Op die grote bootquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:57 schreef houdjemond het volgende:
Ben verliefd op Leonardo DiCaprio![]()
Alsjeblieft... 10 uur lang K3:quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:00 schreef roos85 het volgende:
Ik krijg gewoon zin om een K3 playlist op Spotify te maken![]()
Nope.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik was even douchen, is die met dat gekleurde haar door?
Neequote:Op vrijdag 11 september 2015 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Nee.. volwassen mannen schrokkenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Ga er eens op letten..quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:05 schreef Toeps het volgende:
Horen jullie ook een verschil in mixkwaliteit bij mensen die wél door zijn, versus die niet doorzijn? Of beelden wij ons het in? Het lijkt opgepoetst.
Miss Nederland krijgt geen broodtrommel met haar hoofd eropquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:08 schreef Toeps het volgende:
Miss Nederland, K3... Wat maakt het uit hè. 😜
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Miss Nederland krijgt geen broodtrommel met haar hoofd erop
Je hebt gelijk over dat geluid.. klinkt veel beter/studio-gelikt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:08 schreef Toeps het volgende:
Miss Nederland, K3... Wat maakt het uit hè. 😜
Das wel unnuh pittige madamquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:16 schreef Revanches het volgende:
Kristel is wel duidelijk de strengste.
Ze hebben het door dat wij het doorhaddenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:31 schreef Toeps het volgende:
Hmm deze klonk wél gemixed maar deze was toch niet door...? Daar gaat de theorie 😂
Bij die eerste noten dacht ik, jaaa, gemixed, door! Maar toen werd het snel slechter 😂quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze hebben het door dat wij het doorhadden
mquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:38 schreef mootie het volgende:
Wacht, kan zij wel in combinatie met Nora?
Prima te combinerenquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:48 schreef roos85 het volgende:
Geen K3, maar wijntjes drinken voor mij vanavond
Denk het ook. Hij beslist uiteindelijk gok ik zo.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:44 schreef roos94 het volgende:
Maar stel Josje Karen en Kristel zeggen ja en Gert denkt nee. Dan gaat het hele feest niet door
Omdat het ook in Belgie wordt uitgezonden hequote:Op vrijdag 18 september 2015 20:57 schreef MissJ het volgende:
"ik kom uit Den Haag, Nederland"
NOEESSSS ligt Den Haag in Nederaland?!!!!
maar dan nog. Ik ga ervan uit dat elke Belg wel weet dat Den Haag in Nederland ligtquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat het ook in Belgie wordt uitgezonden he
Kindjes toch nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:59 schreef MissJ het volgende:
[..]
maar dan nog. Ik ga ervan uit dat elke Belg wel weet dat Den Haag in Nederland ligt
0 factorquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:00 schreef iBenny het volgende:
Mwoah... Ik vind ze allebei niet zo de K3 factor hebben
mmm dat zou wel eens zo kunnen zijn jaquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:05 schreef iBenny het volgende:
Als er een muur op het podium zou staan, zou dit muurbloempje zich ergens op de grond tegen de muur verstoppen. In foetushouding.
ze is inderdaad wat lomp ja. Er mist wat schattigheid.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:21 schreef Maartel het volgende:
Ze zou t volgens mij nog best kunnen, maar ze is misschien net wat te lomp
Haha ja! 😂quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:20 schreef iBenny het volgende:
Fakking vet... Ze doet me denken aan Britt
Deze uitstraling misschien in de verte..quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ik snap de vergelijking met Madonna niet
Als je je ogen dichtdoet ja..quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:25 schreef Maartel het volgende:
[..]
Deze uitstraling misschien in de verte..
https://madonnaware.files(...)o-cap-0019.jpg?w=590
"Handjes draaien" is indd een moelijke dans.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:27 schreef mootie het volgende:
Duidelijk te zien dat ze een eigen dansschool heeft.
Was sarcastischquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
"Handjes draaien" is indd een moelijke dans.
dit. En al helemaal als je niet een enorm spetterende uitstraling hebt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:33 schreef roos94 het volgende:
Gij doet odissie voor k3 , doe dan op zn minst een kleurigg shirt aan ze.
Je bedoelt Hallo K3quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:34 schreef Maartel het volgende:
Waarom ga ik nu pas Kristel & Karen echt waarderen?![]()
Geef die 2 een programma samen!
Maar dan dat ze gewoon lekker zichzelf zijn (of nouja, de versie die ik in dit programma zie) ipv die mierzoete studio 100 meukquote:
Uitstraling kun je er toch niet aanmake-uppen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef Toeps het volgende:
Kristel heeft gelijk, beetje meer make-up, tanden bleken, make-over...
Hmmmja, oke.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Uitstraling kun je er toch niet aanmake-uppen?
En te aanwezigquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:46 schreef Toeps het volgende:
Deze is waarschijnlijk heel goed maar zoooo niet leuk? Zo te pro...
Het is ook gewoon leuker als er een meisje uit de friettent wordt getrokken ipv iemand die al jaren ervaring in van alles heeft en overal mee probeert door te breken.quote:
Inderdaad. Als er een nieuwe Linda Roos en Jessica zoektocht was, had ze daar aan meegedaan....quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon leuker als er een meisje uit de friettent wordt getrokken ipv iemand die al jaren ervaring in van alles heeft en overal mee probeert door te breken.
Ze zei het ook echt zo alsof ze het verdient "na al dat harde werken"quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook gewoon leuker als er een meisje uit de friettent wordt getrokken ipv iemand die al jaren ervaring in van alles heeft en overal mee probeert door te breken.
topteam inddquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ik zet in op Jantien - Danique - Nora
Ach vorige keer was er ook die arrogante belg, hoe heette ze ook al weer, die kwam nog tot de laatste drie of zo.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:58 schreef houdjemond het volgende:
Wij hebben het altijd verkeerd he
noa?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach vorige keer was er ook die arrogante bleg, hoe heette ze ook al weer, die kwam nog tot de laatste drie of zo.
Noa.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach vorige keer was er ook die arrogante bleg, hoe heette ze ook al weer, die kwam nog tot de laatste drie of zo.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:00 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ach vorige keer was er ook die arrogante belg, hoe heette ze ook al weer, die kwam nog tot de laatste drie of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tegenhangster van dat moslimmeisje van vorige week.quote:
Nogsteeds eens!quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:14 schreef Toeps het volgende:
Ik blijf erbij, de optredens van meisjes die ver gaan komen zijn geremixed of opnieuw ingezongen. *pakt aluhoedje*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |