Oh wacht, dan misschien een beetje. Deed hij dat nog toen jullie de poezel hebben gehaald? Hij geeft geen les meer inmiddels, maar is TL van 45 docenten. Sinds 3 jaar denk ik?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, op basis van geen-idee kreeg ik die indruk laatst.. Hij doet toch wat ik ook doe?
Dan zal hij daar net na die zomer mee begonnen zijn denk ik, want voor zover ik wist gaf hij les ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh wacht, dan misschien een beetje. Deed hij dat nog toen jullie de poezel hebben gehaald? Hij geeft geen les meer inmiddels, maar is TL van 45 docenten. Sinds 3 jaar denk ik?
Nee, dat was/is niet te combineren met zo'n groot team, dus dat doet hij nu helemaal niet meer.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan zal hij daar net na die zomer mee begonnen zijn denk ik, want voor zover ik wist gaf hij les ja.. Nu helemaal niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Skoap het volgende:
Finn is gisteren met 35 weken en 6 dagen geboren. (Ik had ook al bijna 1 week gebroken vliezen) na 1 dag op de neonatologie is hij nu weer bij mij op de kamer. Er is een kleine kans dat hij morgen weer terug moet omdat hij geel wordt. We liggen nog in het ziekenhuis, als hij niet geel wordt hoop ik dat wij snel naar huis mogen.Nogmaals gefeliciteerd! Welkom hier. Ik hoop dat Finn niet op een zonnebank hoeft en dat jullie snel naar huis mogen. Hoe drinkt hij? Dat was in het begin bij Sjaak niet goed, die was te moe om te drinken en daarom moesten we een week in het ziekenhuis blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:19 schreef ingee het volgende:
Skoap, hoera!
Ohhh ik vind het echt nog een ukkie hoor, met die te grote kleertjes.
Gevalletje, hier ook meer rust 's nachts nu we de winterslaapzak tevoorschijn gehaald hebben.Mauwen is zeiken in het BrabantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, die hebben we tot nu toe niet dus vandaar dat ik het probleem niet zie. Eens even afwachten tot de winter. Volgens mij heb ik niet wel ergens een slaapzakje liggen van een van mijn babyshoppingsessies.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:57 schreef Selvaria het volgende:
Voor als je een kleine trappelkont in huis hebt die geen 5 seconden onder de dekens blijft liggen.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Skoap het volgende:
Finn is gisteren met 35 weken en 6 dagen geboren. (Ik had ook al bijna 1 week gebroken vliezen) na 1 dag op de neonatologie is hij nu weer bij mij op de kamer. Er is een kleine kans dat hij morgen weer terug moet omdat hij geel wordt. We liggen nog in het ziekenhuis, als hij niet geel wordt hoop ik dat wij snel naar huis mogen.Wat een mooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde van het gesprek wilde ze zelfs nog een kamertje regelen voor ons zodat Wurm kon eten want die probeerde dwars door mijn shirt aan te happen
Schudden voor gebruik
Nee, herken ik niet eigenlijk.. Ik zie nu ook wel dat ze zich ontwikkelt, dat ze ons beter aankijkt, probeert geluidjes te maken als je tegen haar praat, de beestjes van de mobile volgt met haar ogen. Dus ze is niet stukquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Jullie babies zijn lief!
Herkennen jullie trouwens het gevoel van onzekerheid of jullie babies ook al die dingen gaan doen? Elke keer als ik hier een kind zie rollen/zitten/staan, ben ik bang dat mijne dat nooooit zal leren. Dat ze gehandicapt is ofzo en dat allemaal nooit kan. Of dat ik haar niet genoeg stimuleer, zodat ze het nooit leert.
Totaal geen reden voor, maar toch...
Michael is mijn vierde, en zelfs ik heb dat soort gedachtes nog wel esquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Jullie babies zijn lief!
Herkennen jullie trouwens het gevoel van onzekerheid of jullie babies ook al die dingen gaan doen? Elke keer als ik hier een kind zie rollen/zitten/staan, ben ik bang dat mijne dat nooooit zal leren. Dat ze gehandicapt is ofzo en dat allemaal nooit kan. Of dat ik haar niet genoeg stimuleer, zodat ze het nooit leert.
Dat hoort bij elkaar denk ik, de trots die je voelt is ook een soort opluchting, van 'pfff, ze is niet stuk!quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:19 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben een beetje het tegenovergestelde. Zo'n vervelende 'Kijk-eens-wat-mijn-kind-al-kan-het-is-echt-de-allerbeste-meest-briljante-geniale-baby'-moeder.Onzekerheid heb ik vooral over mezelf, dat ik het allemaal verkeerd doe.
Ook niet gestimuleerde kinderen (wolfskinderen) leren de stapjes die ze moeten zetten. Als er maar een voorbeeld is. Zo zullen kinderen opgevoed door dieren niet rechtop gaan lopen, omdat ze dat nooit gezien hebben. Ze kunnen het wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:22 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat hoort bij elkaar denk ik, de trots die je voelt is ook een soort opluchting, van 'pfff, ze is niet stuk!
En idd de onzekerheid ligt denk ik grotendeels aan mezelf, want je moet je kind stimuleren enzo... maar ja, hoe en hoe vaak enzo...
Ach, gewoon overal een box mee naar toe rollen.. Meeveren toch?quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef -Spring het volgende:
Ik probeer R. elke dag wel even te stimuleren, hoor. Anders is ze straks 18 en kan ze nog dr hoofd niet optillen.
Nou, dát kan N. dan wel al (sinds de geboorte al).quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef -Spring het volgende:
Ik probeer R. elke dag wel even te stimuleren, hoor. Anders is ze straks 18 en kan ze nog dr hoofd niet optillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Is normaal. Voelen in het nekje geeft een goede indicatie van warmte. De handjes en voetjes niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:25 schreef FlyingFish het volgende:
Hebben jullie baby's trouwens ook van die koude handjes? Die van mij weigert om met zijn armen onder de deken te slapen, die horen boven zijn hoofd. Het gevolg is dat zijn handjes net ijsklompjes zijn, en dat terwijl het nu nog warm is. Ik vrees een beetje voor de winter.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:09 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb in de eerste tijd echt best weinig gedaan met Lucas (al met al een aardig deel van de 11 maanden randje depressief en heul druk met bedrijf en allerlei vrienden in de lappenmand enzo) en die doet het ondanks z'n vroeggeboorte ook prima, komt vast goed met al jullie spruitjes
Ach wat sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is zo verdrietig bij een stel met jonge kinderen. Is het nog te redden?
Dat had de kraamzorg ook al gezegd idd, maar het lijkt me toch wel vervelend voor een baby (en voor mij bij de nacht/vroege voeding, ijshandjes op je tiet en buikquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:27 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Is normaal. Voelen in het nekje geeft een goede indicatie van warmte. De handjes en voetjes niet.
Frans werd altijd wakker met blauwe handjes.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:09 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb in de eerste tijd echt best weinig gedaan met Lucas (al met al een aardig deel van de 11 maanden randje depressief en heul druk met bedrijf en allerlei vrienden in de lappenmand enzo) en die doet het ondanks z'n vroeggeboorte ook prima, komt vast goed met al jullie spruitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Jullie babies zijn lief!
Moet je kijken, hier ga je toch van twijfelen, of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeders mooiste.![]()
N heeft heel lang gedacht dat L down had. Serieus. En gister zei ie over R dat ie niet gelooft dat ze net zo slim wordt als dr zus.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:15 schreef LuDann het volgende:
Had ik al hardop gejompeld voor Razz? Ik weet het niet meer, maar bij deze.
Mariposas, jeutje ja, dat is geen mini baby meer hoor!
[..]
Ik dacht dat ik de enige was.Ja dus, ik maak me daar ook wel eens druk om. Soms trekt ze ook een kop waarbij ik serieus ga twijfelen aan haar mentale capaciteiten.
Ik zie er de toegevoegde waarde niet van in. Klik er zelf ook nooit op. Teveel moeite.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:27 schreef LuDann het volgende:
Die foto haal ik straks weer weg denk ik.
Even iets heel anders:
Is er een reden dat niemand zijn baby meer in de Wiki van dit topic zet (zie OP)? Ik heb Wolk erin gezet maar ik ben de enige sinds juni.
Ik hoop het want ik merk dat ik het "loslaten" en verwerken ervan best lastig vind.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dat plukje!![]()
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad Stippel, helpt denk ik wel in het verwerken van alles!
Hier gisteren alle geboortekaartjes maar eens opgeruimd (hé, we hebben lampen boven de eettafel), maar dat is wel weer kaal!
Er hing een roze kaartjeswolk
![]()
Vanavond kraamvisite van 11 mensen (...), dus nog maar een beetje opruimen en kijken of ik nog zin heb om een taart te bakken.
Slaapzak hebben we hier wel, maar ze slaapt in haar wiegje nog gewoon onder laken/dekentje. Slaapzak hebben we gekregen, geen idee welke maat, en gebruiken we wel eens als we haar 's ochtends bij ons in bed leggen, dan blijft zij boven het dekbed liggen in de slaapzak.
Haha ik vulde laatst ook bijna 12-7 in als geboortedatumquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:35 schreef Krisvc het volgende:
Nog een keer erin gezet, maar nu met de juiste datum
Mooie moeder ben ik, ik haal telkens haar geboortedatum (6-7) en mijn uitgerekende datum (7-7) door elkaar.
SPOILER: KaartjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Selvaria op 11-09-2015 17:44:48 ]
quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:36 schreef Selvaria het volgende:
FapJe arme meisje, lekker veel knuffelen dit weekend en hopelijk voelt ze zich snel beter.
Mijn baby is heul geen minibaby meer.Ik vind haar zó groot als ik haar oppak en m'n rug vindt haar gewicht ook niet erg leuk.
Verder kletst en lacht ze erop los en ze vindt echt al haar speeltjes interessant. As we speak is ze Sophie de giraffe weer aan het opeten en is ze weer hard op weg een 180 in de box te doen.
![]()
Weekend! Lekker drie dagen knuffelen.![]()
Man is zondag jarig en de GO heeft met N. een miniknutseltje met haar voetjes erop gemaakt, echt zo leuk! Had vanochtend even tussen neus en lippen door verteld van de verjaardag en toen ik N. ophaalde dus dat. Superschattig.![]()
Kaartjes die we hebben gekregen hangen hier trouwens nog steeds, ik vind het zo gezellig. Zal zo eens een foto uploaden. N. is van 12 mei.
Edit:<3 kaartjes regen.SPOILER: KaartjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze afgelopen woensdag pas weggehaald (ro is van 26 maart).![]()
En inderdaad heerlijk om 3 dagen baby te knuffelen.
Als ik er al aan denk krijg ik al zo'n gelukzalig gevoel.![]()
veel plezier! fijn dat alles zo goed gaat met N.
Ro slaapt nu op man. Eindelijk. Wat heeft ze het moeilijk met dat rot snot, haar tandjes en zich niet lekker voelen. Ik hoop dat ze het er uitslaapt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb ze toen met kerst weggehaald, Melba was toen exact twee maanden. Indien niet kerst hadden ze vast nog wel even gehangen. Kaartjes
Melba is weer een beetje betergelukkig. Nog wel hoge koorts vandaag maar volop speels en niet zoveel huils.
Hoe zou t met Crumpette en W zijn? Zijn ze nog op vakantie?
Een dagje weg doe ik normaal prima. Geen problemen mee. Maar nu wad het 4 dagen heel veel en geen tijd voor verwerking eigenlijk. Dat is een beetje het punt. Dat vind ik zielig. Maar nu kan ze verwerken. En ze houd er niks aan over ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
Misschien vloek ik in de kerk hoor, maar ze is toch een maand of zes risu? Dan is het toch normaal dst ze nieuwsgieriger wordt en dingen wil zien? Dat is ook een manier om te ontwikkelen.
Dat levert soms vermoeidheid of slechter slapen op, ja, maqr ze leren er ook van en kunnen er zo van genieten![]()
Als we een dag weg zijn slaapt Melba ook weleens niet of minder overdag, maar ik heb dan altijd een beetje een so what houding, hij haalt het wel weer in...
Als je je druk maakt: HAP bellen!quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:49 schreef faptist het volgende:
Ingee,
Het is delen voor poezels en baby tussen speelgoed.
Verdomme.. Ro heeft om 16;00 een PCM op, maar nu alweer 39,7.
Huilen van de hitte. Dikke tranen. Overstrekken en een Harde buik.
jullie een idee wat het zou kunnen zijn?
-en ja ja.. Jullie zijn geen arts.. Weet ik.. - maar ik maak me druk enzo
Bellen, anders slaap je niet vannachtquote:Op vrijdag 11 september 2015 22:49 schreef faptist het volgende:
Ingee,
een pcm-spiegel opbouwen doe je door om de zes uur de maximale dosis pcm te geven. Zo te zien is de pcm dus uitgewerkt. Heeft ze vandaag iets nieuws gegeten? En wat de rest zegt: als je het niet vertrouwt: bel de HAP! die zijn ervoor ! Sterktequote:Op vrijdag 11 september 2015 22:49 schreef faptist het volgende:
Ingee,
Oh boy.. Ik kijk nu al niet uit naar dat laatste haha.quote:Op vrijdag 11 september 2015 22:21 schreef ingee het volgende:
Onnozele vraag:
Hoe scheiden jullie de babyspeeltjes van de kattenspeeltjes?
Jazz (=kat) sleept al tijden met babyspeeltjes en R had vandaag zo'n speelhengel te pakken. Ze snappen het zelf ook niet.
O en hoe voorkom je dat je baby er met een pluk kat vandoor gaat?
+1quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Maar moet ze dan 4 dan alleen maar zittend achter een doekje doorbrengen?
Sorry, maar vind dat een vreemd uitgangspunt.
Kinderen moeten ook dingen ontdekken. Denk ook dat als je zo angstvallig met dit soort situaties om gaat en daarna alleen maar thuis blijft, dat dat op een gegeven moment tegen gaat werken. (Ik merk bv nu nog steeds aan de oudste dat hij de eerste twee jaar van zijn leven niet met andere kinderen in aanraking is gekomen)
Dat is hier ook nog zo hoor, N. is 5 weken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 04:37 schreef coccinelle het volgende:
Overdag om de 3 uren voeden in de hoop dat hij in de nacht meer uren maakt is mislukt3 uur en 15 minuten....
Misschien heb je iets aan ons 'schema':quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:05 schreef Zoë23 het volgende:
Beterschap voor alle zieke kindjes![]()
zo sneu
Razz
Hoop dat je je snel weer goed voelt![]()
Kwakz0r
Ook weer 2x er uit dushier ook alweer een tijdje.
![]()
Verder zijn ze overdag superlief dus dat is wel fijn. Kan ik de nachten beter accepteren
Vraagje, op een gegeven moment zijn die nachtvoedingen gewenning (merk ik aan E. Die wil als ze wakker wordt gelijk een fles)
Terwijl ze goed eet overdag
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze die link niet meer legt? Ze blijft huilen tot ze fles krijgt..
En het is beter om voor het eerste jaar te stoppen met de speen
Daar worden ze ook wakker voor..hoe doen ouders dat?
E en S krijgen met 10mnd
Snachts 2x fv totaal 240ml (!)
Smorgens 1-2 boterhammen met water of roos vice
120ml voor het slapen
Smiddags 1-2 boterhammen met water
150ml voor het slapen
Een half potje groente en daarna rapley+ 1 broodje + toetje.
Water
150ml voor het slapen.
Ze krijgen dus veel fv..die nachtvoedingen hadden ze eerder niet en aten overdag hetzelfde. Heb niet het idee dat ze weinig krijgen en dus nachtvoedingen nodig hebben.
Van mij mogen ze snachts wel de fles maar de afgelopen 2weken (?) willen ze er dus 2..
Ik begrijp wel dat E de link slapen-fles legt omdat ze die altijd voor het slapen krijgt. Weet niet zo goed hoe ik dat anders moet inplannen.
Frans gaat ook alleen maar slapen als hij een fles heeft gehad. Of nou ja, hij haat alleen slapen als hij een vol buikje heeft. Om nou fruit in de nacht te gaan geven is me te veel moeite.quote:Op zaterdag 12 september 2015 09:05 schreef Zoë23 het volgende:
Beterschap voor alle zieke kindjes![]()
zo sneu
Razz
Hoop dat je je snel weer goed voelt![]()
Kwakz0r
Ook weer 2x er uit dushier ook alweer een tijdje.
![]()
Verder zijn ze overdag superlief dus dat is wel fijn. Kan ik de nachten beter accepteren
Vraagje, op een gegeven moment zijn die nachtvoedingen gewenning (merk ik aan E. Die wil als ze wakker wordt gelijk een fles)
Terwijl ze goed eet overdag
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze die link niet meer legt? Ze blijft huilen tot ze fles krijgt..
En het is beter om voor het eerste jaar te stoppen met de speen
Daar worden ze ook wakker voor..hoe doen ouders dat?
E en S krijgen met 10mnd
Snachts 2x fv totaal 240ml (!)
Smorgens 1-2 boterhammen met water of roos vice
120ml voor het slapen
Smiddags 1-2 boterhammen met water
150ml voor het slapen
Een half potje groente en daarna rapley+ 1 broodje + toetje.
Water
150ml voor het slapen.
Ze krijgen dus veel fv..die nachtvoedingen hadden ze eerder niet en aten overdag hetzelfde. Heb niet het idee dat ze weinig krijgen en dus nachtvoedingen nodig hebben.
Van mij mogen ze snachts wel de fles maar de afgelopen 2weken (?) willen ze er dus 2..
Ik begrijp wel dat E de link slapen-fles legt omdat ze die altijd voor het slapen krijgt. Weet niet zo goed hoe ik dat anders moet inplannen.
Hier ook. Naast de borstvoeding een halve boterham, tussendoortje (maisboog, kwart soepstengel oid), paar hapjes avondeten als ze er zin in heeft.quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Qua hoeveelheden eten komt I trouwens niet bij jullie kindjes in de buurt. Vier boterhammen op een dag, wat?. Een halve tot driekwart is het hier meestal.
Nohhh Skittlesquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hier ook. Naast de borstvoeding een halve boterham, tussendoortje (maisboog, kwart soepstengel oid), paar hapjes avondeten als ze er zin in heeft.
Doet ze het goed op.
En ze loopt losWiebel waggel, zo schattig!
Frans ook niet hoor. 3 kwart in 2 sessies is het hoogst haalbare. Fruit gaat wel goed. Tussendoortje soms, avondeten niet en kwark veul..quote:Op zaterdag 12 september 2015 10:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Qua hoeveelheden eten komt I trouwens niet bij jullie kindjes in de buurt. Vier boterhammen op een dag, wat?. Een halve tot driekwart is het hier meestal.
Ze 'weigert' te lopen als de camera erop staatquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:46 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Nohhh Skittles, wat een knapperd! Filmpje?
Dahaaaaag vrijheidquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:19 schreef ingee het volgende:
Skoap, hoera!
Ohhh ik vind het echt nog een ukkie hoor, met die te grote kleertjes.
Gevalletje, hier ook meer rust 's nachts nu we de winterslaapzak tevoorschijn gehaald hebben.rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goffer, dat laatste beetje spelgevoel is er met de zwangerschap ook wel uitgegaan.. Dat ik vroeger goed was in spelling gelooft nu zeker ook niemand meer![]()
![]()
Oh! Dit herken ik zo. Ik zou het super tof vinden om wurm aan alles en iedereen te laten zien, maar als hij van die prikkels heeft gehad is hij de rest van de dag of 2 dagen van slag.quote:Op vrijdag 11 september 2015 20:56 schreef Risu het volgende:
aar ze ging toch weer slapen.. Daarna nog wel even huiltje, maar het lijkt erop dat ze toch weer slaapt. En overdag de hele dag rondwandelen en ik ben dan zo iemand die haar de hele dag in de wagen wil laten met zo min mogelijk prikkels. Maar dat kan niet overal (echt niet rolstoelvriendelijk ook) dus moest ze er soms uit en dan waren opa en oma ...
wiebel waggelquote:Op zaterdag 12 september 2015 10:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Hier ook. Naast de borstvoeding een halve boterham, tussendoortje (maisboog, kwart soepstengel oid), paar hapjes avondeten als ze er zin in heeft.
Doet ze het goed op.
Ik heb het met de d en t tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:33 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
r
Goffer, dat laatste beetje spelgevoel is er met de zwangerschap ook wel uitgegaan.. Dat ik vroeger goed was in spelling gelooft nu zeker ook niemand meer![]()
Dat is echt geen baby meer!quote:Op zaterdag 12 september 2015 11:01 schreef kwakz0r het volgende:
Fijn dat je toch nog iets aan hey boek hebt DaD.
Zoe geen tips, sorry. De nachtvoeding hier is echt door ziekte denk ik. Hij eet nu slecht: geen kwark toe en minder avondeten en brood en dan heeft hij s nachts honger. Zal wel weer overgaan.
Edit: we gaan nu even naar de stad, J moet een poster printen. Melba is alweer wat beter. Zo gezellig achterin in de nieuwe stoel!
[ afbeelding ]
Nee he. Zeker niet als hij ook nog zijn tanden laat zienquote:Op zaterdag 12 september 2015 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat is echt geen baby meer!.
Geen idee, we wachten nog op een oproep voor de 11 maanden afspraak en ik werk tijdens de inloopuren dus sinds 6 maanden niet meer gemeten. Met 7,5 onofficieel omdat ik zeurde, toen 71 cm maar dat was volgens mij zo gehaast dat t niet representatief was.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:22 schreef ingee het volgende:
Melba had ik gemist!Dat is serieus een grote vent aan het worden ja! Hoe lang is hij nu?
Dat je baby ongeveer half zo lang is als jezelf.quote:Op zaterdag 12 september 2015 15:56 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Geen idee, we wachten nog op een oproep voor de 11 maanden afspraak en ik werk tijdens de inloopuren dus sinds 6 maanden niet meer gemeten. Met 7,5 onofficieel omdat ik zeurde, toen 71 cm maar dat was volgens mij zo gehaast dat t niet representatief was.
Als ie staat kan hij met zijn handjes zich vasthouden aan t blad van de eettafeldraagt maat 80/86 voor lijf, 74/80 voor beentjes
Ommegot, dat gaat echt nooit gebeuren hoor!quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:09 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat je baby ongeveer half zo lang is als jezelf.![]()
Wij hebben een baby-voet-meter-schoenmaat-verteller-dinges. Morgen meenemenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:29 schreef ingee het volgende:
Waar halen jullie goede en niet te overdreven dure kruipslofjes vandaan?
En hoe kom ik achter de schoenmaat van R?
LuDann, herkenbaar, ik merk ook dat ik degene ben die me inleest mbt verzorging enzo en dat M het gewoon vraagt aan mij / zijn moeder / random collega's en er dan meteen van uit gaat dat het dan wel goed is. Maar baby's gaan idd niet meteen stuk als het allemaal niet 100% overeenkomt met mijn wensen.
Kwak, fijn dat het niet iets *engs* is!
quote:Op zaterdag 12 september 2015 20:20 schreef ingee het volgende:
O ja neem maar mee!
Hopelijk alles goed met Ro inderdaad. Gek dat je toch bezorgd kan worden als iemand zich een dagje niet meldt op internet he.
Ik ben fan van aapies (baby-schoenen.nl), lekker warm gevoerde voor de winterquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:29 schreef ingee het volgende:
LuDann, herkenbaar, ik merk ook dat ik degene ben die me inleest mbt verzorging enzo en dat M het gewoon vraagt aan mij / zijn moeder / random collega's en er dan meteen van uit gaat dat het dan wel goed is. Maar baby's gaan idd niet meteen stuk als het allemaal niet 100% overeenkomt met mijn wensen.
Want jij bent 1.42m??quote:Op zaterdag 12 september 2015 16:09 schreef ingee het volgende:
[..]
Dat je baby ongeveer half zo lang is als jezelf.![]()
Bambino bij Kruidvat, leren slofjes voor een tientje. Maat 19 is Lou alleen te klein van die bambino en maar 21 te groot. Er zit geen maat tussenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:29 schreef ingee het volgende:
Ehm ja dat dus ook hier.. Twijfel nu zo vaak over d/t of wat anders, terwijl ik het vroeger gewoon nog wist!quote:Op zaterdag 12 september 2015 12:12 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik heb het met de d en t tegenwoordig.Denk dat ik nu slechter spel dan toen ik een jaar of 10 was.
Alle ziekies al weer wat beter?
Skoap thuis, hoera!
R is op verkenning, net in de mand van de katten en ze wil graag de banden van de kinderwagen aflikken. Ze gaat echt onderweg met een doel.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee maar ik wel 1.60 en melba tikt ongeveer 80cm aan
Bambino slofjes zag ik wel vandaag, maar die beginnen bij maat 19 toch? Die waren in ieder geval nog te groot.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Bambino bij Kruidvat, leren slofjes voor een tientje. Maat 19 is Lou alleen te klein van die bambino en maar 21 te groot. Er zit geen maat tussen
Dan heeft N. dus echt grote voeten... Ze is nu 5 weken en heeft al maat 16 !quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:28 schreef Gevalletje het volgende:
Welkom Mineola! Want klinkt dat fijn
Ohja, hoop ook dat alles goed is met Ro!
Qua schoentjes lijkt Q nu in maat 16 te zitten. Niet dat ie ze de komende tijd nodig zal hebben ofzo. Allemaal gekregen (2e hands) schoentjes, 2 maat 16 en 1 maat 17. Dacht laatst "eens zien hoe ze zitten" en toen bleek ie er al best goed in te passen! Best handig tegen koude voetjes in de buggy. En het staat schattig, maar dan lijkt ie ook nog groter
Ik zeg net tegen vrouw: "weet je nog, dat voet-opmeet-dinges wat we hebben? Weet je waar dat ligt?" Maar we hebben allebei geen idee. We gaan nog even zoeken, maar misschien dat we hem dus niet bij ons hebben morgenquote:Op zaterdag 12 september 2015 20:20 schreef ingee het volgende:
O ja neem maar mee!
Hopelijk alles goed met Ro inderdaad. Gek dat je toch bezorgd kan worden als iemand zich een dagje niet meldt op internet he.
Wat? Ik heb jouw hele bevalling gemist!! Gefeliciteerd met je mandarijntje! En welkom hierquote:Op zaterdag 12 september 2015 21:10 schreef Mineola het volgende:
![]()
Met een baby van een dikke week oud hoor ik toch echt meer hier dan in z en g, dus tijd me hier eens te meldenIk geniet met volle teugen, mini doet het meer dan prima, bv loopt als een trein, grote broer is lief voor hem en de bevalling lijkt alweer eeuwen geleden. Het is net of we altijd al met z'n vieren waren. Blauwe wolk hoor
R. van Ingee gaat inderdaad ontzettend snel! Ze scheelt ook maar 2,5 week met Sjaak maar als ze naast elkaar zitten, lijkt het wel 2 maanden ofzo (nu is dat qua UD ook wel zo, maar toch is het verschil wel grappig om te zien).quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:30 schreef Gevalletje het volgende:
M'n schoonzus is 1.50m dus dan gaat het ook snelmaar met 66cm zou het wel erg klein zijn ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blij dat niet alleen mijn man lang is, maar ik ook! Ik denk dat Keteltje mij op z'n 12e inhaalt ofzo.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee maar ik wel 1.60 en melba tikt ongeveer 80cm aan
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:35 schreef ingee het volgende:
Welkom Mineola!
Gevalletje, R zegt echt nog geen bababa ofzo! Alleen verschillende varianten van Aaaah.
Boxhangen op één knie is het nieuwe dingLeuk shirt RSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wir müssen leben, bis wir sterben!
Leuk om te zien waar onze spulletjes terecht (zijn) gekomenquote:
Welkom! En wat heerlijk dat het zo goed gaat, het is je gegund!!quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:10 schreef Mineola het volgende:
![]()
Met een baby van een dikke week oud hoor ik toch echt meer hier dan in z en g, dus tijd me hier eens te meldenIk geniet met volle teugen, mini doet het meer dan prima, bv loopt als een trein, grote broer is lief voor hem en de bevalling lijkt alweer eeuwen geleden. Het is net of we altijd al met z'n vieren waren. Blauwe wolk hoor
Ze heeft nu al voetjes langer dan 9 cm? Dat belooft wat.quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:31 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dan heeft N. dus echt grote voeten... Ze is nu 5 weken en heeft al maat 16 !
Ehm, nu je het zegt ja...quote:Op zondag 13 september 2015 00:01 schreef Lijnloos het volgende:
3,5cm? Is dat niet heel klein? Fedde zit nu ook op 9,5cm... Dus maat 16-18 (afhankelijk van merk) maar het is al een unicum als ie sokken aan heeft, laat staan schoenen
Ben van plan d'r uit te huwelijken in China. De bruidsschat zal ongeëvenaard zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2015 21:10 schreef Mineola het volgende:
![]()
Oh dat is dus de reden dat L nu op z'n eigen kamer slaapt, stippel. Gebeurde hier ook elk uur, zo vermoeiend.quote:Op zondag 13 september 2015 09:14 schreef Stippelrientje het volgende:
Maar hij heeft wel wat nieuws.... een klein uurtje voor hij echt wakker gaat worden voor drinken begint hij met een beetje piepen, grommen of kleine huiltjes of piepjes waardoor ik er gelijk met tiet uit klaar voor zit en vervolgens gooit hij zijn armpjes weer in de lucht (boven zijn hoofd) en snurkt dan vrolijk verder. Dus dan ga ik maar weer liggen, ben ik net weer vertrokken naar dromenland komt hij binnen een half uur weer met dat gefop(waarschijnlijk dromen
) Dus dat zijn heerlijk gebroken gebroken nachten.....
Handig!quote:Op zondag 13 september 2015 09:16 schreef SaskiaR het volgende:
Welkom Mineola!![]()
Ik zou het ook echt niet zonder mijn man willen doen. Hij is veel geduldiger met N. in slaap krijgen, gaat zo een uur met haar rondlopen en wiegen. Dus als ze huilt en ze wil geen drinken, geef ik haar gewoon aan mn man: 'hier, ze is stuk, nu is het jouw kind!'
Ik vind dat overdag prima, maar s'nachts echt veel te verquote:Op zondag 13 september 2015 09:17 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Oh dat is dus de reden dat L nu op z'n eigen kamer slaapt, stippel. Gebeurde hier ook elk uur, zo vermoeiend.
Voorlezen heeft toch pas vanaf een maand of 3 effect? Dat stond iig in de folder van de bieb. Of is dit om een ritme/ritueel te krijgen?quote:Op zondag 13 september 2015 10:01 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Handig!![]()
De mijne gaat pas stuk in de armen van mijn meneer. Dat is ook sneu!![]()
Echt vet over de toeren huilen, de dramaqueen. En dan twee snuffen van zijn mammie en dan is het weer goed, want die heeft de melk![]()
We zijn maar gestart met voorlezen voor het slapen gaan. En in het weekend doet papa zoveel mogelijk verzorging en na de voedingen knuffelen enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op zondag 13 september 2015 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben vanochtend foto's gemaakt voor op de uitnodiging voor I's eerste verjaardag. Dit wordt 'm:Hij vind het zelf nog niet zo'n succes, dat jarig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
S. 2014
J. 2016
Wij hebben vanochtend foto's gemaakt voor op de uitnodiging voor I's eerste verjaardag. Dit wordt 'm:HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Wij hebben vanochtend foto's gemaakt voor op de uitnodiging voor I's eerste verjaardag. Dit wordt 'm:Haha, haal dat 'Hoera' maar wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Wij hebben vanochtend foto's gemaakt voor op de uitnodiging voor I's eerste verjaardag. Dit wordt 'm:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
Ik ben unterwegs naar m'n verjaardagsfeestje, nog zonder man & kind want uk doet ineens monsterslaaps
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ja heb hem al eens op de grond gelegd tijdens een overleg, op zn kleedje, toen was hij kleiner. Maarrrrr t is geregeld, twee lieve leerlingen uit 4 Havoquote:Op zondag 13 september 2015 13:58 schreef Franny_G het volgende:
Haha, DAD!
Kwak, had ik vorig jaar ook een keer. Toen zou er wel oppas geregeld worden. Kom ik daar met I aan op school: geen oppas. Oeps. Ik kan me nog goed herinneren hoe ik daar met I in draagdoek door het lokaal heen en weer liep (om haar stil te houden) ondertussen leerlingen besprekend (het was een 'pedagogische vergadering'). Maar op zich zou het toch wel moeten kunnen: een leerling regelen? En anders inderdaad lekker meenemen. Niet te druk om maken hoor. Als het niet anders kan, dan is het maar zo!
Je eigen verjaardag?quote:Op zondag 13 september 2015 14:52 schreef JufMariska het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben unterwegs naar m'n verjaardagsfeestje, nog zonder man & kind want uk doet ineens monsterslaaps
Wij stappen ook op de fiets nu!quote:Op zondag 13 september 2015 14:52 schreef JufMariska het volgende:
[..]![]()
![]()
gewoon doen, dan dringt de boodschap misschien in hun botte hoofden door!quote:Op zondag 13 september 2015 18:30 schreef LuDann het volgende:
Ik zit nu serieus te overdenken of ik mijn masteronderzoek niet naar de problemen die studerende en borstvoedende moeders hebben zal doen. Mja, dat zal vast niet zo in goede aarde vallen bij de docenten...
En die andere kolfruimte is wel speciaal voor studenten?quote:Op zondag 13 september 2015 17:58 schreef LuDann het volgende:
Puntje bij paaltje blijkt ook dat ik geen toegang krijg tot de mooie nieuwe kolfruimtes. Die zijn voor de medewerkers en niet voor studenten. Er is een kolfruimte in een ouder gebouw waar ik heen mag, maar om daar te komen zou ik een kwartier onderweg zijn en mijn pauze is maar 15-20 minuten. In die tijd moet ik dus maar kijken wat ik op de wc voor elkaar krijg. De laatste 2 keer was de schoonmaker met de wc's bezig net toen ik pauze had, dus toen had ik maar 10 minuten.
+1 nou dat inderdaad! Je bent juist hartstikke knap bezig. Net bevallen en toch hewoon dapper doorstuderen! Daar mogen ze best wat meer respect voor hebben zeg!quote:Op zondag 13 september 2015 19:12 schreef Zoë23 het volgende:
LuDann
Mensen zouden juist bewondering voor je moeten hebben! Vind het zo knap van je dat je je studie oppakt. Wat rot dat je zo tegengewerkt wordt.
Ik zal allereerst eens vragen of er geen uitzondering gemaakt kan worden. Want zoals het nu is, is het leuk en aardig dat ze een ruimte beschikbaar hebben, maar als ik vervolgens niet genoeg tijd krijg om daarheen te gaan dan heb ik er natuurlijk niks aan. Ik heb geen vertrouwen in mijn studieadviseur, dus als er niks mogelijk is moet ik eens uitzoeken waar ik dan terecht kan.quote:Op zondag 13 september 2015 18:36 schreef Mariposas het volgende:
LuDann, ik zou hierover een klacht indienen bij de klachtencommissie. Je zou, voor je overweegt een klacht IND te dienen het proberen informeel te kunnen oplossen door je klacht voor te leggen bij de klachtencoördinator van he faculteit of een studieadviseur. Want ik vind het niet normaal dat je zo omslachtig moet gaan doen om te kolven en dat het je zo moeilijk wordt gemaakt. Waarom mag je wel naar de kolfruimte in het oude gebouw en niet in het nieuwe gebouw? Omdat die ruimte niet zo populair is zeker. Stom dat studenten alleen daarvan gebruik mogen maken, hoeveel studenten zullen er nu eigenlijk zijn die moeten kolven?
Ik ben nog niet bij een decaan geweest. Dat kost ook weer tijd, moet ik een afspraak maken, een oppas regelen etc. Dus ja. Ik wil het eigenlijk zo simpel mogelijk maken allemaal.quote:Op zondag 13 september 2015 18:36 schreef onomatopee het volgende:
*ontlurkt*
Sjonge LuDann, wat word je tegengewerkt zeg. Ik kan me tot op zekere hoogte best voorstellen dat een universiteit niet of moeilijk tegemoet wil komen waar het gaat om opleidingszaken (aanwezigheidsplicht en zulks), maar geen toegang tot een kolfruimte, wat is dat voor een kul? Student of medewerker maakt toch niet uit in de nood aan zo'n ruimte?Helemaal vreemd dat je wel in een ander gebouw zou mogen btw..
Is het een idee om met de decaan te gaan praten hierover, of ben je daar al geweest?
Ja, die indruk kreeg ik wel ja. Op de site is niks te vinden waar het dit soort informatie voor studenten aangaat. Ik kwam erachter dat er een kolfruimte was omdat ik de titel van een nieuwsbericht kon lezen wat ging over de opening van een nieuwe kolfruimte, maar het bericht zelf is afgeschermd en alleen leesbaar voor medewerkers.quote:Op zondag 13 september 2015 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die andere kolfruimte is wel speciaal voor studenten?
An sich moet het toch niet moeilijk zijn in een faculteitsgebouw een ruimte te vinden waar je rustig kan kolven? Dat lijkt onwil, geen onmacht...
Is er op de site van je uni niks over de voorzieningen te vinden, trouwens? Ik kom diverse universiteiten tegen die melding maken van een protocol.
Omg ik heb serieus de voetafdrukjes van mijn baby van 29 weken erbij gepakt om te meten, omdat ik het niet kon gelovenquote:
Nee, nog niet. Door omstandigheden hadden we een nieuw fornuis nodig en hebben we maar meteen goed uitgepakt met een Smegquote:Op zondag 13 september 2015 20:12 schreef Loj het volgende:
Cactus, vast gemist in m'n matige aanwezigheid hier, maar al een fiets gekocht?
Bedankt! Dat ga ik onthouden.quote:Op zondag 13 september 2015 19:40 schreef SaskiaR het volgende:
+ 1 ook!
Als je ergens praktisch hulp mee nodig hebt, vraag het maar (ik ben professioneel tekstredacteur, dus bijv. werkstukken checken ofzo).
Of oppassen, kwee nie waar je woont en studeert?
Ik denk dat het heel moeilijk is een leeg lokaal te vinden, het is echt ontzettend druk overal. Maar wie weet.quote:Op zondag 13 september 2015 19:47 schreef Krisvc het volgende:
En een leeg lokaal dat dichterbij is tijdens de pauzes? Altijd beter dan de wc. Overigens ben ik van mening dat je gewoon de nieuwe kolfruimte zou moeten kunnen gebruiken, maar als ze daar moeilijk over doen dan lijkt het me dat er alsnog voldoende alternatieven zijn.
Haha, ja achteraf stom dat ik me niet realiseerde dat 3,5 centimeter wel heel erg klein is.quote:Op zondag 13 september 2015 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Omg ik heb serieus de voetafdrukjes van mijn baby van 29 weken erbij gepakt om te meten, omdat ik het niet kon geloven
LD, ik vind het nogal een bv-onvriendelijk beleid. Welke universiteit is dat?
Val je onder geneeskunde? http://student.uva.nl/bin(...)13.pdf?2818102975658quote:Op zondag 13 september 2015 20:54 schreef LuDann het volgende:
Bedankt voor de steun allemaal, dat doet me echt goed.Het sterkt me weer om door te zetten.
[..]
Bedankt! Dat ga ik onthouden.De dingen die ik schrijf zijn alleen wel Engelstalig. Ik woon in 023.
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk is een leeg lokaal te vinden, het is echt ontzettend druk overal. Maar wie weet.
[..]
Haha, ja achteraf stom dat ik me niet realiseerde dat 3,5 centimeter wel heel erg klein is.
Het is de UvA.
Ik doe ook Engelsquote:Op zondag 13 september 2015 20:54 schreef LuDann het volgende:
Bedankt voor de steun allemaal, dat doet me echt goed.Het sterkt me weer om door te zetten.
[..]
Bedankt! Dat ga ik onthouden.De dingen die ik schrijf zijn alleen wel Engelstalig. Ik woon in 023.
Nee, we vallen onder een andere faculteit. Eentje waarbij dit soort dingen notoir slecht geregeld zijn.quote:Op zondag 13 september 2015 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Val je onder geneeskunde? http://student.uva.nl/bin(...)13.pdf?2818102975658
Super! Ik ga je er zeker nog wel mee lastigvallen dan, want ik ben niet heel goed in het schrijven van Engelstalige papers.quote:Op zondag 13 september 2015 21:00 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik doe ook Engelsheb daar 5 jaar aan uni's lesgegeven.
023 is niet al te ver weg (zit in Delluf) dus als je omhoog zit kan ik misschien wel die kant op komen
Zekerquote:Op zondag 13 september 2015 21:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Nee, we vallen onder een andere faculteit. Eentje waarbij dit soort dingen notoir slecht geregeld zijn.De master die ik doe is eentje die soms gedaan wordt na het afstuderen van geneeskunde. Maar bedankt voor het opzoeken. Goed dat er voor geneeskunde studenten wel zwart op wit staat dat er kolfrecht is.
[..]
Super! Ik ga je er zeker nog wel mee lastigvallen dan, want ik ben niet heel goed in het schrijven van Engelstalige papers.
En wat een lief aanbod, dank je wel. Als ik erg omhoog zit zal ik eraan denken. En anders is het misschien sowieso wel een keertje gezellig.
Mauwquote:Op zondag 13 september 2015 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, ik hoop dat er snel een fatsoenlijke oplossing kan komen voor jou. Het klinkt allemaal behoorlijk stressvol
Ik zie al een hoop feestjes op de planning! Ik voel me met vlagen ontaard
Gisteren m'n eigen feestje gevierd met bier en moeders kan er duidelijk niet meer tegen
Maar mauw doet het zo goed in drukteen ze heeft allemaal nieuwe geluidjes. Toitoitoi is het nieuwe dadada
En duckfacen. En vandaag liep ze met een rollator
Duckfacequote:Op zondag 13 september 2015 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, ik hoop dat er snel een fatsoenlijke oplossing kan komen voor jou. Het klinkt allemaal behoorlijk stressvol
Ik zie al een hoop feestjes in de planning! Ik voel me met vlagen ontaard
Gisteren m'n eigen feestje gevierd met bier en moeders kan er duidelijk niet meer tegen
Maar mauw doet het zo goed in drukteen ze heeft allemaal nieuwe geluidjes. Toitoitoi is het nieuwe dadada
Wat een kakzooi, zeg!quote:Op zondag 13 september 2015 20:54 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik zou toch wel echt even naar de ha gaan. Snap dat het in het onderwijs wel moeilijk is met vrij nemen, maar moet niet ten koste gaan van Ro.quote:Op maandag 14 september 2015 00:13 schreef faptist het volgende:
Ludann,
Wat ontzettend asociaal hoe er met jou wordt omgegaan! Ik zou zeker het gesprek met de decaan aangaan. Dit gaat werkelijk nergens over. Het beste wat jij je kind kan geven wordt je zo echt onmogelijk gemaakt. Net als de kans van slagen met studie. Echt bij de spinnen af dit..
Blijf erom vragen en hou vol hoor!
SQ
Gefeliciteerd!
Ik bewaar de filmpjes voor morgen.
Hier gaat het soms eventjes goed en een half uur later weer flut.
Ro heeft enorme koortsaanvallen (40.6 gehaald) gehad waarbij ik haar heb proberen te koelen met een koud washandje. Dan kreeg ze het weer koud dus pyjamaatje aan.. Veel gedoucht om het snot maar los te kunnen krijgen en haar buikje wat te laten ontspannen.
Ze huilt (normaal nooit!) en jammert nu dus al sinds vrijdag. En veel slapen. 2,5 uur achter elkaar overdag is niks. Zo'n verschil met hoe ze normaal is.
Verder drinkt ze wel goed dus prima plasluiers.
Poepluiers zijn zuur en doen pijn (ook het proces tot poepen).
Ook hoest ze.
Jullie lezen het al.. Gaat gewoon ronduit kut hier. Ik haat het dat ik morgen moet werken. Wil bij haar blijven en voor haar zorgen. M'n arme meisje.![]()
Het liefst ga ik even langs de huisarts dus hoop dat ik morgen terecht kan. -wat heel moeilijk wordt ivm werktijden.
Lief dat je het vraagt. Op de avond dat mijn vliezen braken was ik dus pas 35 weken & nog aan het werk enzo. Dus dan de overgang naar ziekenhuis, naar huis, ziekenhuis maar nu met babyquote:Op zondag 13 september 2015 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn dat hij het zo goed doet skoap! Wil het bij jou al een beetje landen allemaal?
En een dansende rosie las ik, wat lief he?
Jouw baby is ook een stuk zwaarder dan de mijne geloof ik, hoewel ze maar een paar dagen schelen. Hoe gaat het verder met haar, lacht ze al?quote:Op zondag 13 september 2015 21:11 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Zekerkunnen onze baby's vriendjes worden!
Vandaag was er voor het eerst een andere baby op kraamvisite, maar N. keek niet echt naar haar.
Overigens was zij met 12 weken lichter dan N. met 5! Echt gek die verschillen...
Ik vind het ook maar moeilijk om mee te dealen nu. Maar dansende baby, wat schattig!quote:Op zondag 13 september 2015 21:22 schreef ingee het volgende:
LuDann, ik heb het al eens gezegd geloof ik, maar ik snap niet dat rechten voor zwangere bevallen vrouwen zo anders zijn als je studeert.
Ons buurjongetje van 4 maanden is ook langer en zwaarder dan R van 6 maanden.
En mijn baby danst.
Zodra er muziek aan gaat zit ze keihard heen en weer te schommelen.
Stressvol is het zeker ja. Dat merk ik ook aan mijn opbrengst met kolven. Ik produceer de helft minder zo gehaast opgesloten in een klein klote wc hokje dan ik thuis doe.quote:Op zondag 13 september 2015 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie al een hoop feestjes in de planning! Ik voel me met vlagen ontaard
Ik had ook een slaper vannacht. Van 2 tot 7.quote:Op maandag 14 september 2015 10:49 schreef FlyingFish het volgende:
Ik had vandaag een flinke uitslaper! Van 12 tot 5.30 en van 6.30 tot 10! Maar hij heeft dan ook gisteren vanaf 7 uur de hele avond druk gedaan met huilen, drinken, weer huilen en alles om maar niet te slapen leek het wel...
Zijn er tips om je baby aan een speen te krijgen? Mijn pink wordt tijdens zo'n bui bijna gevoelloos gezogen, maar bij een speen is het drie keer zuigen en dan uitspugen. Heb een andere speen geprobeerd maar ook die is een paar keer zuigen en dan uitspugen. Snel na het loslaten van de tiet de speen erin trapt hij niet inen de zuigbehoefte heeft hij dus wel duidelijk en daarvoor begint hij nu zijn duim te ontdekken...
quote:Op maandag 14 september 2015 11:51 schreef Selvaria het volgende:
Mijn baby heeft een nieuw kunstje, poepen in vier etappes.![]()
Waar we eerder na twee keer klaar waren vond mevrouw het ineens nodig om, nadat ik de reeds twee keer volgepoepte luier had weggehaald, ook het aankleedkussen tot twee keer toe de volle laag te geven.
Tienermoeder die ik ben vond ik het wel nodig tussen de derde en vierde keer mijn telefoon op te halen voor een foto, dus zie hier mijn vrolijke poepie.Die kop erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fuente, wat ontzettend fijn dat de Pepti zo goed werkt! Dat zal de babytijd een heel stuk relaxter doen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |