uit mijn vingersquote:Op donderdag 10 september 2015 22:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waar de fuck komt dit vandaan dan
Oke.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
uit mijn vingers
mijn vingers
je moeder is het hier mee eens
koppelenquote:Op donderdag 10 september 2015 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat de toppachicas het niet leuk vinden als ze probeert te koppelen
toppachicasquote:Op donderdag 10 september 2015 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wist je dat de toppachicas het niet leuk vinden als ze probeert te koppelen
Waaruit concludeer je dat ik met hem whatsapp. En ten tweede, als je met een jongen whatsappt, is dat direct "flow", om even in fylaxtermen te komen aangezien je denkniveau niet veel hoger is dan die van hem?quote:Op donderdag 10 september 2015 22:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar je whatsapp dus met hem zonder bijbedoelingen? vreemd
is hij niet aantrekkelijk genoeg?
Je hoeft niet gelijk in de verdediging te schieten hoor, stel slechts wat vragen.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waaruit concludeer je dat ik met hem whatsapp. En ten tweede, als je met een jongen whatsappt, is dat direct "flow", om even in fylaxtermen te komen aangezien je denkniveau niet veel hoger is dan die van hem?
vrouwen hequote:Op donderdag 10 september 2015 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk in de verdediging te schieten hoor, stel slechts wat vragen.
Jeetje.
Voel je niet zo snel aangevallen dan, als je lef hebt om zulke vragen te stellen.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk in de verdediging te schieten hoor, stel slechts wat vragen.
Jeetje.
Vragen stellen doe je thuis maarquote:Op donderdag 10 september 2015 22:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jeetje.
Je vergelijkt mijn geestesgesteldheid met die van Fylax, dat is een aanval die eigenlijk niet door de beugel kan.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voel je niet zo snel aangevallen dan, als je lef hebt om zulke vragen te stellen.
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je vergelijkt mijn geestesgesteldheid met die van Fylax, dat is een aanval die eigenlijk niet door de beugel kan.
Echt erge vragen hoor!!!!quote:Op donderdag 10 september 2015 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Voel je niet zo snel aangevallen dan, als je lef hebt om zulke vragen te stellen.
Oh hey jij whatsappt met meiden van grtd. Vind je ze niet leuk genoeg ofzo, of wil je geen polygamie relatie aangaan :ssssquote:
ik heb jouw foto wel eens op het hoofd van mia khalifa geplaktquote:Op donderdag 10 september 2015 22:57 schreef Crip het volgende:
[..]
ik jou wel ik masturbeer elke avond op je foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |