de straten zijn netjes aangeveegdquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Morgen om 7:00 wordt het straatverbod in Cizre opgeheven. Blijkbaar zijn de ratten allemaal opgeruimd
De laatste keer dat die groepen land van Turkije wilden liep het niet geweldig met ze af.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:42 schreef vigen98 het volgende:
Zucht... oplossing is heel simpel mensen, het westen voor de Grieken en het oosten voor de Armenen en het Zuiden voor de Assyriërs, het noorden voor een gedeelte trouwens ook nog voor de Grieken en de Turken terug naar Turkmenistan, ze zijn toch zo nationalistisch ? Nou ga dan naar je echte land! Of zijn ze te bang om hun echte afkomst te leren kennen?
Doel je op de genocide ja dat liep inderdaad niet goed af. Moge Ottomaanse aanhangers brandenquote:Op vrijdag 11 september 2015 20:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De laatste keer dat die groepen land van Turkije wilden liep het niet geweldig met ze af.
Dus
quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:54 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Doel je op de genocide ja dat liep inderdaad niet goed af. Moge Ottomaanse aanhangers branden
Wat een smeerlap ben jij zeg. Jij wilt een genocide of etnische zuivering van Turken. Als Armeniërs de kans krijgen zullen ze Turken tot de laatste vrouw en kind afslachten. Turken leven al meer dan 1000 jaar in Anatolie. Of vind jij dat Amerika ook teruggeven moet worden aan de Indianen? Of Australië aan de Aboriginals?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:42 schreef vigen98 het volgende:
Zucht... oplossing is heel simpel mensen, het westen voor de Grieken en het oosten voor de Armenen en het Zuiden voor de Assyriërs, het noorden voor een gedeelte trouwens ook nog voor de Grieken en de Turken terug naar Turkmenistan, ze zijn toch zo nationalistisch ? Nou ga dan naar je echte land! Of zijn ze te bang om hun echte afkomst te leren kennen?
Ja, of tenminste dat ze meer zeggenschap krijgen over hun land, en wie heeft het over een genocide? Kan het niet vredig opgelost worden door land vredig te geven of komt genocide gelijk in je gedachtes omdat dat de Turken deden? Trouwens meer dan 1000 jaar? Explain pleasequote:Op vrijdag 11 september 2015 21:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat een smeerlap ben jij zeg. Jij wilt een genocide of etnische zuivering van Turken. Als Armeniërs de kans krijgen zullen ze Turken tot de laatste vrouw en kind afslachten. Turken leven al meer dan 1000 jaar in Anatolie. Of vind jij dat Amerika ook teruggeven moet worden aan de Indianen? Of Australië aan de Aboriginals?
Volgens mij hebben de Turken zelf de Joden, Grieken, en Armenen weggetreiterd al dan niet gezuiverd dus laten we even wel wezen, maar de Turken mogen natuurlijk gewoon blijven, maak je maar weinig zorgen.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wat een smeerlap ben jij zeg. Jij wilt een genocide of etnische zuivering van Turken. Als Armeniërs de kans krijgen zullen ze Turken tot de laatste vrouw en kind afslachten. Turken leven al meer dan 1000 jaar in Anatolie. Of vind jij dat Amerika ook teruggeven moet worden aan de Indianen? Of Australië aan de Aboriginals?
Vergeet de Assyriërs niet!quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:50 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Turken zelf de Joden, Grieken, en Armenen weggetreiterd al dan niet gezuiverd dus laten we even wel wezen, maar de Turken mogen natuurlijk gewoon blijven, maak je maar weinig zorgen.
Als ik ze al bijna vergeet is het de schuld van de Turken dus.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:00 schreef Slaro het volgende:
[..]
Als ik ze al bijna vergeet is het de schuld van de Turken.
En wanneer ze iets terugdoen is het zo van TERRORISTEN TERRORISTEN OMGquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:02 schreef Teutonicus het volgende:
Turkse racisten slaan met z'n 4en een Koerdische jongen van 15 in elkaar en forceren hem in een Turkse vlag.
Dit is de ''oh zo gastvrije Turkije'', oftewel terroristische kindermoordenaarstaat Turkije.
[ afbeelding ]
half dood?quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:28 schreef polderturk het volgende:
Een PKK sympathisant zette een foto van zichzelf op internet waarbij hij op de Turkse vlag staat. Vervolgens wordt hij half dood geslagen. Veel mensen lopen opgefokt rond.
[ afbeelding ]
Zo werkt Turkse logica, ze zullen alles verzinnen om moord op niet-Turken te rechtvaardigen. Het zal vast wel de schuld zijn geweest van die ene Koerd in Istanbul die ooit een autoongeluk heeft gemaakt, dus deze jongen van 15 verdient het om mishandeld en afgeslacht te worden.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
En wanneer ze iets terugdoen is het zo van TERRORISTEN TERRORISTEN OMG
Turkse wolven![]()
verschillend uiteraardquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Koerden eigenlijk reageren, komen er voor op voor de PKK of nemen ze afstand van de PKK?
Die ene dode is een local uit Diyarbakir. Iemand die in het restaurant werktequote:Op vrijdag 11 september 2015 22:06 schreef Teutonicus het volgende:
PKK operatie schakelt Turkse spion uit, verlamt 5 andere
One dead, five wounded in restaurant attack in Diyarbakır
http://www.hurriyetdailyn(...)=88330&NewsCatID=341
Het maakt niet zo veel uit, Koerden hebben het gevoel dat ze in de strijd benadeeld worden en de onvrede jegens de Turkse regering omwille de zaak dat ipv IS nu dus de PKK wordt aangevallen is groot, vergeet dus ook niet dat de PKK nu heel veel in de steden zit, veel Koerden vinden dat ze nu voor de PKK moeten opkomen om hun eigen belang te beschermen, toen in de jaren '90 de PKK half verslagen werd spraken we over een beweging die zich buiten de steden bevonden, nu is het in dichtbevolkt gebied, Erdogan heeft een groot probleem mocht hij echt de oorlog aangaan dus.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Koerden eigenlijk reageren, komen er voor op voor de PKK of nemen ze afstand van de PKK?
Veel Koerden keren zich ook tegen de pkk en haten de pkk. In Van en Diyarbakir waren duizenden Koerden van verschillende 'asiret' bijeen om zich tegen de pkk te keren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Koerden eigenlijk reageren, komen ze er voor op voor de PKK of nemen ze afstand van de PKK?
We hebben het hier voornamelijk over streng Islamitische Koerden die zich in sommige gevallen ook achter IS plaatsen, PKK is in de grote steden juist enorm gegroeid, dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:12 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Veel Koerden keren zich ook tegen de pkk en haten de pkk. In Van en Diyarbakir waren duizenden Koerden van verschillende 'asiret' bijeen om zich tegen de pkk te keren.
Een nieuw fenomeen is Hakkari, het uiterste zuidoostelijke punt van Turkije. Zelfs daar hebben veel 'asirets' zich tegen de pkk gekeerd, zie link (Turks).
Zie
Bron?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:14 schreef Slaro het volgende:
[..]
We hebben het hier voornamelijk over streng Islamitische Koerden die zich in sommige gevallen ook achter IS plaatsen, PKK is in de grote steden juist enorm gegroeid, dus wat dat betreft.
Joden? Waar komt dat vandaan? Turken hebben meer dan 250.000 Joden gered die gevlucht zijn voor de Spaanse inquisitie. Bovendien hebben Armeniërs en Grieken ook heel veel Turken uitgemoord. Helaas wordt er heel selectief naar de geschiedenis gekeken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:50 schreef Slaro het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de Turken zelf de Joden, Grieken, en Armenen weggetreiterd al dan niet gezuiverd dus laten we even wel wezen, maar de Turken mogen natuurlijk gewoon blijven, maak je maar weinig zorgen.
Velen zijn ook voor Barzani en Barzani haat de pkk.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:14 schreef Slaro het volgende:
[..]
We hebben het hier voornamelijk over streng Islamitische Koerden die zich in sommige gevallen ook achter IS plaatsen, PKK is in de grote steden juist enorm gegroeid, dus wat dat betreft.
Barzani wordt ook gehaat in Irak hoor, die man heeft niet lang meer.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Velen zijn ook voor Barzani en Barzani haat de pkk.
Waar zijn al die Joden nu dan gebleven?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:15 schreef polderturk het volgende:
[..]
Joden? Waar komt dat vandaan? Turken hebben meer dan 250.000 Joden gered die gevlucht zijn voor de Spaanse inquisitie. Bovendien hebben Armeniërs en Grieken ook heel veel Turken uitgemoord. Helaas wordt er heel selectief naar de geschiedenis gekeken.
Je hebt het nu over retoriek van voor de burgeroorlog, ook de Irakese en Syrische Koerden stonden vijandig tegenover elkaar, de onderlinge Koerdische banden zijn veel hechter geworden de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:15 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Velen zijn ook voor Barzani en Barzani haat de pkk.
Hoop dat hij nog lang mag aanblijven, desnoods wordt hij beschermd.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:16 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Barzani wordt ook gehaat in Irak hoor, die man heeft niet lang meer.
demirtas heeft met zijn mooie praatjes wel veel koerden zover gekregen om op de HDPKK te stemmen, maar de meeste koerden blijven nog steeds akp stemmenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef Slaro het volgende:
[..]
De tijd dat veel gematigde Koerden de AK-partij steunde is voorbij.
Want de Turken zijn altijd zo ontzettend netjes gebleven in dit conflict?!quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef TeenWolf het volgende:
PKK gespuis/kakkerlakken/vlooien.
Koerden met foto's van hun kinderen die door de pkk vlooien zijn ontvoerd om voor de pkk te vechten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koerden die de pkk terroristen van hun dorp hadden verjaagd die de Koerden bedreigden omdat ze een Turkse vlag aan een gebouw hadden hangen.In dit dorp worden de Koerden gelukkig nu met rust gelaten door de pkk ratten.
De heldhaftige Koerden die zeiden tegen de ideologie van de pkk te zijn en de vlag niet hadden weggehaald zijn vanaf minuut 0.15 te zien.
Aslan korucu kardeşlerimizin PKK’nın ‘Türk Bayrağını indirin’ sözüne verdiği yiğit cevap
pkk'ers die de straat terroriseren en mensen VERPLICHTEN de pkk te steunen. In een cafe krijgen Koerden klappen door deze pkk'ers die op straat 'biji serok apo' leve leider Ocalan (Apo) roepen.
En minuut 0.32 krijgt een nietsvermoedende Koerd kogels in zijn woonkamer afgevuurd omdat hij een Fenerbahce vlag (Turkse voetbalclub) aan de muur heeft hangen.
Bron?quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
demirtas heeft met zijn mooie praatjes wel veel koerden zover gekregen om op de HDPKK te stemmen, maar de meeste koerden blijven nog steeds akp stemmen
Check gewoon de verkiezingsuitslag HDP, in Cizre stemde geloof ik 92% er op, derhalve kan het beschouwd worden als PKK-bolwerkquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:07 schreef vigen98 het volgende:
Ik vraag me af hoe de Koerden eigenlijk reageren, komen ze er voor op voor de PKK of nemen ze afstand van de PKK?
SPOILER: Paars = HDPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say what?
dit soort berichten vind je niet makkelijk in de westerse mediaquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef TeenWolf het volgende:
PKK gespuis/kakkerlakken/vlooien.
Koerden met foto's van hun kinderen die door de pkk vlooien zijn ontvoerd om voor de pkk te vechten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koerden die de pkk terroristen van hun dorp hadden verjaagd die de Koerden bedreigden omdat ze een Turkse vlag aan een gebouw hadden hangen.In dit dorp worden de Koerden gelukkig nu met rust gelaten door de pkk ratten.
De heldhaftige Koerden die zeiden tegen de ideologie van de pkk te zijn en de vlag niet hadden weggehaald zijn vanaf minuut 0.15 te zien.
Aslan korucu kardeşlerimizin PKK’nın ‘Türk Bayrağını indirin’ sözüne verdiği yiğit cevap
pkk'ers die de straat terroriseren en mensen VERPLICHTEN de pkk te steunen. In een cafe krijgen Koerden klappen door deze pkk'ers die op straat 'biji serok apo' leve leider Ocalan (Apo) roepen.
En minuut 0.32 krijgt een nietsvermoedende Koerd kogels in zijn woonkamer afgevuurd omdat hij een Fenerbahce vlag (Turkse voetbalclub) aan de muur heeft hangen.
Israel was toen onderdeel van het Ottomaanse rijk. Veel Joden zijn naar Israel en Istanbul verhuisd. Ook waren er veel Joden maar Thessaloniki verhuisd, toen ook onderdeel van het Ottomaanse rijk. Na de creatie van Israel zijn veel Joden vrijwillig verhuisd naar Israel. In Istanbul leven er nog steeds Joden. Tijdens WO II zijn er ook Joden uit Europa naar Turkije gevlucht. Turkije had ook Joodse wetenschappers uit Europa naar Turkije gehaald om les te geven. Je weet er dus helemaal geen flikker vanaf en roept zomaar wat.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:18 schreef Slaro het volgende:
[..]
Waar zijn al die Joden nu dan gebleven?!
quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:23 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Check gewoon de verkiezingsuitslag HDP, in Cizre stemde geloof ik 92% er op, derhalve kan het beschouwd worden als PKK-bolwerkcizre is altijd een pkk/terroristen bolwerk geweestSPOILER: Paars = HDPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Nou ik riep inderdaad maar wat toch weet ik er stiekem best wat vanaf, schijnt dat Attaturk van Joodse komaf is maar wie weet is dat iets dat door zijn 'vijanden' wordt geroepen, helaas vertrekken juist de laatste jaren veel Joden dus uit Turkije, zorgelijk, is een grote groep.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef polderturk het volgende:
[..]
Israel was toen onderdeel van het Ottomaanse rijk. Veel Joden zijn naar Israel en Istanbul verhuisd. Ook waren er veel Joden maar Thessaloniki verhuisd, toen ook onderdeel van het Ottomaanse rijk. Na de creatie van Israel zijn veel Joden vrijwillig verhuisd naar Israel. In Istanbul leven er nog steeds Joden. Tijdens WO II zijn er ook Joden uit Europa naar Turkije gevlucht. Turkije had ook Joodse wetenschappers uit Europa naar Turkije gehaald om les te geven. Je weet er dus helemaal geen flikker vanaf en roept zomaar wat.
Veel van dat soort grensdorpjes/steden zijn pkk bolwerken. Ze durven niet massaal verder landinwaarts te trekken anders hebben ze geen goede plekken om te schuilenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
cizre is altijd een pkk/terroristen bolwerk geweest
morgen ochtend kunnen ze verder lopenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:30 schreef UpsideDown het volgende:
En de mars naar Cizre natuurlijk afgelopen dagen
[ afbeelding ]
Nee je ziet het verkeerd, de PKK moet juist meer doen om Koerden te beschermen tegen de Turkse fascistenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
cizre is altijd een pkk/terroristen bolwerk geweest
Vanaf 7 uur kunnen ze straten gaan schoonvegenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
morgen ochtend kunnen ze verder lopen
uhuquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:31 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee je ziet het verkeerd, de PKK moet juist meer doen om Koerden te beschermen tegen de Turkse fascisten
en vervolgens handje klap en we hebben de stad heroverd op de turkse fascisten roepenquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vanaf 7 uur kunnen ze straten gaan schoonvegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |