wat betekent validatiequote:Op donderdag 10 september 2015 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik was op jouw validatie aan het wachten, gelukkig dat ik die eindelijk heb.
Wat vind Jij van mensen die onschuldige uitmoorden en mensen hun vrijheid ontnemen?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Crip wat vind jij als moslim eigenlijk van IS?
zij hebben tenminste cultuur en onderlinge bindingquote:Op donderdag 10 september 2015 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij bent links jij bent dus voor IS.
moet je tollereren
allemaal gelijk
westfriezenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom hebben we hier zoveel minderheden
kloptquote:Op donderdag 10 september 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
westfriezen
polen
en typisch
dat zijn de goede
ik heb altijd al een hekel aan amerika gehad jaquote:Op donderdag 10 september 2015 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat vind Jij van mensen die onschuldige uitmoorden en mensen hun vrijheid ontnemen?
Crip en Tjacka gouden koppelquote:Op donderdag 10 september 2015 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb altijd al een hekel aan amerika gehad ja
Jammer, ik vind Amerika erg leuk.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb altijd al een hekel aan amerika gehad ja
daarom gewoon normaal doenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:12 schreef Crip het volgende:
Crip mag je echt geen water tijdens ramadan
Crip is varken halal als je wollah zegt
Crip slaap je met hoofddoek
Crip heb je het niet warm
Zeg jij wollah irl?quote:Op donderdag 10 september 2015 23:12 schreef Crip het volgende:
Crip mag je echt geen water tijdens ramadan
Crip is varken halal als je wollah zegt
Crip slaap je met hoofddoek
Crip heb je het niet warm
Dit is wel serieus een logische vraag.quote:
wist niet dat crip niqab droegquote:Op donderdag 10 september 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel serieus een logische vraag.
Fucking 35 graden en dan nikab boh
Gelukkigquote:Op donderdag 10 september 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kan mij niet de laatste keer herinneren dat ik het zei.
Bestaat zoiets als gewenning hoor. Bovendien is zo'n vraag echt vermoeiend als je die 10x op een dag krijgt.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is wel serieus een logische vraag.
Fucking 35 graden en dan nikab boh
ik vind jammer dat jij niet zo reageer als opso toen deedquote:Op donderdag 10 september 2015 23:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Jammer, ik vind Amerika erg leuk.
Raar ja in Nederlandquote:Op donderdag 10 september 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Bestaat zoiets als gewenning hoor. Bovendien is zo'n vraag echt vermoeiend als je die 10x op een dag krijgt.
Heb ook gehoord hier dat ik bij IS zitquote:Op donderdag 10 september 2015 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wist niet dat crip niqab droeg
mag ik nog een vraag stellenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Bestaat zoiets als gewenning hoor. Bovendien is zo'n vraag echt vermoeiend als je die 10x op een dag krijgt.
Kom vechten danquote:Op donderdag 10 september 2015 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind jammer dat jij niet zo reageer als opso toen deed
en fokkie daar weer op reageren
dat was echt humor
Je doet me qua schrijfstijl echt aan dima denken, pure oogaids.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind jammer dat jij niet zo reageer als opso toen deed
en fokkie daar weer op reageren
dat was echt humor
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
westfriezen
polen
en typisch
dat zijn de goede
bedankt vriendenquote:
wowquote:Op donderdag 10 september 2015 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Je doet me qua schrijfstijl echt aan dima denken, pure oogaids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |