abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156034214
Eindelijk 1-3 klaar :X Dit is wel de moeilijkste tot nu toe :s)

Dev Mario 1-1
C824-0000-0021-235C

Dev Mario 1-2
A3B8-0000-0021-C037

Dev Mario 1-3
DB1D-0000-0024-BDAD
pi_156034336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:50 schreef Pap89 het volgende:
Heb je ook verschillende levelsoorten waar je op kunt zoeken?

Nintendo-style levels bijvoorbeeld.

Dat het niet allemaal Meme-levels "hurrdurr random blocks xD", autoplay levels
en Kaizo Levels zijn ?
Als ik m'n eerste wereld klaar heb ga ik me bezig houden met wat Nintendo-style levels. Jammer genoeg zijn de opties wel wat beperkt mbt verhaallijnen etc. Hopelijk krijgen we binnenkort nog wat text boxes enzo voor wat tekst.
pi_156036681
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eindelijk 1-3 klaar :X Dit is wel de moeilijkste tot nu toe :s)

Dev Mario 1-1
C824-0000-0021-235C

Dev Mario 1-2
A3B8-0000-0021-C037

Dev Mario 1-3
DB1D-0000-0024-BDAD
Ben ik een grote kneus als ik bij level 1-1 niet voorbij vijand 1 kom? Hoe moet ik over die happertjes komen zonder laars oid? Mis ik iets?
pi_156036791
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 september 2015 22:25 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Ben ik een grote kneus als ik bij level 1-1 niet voorbij vijand 1 kom? Hoe moet ik over die happertjes komen zonder laars oid? Mis ik iets?
Je moet een spinjump doen op die rode beestjes en dan stukje bij beetje verder gaan :P
pi_156039658
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:48 schreef Nikmans het volgende:
Veel van die levels zijn echt bedroevend inderdaad, gelukkig gaat SUPER PIRANHA CAVE daar (waarschijnlijk) morgen verandering in brengen _O_
ja nou weten we het onderhand wel :{w
pi_156040771
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 20:50 schreef Pap89 het volgende:
Heb je ook verschillende levelsoorten waar je op kunt zoeken?

Nintendo-style levels bijvoorbeeld.

Dat het niet allemaal Meme-levels "hurrdurr random blocks xD", autoplay levels
en Kaizo Levels zijn ?
Vind je dit een leuker level? :P

Super Dev World 1-1
0045-0000-0027-6813
pi_156041180
Het is trouwens wel irritant dat alles zo beperkt is. Het is puur ga van punt A naar punt B. Je hebt geen dragon coins die je moet verzamelen, je kan geen switches inbouwen om bepaalde zaken in en uit te schakelen. Hopelijk voegen ze een hoop dingen toe.
pi_156041943
quote:
1s.gif Op zondag 13 september 2015 00:27 schreef Prego het volgende:

[..]

ja nou weten we het onderhand wel :{w
Ja wacht maar tot morgen _O_
Ga weg
pi_156041947
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 19:57 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Als dat level tegenvalt ga ik Nintendo mailen of ik geen -1 ster mag geven }:|
En jij ook, je wereld zal gerocked worden.
Ga weg
pi_156042232
Ik moet alleen die laatste regel nog unlocken, kan dat op dezelfde manier als de eerdere?
  zondag 13 september 2015 @ 13:20:38 #36
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_156046414
Mijn eerste level geüpload. Voor de liefhebbers van kanonnen.
Level id:5127-0000-002c-e073

Veel plezier iedereen!
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Eindredactie Games zondag 13 september 2015 @ 13:47:32 #37
188609 crew  Kensuke
pi_156047047
Iemand zin in een lastige level?

Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707

Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kensuke op 13-09-2015 14:53:15 ]
pi_156047513
Nog een uurtje voordat jullie wereld gerockt gaat worden jongens
Ga weg
pi_156049042
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?

Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707

Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Veeel te lang, na die 4e wereld had ik het wel gezien met de zaagjes. Met al die powerups kan je trouwens ook echt een hoop skippen doordat je even niet geraakt kan worden :')
pi_156049142
Hij is eindelijk af hoor _O_ Super Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet _O_

Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vinden :) Ik heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.

C6F5-0000-002D-C742

Enjoy ^O^
Ga weg
  Redactie Games zondag 13 september 2015 @ 15:18:17 #41
181272 crew  Noppie2000
pi_156049403
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoor _O_ Super Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet _O_

Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vinden :) Ik heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.

C6F5-0000-002D-C742

Enjoy ^O^
Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.

Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me :D
pi_156050121
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.

Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me :D
Ik denk dat de meeste mensen gewoon de muntjes volgen ^O^ En thanks!
Ga weg
pi_156050132
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 02:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is trouwens wel irritant dat alles zo beperkt is. Het is puur ga van punt A naar punt B. Je hebt geen dragon coins die je moet verzamelen, je kan geen switches inbouwen om bepaalde zaken in en uit te schakelen. Hopelijk voegen ze een hoop dingen toe.
Of geen checkpoints, ga je dood net voor de vlaggenmast, moet je alles opnieuw doen.

Ik denk dat er wel dlc kont of gratis updates.. En een functie dat je vrienden kan zoeken ipv de codes ...
pi_156050245
Volgende project wordt Thwomp-themed trouwens, voor wie het iets boeit
Ga weg
  Redactie Games zondag 13 september 2015 @ 15:58:02 #45
181272 crew  Noppie2000
pi_156050467
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 15:47 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen gewoon de muntjes volgen ^O^ En thanks!
Had misschien een betere optie geweest ja :')
  Eindredactie Games zondag 13 september 2015 @ 16:01:58 #46
188609 crew  Kensuke
pi_156050614
quote:
14s.gif Op zondag 13 september 2015 15:10 schreef Nikmans het volgende:
Hij is eindelijk af hoor _O_ Super Piranha Land, een nieuwe standaard is gezet _O_

Nee maar zonder dollen, deze shit heeft me veel te veel tijd gekost en ik hoop dat jullie hem leuk vinden :) Ik heb geprobeerd een taai level te maken dat wel eerlijk is en er ook daadwerkelijk uitziet alsof het een level in een Mario game is ipv gewoon een paar rijen blokken naast elkaar.

C6F5-0000-002D-C742

Enjoy ^O^
Ik vind het wel jammer dat je niet wordt beloond voor verkennen. Toen ik weer buiten kwam na de eerste ondergronds stukje ging ik naar links ipv rechts, helemaal tot het einde. Maar er was niks. Een 1UP of wat dan ook was leuk geweest.

Wel een visueel spektakel. :)
  zondag 13 september 2015 @ 16:49:16 #47
8369 speknek
Another day another slay
pi_156052100
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kensuke het volgende:
Iemand zin in een lastige level?

Sawmill Nightmare
B0A5-0000-002D-A707

Koekje voor iedereen die het kan uitspelen.
Jezus wat kut.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_156052286
Ik besef nu pas dat dit de LilttleBigPlanet van Nintendo is.
pi_156052454
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 16:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Jezus wat kut.
Speel SUPER PIRANHA LAND vriend
Ga weg
  zondag 13 september 2015 @ 17:02:18 #50
8369 speknek
Another day another slay
pi_156052464
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:18 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Grappig level wel, inderdaad enigszins uitdagend maar zeker niet oneerlijk. Enige wat ik jammer vind is dat je een soort 'leap of faith' hebt wanneer je weer de pijp ingaat. Als in: je ziet niet wat onder je is, dus is het een beetje gissen waar je heen moet springen.

Maar duidelijk moeite ingestoken, dus je krijgt een ster van me :D
Leuk! Inderdaad zo nu en dan op goed geluk springen en dan met een mazzeltje het overleefd. Ik zou nog net wat meer de richting aangeven met de muntjes.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')