Volgens mij heb ik niet heel veel films met Depp gezien.. de laatste is denk ik Transcendence.quote:
Nahquote:
Kijk ik nuquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet heel veel films met Depp gezien.. de laatste is denk ik Transcendence.
Nahquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
2020? Nee dat is te vroeg, ik vertrek in 2034.
Oeh. Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:
Ik moet nog anderhalf uur dus dat duurt nog ffquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oeh. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Gebaseerd op beetje het verhaal van Ray Kurzweil, brilliante man, ik heb denk ik zijn docu nog wel op de pc, erg interessant. En zijn boeken heb ik ook digitaal maar nog niet gelezen.
Ray Kurzweil has been described as “the restless genius” by The Wall Street Journal, and “the ultimate thinking machine” by Forbes. Inc. magazine ranked him #8 among entrepreneurs in the United States, calling him the “rightful heir to Thomas Edison,” and PBS selected Ray as one of 16 “revolutionaries who made America,” along with other inventors of the past two centuries. He is considered one of the world’s leading inventors, thinkers, and futurists, with a 30-year track record of accurate predictions.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet nog anderhalf uur dus dat duurt nog ff
Tong postte echt zoveel bagger de laatste tijdquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:54 schreef wietparkiet het volgende:
wat een sneuneuzen in fb zeg
freetong80 topic en dan mensen die blij zijn dat hij een ban heeft
quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tong postte echt zoveel bagger de laatste tijd
Uitvinder van flatbedscanner, text-to-speech etc,quote:
dan klik je er toch niet opquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tong postte echt zoveel bagger de laatste tijd
True, wij zijn degene die hem de volle zalen geven.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan klik je er toch niet op?
mij is altijd geleerd dat je dat soort mensen moet negeren en ze dan vanzelf ophouden
net als die mensen die zijn pohi aan het F5'en zijn om een kutreactie achter te laten.
verhang jezelf
Jij post ook gewoon pure aids hoorquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan klik je er toch niet op?
mij is altijd geleerd dat je dat soort mensen moet negeren en ze dan vanzelf ophouden
net als die mensen die zijn pohi aan het F5'en zijn om een kutreactie achter te laten.
verhang jezelf
negeer me danquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij post ook gewoon pure aids hoor
Heb het geluisterd. Vroeg me af of die band tokyo drift heet of dat het uit de film is.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga
Yung lean #emotionalboys2001
het nummer heet tokyo driftquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb het geluisterd. Vroeg me af of die band tokyo drift heet of dat het uit de film is.
quote:
Heb ik t geld nietquote:
Auto is duur manquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon tieners voor geld kijken als laatste tienerfap
waarom niet in termijnenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb een week geleden wel mn collegegeld in 1 keer moeten betalen, dus rip spaargeld
petersplekje punt nlquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:23 schreef Rickertman96 het volgende:
wat is ook al weer de site om het aantal posts per dag te zien enzo
Liever in 1 keer dan maandelijkse strugglesquote:
Wel sparen voor een vakantie hequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:23 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb een week geleden wel mn collegegeld in 1 keer moeten betalen, dus rip spaargeld
ik betaal het om de 2 maandenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Liever in 1 keer dan maandelijkse struggles
wauwquote:
Ohquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou eneen motorvoertuig kopen = achievement of life
Bij ons is het elke maand, ene maand 160 andere 360quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:24 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik betaal het om de 2 maanden
[..]
wauw
Dafuqquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij ons is het elke maand, ene maand 160 andere 360
Don't tell me what to do.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje
verander je standaard pi eens
jawelquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dafuq
[..]
Don't tell me what to do.
Waarom verander jij je PI niet danquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel
ik ben ouder dus ik heb het recht
Wat betaal jij dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dafuq
[..]
Don't tell me what to do.
50 euroquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:27 schreef LittleBrownie het volgende:
V&A / [TK]3x Gameboy Color met 3 games
Die laatste had ik, memories komen omhoog
omdat pi's over het algemeen voor autisten zijn die niet begrijpend kunnen lezenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:27 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Waarom verander jij je PI niet dan
Ik moet 1950 eu per jaar betalenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Volgens mij 327,17 per 2 maanden
Ja is wettelijk vastgesteld, ik ook:quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet 1950 eu per jaar betalen
ik vind vooral het gezeik om pi's voor autistenquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat pi's over het algemeen voor autisten zijn die niet begrijpend kunnen lezen
Hoezo lijkt het alsof ik meer per maand betaalquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja is wettelijk vastgesteld, ik ook:
voor het studiejaar 2015-2016: 1951 euro
Dus zo rond de 325 per 2 maanden en dan nog wat euro's los ivm kosten
Maar je zei toch dat je al voor 1 jaar betaald hebt? (1951 eu) Wat betaal je nu dan maandelijks aan collegegeld?quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo lijkt het alsof ik meer per maand betaal
hahahquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:31 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ik vind vooral het gezeik om pi's voor autisten
niet de eerste keer dat ik erop word aangesproken, donder op
Ik had (en heb nog steeds):quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:27 schreef LittleBrownie het volgende:
V&A / [TK]3x Gameboy Color met 3 games
Die laatste had ik, memories komen omhoog
Waarvoor dank.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat pi's over het algemeen voor autisten zijn die niet begrijpend kunnen lezen
bovenste is enige juiste gameboyquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had (en heb nog steeds):
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Die grijze vond ik echt lelijk. Ik kreeg een groene en mijn broer een rode voor sinterklaasquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bovenste is enige juiste gameboy
in het grijs uiteraard
wij hadden alleen de grijzequote:Op vrijdag 11 september 2015 15:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die grijze vond ik echt lelijk. Ik kreeg een groene en mijn broer een rode voor sinterklaas
Pokemon Blue, een tankspel, Mortal Kombat, Super Mario Land 2..quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden alleen de grijze
met zelda
wij hadden nooit pokemonquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pokemon Blue, een tankspel, Mortal Kombat, Super Mario Land 2..
Geluk heb je dat later nog in gehaald dan, het ontbreken van Pokemon.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wij hadden nooit pokemon
super mario wel en tetris en nog wat andere spellen
wij hadden op de ds lite pokemon pearlquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geluk heb je dat later nog in gehaald dan, het ontbreken van Pokemon.
inb4 surge
zak patatquote:
Hey lol ik volg jouw YT kanaal.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:22 schreef 1marcelfilms het volgende:
[..]
zak patat
nee is friet
zwarte piet HAHA
spooky dude wtfquote:
wat een bullshit manquote:Op vrijdag 11 september 2015 16:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hey lol ik volg jouw YT kanaal.
Lekker door de bruine bonen rollen terwijl je op en neer gaat op een stuk ham!quote:
Er stond echt een prachtige sneeuwpoppen orgie op Imgur van de week, maar vergat om die te favoriten. Kon hem niet meer vindenquote:
Watquote:Op zaterdag 12 september 2015 00:23 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Er stond echt een prachtige sneeuwpoppen orgie op Imgur van de week, maar vergat om die te favoriten. Kon hem niet meer vinden
Nu niks maar als ik in termijnen zou betalen, betaal ik ene maand 160 en andere 360 euro.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Maar je zei toch dat je al voor 1 jaar betaald hebt? (1951 eu) Wat betaal je nu dan maandelijks aan collegegeld?
Dan betaal je 6 maanden 160 en 6 maanden 360 (960+1080) = 2040 eu inclusief kosten lijkt mequote:Op zaterdag 12 september 2015 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nu niks maar als ik in termijnen zou betalen, betaal ik ene maand 160 en andere 360 euro.
Yepquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:36 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dan betaal je 6 maanden 160 en 6 maanden 360 (960+1080) = 2040 eu inclusief kosten lijkt me
Om de 2 maanden ja, dan kom ik uit op 1951 en dan nog los iets van 24 euro administratiekostenquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yep
Maar jij? Om de twee maanden? Dan kom je tpch niet uit of ben ik nou zo gaar
Ah ja dat klopt wel iddquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:46 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Om de 2 maanden ja, dan kom ik uit op 1951 en dan nog los iets van 24 euro administratiekosten
Die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:43 schreef moemoe het volgende:
MUZ / [TV-TIP] Daft Punk. Documentaire : Unchained. Vanavond Canvas
Komt ook mede door deze docu.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:41 schreef moemoe het volgende:
Ik zag gisteren op Spotify dat je Daft Punk draaide.
Luister ik laatste tijd ook veel.
waar inquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
grrrrr grrrrr zet je klauwen er maar in![]()
![]()
)))
Wejo stalkerquote:Op zaterdag 12 september 2015 17:41 schreef moemoe het volgende:
Ik zag gisteren op Spotify dat je Daft Punk draaide.
Luister ik laatste tijd ook veel.
Is tof!quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 22:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, als jij zo'n foto neemt waarin je mensen aanstaart...
Moet ik dan wegkijken?
Yoquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 23:11 schreef moemoe het volgende:
d4v1d wordt op dit moment ingewijd op Isketch.
Puur liefde in this one jaquote:
Vanavond ben ik weer thuis, en zal ik 'm beluisteren.quote:
Pokémon*quote:
ywbbyquote:
quote:
Nee.quote:
Nawhquote:Op zondag 13 september 2015 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Heb zodoende ook X, Y en ORAS niet kunnen spelen.
Was werkloze sloeber.
Ja, ben nu rijke tata.quote:
quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ben nu rijke tata.
Maar daardoor wel weinig tijd om te spelen.
Jazeker. Moet alleen veel praten, dus in weekend last van keel. Moet ik iets op vinden.quote:
Wat doe je dan voor werk als ik vragen mag?quote:Op zondag 13 september 2015 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker. Moet alleen veel praten, dus in weekend last van keel. Moet ik iets op vinden.
Contract al meerdere keren geupgrade naar meer uren, plus loonsverhoging per 1 augustus. Ik zit er warm bij.
Doceren.quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat doe je dan voor werk als ik vragen mag?
Drinken helpt, of een snoepje
Meneer Kaneelquote:Op zondag 13 september 2015 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doceren.
Ik drink me suf, en ook zuigsnoepjes bij de hand. Alleen nog niet gewend.
Jouw UI!quote:Op zondag 13 september 2015 01:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Vanavond ben ik weer thuis, en zal ik 'm beluisteren.
ONZ / [iSketch] #7 - Wat een gezelligheidquote:Op zondag 13 september 2015 23:56 schreef bamibij het volgende:
bedankt voor de gastvrijheid maar ga slapen! was benieuwd gewoon
Wat is dat?quote:
Wie was jij dan op isketch?quote:Op zondag 13 september 2015 23:56 schreef bamibij het volgende:
bedankt voor de gastvrijheid maar ga slapen! was benieuwd gewoon
quote:
ff linkje klikken #kusjesquote:Op zondag 13 september 2015 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
ONZ / [iSketch] #7 - Wat een gezelligheid
Post hier en we betrekken je er de volgende keer bij.
Slaap lekker!
Shockwavequote:
Is bak codetaal voor een kilo cocaine?quote:Op maandag 14 september 2015 12:25 schreef Amoeba het volgende:
Stil hier. Net even een bak afgegooid in Maassluis en nu weer onderweg naar Eindje.
Topic doorgestuurd naar de politie.quote:Op maandag 14 september 2015 12:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is bak codetaal voor een kilo cocaine?
Hoe ging je sollicitatie pik?quote:Op maandag 14 september 2015 12:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Topic doorgestuurd naar de politie.
Dank!quote:
Binnenkort ja.quote:Op maandag 14 september 2015 12:36 schreef Geo4kant het volgende:
Dacht van de week ook, hey, wanneer moet ik FL feliciteren want die is binnekort ergens jarig dacht ik.
Geen. Voor de TVquote:Op maandag 14 september 2015 12:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de thuiswedstrijd tegen Moskou.
Jij?
Heb je wel zelf gewoon aangevraagd. Alleen toen zei ik geloof dat het gratis was ofzo.quote:Op maandag 14 september 2015 12:43 schreef Geo4kant het volgende:
Maar wil misschien dit jaar wel weer een wedstrijdje kijkenheb nu ook zo'n clubkaart, dankzij jou dacht ik
Ja, gratiez want ik ben skere boiquote:Op maandag 14 september 2015 12:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je wel zelf gewoon aangevraagd. Alleen toen zei ik geloof dat het gratis was ofzo.
Morgen samen kijken?
Iddquote:Op maandag 14 september 2015 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, gratiez want ik ben skere boi![]()
Sure, is leuk
quote:Op maandag 14 september 2015 13:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Idd
"Ik krijg nog 7,5 cent van je"
zou kopenquote:Op maandag 14 september 2015 14:30 schreef LittleBrownie het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)-wapen-opgepakt.html
lol
Dude ik ben aangenomenquote:Op maandag 14 september 2015 12:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, gratiez want ik ben skere boi![]()
Sure, is leuk
Nais. Ik heb laatst nog een lading Thaise importbruidjes van Schiphol gehaald.quote:Op maandag 14 september 2015 16:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij een niet nader te noemen logistiek bedrijf.
Feliquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 16:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nais. Ik heb laatst nog een lading Thaise importbruidjes van Schiphol gehaald.
quote:
Dank jullie.quote:
quote:Op maandag 14 september 2015 19:51 schreef LittleBrownie het volgende:
BAM 3 strikes gegooid en 2 spares
Ik heb mn dagquote:
Wat denken jijquote:
Ieehh aahquote:
YOU WANNA FUCK ME LIKE AN ANIMAAALLLLLquote:
Ik vond dat een leuke scene omdat je haar borstjes en pens zag schuddenquote:
quote:Op maandag 14 september 2015 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond dat een leuke scene omdat je haar borstjes en pens zag schudden
wil je mijn buik zienquote:Op maandag 14 september 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk nou eenmaal graag naar blote buiken.
quote:Op maandag 14 september 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk nou eenmaal graag naar blote buiken.
quote:Op maandag 14 september 2015 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee bedankt
[..]
He bah. Vies mens dat je bent.
Davidquote:
Goooeeddd gooeedddquote:
Gelezenquote:
Denk t ookquote:Op dinsdag 15 september 2015 12:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet nog niet. Misschien eenmalig. Aangezien ik een casual luisteraar ben en niet dj.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:03 schreef FL_Freak het volgende:
geld geven
geld geven aan fok
r49Het is niet aan FOK.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geld geven
geld geven aan fok
r49Had jij niet ooit een abo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
geld geven
geld geven aan fok
r49sneuneusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die oude layout op mobiel met dat geel/oranje was echt om te jankenquote:Op woensdag 16 september 2015 08:58 schreef Amoeba het volgende:
Gelukkig is op mobiel nog alles normaal
Ik vind deze best prima.quote:Op woensdag 16 september 2015 09:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die oude layout op mobiel met dat geel/oranje was echt om te janken
Ik ookquote:
is mobiel ook vernieuwd dan?quote:Op woensdag 16 september 2015 09:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Opzich is de desktop versie ook mooi, maar teveel witruimte, te breed en lettergrootte kloppen niet. Compacter zou het mooier maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |