AH Plaza -> tabblad 'persoonlijk' -> Mijn regelingen -> Vakantie en verlof -> Arbeidsduurverkortingquote:Op donderdag 12 november 2015 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vraagje hè, adv-uren blijven gewoon staan volgend jaar toch? En worden die alleen minder als je ze opneemt d.m.v. vrijvragen of..? Ik hoorde namelijk ook dat "AH" kan kiezen ze uit te betalen oid en dat je dan minder werkt ofzo?
Of kan je alles (tvt, adv) lekker opsparen en moet je alleen oppassen dat je je vakantieuren tijdig opneemt? Heb contract van 30 uur p/w btw.
Per winkel anders. Maar door het zelf aan te geven toon je initiatief en dat wordt altijd wel gewaardeerd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:30 schreef Banaantjevoordedorst het volgende:
Zo, net ingelogd voor het eerst op FOK. Ik vond dit Topic erg interessant aangezien ik zelf ook bij de Appie werk natuurlijk.
Vraagje, als je extra wilt werken in vakantie (Kerstvakantie nu) moet je dat dan zelf aangeven of gaan ze dat op een gegeven moment sowieso vragen aan je?
Top! Nu nog wachten op mijn Bonus kaart met 10% korting <3quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Per winkel anders. Maar door het zelf aan te geven toon je initiatief en dat wordt altijd wel gewaardeerd.
Mochten de planners de planning niet rondkrijgen, dan gaan ze vanzelf wel rondvragen, maar het is natuurlijk goed om nu zelf al aan te geven dat je extra wilt werken (dan hoeven ze dus ook niet meer rond te vragen...)
@ Edit, waarzo zit je in welke functie?quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:17 schreef Banaantjevoordedorst het volgende:
[..]
Top! Nu nog wachten op mijn Bonus kaart met 10% korting <3
EDIT: Ik wil ook wel in de OP.
1113, Verkoopklaarquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
@ Edit, waarzo zit je in welke functie?
Filiaalnummer mag ook.
Teamleider in spequote:Op zaterdag 14 november 2015 23:40 schreef d4v1d het volgende:
Verzoekje gedaan bij de mods om de OP aan te passen. Gelijk een aantal mensen weg getyft die geen vaste gast meer te noemen zijn
Vertaling.quote:
Ja, ban.quote:Op zondag 15 november 2015 00:06 schreef d4v1d het volgende:
Maar hij heeft wel mijn opmaak verneukt, die lul
Stuur hem even een dm dan.quote:Op zondag 15 november 2015 00:06 schreef d4v1d het volgende:
Maar hij heeft wel mijn opmaak verneukt, die lul
Anders trek me morgen tussen 10 en 22 ergens even aan mn jas. Dan kan het zijn dat er nog een laptop of pc aan staat.quote:
Op zich mag ik er inmiddels ook wel uit hoor. Mijn kennis van zaken raakt ook redelijk achterhaald.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:40 schreef d4v1d het volgende:
Verzoekje gedaan bij de mods om de OP aan te passen. Gelijk een aantal mensen weg getyft die geen vaste gast meer te noemen zijn
Je bent nog wel een vaste gastquote:Op zondag 15 november 2015 01:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Op zich mag ik er inmiddels ook wel uit hoor. Mijn kennis van zaken raakt ook redelijk achterhaald.
Ja die heb ik kapot gemachtquote:Op zondag 15 november 2015 06:40 schreef Banaantjevoordedorst het volgende:
Als er dan toch word gewerkt aan de OP, misschien de header re-uploaden ergens of zo?
Header zit er in, naam en functie onder elkaar. Nu nog de locatie onder elkaar. Locatie nu ook.quote:Op zondag 15 november 2015 13:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet waar die bestanden heen zijn
Heldquote:Op zondag 15 november 2015 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
Header zit er in, naam en functie onder elkaar. Nu nog de locatie onder elkaar. Locatie nu ook.
Geniet er van
Ik weetquote:
Nu ga je zeker naar de Jumboquote:Op zondag 15 november 2015 14:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik weet
En nu ontvolg ik en laat ik jullie lekker samen over de Appie babbelen
Nee bij de echte Appie winkelen, Melk en chips halenquote:
quote:Op maandag 16 november 2015 14:24 schreef Kadooosh het volgende:
Wat zijn UAT uren?
[ afbeelding ]
Heb gewoon gewerkt.
Beantwoord dit je vraag? Dit heb ik gevonden.quote:Op donderdag 2 april 2015 22:09 schreef jffry101 het volgende:
Volgens mij is dat iets als niet-toegewezen arbeidstijd. Bij mij was het dat de twee activiteiten waren ingevoerd met 30 minuten er tussen, maar de pauze tijdens een van die activiteiten was gepland.
Even naar je TL/planner dus.
Snap er nog niks vanquote:Op maandag 16 november 2015 15:05 schreef Banaantjevoordedorst het volgende:
[..]
[..]
Beantwoord dit je vraag? Dit heb ik gevonden.
Anders stuur je je TL een mail? Hij word vast niet boos omdat je het vraagt.quote:Op maandag 16 november 2015 15:24 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Snap er nog niks van, vraag het van de week wel ff.
Heb zijn email niet maar vraag het wel als ik hem zie.quote:Op maandag 16 november 2015 15:26 schreef Banaantjevoordedorst het volgende:
[..]
Anders stuur je je TL een mail? Hij word vast niet boos omdat je het vraagt.
Als het goed is is het: 'voornaam.achternaam@ahold.com' of als het met tussenvoegsel is dan: 'voornaam.tussenvoegsel.achternaam@ahold.com'quote:Op maandag 16 november 2015 15:27 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Heb zijn email niet maar vraag het wel als ik hem zie.
Tenzij er twee zijn met dezelfde naam.quote:Op maandag 16 november 2015 15:35 schreef Banaantjevoordedorst het volgende:
[..]
Als het goed is is het: 'voornaam.achternaam@ahold.com' of als het met tussenvoegsel is dan: 'voornaam.tussenvoegsel.achternaam@ahold.com'
Als het email foutief is krijg je een mail terug dat de mail niet verzonden is en anders klopt het mailadres!
Ach ik vraag het liever als ik hem ziequote:Op maandag 16 november 2015 15:35 schreef Banaantjevoordedorst het volgende:
[..]
Als het goed is is het: 'voornaam.achternaam@ahold.com' of als het met tussenvoegsel is dan: 'voornaam.tussenvoegsel.achternaam@ahold.com'
Als het email foutief is krijg je een mail terug dat de mail niet verzonden is en anders klopt het mailadres!
Ja, dan heb je gewoon dikke pech.quote:Op maandag 16 november 2015 15:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tenzij er twee zijn met dezelfde naam.
Was het nog wat? Zelf niet gezien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:00 schreef Janneke141 het volgende:
Voor de liefhebbers: zometeen een item bij 1Vandaag over misstanden bij de DC's.
1vandaag hè, dus het was maar 10 minuten. Er staat een samenvatting in de Distrifood.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Was het nog wat? Zelf niet gezien.
Oh, dat. Ja, die had ik al gelezen.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
1vandaag hè, dus het was maar 10 minuten. Er staat een samenvatting in de Distrifood.
Niet veel verrassends. Hoge werkdruk, hoog ziekteverzuim, intimidatie op de werkvloer, en AH en Jumbo geven voor de camera slechts een korte reactie dat ze zich er niet in herkennen, maar waar nodig onderzoek zullen doen naar de signalen die ze krijgen.
Vrij hoog FNV-gehalte in dit item. Neemt niet weg dat ik er voor geen goud zou willen werken.
Dus je vindt het normaal dat je collega's in de DC's zichzelf de pleuris werken, zolang je er in de winkel maar niets van merkt?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:23 schreef Loll het volgende:
Tja in de distributie voor online en voor de winkels, worden veel kosten gemaakt. Logisch dat daar veel aan de uren knoppen wordt gedraaid. Ben benieuwd wanneer deze werkdrukken naar de winkels doorslaan hoop het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |