Te moeilijk is gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk niet dat het ooit toegevoegd wordt, maar negatieve scores zouden soms wel fijn zijn voor stomme levels.
Net een level gehad waarbij je direct dood gaat na een pijp in te gaan. Dat is niet grappig.
Ook zijn er levels waar je vast kunt komen te zitten. Dat is slecht design.
Maar moeilijk kan ik me nog wel voorstellen, daar is ergens wel een publiek voor. Maar dit was echt achterlijk. Er hing een cirkelzaag boven de pijp waar je uitkomt. Geen mogelijkheid die te ontwijken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:16 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Te moeilijk is gewoon niet leuk.
Dat cave-level wat je laatst hebt geüpload, was prima te doen.
Een level van mij schijnt een slagingspercentage van enkele procenten te hebben, maar ik had nooit het idee dat het unfair was...
Dat soort dingen zijn dom ja. Sowieso hou ik niet van gokken op deuren. Ik probeer elke deur zinnig te maken, maar instant death deuren zijn supergay.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar moeilijk kan ik me nog wel voorstellen, daar is ergens wel een publiek voor. Maar dit was echt achterlijk. Er hing een cirkelzaag boven de pijp waar je uitkomt. Geen mogelijkheid die te ontwijken.
En dit ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook zijn er levels waar je vast kunt komen te zitten. Dat is slecht design.
Ik heb m gewoon gehaald hoorquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:26 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, hier is hij dan eindelijk! Mijn supercoole Ghost-level!
-weg-
Er zat een fout in mn gostlevel![]()
Opnieuw geupload.
8F0D-0000-0051-C9CE
Ik zag het.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m gewoon gehaald hoor
Gehaald! En een ster gegeven!quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:26 schreef GGMM het volgende:
Hoe dan ook, hier is hij dan eindelijk! Mijn supercoole Ghost-level!
-weg-
Er zat een fout in mn gostlevel![]()
Opnieuw geupload.
8F0D-0000-0051-C9CE
Je tweede level gespeeld, wel leuk! Wel overkill aan vijanden in het begin. Ster gegeven!quote:Op donderdag 17 september 2015 10:51 schreef Dagger87 het volgende:
Ik heb ook mijn eerste level gemaakt. 2631-0000-0045-6EC5. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Leuk spel dit. Niet verwacht dat het maken van je eigen levels zo verslavend kon zijn. Ben blij met m'n Wii U aankoop.
Edit: nog een level gemaakt: 24FF-0000-0045-BAD1
Redelijk uitdagend.
Dank.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:47 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Gehaald! En een ster gegeven!
Leuk, lang level! Gehaald en ster gegeven!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weer een level
379E-0000-004F-30C4
Ondergronds dit keer, met verschillende routes naar het einde.
Creatief level, gehaald en ster gegeven!quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:07 schreef thedeedster het volgende:
Nieuw level: Bowser's Battlecruiser Potemkin.
5F44-0000-0050-9E7A
Veel plezier er mee!
Piranha jump zojuist in één keer gehaald. Snap die 5% echt nietquote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef JoeyC het volgende:
Mijn levels. De meeste zijn blijkbaar lastig...
635A-0000-0017-2F4F Jump piranha 3,03%
9B2D-0000-0027-DE72 Jump Mario fly 1,96%
E3EF-0000-0028-99BF Take it easy ;P 4,46%
8541-0000-0030-DD5F Firewater v1.1 5,26%
9900-0000-0030-FD96 To shroom or not to shroom? v1.1 15,38%
FF54-0000-0031-186F Piranha jump v1.1 5,34%
23AA-0000-0032-668D Haunted Ruins 18,60%
0207-0000-0039-07F7 Up in the sky 13,46%
2894-0000-0043-7369 Toad of de Gladiolen 26,66%
Thanx.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:02 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Creatief level, gehaald en ster gegeven!
Ja klopt over die overkill. Even lekker veel met die vuurballen schieten. Bedankt voor de ster!quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:51 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Je tweede level gespeeld, wel leuk! Wel overkill aan vijanden in het begin. Ster gegeven!
Thanks, probeer mijn andere levels ook! Bij jump Mario fly zit links een veertjequote:Op zaterdag 19 september 2015 22:06 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Piranha jump zojuist in één keer gehaald. Snap die 5% echt nietster gegeven
Waar staat dat ik het deels heb gekopieerd? Er staat mijn eerste gemaakte level, plus je bent 3 levels vergeten van mij ....quote:Op woensdag 16 september 2015 01:09 schreef Kriegspire het volgende:
Weet niet of iemand de openingspost kan wijzigen hier, maar heb even een lijstje gemaakt met alle geposte levels tot nu toe (Roy, geen modje hier?), ik zou zeggen, copy paste hem naar je kladblok en loop ze allemaal ff door. Geef hier en daar een sterretje, neem aan dat we daar allemaal op uit zijn
Heb codes die te veel of te weinig letters/cijfers hadden weggelaten.
3057-0000-0021-7BA9 - Cherrycoke
C824-0000-0021-235C - ClapClapYourHands
A3B8-0000-0021-C037 - ClapClapYourHands
DB1D-0000-0024-BDAD - ClapClapYourHands
0045-0000-0027-6813 - ClapClapYourHands
A61D-0000-0036-86E8 - ClapClapYourHands
5127-0000-002C-E073 - TheDeedster
A425-0000-002E-E6A2 - TheDeedster
C28E-0000-0037-D19A - TheDeedster
047F-0000-003D-1130 - TheDeedster
B0A5-0000-002D-A707 - Kensuke
F0B9-0000-0038-580C - Kensuke
36D6-0000-0036-E6A0 - Kensuke
C6F5-0000-002D-C742 - Nikmans
C94B-0000-0032-1BA6 - GGMM
C0B8-0000-0026-7795 - GGMM
DB59-0000-0031-D43A - GGMM
3730-0000-0024-0592 - GGMM
3C81 0000 002E A112 - Groentespecialist
3361 0000 003D 8FE5 - Groentespecialist
29CF-0000-0016-F549 - Vlaggenroof (deel was niet zelfgemaakt begrijp ik)
88AF-0000-0015-0A76 - s0ul1991
CDA5-0000-001F-5FE0 - s0ul1991
44C2-0000-002F-8C52 - s0ul1991
6C89-0000-003D-DC5A - s0ul1991
12E4 0000 0031 FCB7 - koei
4959-0000-0038-4FE9 - Melleyn
6FC9-0000-0039-49F3 - Melleyn
2741-0000-0018-467F - Kriegspire
D5DE-0000-001A-9B93 - Kriegspire
9CFC-0000-003A-6EE4 - Kriegspire
8BC2-0000-003D-AB06 - Henno
0441-0000-003E-FC80 - Henno
B5D8-0000-003D-BDA3 - Notorius_Roy
E682-0000-003E-5590 - Infinitism
Geeft op zich niet: Ik voer één van de codes in en klik vervolgens op het hartje bij je naam. Dan volg je iemand en kan je al z'n levels spelen zonder steeds daar apart een code voor in te voeren.quote:Op zondag 20 september 2015 09:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waar staat dat ik het deels heb gekopieerd? Er staat mijn eerste gemaakte level, plus je bent 3 levels vergeten van mij ....
Zo doe ik dat ook jaquote:Op zondag 20 september 2015 09:46 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Geeft op zich niet: Ik voer één van de codes in en klik vervolgens op het hartje bij je naam. Dan volg je iemand en kan je al z'n levels spelen zonder steeds daar apart een code voor in te voeren.
Misschien werkt dat ook wel handiger dan een enorme lijst aan codes per level hier te maken. Zet gewoon de code van je beste level hier, en volg iemand als je de rest van z'n levels wilt spelen.
Prima levels, je bent wel fan van kanonnen denk ikquote:Op zondag 20 september 2015 10:12 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn eerste courses:
76E6-0000-0050-6D24
5CD1-0000-004B-47F4
Nou, ik heb ze gemaakt toen ik nog maar in het begin van de toolset zatquote:Op zondag 20 september 2015 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prima levels, je bent wel fan van kanonnen denk ik
Enige kritiekpuntje is de piranha plant op het einde bij Bullit Bill. Daar spring je eigenlijk altijd standaard tegenaan.
Teveel piranha's bij die 1e. Kom er niet door heen. Te moeilijk. Zelfs als ik met een schildpad de onderste rij piranha's dood. Snap wel waarom iedereen daar dood gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:06 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Piranha jump zojuist in één keer gehaald. Snap die 5% echt nietster gegeven
Hurry up is leuk, zo mooi als je het net niet haalt... HAD JE MAAR DOOR MOETEN LOPEN!quote:Op zondag 20 september 2015 15:26 schreef Dagger87 het volgende:
3 nieuwe levels:
1 snelle ren level: Manny vs Pacquiao
DE5A-0000-0045-DC20
Grow Up: 93DA-0000-004A-07ED
Hurry Up: AE36-0000-0053-5B4C
Ik zit vast!quote:Op zondag 20 september 2015 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
Nog een nieuwe gemaakt vanmiddag: A93F-0000-0056-D2C4
Hm, ik had genoeg veren in dat stuk gestoptquote:Op zondag 20 september 2015 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zit vast!
[ afbeelding ]
Dit was ook de eerste keer, had nog niet helemaal door dat je gewoon door moet naar de deur. Toen ik eenmaal vast zat wilde ik zo hoog mogelijk vast zittenquote:Op zondag 20 september 2015 19:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hm, ik had genoeg veren in dat stuk gestopt. Ik heb hem overigens gedelete, want ik ben hem aan het uitbreiden en redesignen
.
Als je mario laat spinnen met de schouderknop dan spin je er overheen!quote:Op zondag 20 september 2015 15:58 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Teveel piranha's bij die 1e. Kom er niet door heen. Te moeilijk. Zelfs als ik met een schildpad de onderste rij piranha's dood. Snap wel waarom iedereen daar dood gaat.
Ik merk overigens wel dat het designen van een map nog best tricky isquote:Op zondag 20 september 2015 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit was ook de eerste keer, had nog niet helemaal door dat je gewoon door moet naar de deur. Toen ik eenmaal vast zat wilde ik zo hoog mogelijk vast zitten![]()
Klopt, zeker als je bijvoorbeeld ook precision jumps en speciale vormen met de blokken wil maken.quote:Op zondag 20 september 2015 19:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik merk overigens wel dat het designen van een map nog best tricky is. Veel ervaring door ze te spelen, maar om echt iets goed te doen moet je volgens mij nog best wat tijd er voor uit trekken
.
Met grow up, als je groot bent, dan kan je als je een beetje met een aanloop zwemt naar een steen, het kapot maken. Zolang je maar niet geraakt wordt, dan blijf je groot en kan je de level nog halen. Je bent dus niet alleen groot voor het groot zijn, maar ook sterk op stenen kapot te maken.quote:Op zondag 20 september 2015 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hurry up is leuk, zo mooi als je het net niet haalt... HAD JE MAAR DOOR MOETEN LOPEN!
Grow up snap ik niet. Snap niet wat ik met die grote paddestoel moet doen en klein zit je vast.
Oh ja, dan kan je ze gewoon aanraken. Thanks.quote:Op zondag 20 september 2015 19:28 schreef Groentespecialist het volgende:
[..]
Als je mario laat spinnen met de schouderknop dan spin je er overheen!
Ah ja, maar ik werd direct geraakt. Vandaar. Morgen weer proberen!quote:Op zondag 20 september 2015 21:57 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Met grow up, als je groot bent, dan kan je als je een beetje met een aanloop zwemt naar een steen, het kapot maken. Zolang je maar niet geraakt wordt, dan blijf je groot en kan je de level nog halen. Je bent dus niet alleen groot voor het groot zijn, maar ook sterk op stenen kapot te maken.
[..]
Oh ja, dan kan je ze gewoon aanraken. Thanks.
Yup, gelukkig kun je levels skippenquote:Op zondag 20 september 2015 21:59 schreef Jesse_ het volgende:
Man man op 'moeilijk' is 90% echt oneerlijk moeilijk of trial en error gameplay.
Beide niet te vinden?quote:Op zondag 20 september 2015 23:16 schreef Frumzel het volgende:
2 levels van mij, beide goed te doen (ben er zelf niet al te best in):
The Underground - 007E-0000-0047-B6B3
Jumping Turtles - 0071-0000-0059-3D2F
De 1e doet het inderdaad niet. Vreemd. De 2e krijg ik wel gevonden. Zal de ze allebei nog wel even opnieuw uploaden. Misschien helpt het.quote:
Als je een level opnieuw uploadt veranderd ook de code.quote:Op maandag 21 september 2015 14:44 schreef Frumzel het volgende:
[..]
De 1e doet het inderdaad niet. Vreemd. De 2e krijg ik wel gevonden. Zal de ze allebei nog wel even opnieuw uploaden. Misschien helpt het.
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes:quote:Op maandag 21 september 2015 14:57 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Als je een level opnieuw uploadt veranderd ook de code.
Je houdt van hele kleine gaatjes zo te zien.quote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes:
The Underground: 36D9-0000-005C-976C
Jumping Turtles: AA4D-0000-005C-99E6
Hopelijk werken deze nu wel...
quote:Op maandag 21 september 2015 16:36 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je houdt van hele kleine gaatjes zo te zien.
Waar blijft je grafische hoogstandje dan?quote:Op maandag 21 september 2015 17:15 schreef Nikmans het volgende:
Ik vind mijn nieuwe level echt te makkelijk maar dat vond ik van de vorige ook
Het is in principe af maar ik ben niet tevredenquote:Op maandag 21 september 2015 17:16 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waar blijft je grafische hoogstandje dan?
Speel jij die van mij dan speel ik die van jouquote:Op maandag 21 september 2015 19:20 schreef Nikmans het volgende:
En nu eens een paar levels uit dit topic spelen, brb
Tof levelquote:Op maandag 21 september 2015 19:15 schreef Nikmans het volgende:
Nou vooruit, hij staat online, Super Shroom Cellar! Enjoy enzo
988A-0000-005D-4920
Breh ik hou van dit soort shit maar ik heb het idee dat ik stukken heb afgesnedenquote:Op maandag 21 september 2015 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speel jij die van mij dan speel ik die van jou
Die bovenste is vet oneerlijk op sommige punten omdat je zomaar vast kunt komen te zitten, de onderste is een stuk leukerquote:Op maandag 21 september 2015 15:00 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Net gedaan inderdaad. Hierbij dan ook de nieuwe codes:
The Underground: 36D9-0000-005C-976C
Jumping Turtles: AA4D-0000-005C-99E6
Hopelijk werken deze nu wel...
nog teleurstellender is dat je een gelimiteerd aantal blokjes maar kunt gebruiken (ongeacht wat voor blokjes), dus de boel inbouwen kan ook niet goedquote:Op maandag 21 september 2015 20:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn nieuwste, maar ik ben wat teleurgesteld in de mogelijkheden. Als je sublevels maakt zijn die allemaal in dezelfde setting. Je kunt niet een sublevel in de wolken maken en een tweede sublevel onder water![]()
904A-0000-005D-8781
Dunne mushroom krijg je door alle mario 10 levels uit te spelen en daarna de wcs levels uit te spelen, schoen geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 21 september 2015 20:44 schreef koei het volgende:
[..]
nog teleurstellender is dat je een gelimiteerd aantal blokjes maar kunt gebruiken (ongeacht wat voor blokjes), dus de boel inbouwen kan ook niet goed
Ik ben mijn beste level tot nu toe aan het maken! Duurt alleen nog eventjes want de tablet is steeds leeg.
Iemand trouwens enig idee hoe je die laatste regel met items krijgt? Ik heb het idee dat ik sowieso ook nog wat dingen mis die ik bij anderen wel gezien heb. De schoen bijvoorbeeld.
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis.quote:
Wel een perfect level. Elke keer dat je doodgaat is in principe je eigen schuld, zoals het hoort. Dat maakt het verschil tussen leuk-moeilijk en achterlijk-moeilijk.quote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis.
Heb vervolgens het level maar eens gedownload en in bouwmode proberen te spelen. Het gedeelte dat daarna komt is ook niet misselijk. Ik geef dat level op
Ik 'vergeet' die skill steeds. Misschien toch maar weer eens proberen morgenquote:Op maandag 21 september 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
Overigens moet je gewoon spin-jumpen op die tromp
Dat zeker, dit is gewoon een eerlijk levelquote:Op maandag 21 september 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel een perfect level. Elke keer dat je doodgaat is in principe je eigen schuld, zoals het hoort. Dat maakt het verschil tussen leuk-moeilijk en achterlijk-moeilijk.
Waar kom je vast te zitten dan?quote:Op maandag 21 september 2015 19:52 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die bovenste is vet oneerlijk op sommige punten omdat je zomaar vast kunt komen te zitten, de onderste is een stuk leuker
Die FOK! shoutout
Zie Miiversequote:Op maandag 21 september 2015 22:01 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waar kom je vast te zitten dan?
Overigens deze 2 levels gemaakt op het moment dat ik nog niet veel elementen had. Nu zijn ze allemaal los en bezig een echt mooi level te maken.
Oh ja.. Ik doe altijd naar beneden stompen. Had het even niet in de gaten.quote:
Vanuit de game.quote:Op maandag 21 september 2015 22:07 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Oh ja.. Ik doe altijd naar beneden stompen. Had het even niet in de gaten.
Beginnersleveltjes hè...
Hoe doe je trouwens die afbeelding in die reactie?
De schoen zit onder Yoshi. Schud Yoshi om 'm te wijzigen (net als dat je wisselt tussen rode en groene koopa's).quote:Op maandag 21 september 2015 20:44 schreef koei het volgende:
[..]
Iemand trouwens enig idee hoe je die laatste regel met items krijgt? Ik heb het idee dat ik sowieso ook nog wat dingen mis die ik bij anderen wel gezien heb. De schoen bijvoorbeeld.
Daarom autoscrollquote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik kom zonder kleerscheuren tot the Thwomp. Daar gaan de walljumps steeds mis.
Heb vervolgens het level maar eens gedownload en in bouwmode proberen te spelen. Het gedeelte dat daarna komt is ook niet misselijk. Ik geef dat level op
Over Thwomps gesproken, Nikmans, ik heb problemen met jouw Thwompstein-level. Het lukt me zelden om door die gang te springen. Je hebt een Twhomp boven lava, dan eentje bij een smalle doorgang op de grond en bij de derde heb je een smalle gang op één blok hoog. Daar kom ik regelmatig niet doorheen en dan klemt het level me vast
Wel handig dat je breekbare blokken onder de Thwomps hebt gezet, zo kun je ze in ieder geval verslaan zodat je wat meer tijd hebt!
Dat stuk na de planten met die twee trampolines, de eerste keer miste ik de shroom daar en de tweede keer pakte ik per ongeluk een trampoline op en toen kwam ik niet meer wegquote:Op maandag 21 september 2015 22:01 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Waar kom je vast te zitten dan?
Overigens deze 2 levels gemaakt op het moment dat ik nog niet veel elementen had. Nu zijn ze allemaal los en bezig een echt mooi level te maken.
Ah, doelde eigenlijk dus hoe je die afbeeldingen plaatste, maar zag ineens de knop met de stempel en daar zitten ze dus onder.quote:Op maandag 21 september 2015 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vanuit de game.
TIjdens spelen op pauze drukken en je kunt een reactie toevoegen. Die komt dan op Miiverse. Tevens is voor de volgende spelers de comment te lezen tijdens het spelen (als die optie aan staat).
Ik vind het eruit zien alsof daar ook nog items horen die je op de een of andere manier kan verzamelen. En dat blijkt met die dunne mushroom welquote:Op maandag 21 september 2015 21:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dunne mushroom krijg je door alle mario 10 levels uit te spelen en daarna de wcs levels uit te spelen, schoen geen idee eigenlijk.
Laatste regel is soort favorieten regel. Maar iedere regel kan je aanpassen dus ik snap het ook niet
Mushroom geven aan een goomba. En die dunne mishroom is gewoon het alternatief van de super shroom (door die te schudden dus, wanneer je hem hebt vrijgespeeld).quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:53 schreef koei het volgende:
[..]
Ik vind het eruit zien alsof daar ook nog items horen die je op de een of andere manier kan verzamelen. En dat blijkt met die dunne mushroom wel
Maar hoe komen mensen bijvoorbeeld aan die mega goomba's?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:34 schreef martinlam het volgende:
Mijn eerste level. Aardig wat moeite in gestoken.
Geen gimmicks, gewoon een klassieke mario platformer
DD6E-0000-005D-A0D3
- Super Mario World
- Castle theme
- Medium/hard difficulty
- 4 hidden blocks
- 2 shortcuts
- Beetje aan de lange kant
Have fun, hopelijk vinden jullie hem leuk! Als je commentaar hebt, hoor ik het graag.
Zit ik al die trampolines op te stapelen omdat ik dacht dat je zo over de muur heen kon, blijk je gewoon dat grote rode schild te kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:08 schreef Redbullkid het volgende:
Hier zijn ze dan. 10 uitdagende levels voor jullie
9. Hardcore 1-1 66da-0000-0015-13b2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |