Jeetje Mani dit valt me van je tegenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef Mani89 het volgende:
Maar ze hadden toch afgesproken dan Ronnie pleitte ging? Wat is er gebeurd?
Ik denk het ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef Moira. het volgende:
Waarschijnlijk gaat hij wel gewoon naar losereiland maar bewaren ze dat voor de volgende afleveringOmdat het moeilijk is om de kijkers nog 'wtf's te bezorgen met dit uitgekauwde programma doen ze dit maar, denk ik.
Inderdaad. Altijd is er wel zo'n irritante meeloper zonder toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef DKUp het volgende:
tze: "We willen die macht houden als groep."
![]()
![]()
![]()
Wat een kneus
Ook te veel mensen om echt sympathie of 'haat' te kunnen kweken. Je hebt nog niet echt goed overzicht zolang er meer dan 10 of 12 mensen in zitten.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef zoem het volgende:
Meh, ik moet nog even wennen aan het concept van één groot team. Verder zijn de eerste paar afleveringen vaak nog niet echt spannend.
Er missen er 2, staan er 15. Dat doe ik anders wel ff, want ik had dat plaatje ook gemaakt. Alleen nu moet ik huilen omdat je niet meer een kek plaatje kan krijgen met zo'n oneven getalquote:Op donderdag 10 september 2015 21:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wil je de OP nog even aanpassen? en missen nog drie deelnemers.
Geza net zo.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef Moira. het volgende:
Die Jan Kooijman is beter in mooi zitten wezen dan acteren.
Hij snapt het niet.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef DKUp het volgende:
tze: "We willen die macht houden als groep."
![]()
![]()
![]()
Wat een kneus
Als de groepen herverdeeld worden ligt dat helemaal anders.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Roguee het volgende:
Oh ik hoop dat dat clubje met de 'macht' door slinkse tactieken uitgeschakeld gaat worden
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er missen er 2, staan er 15. Dat doe ik anders wel ff, want ik had dat plaatje ook gemaakt. Alleen nu moet ik huilen omdat je niet meer een kek plaatje kan krijgen met zo'n oneven getal
Je zag ook al boven in beeld, het rapportcijfer wat Kees kreeg van de kijker. Dus vrees al een vroeg einde voor Kees. Alhoewel ik hoop hou dat Marian opgeeft en Kees haar plaats inneemt.quote:
Graag. Weet mijn god niet hoe.,quote:Op donderdag 10 september 2015 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er missen er 2, staan er 15. Dat doe ik anders wel ff, want ik had dat plaatje ook gemaakt. Alleen nu moet ik huilen omdat je niet meer een kek plaatje kan krijgen met zo'n oneven getal
Wytzequote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Roguee het volgende:
Oh ik hoop dat dat clubje met de 'macht' door slinkse tactieken uitgeschakeld gaat worden
Hear hear!quote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef F1gamer het volgende:
hoop dat wietze eruit gaat volgende week. irritant mannetje
Die oscar heeft nog niks gezegdquote:Op donderdag 10 september 2015 22:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wytze
GTST-sterretje![]()
Tim Douweman![]()
Sander Campinglife
zullen we volgende week pas echt zienquote:
Wie weet, maar die Marian zien we de aankomende weken welquote:Op donderdag 10 september 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zullen we volgende week pas echt zien
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef F1gamer het volgende:
hoop dat wietze eruit gaat volgende week. irritant mannetje
klopt. Maar wel leuk hoofdquote:Op donderdag 10 september 2015 22:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die oscar heeft nog niks gezegd
Geen voetbal hè, dan krijg je dat. Over een paar weken wordt het weer rustiger. Het zal sowieso rustiger worden als alle interessante en sterke mensen weggestemd worden en mensen als Teske op het eiland blijven.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:41 schreef 44rdbei het volgende:
Topic lijkt trouwens beter te lopen dan vorig jaar
In tegenstelling tot Marian, als je al haar zinnen achter elkaar zet denk je dat je met een zwaar depressief iemand te maken hebt.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:03 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Die oscar heeft nog niks gezegd
Ja, vermoeiend mensquote:Op donderdag 10 september 2015 22:09 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Marian, als je al haar zinnen achter elkaar zet denk je dat je met een zwaar depressief iemand te maken hebt.
Ja, de sterkste kunnen in het begin nog behoorlijk handig zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:13 schreef alopio het volgende:
De sterkste eruit stemmen is enorm dom nu, men denkt nog in "teams", maar er zijn geen teams. Er werd in het begin niet voor niks gesproken over ieder voor zich. Volgende week moet men opnieuw 2 teams maken. Er moet zoiezo iemand weer vrijwillig naar dat andere eiland. Stel dat dat iemand van de "verliezers" is, dan moeten er al 2 van de "winnaars" naar dat andere team, en er gaat niemand van de "winnaars" vrijwillig naar de "verliezers". Die gasten kunnen wel de zwakste erheen willen sturen maar die zegt natuurlijk ook dikke doei ga zelf. Word nog leuk dat verdelen volgende week.
Of er moet iemand van de "winnaars" vrijwillig gaan, dan is het weer gelijk. Maar dat ieder voor zich gaat nog een staartje krijgen, ze denken in teams en dat is de grootste fout, Kees gaan ze nu nog missen.
Ach 't is gewoon lelijk nuquote:Op donderdag 10 september 2015 22:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Graag. Weet mijn god niet hoe.,
Dit ja, straks zit je als sterke speler in een team met een misselijk jou tupe meisje, flexe Ronnie en nog een ander vaag kind. Dan mis je Keesie wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, de sterkste kunnen in het begin nog behoorlijk handig zijn.
Zeker als ze ook nog wat van eten weten.
Hoe zo niet, zorgen dat er iemand van de verliezende 'groep' naar dat afvallerseiland gaat, tenminste één verliezer in elke groep en je kan iedereen er uit werken.quote:
Maar de groepen veranderen dus elke week, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:27 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hoe zo niet, zorgen dat er iemand van de verliezende 'groep' naar dat afvallerseiland gaat, tenminste één verliezer in elke groep en je kan iedereen er uit werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |