Duurde even voor ik um begreepquote:Op vrijdag 25 september 2015 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Naar Kenia gaan zonder een safari te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:38 schreef polderturk het volgende:
Vandaag zijn er 37 PKK terroristen omgebracht in Sirnak. In de spoiler is een gruwelijke foto te zien van lijken van terroristen.Een soort half uitgeknepen bananen inderdaad. Of is Minions ook net uitgekomen in Turkije?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Western Armenian terroristsquote:Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef Slayage het volgende:
het was prijsschieten in beytussebap
veel gore...
http://www.liveleak.com/view?i=ad2_1443370580
turkenquote:
die ene is vermomdquote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
turken![]()
zo zagen ze eruit voordat ze tegen een gunship aanliepen http://www.liveleak.com/view?i=268_1443363851
quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:38 schreef polderturk het volgende:
De PKK heeft in Sirnak, een gebied waar veel Koerden wonen, een ambulance aangevallen. Het personeel is waarschijnlijk ontvoerd. Blijkbaar willen de PKK terroristen niet dat de Koerden medische hulp krijgen.
[ afbeelding ]
Vandaag zijn er 37 PKK terroristen omgebracht in Sirnak. In de spoiler is een gruwelijke foto te zien van lijken van terroristen.Zo ken ik er ook nog wel een paar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:GudawEnglish twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:44:50War criminal Yavuz Sonat Güzel has been killed by #HPG in Dersim #TwitterKurds #PKK http://t.co/QWRh52yHjl reageer retweet
twitter:GudawEnglish twitterde op zondag 27-09-2015 om 22:02:09Today #Turkish terror security forces murdered 8 year-old Elif Simsek in Bismil, Amed #ElifŞimsek #TwitterKurds #PKK http://t.co/71MqoamPrU reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:dilkocer twitterde op zondag 27-09-2015 om 21:11:09Kurdish civilians who have been killed by police are labelled in Turkish media as 'PKK terrorists' or 'killed by PKK terrorists' #Turkey reageer retweet
Say what?
wtf dat jongetje rechtsboven lijkt 15 ofsoquote:Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
turken![]()
zo zagen ze eruit voordat ze tegen een gunship aanliepen http://www.liveleak.com/view?i=268_1443363851
quote:Op zondag 27 september 2015 23:29 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar:twitter:GudawEnglish twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:44:50War criminal Yavuz Sonat Güzel has been killed by #HPG in Dersim #TwitterKurds #PKK http://t.co/QWRh52yHjl reageer retweet
twitter:GudawEnglish twitterde op zondag 27-09-2015 om 22:02:09Today #Turkish terror security forces murdered 8 year-old Elif Simsek in Bismil, Amed #ElifŞimsek #TwitterKurds #PKK http://t.co/71MqoamPrU reageer retweet
Ah de Koerdische propoganda machineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter:dilkocer twitterde op zondag 27-09-2015 om 21:11:09Kurdish civilians who have been killed by police are labelled in Turkish media as 'PKK terrorists' or 'killed by PKK terrorists' #Turkey reageer retweet
Zie!
Die Koerden zouden nog wat kunnen leren van de objectieve onbevooroordeelde vrije Turkse pers!quote:Op maandag 28 september 2015 16:07 schreef johnson555 het volgende:
[..]
wtf dat jongetje rechtsboven lijkt 15 ofso![]()
en wrm vermomd wtf wie gaat m herkennen zo
[..]
Ah de Koerdische propoganda machine
Turkse propaganda versus Koerdische propaganda, beiden volkomen waardeloos.quote:Op maandag 28 september 2015 16:07 schreef johnson555 het volgende:
[..]
wtf dat jongetje rechtsboven lijkt 15 ofso![]()
en wrm vermomd wtf wie gaat m herkennen zo
[..]
Ah de Koerdische propoganda machine
Eerst gedood door Turkse troepen en daarna nog een keer door de PKK? (zie post #284)quote:Op dinsdag 29 september 2015 08:57 schreef polderturk het volgende:
De PKK doodt 9 jarig meisje Elif Simsek
Alleen dan dat de politie geen raketten afvuurt, zeker niet op zichzelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:55 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Eerst gedood door Turkse troepen en daarna nog een keer door de PKK? (zie post #284)
Dat is wel knap.
Het was dan ook geen 'raket' maar een kogel:quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen dan dat de politie geen raketten afvuurt, zeker niet op zichzelf natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er woedt een felle burgeroorlog in Bismil, vannacht zijn opnieuw doden gevallen.Say what?
quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:51 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het was dan ook geen 'raket' maar een kogel:De foto blijft maar populair in die kringenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er woedt een felle burgeroorlog in Bismil, vannacht zijn opnieuw doden gevallen.
11 september
December 2014
Turkei #1 BBC heeft het overigens over een raket
http://www.bbc.com/turkce/haberler/2015/09/150927_bismil_roket
Zo ook de AKP, Gulen en Dogan media.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 12:21:55 ]
Iets wat misleidend om dat te combineren met de daadwerkelijke crimescene foto's en wanneer je het tegenspreekt dat het om een raket gaat, maar oke.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:25 schreef UpsideDown het volgende:
Was een random pic ja, van een Turks nieuwsartikel
We zullen waarschijnlijk nooit weten hoe of wat, tenzij er een onderzoeksteam op af gaat misschien.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iets wat misleidend om dat te combineren met de daadwerkelijke crimescene foto's en wanneer je het tegenspreekt dat het om een raket gaat, maar oke.
Op deze videobeelden worden daar naar zeggen de militanten gedood die het raket hebben afgevuurdquote:Op dinsdag 29 september 2015 12:30 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
We zullen waarschijnlijk nooit weten hoe of wat, tenzij er een onderzoeksteam op af gaat misschien.
Stukje verderop koppen kinderen dagelijks bommen en raketten.
helder.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op deze videobeelden worden daar naar zeggen de militanten gedood die het raket hebben afgevuurd
Als alleen de staatsmedia het op de PKK probeerde te schuiven zou ik je gelijk geven, maar als zelfs journalisten van Samanyolu en Hurriyet melden dat de politie is beschoten met raketwerpers op dat gebied lijkt het mij vrij duidelijk.
Tanks en gevechtsvliegtuigen voeren bombardementen uit in opdracht van het leger, de politie vuurt geen raketten af, zeker niet op gebieden waar het zelf actief bezig is.
Wie zegt mij dat het geen shell van het leger was, of een RPG van een PKK'er? Waar is het harde bewijs met actiebeelden en aftermath. Ik word hier niks wijzer van, beide partijen geven elkaar overal de schuld van en zijn imo even schuldig.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Op deze videobeelden worden daar naar zeggen de militanten gedood die het raket hebben afgevuurd
Als alleen de staatsmedia het op de PKK probeerde te schuiven zou ik je gelijk geven, maar als zelfs journalisten van Samanyolu en Hurriyet melden dat de politie is beschoten met raketwerpers op dat gebied lijkt het mij vrij duidelijk.
Tanks en gevechtsvliegtuigen voeren bombardementen uit in opdracht van het leger, de politie vuurt geen raketten af, zeker niet op gebieden waar het zelf actief bezig is.
Het zal wel ergens begonnen zijn, maar ik vind het in de weg naar een oplossing eigenlijk niet zo relevant wie het eerste schot loste. Het zorgelijke is dat de president al uitgesproken heeft dat vrede onmogelijk is en dat de terroristen moeten worden uitgeroeid, en dat is eigenlijk een beetje incompetente grootspraak.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:11 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wie zegt mij dat het geen shell van het leger was, of een RPG van een PKK'er? Waar is het harde bewijs met actiebeelden en aftermath. Ik word hier niks wijzer van, beide partijen geven elkaar overal de schuld van en zijn imo even schuldig.
Het leger is nergens te bekennen of genoemd in geen enkel van de bronnen, zelfs in de PKK-media gaat het om politie / militanten. Daarnaast voert Turkije met de politiemacht waar ze binnen trekken precisie aanvallen op gerichte targets zoals je ziet, wat in Bismil gebeurde was totaal niet te vergelijken met het 'beleg' van Cizre waar het leger wel lukraak aan het beschieten was.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:11 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Wie zegt mij dat het geen shell van het leger was, of een RPG van een PKK'er? Waar is het harde bewijs met actiebeelden en aftermath. Ik word hier niks wijzer van, beide partijen geven elkaar overal de schuld van en zijn imo even schuldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |