Zolang ik het nog aardig kan zien en het verder geen voordeel biedt om eruit te gaan, blijf ik ook gewoon lekker thuisquote:Op zondag 27 september 2015 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor mij heeft het weinig toegevoegde waarde eigenlijk. Als ik het al zou doen, was dat omdat de maan iets te laag stond en mijn zicht belemmert wordt.
We krijgen te maken met wolkenvelden, bereid je maar alvast voor.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:28 schreef Nattekat het volgende:
En nu maar hopen dat we mooier weer krijgen dan de grootste teleurstelling van 2015![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 20:14 schreef richolio het volgende:
[..]
We krijgen te maken met wolkenvelden, bereid je maar alvast voor.
Edit; nja goed, dat zei die vent van de NOS. Ik weet het verder ook niet.
quote:Op zondag 27 september 2015 20:30 schreef aloa het volgende:
Lijkt het toch nog tegen te gaan vallen.Volgens Hirlam veel bewolking.
[ afbeelding ]
Dit plaatje is trouwens voor 5:00, ruim na het hoogtepunt.quote:Op zondag 27 september 2015 20:30 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in Zeeland dus grote kans om het te zien.quote:Op zondag 27 september 2015 20:30 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
GFS laat dat idd al langer zien. KNMI gaat uit van Hirlam!quote:Op zondag 27 september 2015 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GFS is positiever.
Donder even een heel stuk opquote:Op zondag 27 september 2015 20:39 schreef aloa het volgende:
Volgens Hirlam gaat het om lage bewolking.!
Dat weet ik nog wel, ik had zelfs met je te doen..quote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder even een heel stuk op
Ik lees even dat zonsverduisteringtopic terug, en ik voel gewoon opnieuw de teleurstelling die ik toen had. Een complete herhaling heb ik echt geen zin in
we zullen zienquote:Op zondag 27 september 2015 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder even een heel stuk op
Ik lees even dat zonsverduisteringtopic terug, en ik voel gewoon opnieuw de teleurstelling die ik toen had. Een complete herhaling heb ik echt geen zin in
Rotterdam zit ook uitstekend zo te zien. Om 4 uur is het hoogtepunt, dus dat zit wel snorquote:Op zondag 27 september 2015 22:05 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Komt uit het noorden opzetten. Ik zit vooralsnog helemaal prima nu.
Iets voor 4 verdwijnt de maan, daarna zal hij langzaam steeds roder wordenquote:Op zondag 27 september 2015 22:43 schreef Geralt het volgende:
Onbewolkt hier en morgen een middagdienst dus uitslapen tot ik wakker word.
Als ik er straks aan denk eens even kijken.
Hoe laat begint ie rood te worden ongeveer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |