooflijk hoe de Spanjaarden iedere keer falen als het om de techniek gaat.quote:Op zondag 13 september 2015 18:49 schreef Tagliano het volgende:
Tevens San Sebastian-achtige taferelen dit
Zo heel moeilijk zou het toch niet moeten zijn denk ik dan. Al kan het zijn dat het probleem nu niet bij de technici maar bij de luchtvaart oid zit natuurlijkquote:Op zondag 13 september 2015 18:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe de Spanjaarden iedere keer falen als het om de techniek gaat.
De beelden zullen in elk geval nog wel worden gebruikt voor de highlights.quote:Op zondag 13 september 2015 19:06 schreef Tagliano het volgende:
Je zal nu maar cameraman op de motor zijn, dan moet je je wel bijzonder nutteloos voelen
Ah, dat is nog iets inderdaadquote:Op zondag 13 september 2015 19:07 schreef Strani het volgende:
[..]
De beelden zullen in elk geval nog wel worden gebruikt voor de highlights.
Was er dan een compilatie van renners die gefaald hebben ofzo? Op Chaves na dan, die heeft me verbaasd.quote:
In het publiek een hoopje vlaggen bij elkaarquote:Op zondag 13 september 2015 19:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was er dan een compilatie van renners die gefaald hebben ofzo? Op Chaves na dan, die heeft me verbaasd.
Het gekke is dat ze in Spanje zelf nog niet eens uitzenden. Op Twitter zijn de Spanjaarden daar heel boos over en ze begrijpen er niks van.quote:
Mijn expertise is vooral de afdaling. Ik weeg dan ook twee keer zo veel als deze renners. De afdaling moet natuurlijk wel helemaal recht zijn, geen bochten.quote:Op zondag 13 september 2015 19:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Piti is op het vlakke ook gewoon sneller dan Purito.
quote:Op zondag 13 september 2015 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn expertise is vooral de afdaling. Ik weeg dan ook twee keer zo veel als deze renners. De afdaling moet natuurlijk wel helemaal recht zijn, geen bochten.
Ze zitten te dicht bij een luchthaven ofzo...heel vaag verhaal iig.quote:Op zondag 13 september 2015 19:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom mogen de helikopters niet de lucht in? Het weer is toch prima?
Vliegveld is gisteren pas geopend? Hadden ze toch eerder kunnen weten?quote:Op zondag 13 september 2015 19:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze zitten te dicht bij een luchthaven ofzo...heel vaag verhaal iig.
Bij de bookmakers stond Degenkolb op 1.73, Poppel op 5.50...Degenkolb is dus topfavoriet.quote:Op zondag 13 september 2015 19:19 schreef Evertjan het volgende:
zou wel leuk zijn als van Poppel wint puur op snelheid is dat toch de grootste kanshebber
Ik ben tevreden als hij wint, of anders Degenkolb om Giant nog een leuk cadeautje te geven na gisteren.quote:Op zondag 13 september 2015 19:19 schreef Evertjan het volgende:
zou wel leuk zijn als van Poppel wint puur op snelheid is dat toch de grootste kanshebber
Dit inderdaad.quote:Op zondag 13 september 2015 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Vliegveld is gisteren pas geopend? Hadden ze toch eerder kunnen weten?
Kunnen beter Montreal uitzenden daar zijn wel beelden en wordt ook gekoerst.quote:Op zondag 13 september 2015 19:22 schreef Tagliano het volgende:
Zou natuurlijk al geen heel bijzondere etappe worden, maar zonder beelden is dit wel helemaal een flopshow
Bookmakers hebben geen verstand van wielrennen is wel gebleken de laatste dagenquote:Op zondag 13 september 2015 19:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij de bookmakers stond Degenkolb op 1.73, Poppel op 5.50...Degenkolb is dus topfavoriet.
Op zich ook geen slecht idee. Hier gaat de komende drie kwartier in principe weinig gebeurenquote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kunnen beter Montreal uitzenden daar zijn wel beelden en wordt ook gekoerst.
Kansberekening heeft niks te maken met wat er daadwerkelijk gebeurt, maar hoe groot de kans is dát het gebeurt.quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Bookmakers hebben geen verstand van wielrennen is wel gebleken de laatste dagen
Iedereen is fan van Tomquote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Jose en Wuyts zijn fan van Tom dit doet mij goed
Hij krijgt nu wel steeds meer de gunfactor!quote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Evertjan het volgende:
Jose en Wuyts zijn fan van Tom dit doet mij goed
Wordt de notering niet ook bepaald door hoeveel er op iemand wordt ingezet?quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alsnog is Degenkolb wel topfavoriet natuurlijk..quote:Op zondag 13 september 2015 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zo werkt het idd; als het goed is worden de noteringen zo bepaald, dat de bookmaker altijd winst maakt.quote:Op zondag 13 september 2015 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wordt de notering niet ook bepaald door hoeveel er op iemand wordt ingezet?
Dus als veel mensen denken dat Dumoulin een goede kans maakt, gaan er meer mensen op inzetten, waarop de notering op een gegeven moment daalt, want het risico wordt te groot voor de bookmaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |