abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156378664
Naar Kenia gaan zonder een safari te doen :')
pi_156379112
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Naar Kenia gaan zonder een safari te doen :')
Duurde even voor ik um begreep _O-
pi_156392113
De PKK heeft in Sirnak, een gebied waar veel Koerden wonen, een ambulance aangevallen. Het personeel is waarschijnlijk ontvoerd. Blijkbaar willen de PKK terroristen niet dat de Koerden medische hulp krijgen.

Vandaag zijn er 37 PKK terroristen omgebracht in Sirnak. In de spoiler is een gruwelijke foto te zien van lijken van terroristen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:48:24 #279
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156392281
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:38 schreef polderturk het volgende:

Vandaag zijn er 37 PKK terroristen omgebracht in Sirnak. In de spoiler is een gruwelijke foto te zien van lijken van terroristen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort half uitgeknepen bananen inderdaad. Of is Minions ook net uitgekomen in Turkije?
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_156437301
het was prijsschieten in beytussebap

veel gore...

http://www.liveleak.com/view?i=ad2_1443370580
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156437713
quote:
99s.gif Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef Slayage het volgende:
het was prijsschieten in beytussebap

veel gore...

http://www.liveleak.com/view?i=ad2_1443370580
Western Armenian terrorists :+
Zie!
pi_156437853
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 22:32 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Western Armenian terrorists :+
turken :')

zo zagen ze eruit voordat ze tegen een gunship aanliepen http://www.liveleak.com/view?i=268_1443363851
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156438032
quote:
99s.gif Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

zo zagen ze eruit voordat ze tegen een gunship aanliepen http://www.liveleak.com/view?i=268_1443363851
die ene is vermomd :?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
  zondag 27 september 2015 @ 23:29:45 #284
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156439362
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:38 schreef polderturk het volgende:
De PKK heeft in Sirnak, een gebied waar veel Koerden wonen, een ambulance aangevallen. Het personeel is waarschijnlijk ontvoerd. Blijkbaar willen de PKK terroristen niet dat de Koerden medische hulp krijgen.

[ afbeelding ]

SPOILER
Zo ken ik er ook nog wel een paar:
GudawEnglish twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:44:50 War criminal Yavuz Sonat Güzel has been killed by #HPG in Dersim #TwitterKurds #PKK http://t.co/QWRh52yHjl reageer retweet
GudawEnglish twitterde op zondag 27-09-2015 om 22:02:09 Today #Turkish terror security forces murdered 8 year-old Elif Simsek in Bismil, Amed #ElifŞimsek #TwitterKurds #PKK http://t.co/71MqoamPrU reageer retweet
SPOILER
dilkocer twitterde op zondag 27-09-2015 om 21:11:09 Kurdish civilians who have been killed by police are labelled in Turkish media as 'PKK terrorists' or 'killed by PKK terrorists' #Turkey reageer retweet
Say what?
pi_156450457
quote:
99s.gif Op zondag 27 september 2015 22:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

wtf dat jongetje rechtsboven lijkt 15 ofso :?
en wrm vermomd wtf wie gaat m herkennen zo _O-

quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 23:29 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Zo ken ik er ook nog wel een paar:
GudawEnglish twitterde op zondag 27-09-2015 om 20:44:50 War criminal Yavuz Sonat Güzel has been killed by #HPG in Dersim #TwitterKurds #PKK http://t.co/QWRh52yHjl reageer retweet
GudawEnglish twitterde op zondag 27-09-2015 om 22:02:09 Today #Turkish terror security forces murdered 8 year-old Elif Simsek in Bismil, Amed #ElifŞimsek #TwitterKurds #PKK http://t.co/71MqoamPrU reageer retweet
SPOILER
dilkocer twitterde op zondag 27-09-2015 om 21:11:09 Kurdish civilians who have been killed by police are labelled in Turkish media as 'PKK terrorists' or 'killed by PKK terrorists' #Turkey reageer retweet
Ah de Koerdische propoganda machine _O-
Zie!
pi_156453316
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 16:07 schreef johnson555 het volgende:

[..]

[..]

Die Koerden zouden nog wat kunnen leren van de objectieve onbevooroordeelde vrije Turkse pers!
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  maandag 28 september 2015 @ 19:40:18 #287
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156455475
quote:
2s.gif Op maandag 28 september 2015 16:07 schreef johnson555 het volgende:

[..]

[..]

Turkse propaganda versus Koerdische propaganda, beiden volkomen waardeloos.
Say what?
pi_156466891
De PKK doodt 9 jarig meisje Elif Simsek

A 9-year-old girl was killed and five civilians were injured when PKK rockets hit an apartment building in the Bismil district of the southeastern province of Diyarbakır on Sunday. The attack was apparently meant for a police vehicle in the Bismil district, but the militants failed to target the police car and the rockets hit a three-story apartment building. A child, Elif Şimşek, was killed at the scene and the five injured civilians were transferred to nearby hospitals. 20 year-old Agit Yıldız, who was injured in the same neşghborhood, a died of wounds in a hospital in adjacent Diyarbakır province on Monday. An investigation was launched into the incident.

Elif Şimşek (Twitter Photo)
Elif Şimşek (Twitter Photo)The PKK has a lengthy record of killing children since it broke the cease-fire with the Turkish state on July 11 and re-started clashes with security forces.

Previously on Sept. 13, Tahsin Uray, 9, died at Dicle University Medical Faculty Research Hospital in Diyarbakır from his injuries sustained in an explosion from a device left behind by the PKK in Turkey's southeastern province of Mardin. Uray was one of two children who found an explosive that was left by PKK terrorists on their house's roof. It exploded when both Tahsin and Ramazan Uray were holding it, security sources said.

On Aug. 30, PKK terrorists remotely detonated explosives on a road used for delivering construction equipment to the Silvan Dam construction site and killed one teen and critically injured another on Sunday in the Silvan district of Diyarbakır.

The victim, Fırat Simpil, 13, was hit by the explosion. The device is believed to have been placed by the road to target a military vehicle.
The PKK is also known to kidnap children to recruit them into the organization.

According to security reports, families of children under the age of 18 have filed complaints claiming that their children were kidnapped by the PKK. Of these children, 88 were reportedly girls and 228 were boys. In 2014, a total of 205 children were kidnapped by PKK terrorists. In the past 20 months, over 1,070 adults were kidnapped by the terrorist organization. These individuals are on a wanted list by the police for being "persons lost based on terrorism related activities."

The families teenagers recruited by the PKK terrorist organization had previously staged demonstrations and called on the group to let their children return. Last year, a group of Kurdish families staged a month-long sit-in in Diyarbakır, a southeastern province with a large Kurdish population, and a brief hunger strike to protest the recruitment of their children, as young as 15, by the terrorist organization. Turkey has been long plagued by the PKK's bloody campaign of terror for Kurdish self-rule in the southeast, which killed tens of thousands over three decades.

According to government figures, the PKK has killed around 30 civilians since July and more than 120 members of security forces have been killed. The PKK, which is listed as a terrorist organization by Turkey, the United States and the European Union, resumed lethal attacks in July in southeastern and eastern Turkey, where a large Kurdish population lives, following a lull stemming from the government-initiated reconciliation process to end PKK terrorism and improve the lives of the Kurdish community.

http://www.dailysabah.com(...)er-civilians-wounded
  dinsdag 29 september 2015 @ 10:55:16 #289
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156468543
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 08:57 schreef polderturk het volgende:
De PKK doodt 9 jarig meisje Elif Simsek
Eerst gedood door Turkse troepen en daarna nog een keer door de PKK? (zie post #284)

Dat is wel knap. _O-
Say what?
pi_156469504
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:55 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Eerst gedood door Turkse troepen en daarna nog een keer door de PKK? (zie post #284)

Dat is wel knap. _O-
Alleen dan dat de politie geen raketten afvuurt, zeker niet op zichzelf natuurlijk.
  dinsdag 29 september 2015 @ 11:51:12 #291
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156469677
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alleen dan dat de politie geen raketten afvuurt, zeker niet op zichzelf natuurlijk.
Het was dan ook geen 'raket' maar een kogel:
SPOILER
Er woedt een felle burgeroorlog in Bismil, vannacht zijn opnieuw doden gevallen.
Say what?
pi_156470132
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 11:51 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Het was dan ook geen 'raket' maar een kogel:
SPOILER
Er woedt een felle burgeroorlog in Bismil, vannacht zijn opnieuw doden gevallen.
De foto blijft maar populair in die kringen

11 september

December 2014

Turkei #1 BBC heeft het overigens over een raket

http://www.bbc.com/turkce/haberler/2015/09/150927_bismil_roket

Zo ook de AKP, Gulen en Dogan media.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 12:21:55 ]
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:25:10 #293
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156470209
Was een random pic ja, van een Turks nieuwsartikel
Say what?
pi_156470229
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:25 schreef UpsideDown het volgende:
Was een random pic ja, van een Turks nieuwsartikel
Iets wat misleidend om dat te combineren met de daadwerkelijke crimescene foto's en wanneer je het tegenspreekt dat het om een raket gaat, maar oke.
  dinsdag 29 september 2015 @ 12:30:27 #295
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156470287
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Iets wat misleidend om dat te combineren met de daadwerkelijke crimescene foto's en wanneer je het tegenspreekt dat het om een raket gaat, maar oke.
We zullen waarschijnlijk nooit weten hoe of wat, tenzij er een onderzoeksteam op af gaat misschien.

Stukje verderop koppen kinderen dagelijks bommen en raketten.
Say what?
pi_156470620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:30 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

We zullen waarschijnlijk nooit weten hoe of wat, tenzij er een onderzoeksteam op af gaat misschien.

Stukje verderop koppen kinderen dagelijks bommen en raketten.
Op deze videobeelden worden daar naar zeggen de militanten gedood die het raket hebben afgevuurd

Als alleen de staatsmedia het op de PKK probeerde te schuiven zou ik je gelijk geven, maar als zelfs journalisten van Samanyolu en Hurriyet melden dat de politie is beschoten met raketwerpers op dat gebied lijkt het mij vrij duidelijk.

Tanks en gevechtsvliegtuigen voeren bombardementen uit in opdracht van het leger, de politie vuurt geen raketten af, zeker niet op gebieden waar het zelf actief bezig is.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 12:49:17 ]
pi_156472844
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Op deze videobeelden worden daar naar zeggen de militanten gedood die het raket hebben afgevuurd

Als alleen de staatsmedia het op de PKK probeerde te schuiven zou ik je gelijk geven, maar als zelfs journalisten van Samanyolu en Hurriyet melden dat de politie is beschoten met raketwerpers op dat gebied lijkt het mij vrij duidelijk.

Tanks en gevechtsvliegtuigen voeren bombardementen uit in opdracht van het leger, de politie vuurt geen raketten af, zeker niet op gebieden waar het zelf actief bezig is.
helder.

Gisteren zijn er ook 6 gewonden gevallen in het altijd rustige Eskisehir bij een beschieting vanuit een auto.

Het volgende is een beetje hobbelig vertaald door Google translate.

Armed Attack in Eskisehir: 6 Injured Date: 2015-09-28 09:22:44 The driver of a car with pedestrian traffic as a result of the discussion in Eskisehir 6 people were injured in a gun attack.

Onder de slachtoffers een paar studenten en een paar 30ers.

Ik kan het bericht van gisteren niet op mn mobiel terugvinden, maar dat komt omdat de site zn technische beperkingen heeft als t op zoeken of archivering aankomt en alleen t nieuws van vandaag laat zien. Maar dit is de bron

http://www.esgazete.com
  dinsdag 29 september 2015 @ 15:11:44 #298
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156473532
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie zegt mij dat het geen shell van het leger was, of een RPG van een PKK'er? Waar is het harde bewijs met actiebeelden en aftermath. Ik word hier niks wijzer van, beide partijen geven elkaar overal de schuld van en zijn imo even schuldig.
Say what?
pi_156474148
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:11 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Wie zegt mij dat het geen shell van het leger was, of een RPG van een PKK'er? Waar is het harde bewijs met actiebeelden en aftermath. Ik word hier niks wijzer van, beide partijen geven elkaar overal de schuld van en zijn imo even schuldig.
Het zal wel ergens begonnen zijn, maar ik vind het in de weg naar een oplossing eigenlijk niet zo relevant wie het eerste schot loste. Het zorgelijke is dat de president al uitgesproken heeft dat vrede onmogelijk is en dat de terroristen moeten worden uitgeroeid, en dat is eigenlijk een beetje incompetente grootspraak.

Ja ik heb een bloedhekel aan de pkk maar het is de meest populistische en makkelijkste weg voor een president om er maar in te knallen. Daarmee hou je het vuur namelijk aan en stel je vooral je eigen ego veilig ten koste van meer turkse burgerslachtoffers. Hij blust de brand niet, hij houdt m gaande.

Ik heb meer respect voor leiders die impopulaire maatregelen nemen om het volk te beschermen. Dus blijven hopen en blijven onderhandelen met het doel om vrede te bewerkstelligen. Door de oorlog te verklaren geeft men de Pkk de wind in de zeilen.

Nu komt er eerst een lange periode van onrust of erger en dan zal er wel weer eens iemand opstaan die een andere weg wil bewandelen. Maar het is zinloos.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 29-09-2015 15:46:07 ]
pi_156476029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 15:11 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Het leger is nergens te bekennen of genoemd in geen enkel van de bronnen, zelfs in de PKK-media gaat het om politie / militanten. Daarnaast voert Turkije met de politiemacht waar ze binnen trekken precisie aanvallen op gerichte targets zoals je ziet, wat in Bismil gebeurde was totaal niet te vergelijken met het 'beleg' van Cizre waar het leger wel lukraak aan het beschieten was.

Wederom, als we het hadden over AKP vs PKK media, prima, van Dogan, Cihan en Samanyolu kan je niet echt zeggen dat ze er belang bij hebben om het van de AKP af te schuiven.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2015 17:06:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')