Voor links is alles wat niet links is rechts. Zodra je de realiteit uitlicht ben je rechts, heb je een iets sterkere onderbouwing en mening ben je extreem rechts, en als je die mening verdedigt ben je een NAZI.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:00 schreef Elzies het volgende:
Ik vind het schokkend te zien hoe politiek links (maar ook het grote midden) dit debat gijzelen en iedere critici als een extreemrechtse neonazi probeert af te schilderen. Alsof de vrije rechtse mening weer is terug geworpen naar de periode van vóór Fortuyn,
Nee, want zoals jij denkt, help je mee religie vrijheid aan banden te leggen. Denk jij daadwerkelijk dat Moslims zijn geintegreert?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:00 schreef pokkerdepok het volgende:
bij jou nooit opgekomen, dat als hij moslims en immigranten vrijheden ontneemt, dat hij gewoon vrijheden ontneemt aan nederland?
de bijbel: 7 2 Korintiërs 6:14quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Prachtig he? religie? Het gaat niet om het mens zijn in religie, maar om je visie. Het is als de voetbalhooligans van god. Maar dan erger. En laat nou Islam praktisch de minst openen religie zijn.
Op basis van geloof mag je geen vrienden zijn met andersdenkenden en anders gelovigen. Maar Wilders mag niet zeggen dat daarom Islam niet in Nederland past. O nee. Dan duikt iedereen er bovenop.
?.. ik legde hier even uit wat het koraan vers betekend. wat is er hypocriet aan een uitleg geven?quote:Maar je maakt je niet druk om
[..]
Zie je niet in hoe hypocriet je doet?
jij loopt constant te promoten dat moslims niet te vertrouwen zijn, jij doet eigenlijk precies hetzelfde als moslims die zeggen dat ongelovigen niet te vertrouwen zijn.quote:Nee, dat mag dus eigenlijk helemaal niet, het mag alleen als je de "verkeerd geinformeerden" overhaalt naar jouw clubje.
ik snap het prima. ik ben gewoon niet hypocriet zoals jij. ik heb ook mijn voorkeuren en oordelen over anderen, net als moslims dat hebben, en net als moslim haters dat hebben. jij wordt ook geen beste vrienden met mensen die totaal anders denken als jij. en dat hoeft ook helemaal niet.quote:En jij durft een ander discriminatie in zn schoenen te schuiven?? Jij die bij voorbaat hele groepen al uitsluit?
Snap je het zelf nog?
De genoemde mensen hebben allemaal felle kritiek geuit op de Islam. Dus ik heb geen idee waar jij het hier over hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:58 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Het geldt enkel voor bepaalde religie, daar zit het hypocriete van links. Hoor je links het ooit opnemen voor geformeerden? Hoor je links ooit over discriminatie als men massaal valt over de SGP die vrouwen niet dezelfde bestuurlijke rechten geeft? Neemt links het voor de SGP op?
Waar ontneemt Wilders vrijheden van moslims en immigranten? Wat Wilders feitelijk zegt dat het eventjes genoeg is met de bouw van al die nieuwe moskeeën en de instroom van niet-Westerse immigranten. Vooral omdat we hier in Nederland de problemen niet op orde hebben.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:00 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
bij jou nooit opgekomen, dat als hij moslims en immigranten vrijheden ontneemt, dat hij gewoon vrijheden ontneemt aan nederland?
Maar verander gereformeerd in Islam en het is ineens een linkse hobby!!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:10 schreef Molurus het volgende:
En het opnemen voor gereformeerden is nou weer bij uitstek een rechts-conservatief ding.
Precies. Zie hier de hypocrisie van rechts.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:16 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Maar verander gereformeerd in Islam en het is ineens een linkse hobby!!!
Het is nou eenmaal een feit. Maar ik vindt dat er in een rechtsstaat nooit religie met wetten samen moeten gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:10 schreef Molurus het volgende:
Wilders himself vindt dat wij in de grondwet moeten opnemen dat Nederland gestoeld is op een joods-christelijke traditie.
Dan zou ik zeker niet Wilders verdedigen. Wilders wil dat namelijk wel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:18 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal een feit. Maar ik vindt dat er in een rechtsstaat nooit religie met wetten samen moeten gaan.
Nope, links net zo. Doe roept moord en brand als Fatima geen hoofddoek op mag op dr werk, maar houdt de bek dicht als Wilma geen lijsttrekker van de SGP mag zijnquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:17 schreef Molurus het volgende:
Precies. Zie hier de hypocrisie van rechts.
Dus Politici zijn ook allemaal verkeerd bezig als ze opkomen voor een ideaal? Graag ontopicquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:20 schreef Villas__Rubin het volgende:
Hoi Hongkypongkong, volgens mij ben jij een béétje geobsedeerd door de Islam op het moment. In al je topics en reply's van de laatste tijd is het spreekwoord 'waar het hart van vol is, loopt de mond van over' te bespeuren. Moet je zelf weten hoor, maar erg gezond lijkt het me niet. Ga liever eens wat vaker wandelen buiten, of doe wat aan je conditie en ga lekker rennen!
Waar haal jij het idee vandaan dat links de mond houdt over het lidmaatschap van vrouwen bij de SGP?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:21 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Nope, links net zo. Doe roept moord en brand als Fatima geen hoofddoek op mag op dr werk, maar houdt de bek dicht als Wilma geen lijsttrekker van de SGP mag zijn
tuurlijk. nog veel minder zelfs.quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:37 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Heb je bronnen die die cijfers keihard onderbouwen?
Als Wilders dit zou zeggen over Islam, zou je dan begrip tonen voor Wilders?quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:57 schreef pokkerdepok het volgende:
ik kan er niks mee. ze respecteren mijn zienswijze niet. ik vind ze knettergek.
Mensen knettergek noemen is wellicht een aardige manier om stemmen te trekken, maar dat maakt iemand nog geen goed politicus.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:25 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Als Wilders dit zou zeggen over Islam, zou je dan begrip tonen voor Wilders?
alle discriminatie is even erg, ook die van joden dus, en ook die van marokkanen of moslims.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:31 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wilders en wijlen arabist Hans Jansen wezen al vaker naar dit soort teksten. Of dat terecht of onterecht was daarover verschillen de meningen. Ik hoor vaak als verdediging het interpretatie-excuus. De meeste moslims in Nederland geven hier geen gehoor aan. Dat klopt, maar ze wijzen dergelijke teksten ook niet af omdat het heilige Koranteksten zijn. Dat maakt het hervormen van dit soort teksten ook zo ingewikkeld.
Met de toenemende radicalisatie in Europa zijn deze teksten voor moslimradicalen en ronselaars wel interessant. Denk aan het toenemende antisemitisme, wat we bijvoorbeeld in de Haagse Schilderswijk zagen toen voor de camera openlijk door groepen werd opgeroepen joden te doden. Dan krijgt het wel terdege een andere vorm en daar mag wat mij betreft voor gewaarschuwd worden.
links is nog net zo anti-religieus hoor, alleen stopt dat op het moment dat iedereens vrijheid is gewaarborgd.quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:48 schreef Molurus het volgende:
Waarom anti-religieus zijn een typisch rechts ding zou zijn is me eerlijk gezegd een raadsel. In de periode na de tweede wereldoorlog was dat vooral een links ding.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:25 schreef pokkerdepok het volgende:
tuurlijk. nog veel minder zelfs.
http://www.quora.com/How-(...)de-Muslim-population
Gaat over EXTREMISTEN. Lees nog extremer dan de al zeer extreme middenmoot die al erg extreem te noemen zijn an sich als je kijkt naar wat voor totalitair en discriminerend boek men volgt!!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:25 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
tuurlijk. nog veel minder zelfs.
http://www.quora.com/How-(...)de-Muslim-population
http://www.csmonitor.com/(...)ust-the-facts-please
Ga jij op 1 punt beslissen op wie je stemt dan? Ben je zo simpel? Je kijkt niet naar de rest?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:19 schreef Molurus het volgende:
Dan zou ik zeker niet Wilders verdedigen. Wilders wil dat namelijk wel.
Exact mijn punt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:32 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
links is nog net zo anti-religieus hoor, alleen stopt dat op het moment dat iedereens vrijheid is gewaarborgd.
rechts heeft het onderwerp gekaapt om te kunnen discrimineren. en dan gaat links zich daartegen verzetten.
Waarom staat de krant er niet vol mee? Maar wel met links gereutel over hoofddoekjes?quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:22 schreef Molurus het volgende:
Waar haal jij het idee vandaan dat links de mond houdt over het lidmaatschap van vrouwen bij de SGP?
Dit maakt wel duidelijk hoe vooringenomen je bent!!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:22 schreef Molurus het volgende:
De hypocrisie zit bij rechts. Uitsluitend bij rechts.
Nee, maar jij kennelijk wel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:34 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Ga jij op 1 punt beslissen op wie je stemt dan? Ben je zo simpel? Je kijkt niet naar de rest?
ja janmaat. die kwam rechtstreeks uit de neo-nazi beweging. en DAAROM werdt hij buitenspel gezet. niet omdat ie een realistische zorg uit de actualiteit verwoord om zieltjes te winnen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 13:04 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Voor links is alles wat niet links is rechts. Zodra je de realiteit uitlicht ben je rechts, heb je een iets sterkere onderbouwing en mening ben je extreem rechts, en als je die mening verdedigt ben je een NAZI.
En men slikt het als zoete koek. Zo heeft men Janmaal ook buitenspel weten te zetten. En het gekke is? Nu erkennen alle grootbekken dat hij vaak wel heel erg gelijk bleek te hebben. Zo deed men het bij Fortuyn, en nu bij Wilders.
En de massa gelooft er ook nog in!!! Nederland zit echt vol met domme schapen die laten denken en zelf totaal niet ztil staan bij de realiteit!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |