Het is haram dat water je haar aanraaktquote:Op donderdag 10 september 2015 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo douche je daarmee je moet toch haren wassen
Nee man Rinusquote:Op donderdag 10 september 2015 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jordy bernal
dat is echt een hit
RIP je seksleven als je chicks niet slikkenquote:Op donderdag 10 september 2015 23:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
wel handig, kun je gelijk je gezicht afvegen als je klaar bent
Dat is je goed recht.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geniet van een plamuurlaag op mijn gezicht hoor, daarniet van. Of mensen het mooier vinden of niet.
dit geloof ik nietquote:Op donderdag 10 september 2015 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is haram dat water je haar aanraakt
goede movequote:Op donderdag 10 september 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is je goed recht.Ik vind natuurlijk vaak mooier. Je hebt het ook niet nodig verder
Ik vind beiden mooiquote:Op donderdag 10 september 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is je goed recht.Ik vind natuurlijk vaak mooier. Je hebt het ook niet nodig verder
Ja en als ik klaar kom schrikt ze en trek ik voor de grap haar hoofddoek afquote:
Nee ook niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar het gedeelte dat ik ermee douche wel? Logic
Allemaal terug naar Istanbulquote:Op donderdag 10 september 2015 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
maar je weet nooit wat die booslims bedenken!!!
quote:Op donderdag 10 september 2015 23:07 schreef Tjacka het volgende:
nee hoor crip
ik ben links dus ik mag je
Ik was op jouw validatie aan het wachten, gelukkig dat ik die eindelijk heb.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:07 schreef Tjacka het volgende:
nee hoor crip
ik ben links dus ik mag je
jij bent links jij bent dus voor IS.quote:Op donderdag 10 september 2015 23:09 schreef Tjacka het volgende:
Crip wat vind jij als moslim eigenlijk van IS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |