SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Waarom heb jij drie iphone snoertjesquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Bitch pls loop al bijna een week als een cyborg rond.
namens Cor wil ik zeggen dat die foto de potentie heeft een stuk interessanter te zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
lekker zou wel één van die draadjes willen zijnquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je lollies tussen je tieten had.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ah, dus toch een leuk graaigleufje.quote:Op zaterdag 12 september 2015 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is wel waar ik snoepgoed, pizzaresten en losgeld bewaar inderdaad.
Waarom doe je ditquote:Op vrijdag 11 september 2015 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://www.patronaat.nl/11-9-2015/soci%C3%A9t%C3%A9quote:
Hij heeft glazendienst in de soos.quote:Op zaterdag 12 september 2015 01:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
http://www.patronaat.nl/11-9-2015/soci%C3%A9t%C3%A9
dit is echt een feestje voor jou sander
waarom ben je niet heen?
haha ja togquote:Op zaterdag 12 september 2015 01:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij heeft glazendienst in de soos.
quote:
geen idee wat er eerder stond maar breng verslag uit van je hotlapquote:
ik zit al 15 minuten in de auto op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 12 september 2015 12:35 schreef Beach het volgende:
[..]
geen idee wat er eerder stond maar breng verslag uit van je hotlap
quote:Op zaterdag 12 september 2015 14:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben kk ze uwachtig
Ja beach je had ff tijd om met hem op de foto tr gaan
Ik durfde niet)))
Ik ben bang man strx ni snel geboeg ofzo
heb vertrouwen man je hebt geoefendquote:
dima verslagen door een fattyquote:
quote:
Al tijden niet geupdate.quote:
Waar?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:15 schreef Champy het volgende:
Morgen open dag in mijn gym, wie komt kijken?
Rijenquote:
Je bent dus niet door begrijp ik?quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Godvertfysus ebola cholera
Heb het niet gered
Ik reed 7 seconden langzamer dan thuis.........
Zo gozer die wel door was had ook thuis geofend zei die
Hij deed thuis 1.52
Ik deed thuis 1.50....
Maja je moet je ook kunnen aanpassen aan andere setup
De snelste wqs 1.53 ofzo
Ik had moeite met de remmen, was een hele korte veerweg die pedaal
Thuis heb ik langere veerweg kan preciezer remmen
Ik remde telkes teveel af en had weinig snelheid in de bochten
Nu verdrietig ik
looool 7 seconden....quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb het niet gered
Hij deed thuis 1.52
Ik deed thuis 1.50....
De snelste wqs 1.53 ofzo
Nu verdrietig ik
das nog een aardige troostprijsquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb shirtje gekrege en die late tekene door hem
hey Kaasplankjequote:Op zaterdag 12 september 2015 17:32 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
looool 7 seconden....
In de ronde van Spanje is het verschil na 3000 kilometer fietsen 6 seconden....
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef Beach het volgende:
[..]
das nog een aardige troostprijs
op m4rktplaats verkopen
was het een fatty? Ja hequote:Op zaterdag 12 september 2015 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb het niet gered
Hij deed thuis 1.52
Ik deed thuis 1.50....
De snelste wqs 1.53 ofzo
Nu verdrietig ik
Ook, maar vooral credit waar credit's due.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Probeer je in G.R.S. d'r broekje te komen?
ja daarom dilemmaquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:40 schreef Beach het volgende:
gaat die handtekening er niet af in de was
Zit daar iets soeps, qua gym?quote:
1 powerrack, 1 smith, 1 platte bench, 1 decline, 1 incline, dbs tot 50kg, genoeg plate loaded apparatuur, zat andere machines, meer dan genoeg voor mij voorlopig.quote:
dreamerbulkquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:56 schreef Nelvalhil het volgende:
Nadat ik m'n calorie-inname een geruime tijd gereduceerd heb en ongeveer hetzelfde (of bij sommige oefeningen wat meer) ben gaan liften ging ik gisteren 's op de weegschaal staan. Tot m'n absolute verbazing ben ik 6 kg afgevallenVan 94kg naar 88kg. Ik had ook niet echt het idee dat ik veel vet ben kwijtgeraakt en aangezien ik qua trainingen niet achteruit ben gegaan zal ik ook minimaal spiermassa hebben verloren.
Maar nu ben ik toch echt in tweestrijd. Ik heb nog wel wat buikvet, maar de 6pack komt er al vrij goed doorheen. Maar zou ik nu stoppen met cutten en weer boven m'n calorieintake gaan zitten voor de gains of het laatste stukje buikvet eraf trainen? Het laatste wat ik wil is natuurlijk m'n hard verdiende gains verliezen
Ja, met een enkele oefening ga ik nog wel een beetje vooruit. Meeste blijven gewoon stationairquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:57 schreef Deuce92 het volgende:
Zou me niet te druk maken om het verliezen van gains als je nog gewoon vooruit gaat qua kracht.
zondag is rustdag vriendquote:Op zondag 13 september 2015 10:46 schreef Montelly het volgende:
Damn, net een "thick" turkin gespot hier op gym. Zij is echt 8/10 alleen haar gezicht is zwaar fuckedup. Maargoed, beetje smalltalk ditdat
Dat klinkt beter dan wat er in Breda zit. Ik vind zowel Keep Fit als Pure Fitness niet geweldig.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:27 schreef Champy het volgende:
[..]
1 powerrack, 1 smith, 1 platte bench, 1 decline, 1 incline, dbs tot 50kg, genoeg plate loaded apparatuur, zat andere machines, meer dan genoeg voor mij voorlopig.
[..]
Ik word een beetje droevig van wat er in breda zit. Ik mis een beetje een fatsoenlijke middenklasse.quote:Op zondag 13 september 2015 10:55 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat klinkt beter dan wat er in Breda zit. Ik vind zowel Keep Fit als Pure Fitness niet geweldig.
Vandaag open dag bij mijn gym, zat groepslessen en alle apparaten die je nodig hebt.quote:Op zondag 13 september 2015 11:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik word een beetje droevig van wat er in breda zit. Ik mis een beetje een fatsoenlijke middenklasse.
Zou graag ook groepslessen willen kunnen volgen, maar daar lijk je best wel de hoofdprijs voor te betalen. Dus als iemand tips heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |