Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.quote:Op maandag 14 september 2015 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Totaal nu 3,5 uur gespeeld, level (meer een aantal test cases) geüpload, veel levels gespeeld, maar ik heb nog geen nieuwe features om in m'n levels te verwerken. Hoe werkt dat nou precies?
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!quote:
Oh je moet echt alles gebruiken? Duidelijkquote:Op maandag 14 september 2015 17:50 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Kwartier spelen in de editor --> boodschap dat nieuwe elementen bezorgd gaan worden --> heel veel items plaatsen (en zorgen dat elk element minstens 1x is gebruikt) --> nieuwe elementen worden geleverd --> 9x herhalen.
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar meequote:Op maandag 14 september 2015 17:51 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Haha, ik zag al dat je aan het spelen was (kreeg een notification). Geen zorgen, ik ben op dit moment een relatief makkelijke level aan het maken. Een ode aan Mario zelfs!
Nog best knap. Er zit trouwens een shortcut waarmee je de eerste ondergrondse gedeelte volledig kunt skippen. Helemaal bij het begin, bij de fireflower in de buurt.quote:Op maandag 14 september 2015 17:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heb er een uur aan besteed denk ik, gekomen tot tweede ondergrondse deel. Toen klaar mee
Nee.quote:Op maandag 14 september 2015 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh je moet echt alles gebruiken?
Nou vooruit.quote:Op maandag 14 september 2015 19:08 schreef thedeedster het volgende:
Nieuw level.
C28E-0000-0037-D19A
Redelijk pittig, maar slimme spelers kunnen dit wel verslaan.
Leuk spel dat Mario Maker.quote:Op maandag 14 september 2015 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Ik zal niet rusten tot ik jouw level uitgespeeld heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem nog niet kunnen vindenquote:Op maandag 14 september 2015 17:57 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Nog best knap. Er zit trouwens een shortcut waarmee je de eerste ondergrondse gedeelte volledig kunt skippen. Helemaal bij het begin, bij de fireflower in de buurt.
quote:Op maandag 14 september 2015 21:01 schreef Kensuke het volgende:
Twee nieuwe meesterwerken:
Climb the Giant Marios!
F0B9-0000-0038-580C
Best Level Ever (GotY must-play)
36D6-0000-0036-E6A0Die Giant Marios deed het net niet bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Climb the Giant Marios!
F0B9-0000-0038-580C
36D6-0000-0036-E6A0Die tweedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb best veel geduld maar hij begon me toch behoorlijk op m'n zenuwen te werken
![]()
Het is een soort psychologische test.quote:Op maandag 14 september 2015 21:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die tweede![]()
Ik heb best veel geduld maar hij begon me toch behoorlijk op m'n zenuwen te werken
Ik probeerde het vanuit het menu in de game zelf. Naja, kan ook tijdelijke kick-uo zijn ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 21:54 schreef Kensuke het volgende:
Heh? De code doet het gewoon als ik het intik. Het zijn allemaal nullen heh
Climb the Giant Marios!
F0B9-0000-0038-580C
36D6-0000-0036-E6A0Ik ben blij dat ik dit mocht ervarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga weg
Waar komt dit vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2015 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt blijkbaar als DLC voor SMM. Dit ziet er goed uit
Zo'n beetje alles wat ik wilde
Ziet er fake uitquote:Op dinsdag 15 september 2015 01:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dit komt blijkbaar als DLC voor SMM. Dit ziet er goed uit
Zo'n beetje alles wat ik wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |