Beide niet te vinden?quote:Op zondag 20 september 2015 23:16 schreef Frumzel het volgende:
2 levels van mij, beide goed te doen (ben er zelf niet al te best in):
The Underground - 007E-0000-0047-B6B3
Jumping Turtles - 0071-0000-0059-3D2F
De 1e doet het inderdaad niet. Vreemd. De 2e krijg ik wel gevonden. Zal de ze allebei nog wel even opnieuw uploaden. Misschien helpt het.quote:
Als je een level opnieuw uploadt veranderd ook de code.quote:Op maandag 21 september 2015 14:44 schreef Frumzel het volgende:
[..]
De 1e doet het inderdaad niet. Vreemd. De 2e krijg ik wel gevonden. Zal de ze allebei nog wel even opnieuw uploaden. Misschien helpt het.
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes:quote:Op maandag 21 september 2015 14:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Als je een level opnieuw uploadt veranderd ook de code.
Je houdt van hele kleine gaatjes zo te zien.quote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes:
The Underground: 36D9-0000-005C-976C
Jumping Turtles: AA4D-0000-005C-99E6
Hopelijk werken deze nu wel...
quote:Op maandag 21 september 2015 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je houdt van hele kleine gaatjes zo te zien.
Waar blijft je grafische hoogstandje dan?quote:Op maandag 21 september 2015 17:15 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind mijn nieuwe level echt te makkelijk maar dat vond ik van de vorige ook
Het is in principe af maar ik ben niet tevredenquote:Op maandag 21 september 2015 17:16 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waar blijft je grafische hoogstandje dan?
Speel jij die van mij dan speel ik die van jouquote:Op maandag 21 september 2015 19:20 schreef Nikmans het volgende:
En nu eens een paar levels uit dit topic spelen, brb
Tof levelquote:Op maandag 21 september 2015 19:15 schreef Nikmans het volgende:
Nou vooruit, hij staat online, Super Shroom Cellar! Enjoy enzo
988A-0000-005D-4920
Breh ik hou van dit soort shit maar ik heb het idee dat ik stukken heb afgesnedenquote:Op maandag 21 september 2015 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speel jij die van mij dan speel ik die van jou
Die bovenste is vet oneerlijk op sommige punten omdat je zomaar vast kunt komen te zitten, de onderste is een stuk leukerquote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes:
The Underground: 36D9-0000-005C-976C
Jumping Turtles: AA4D-0000-005C-99E6
Hopelijk werken deze nu wel...
nog teleurstellender is dat je een gelimiteerd aantal blokjes maar kunt gebruiken (ongeacht wat voor blokjes), dus de boel inbouwen kan ook niet goedquote:Op maandag 21 september 2015 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn nieuwste, maar ik ben wat teleurgesteld in de mogelijkheden. Als je sublevels maakt zijn die allemaal in dezelfde setting. Je kunt niet een sublevel in de wolken maken en een tweede sublevel onder water![]()
904A-0000-005D-8781
Dunne mushroom krijg je door alle mario 10 levels uit te spelen en daarna de wcs levels uit te spelen, schoen geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 21 september 2015 20:44 schreef koei het volgende:
[..]
nog teleurstellender is dat je een gelimiteerd aantal blokjes maar kunt gebruiken (ongeacht wat voor blokjes), dus de boel inbouwen kan ook niet goed
Ik ben mijn beste level tot nu toe aan het maken! Duurt alleen nog eventjes want de tablet is steeds leeg.
Iemand trouwens enig idee hoe je die laatste regel met items krijgt? Ik heb het idee dat ik sowieso ook nog wat dingen mis die ik bij anderen wel gezien heb. De schoen bijvoorbeeld.
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis.quote:
Wel een perfect level. Elke keer dat je doodgaat is in principe je eigen schuld, zoals het hoort. Dat maakt het verschil tussen leuk-moeilijk en achterlijk-moeilijk.quote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis.
Heb vervolgens het level maar eens gedownload en in bouwmode proberen te spelen. Het gedeelte dat daarna komt is ook niet misselijk. Ik geef dat level op
Ik 'vergeet' die skill steeds. Misschien toch maar weer eens proberen morgenquote:Op maandag 21 september 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet je gewoon spin-jumpen op die tromp
Dat zeker, dit is gewoon een eerlijk levelquote:Op maandag 21 september 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een perfect level. Elke keer dat je doodgaat is in principe je eigen schuld, zoals het hoort. Dat maakt het verschil tussen leuk-moeilijk en achterlijk-moeilijk.
Waar kom je vast te zitten dan?quote:Op maandag 21 september 2015 19:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die bovenste is vet oneerlijk op sommige punten omdat je zomaar vast kunt komen te zitten, de onderste is een stuk leuker
Die FOK! shoutout
Zie Miiversequote:Op maandag 21 september 2015 22:01 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waar kom je vast te zitten dan?
Overigens deze 2 levels gemaakt op het moment dat ik nog niet veel elementen had. Nu zijn ze allemaal los en bezig een echt mooi level te maken.
Oh ja.. Ik doe altijd naar beneden stompen. Had het even niet in de gaten.quote:
Vanuit de game.quote:Op maandag 21 september 2015 22:07 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Oh ja.. Ik doe altijd naar beneden stompen. Had het even niet in de gaten.
Beginnersleveltjes hè...
Hoe doe je trouwens die afbeelding in die reactie?
De schoen zit onder Yoshi. Schud Yoshi om 'm te wijzigen (net als dat je wisselt tussen rode en groene koopa's).quote:Op maandag 21 september 2015 20:44 schreef koei het volgende:
[..]
Iemand trouwens enig idee hoe je die laatste regel met items krijgt? Ik heb het idee dat ik sowieso ook nog wat dingen mis die ik bij anderen wel gezien heb. De schoen bijvoorbeeld.
Daarom autoscrollquote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis.
Heb vervolgens het level maar eens gedownload en in bouwmode proberen te spelen. Het gedeelte dat daarna komt is ook niet misselijk. Ik geef dat level op
Over Thwomps gesproken, Nikmans, ik heb problemen met jouw Thwompstein-level. Het lukt me zelden om door die gang te springen. Je hebt een Twhomp boven lava, dan eentje bij een smalle doorgang op de grond en bij de derde heb je een smalle gang op één blok hoog. Daar kom ik regelmatig niet doorheen en dan klemt het level me vast
Wel handig dat je breekbare blokken onder de Thwomps hebt gezet, zo kun je ze in ieder geval verslaan zodat je wat meer tijd hebt!
Dat stuk na de planten met die twee trampolines, de eerste keer miste ik de shroom daar en de tweede keer pakte ik per ongeluk een trampoline op en toen kwam ik niet meer wegquote:Op maandag 21 september 2015 22:01 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waar kom je vast te zitten dan?
Overigens deze 2 levels gemaakt op het moment dat ik nog niet veel elementen had. Nu zijn ze allemaal los en bezig een echt mooi level te maken.
Ah, doelde eigenlijk dus hoe je die afbeeldingen plaatste, maar zag ineens de knop met de stempel en daar zitten ze dus onder.quote:Op maandag 21 september 2015 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanuit de game.
TIjdens spelen op pauze drukken en je kunt een reactie toevoegen. Die komt dan op Miiverse. Tevens is voor de volgende spelers de comment te lezen tijdens het spelen (als die optie aan staat).
Ik vind het eruit zien alsof daar ook nog items horen die je op de een of andere manier kan verzamelen. En dat blijkt met die dunne mushroom welquote:Op maandag 21 september 2015 21:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dunne mushroom krijg je door alle mario 10 levels uit te spelen en daarna de wcs levels uit te spelen, schoen geen idee eigenlijk.
Laatste regel is soort favorieten regel. Maar iedere regel kan je aanpassen dus ik snap het ook niet
Mushroom geven aan een goomba. En die dunne mishroom is gewoon het alternatief van de super shroom (door die te schudden dus, wanneer je hem hebt vrijgespeeld).quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien alsof daar ook nog items horen die je op de een of andere manier kan verzamelen. En dat blijkt met die dunne mushroom wel
Maar hoe komen mensen bijvoorbeeld aan die mega goomba's?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:34 schreef martinlam het volgende:
Mijn eerste level. Aardig wat moeite in gestoken.
Geen gimmicks, gewoon een klassieke mario platformer
DD6E-0000-005D-A0D3
- Super Mario World
- Castle theme
- Medium/hard difficulty
- 4 hidden blocks
- 2 shortcuts
- Beetje aan de lange kant
Have fun, hopelijk vinden jullie hem leuk! Als je commentaar hebt, hoor ik het graag.
Zit ik al die trampolines op te stapelen omdat ik dacht dat je zo over de muur heen kon, blijk je gewoon dat grote rode schild te kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:08 schreef Redbullkid het volgende:
Hier zijn ze dan. 10 uitdagende levels voor jullie
9. Hardcore 1-1 66da-0000-0015-13b2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |