abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156011707
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:14 schreef Slaro het volgende:

[..]

We hebben het hier voornamelijk over streng Islamitische Koerden die zich in sommige gevallen ook achter IS plaatsen, PKK is in de grote steden juist enorm gegroeid, dus wat dat betreft.
Bron? :')
pi_156011716
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:50 schreef Slaro het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de Turken zelf de Joden, Grieken, en Armenen weggetreiterd al dan niet gezuiverd dus laten we even wel wezen, maar de Turken mogen natuurlijk gewoon blijven, maak je maar weinig zorgen.
Joden? Waar komt dat vandaan? Turken hebben meer dan 250.000 Joden gered die gevlucht zijn voor de Spaanse inquisitie. Bovendien hebben Armeniërs en Grieken ook heel veel Turken uitgemoord. Helaas wordt er heel selectief naar de geschiedenis gekeken.
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:15:14 #28
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_156011721
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:14 schreef Slaro het volgende:

[..]

We hebben het hier voornamelijk over streng Islamitische Koerden die zich in sommige gevallen ook achter IS plaatsen, PKK is in de grote steden juist enorm gegroeid, dus wat dat betreft.
Velen zijn ook voor Barzani en Barzani haat de pkk.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_156011754
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:15 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Barzani wordt ook gehaat in Irak hoor, die man heeft niet lang meer.
pi_156011801
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Bron? :')
De tijd dat veel gematigde Koerden de AK-partij steunde is voorbij.
pi_156011807
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:15 schreef polderturk het volgende:

[..]

Joden? Waar komt dat vandaan? Turken hebben meer dan 250.000 Joden gered die gevlucht zijn voor de Spaanse inquisitie. Bovendien hebben Armeniërs en Grieken ook heel veel Turken uitgemoord. Helaas wordt er heel selectief naar de geschiedenis gekeken.
Waar zijn al die Joden nu dan gebleven?!
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:18:36 #32
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_156011817
PKK gespuis/kakkerlakken/vlooien.

Koerden met foto's van hun kinderen die door de pkk vlooien zijn ontvoerd om voor de pkk te vechten.

Koerden die de pkk terroristen van hun dorp hadden verjaagd die de Koerden bedreigden omdat ze een Turkse vlag aan een gebouw hadden hangen.In dit dorp worden de Koerden gelukkig nu met rust gelaten door de pkk ratten.

De heldhaftige Koerden die zeiden tegen de ideologie van de pkk te zijn en de vlag niet hadden weggehaald zijn vanaf minuut 0.15 te zien.

pkk'ers die de straat terroriseren en mensen VERPLICHTEN de pkk te steunen. In een cafe krijgen Koerden klappen door deze pkk'ers die op straat 'biji serok apo' leve leider Ocalan (Apo) roepen.

En minuut 0.32 krijgt een nietsvermoedende Koerd kogels in zijn woonkamer afgevuurd omdat hij een Fenerbahce vlag (Turkse voetbalclub) aan de muur heeft hangen.

En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_156011836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:15 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Je hebt het nu over retoriek van voor de burgeroorlog, ook de Irakese en Syrische Koerden stonden vijandig tegenover elkaar, de onderlinge Koerdische banden zijn veel hechter geworden de afgelopen jaren.
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:19:29 #34
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_156011848
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:16 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Barzani wordt ook gehaat in Irak hoor, die man heeft niet lang meer.
Hoop dat hij nog lang mag aanblijven, desnoods wordt hij beschermd.
pi_156011858
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef Slaro het volgende:

[..]

De tijd dat veel gematigde Koerden de AK-partij steunde is voorbij.
demirtas heeft met zijn mooie praatjes wel veel koerden zover gekregen om op de HDPKK te stemmen, maar de meeste koerden blijven nog steeds akp stemmen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156011875
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef TeenWolf het volgende:

Koerden met foto's van hun kinderen die door de pkk vlooien zijn ontvoerd om voor de pkk te vechten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Koerden die de pkk terroristen van hun dorp hadden verjaagd die de Koerden bedreigden omdat ze een Turkse vlag aan een gebouw hadden hangen.In dit dorp worden de Koerden gelukkig nu met rust gelaten door de pkk ratten.

De heldhaftige Koerden die zeiden tegen de ideologie van de pkk te zijn en de vlag niet hadden weggehaald zijn vanaf minuut 0.15 te zien.

pkk'ers die de straat terroriseren en mensen VERPLICHTEN de pkk te steunen. In een cafe krijgen Koerden klappen door deze pkk'ers die op straat 'biji serok apo' leve leider Ocalan (Apo) roepen.

En minuut 0.32 krijgt een nietsvermoedende Koerd kogels in zijn woonkamer afgevuurd omdat hij een Fenerbahce vlag (Turkse voetbalclub) aan de muur heeft hangen.

Want de Turken zijn altijd zo ontzettend netjes gebleven in dit conflict?!
pi_156011959
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

demirtas heeft met zijn mooie praatjes wel veel koerden zover gekregen om op de HDPKK te stemmen, maar de meeste koerden blijven nog steeds akp stemmen
Bron?
Hoe dan ook stemmen die Koerden op de AK-partij omdat ze ook menen dat dit op een vreedzame manier tot acceptatie van hun Culturele eigenheid, maar de Turkse acties tegen Koerden en het opblazen van de coalitieonderhandelingen is in ieder geval bij veel Koerden in het verkeerde keelgat geschoten, dit wordt dus niet alleen gezien als een actie tegen de PKK op dit moment!
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:23:21 #38
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156011967
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Koerden eigenlijk reageren, komen ze er voor op voor de PKK of nemen ze afstand van de PKK?
Check gewoon de verkiezingsuitslag HDP, in Cizre stemde geloof ik 92% er op, derhalve kan het beschouwd worden als PKK-bolwerk

SPOILER: Paars = HDP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Say what?
pi_156011973
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef TeenWolf het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dit soort berichten vind je niet makkelijk in de westerse media :r :r :r
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_156012071
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef Slaro het volgende:

[..]

Waar zijn al die Joden nu dan gebleven?!
Israel was toen onderdeel van het Ottomaanse rijk. Veel Joden zijn naar Israel en Istanbul verhuisd. Ook waren er veel Joden maar Thessaloniki verhuisd, toen ook onderdeel van het Ottomaanse rijk. Na de creatie van Israel zijn veel Joden vrijwillig verhuisd naar Israel. In Istanbul leven er nog steeds Joden. Tijdens WO II zijn er ook Joden uit Europa naar Turkije gevlucht. Turkije had ook Joodse wetenschappers uit Europa naar Turkije gehaald om les te geven. Je weet er dus helemaal geen flikker vanaf en roept zomaar wat.
pi_156012084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:23 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Check gewoon de verkiezingsuitslag HDP, in Cizre stemde geloof ik 92% er op, derhalve kan het beschouwd worden als PKK-bolwerk

SPOILER: Paars = HDP
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cizre is altijd een pkk/terroristen bolwerk geweest
-Rabia Al-Basri
pi_156012113
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef polderturk het volgende:

[..]

Israel was toen onderdeel van het Ottomaanse rijk. Veel Joden zijn naar Israel en Istanbul verhuisd. Ook waren er veel Joden maar Thessaloniki verhuisd, toen ook onderdeel van het Ottomaanse rijk. Na de creatie van Israel zijn veel Joden vrijwillig verhuisd naar Israel. In Istanbul leven er nog steeds Joden. Tijdens WO II zijn er ook Joden uit Europa naar Turkije gevlucht. Turkije had ook Joodse wetenschappers uit Europa naar Turkije gehaald om les te geven. Je weet er dus helemaal geen flikker vanaf en roept zomaar wat.
Nou ik riep inderdaad maar wat toch weet ik er stiekem best wat vanaf, schijnt dat Attaturk van Joodse komaf is maar wie weet is dat iets dat door zijn 'vijanden' wordt geroepen, helaas vertrekken juist de laatste jaren veel Joden dus uit Turkije, zorgelijk, is een grote groep.
pi_156012163
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Veel van dat soort grensdorpjes/steden zijn pkk bolwerken. Ze durven niet massaal verder landinwaarts te trekken anders hebben ze geen goede plekken om te schuilen
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:30:11 #44
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156012183
En de mars naar Cizre natuurlijk afgelopen dagen

Say what?
pi_156012208
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:30 schreef UpsideDown het volgende:
En de mars naar Cizre natuurlijk afgelopen dagen

[ afbeelding ]
morgen ochtend kunnen ze verder lopen ;)
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 11 september 2015 @ 22:31:00 #46
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156012213
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nee je ziet het verkeerd, de PKK moet juist meer doen om Koerden te beschermen tegen de Turkse fascisten ;)
Say what?
pi_156012221
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

morgen ochtend kunnen ze verder lopen ;)
Vanaf 7 uur kunnen ze straten gaan schoonvegen :s)
pi_156012228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:31 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Nee je ziet het verkeerd, de PKK moet juist meer doen om Koerden te beschermen tegen de Turkse fascisten ;)
uhu :')
-Rabia Al-Basri
pi_156012245

Dit is trouwens wel een probleem voor de Turken dan :P
pi_156012254
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Vanaf 7 uur kunnen ze straten gaan schoonvegen :s)
en vervolgens handje klap en we hebben de stad heroverd op de turkse fascisten roepen :')
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')