quote:
quote:This Belgian composer is not well known among U.S. audiences, although he has made several highly regarded appearances at the New Music America festivals. In Spain, however, where he was the subject of a major television special, he is a new-music celebrity. Mertens's style employs mesmerizing minimalist techniques with a sense of the romantic that appeals to both serious music aficionados and more mainstream listeners. The keyboardist uses a certain amount of electronics along with some acoustic instruments like violin, flute, and saxophone. ~ Linda Kohanov, Rovi
Bach is best zware muziek ja. Dat religieuze ben ik normaal ook absoluut geen fan van maar dat ik de muziek van Bach zo mooi vind compenseert het.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bach is me veel te zwaar en religieus.
Ik prefereer eigentijdse minimal muziek.
Zoals dit dus.
Wim Mertens al spelend, zingend en dirigerend vanachter zijn piano.![]()
Je zult er geen spijt van krijgen, ik ben wel benieuwd wat je er van vindt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:17 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Bach is best zware muziek ja. Dat religieuze ben ik normaal ook absoluut geen fan van maar dat ik de muziek van Bach zo mooi vind compenseert het.
Ik zal als ik straks terugkom van de supermarkt de video die je hebt gepost luisteren.Ik hou sowieso van pianomuziek.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:03 schreef Rodulf het volgende:
Ik luister al de hele dag de Mass in B Minor van Bach. Als je het me nu vraagt zou ik zeggen dat de eerste twee minuten van deze video de mooiste muziek ooit is.
Dit is trouwens slechts een gedeelte. Volledige werk duurt ongeveer 2 uur.
Ik vind het mooie muziek. Dit is eigenlijk de eerste moderne klassieke muziek video's die ik helemaal afgeluisterd heb.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Bach is me veel te zwaar en religieus.
Ik prefereer eigentijdse minimal muziek.
Zoals dit dus.
Wim Mertens al spelend, zingend en dirigerend vanachter zijn piano.![]()
Edit:
[..]
Je hebt smaak.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef Molurus het volgende:
Als je eenmaal aan Zappa begint kun je niet meer ophouden...
Mertens is gewoon erg mooi, luister het een paar keer en je bent verkocht.quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:34 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik vind het mooie muziek. Dit is eigenlijk de eerste moderne klassieke muziek video's die ik helemaal afgeluisterd heb.Naar mijn idee komt die muziek bijzonder ontoegankelijk over (terwijl anderen dat ongetwijfeld met Bach zullen hebben).
Jouw schuld!quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:31 schreef Molurus het volgende:
Als je eenmaal aan Zappa begint kun je niet meer ophouden...
? ? ? ? Whizzing & pasting & pooting through the day . . .quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
? ? ? ? Whizzing & pasting & pooting through the day . . .
(Ronnie helping Kenny helping burn his poots away!)
And all the while on a shelf in the shed:
Kenny's Little Creatures On Display! ? ? ? ?
Toppie, mijn lijflied.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Girl you thought he was a man,
But he was a muffin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |