Dat is 's ochtends pas... vannacht gewoon helder.quote:Op zondag 27 september 2015 16:55 schreef Sigaartje het volgende:
Laatste nieuwsberichten op radio 1: "De dag begint met veel bewolking"
Dat klinkt niet best.....
4 uur is nacht maar ook al inkomende ochtendquote:Op zondag 27 september 2015 16:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is 's ochtends pas... vannacht gewoon helder.
Rotterdam is nu als ik naar buiten kijk voor 75% onbewolktquote:Op zondag 27 september 2015 17:00 schreef Nattekat het volgende:
Flevoland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zal vast wel oplossen als de zon onder is, maar het is even de vraag of we niet een nieuwe aanvoer krijgen.
Voorpretquote:Op zondag 27 september 2015 17:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Is het niet vannacht pas dat het echt loos gaat met de maan?
Onzin. Gebruikt dezelfde bron als ik net de grond intrapte.quote:Op zondag 27 september 2015 17:48 schreef Papabear het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet_te_zien__.html
Er zijn toch ook "wolkenradars"? Kan je zien hoe de bewolking zich ontwikkelt.quote:Op zondag 27 september 2015 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onzin. Gebruikt dezelfde bron als ik net de grond intrapte.
Heel het land zit goed.
Ik blijf goede hoop houdenquote:Op zondag 27 september 2015 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onzin. Gebruikt dezelfde bron als ik net de grond intrapte.
Heel het land zit goed.
Ik ben de lenzen van die van mij kwijtquote:Op zondag 27 september 2015 18:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik blijf goede hoop houden
[ afbeelding ]
Ja, da's wel balen dan. Ik kan vanuit m'n slaapkamer zo het balkon op, dus ik zet de wekker wel op een uur of 4 en dan kijk ik ook eerst vanachter m'n raam of er wel wat te zien valtquote:Op zondag 27 september 2015 18:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben de lenzen van die van mij kwijt
Was gelukkig maar een goedkoop rotding.
Niet dat ik om 4u 's nachts in de kou ga staan, prima zicht vanaf mijn slaapkamer. Moet alleen even spieken of de maan niet te laag staat, onder 30 graden is het wel klaar.
Ik ben echt superbenieuwd!quote:Op zondag 27 september 2015 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Uurtje of 3:55 de wekker dus
Daarna zie ik wel wanneer ik in slaap val.
Als ik naar buiten ga, moet ik eerst een klein stukje wandelen voor ik vrij zicht heb. Ik blijf dus gewoon in mijn warme kamer, waar ik prima over het dak van het huis tegenover kan kijken.quote:Op zondag 27 september 2015 19:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben echt superbenieuwd!
Zit te overwegen naar buiten te gaan en de boel te filmen als dat met mijn mobiel de moeite waard blijkt te zijn (is ook afhankelijk van hoe de kleuren eruit gaan zien).
Koude maakt mij niks uit (ik heb een geweldig winterjackquote:Op zondag 27 september 2015 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik naar buiten ga, moet ik eerst een klein stukje wandelen voor ik vrij zicht heb. Ik blijf dus gewoon in mijn warme kamer, waar ik prima over het dak van het huis tegenover kan kijken.
Voor mij heeft het weinig toegevoegde waarde eigenlijk. Als ik het al zou doen, was dat omdat de maan iets te laag stond en mijn zicht belemmert wordt.quote:Op zondag 27 september 2015 19:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Koude maakt mij niks uit (ik heb een geweldig winterjack) en kan snel op een plek zijn met vrij open uitzicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |