Oh wacht, dan misschien een beetje. Deed hij dat nog toen jullie de poezel hebben gehaald? Hij geeft geen les meer inmiddels, maar is TL van 45 docenten. Sinds 3 jaar denk ik?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, op basis van geen-idee kreeg ik die indruk laatst.. Hij doet toch wat ik ook doe?
Dan zal hij daar net na die zomer mee begonnen zijn denk ik, want voor zover ik wist gaf hij les ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:28 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh wacht, dan misschien een beetje. Deed hij dat nog toen jullie de poezel hebben gehaald? Hij geeft geen les meer inmiddels, maar is TL van 45 docenten. Sinds 3 jaar denk ik?
Nee, dat was/is niet te combineren met zo'n groot team, dus dat doet hij nu helemaal niet meer.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan zal hij daar net na die zomer mee begonnen zijn denk ik, want voor zover ik wist gaf hij les ja.. Nu helemaal niet meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens while you are busy making other plans...
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Skoap het volgende:
Finn is gisteren met 35 weken en 6 dagen geboren. (Ik had ook al bijna 1 week gebroken vliezen) na 1 dag op de neonatologie is hij nu weer bij mij op de kamer. Er is een kleine kans dat hij morgen weer terug moet omdat hij geel wordt. We liggen nog in het ziekenhuis, als hij niet geel wordt hoop ik dat wij snel naar huis mogen.Nogmaals gefeliciteerd! Welkom hier. Ik hoop dat Finn niet op een zonnebank hoeft en dat jullie snel naar huis mogen. Hoe drinkt hij? Dat was in het begin bij Sjaak niet goed, die was te moe om te drinken en daarom moesten we een week in het ziekenhuis blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2015 22:19 schreef ingee het volgende:
Skoap, hoera!
Ohhh ik vind het echt nog een ukkie hoor, met die te grote kleertjes.
Gevalletje, hier ook meer rust 's nachts nu we de winterslaapzak tevoorschijn gehaald hebben.Mauwen is zeiken in het BrabantsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aha, die hebben we tot nu toe niet dus vandaar dat ik het probleem niet zie. Eens even afwachten tot de winter. Volgens mij heb ik niet wel ergens een slaapzakje liggen van een van mijn babyshoppingsessies.quote:Op vrijdag 11 september 2015 09:57 schreef Selvaria het volgende:
Voor als je een kleine trappelkont in huis hebt die geen 5 seconden onder de dekens blijft liggen.
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef Skoap het volgende:
Finn is gisteren met 35 weken en 6 dagen geboren. (Ik had ook al bijna 1 week gebroken vliezen) na 1 dag op de neonatologie is hij nu weer bij mij op de kamer. Er is een kleine kans dat hij morgen weer terug moet omdat hij geel wordt. We liggen nog in het ziekenhuis, als hij niet geel wordt hoop ik dat wij snel naar huis mogen.Wat een mooierdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde van het gesprek wilde ze zelfs nog een kamertje regelen voor ons zodat Wurm kon eten want die probeerde dwars door mijn shirt aan te happen
Schudden voor gebruik
Nee, herken ik niet eigenlijk.. Ik zie nu ook wel dat ze zich ontwikkelt, dat ze ons beter aankijkt, probeert geluidjes te maken als je tegen haar praat, de beestjes van de mobile volgt met haar ogen. Dus ze is niet stukquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Jullie babies zijn lief!
Herkennen jullie trouwens het gevoel van onzekerheid of jullie babies ook al die dingen gaan doen? Elke keer als ik hier een kind zie rollen/zitten/staan, ben ik bang dat mijne dat nooooit zal leren. Dat ze gehandicapt is ofzo en dat allemaal nooit kan. Of dat ik haar niet genoeg stimuleer, zodat ze het nooit leert.
Totaal geen reden voor, maar toch...
Michael is mijn vierde, en zelfs ik heb dat soort gedachtes nog wel esquote:Op vrijdag 11 september 2015 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Jullie babies zijn lief!
Herkennen jullie trouwens het gevoel van onzekerheid of jullie babies ook al die dingen gaan doen? Elke keer als ik hier een kind zie rollen/zitten/staan, ben ik bang dat mijne dat nooooit zal leren. Dat ze gehandicapt is ofzo en dat allemaal nooit kan. Of dat ik haar niet genoeg stimuleer, zodat ze het nooit leert.
Dat hoort bij elkaar denk ik, de trots die je voelt is ook een soort opluchting, van 'pfff, ze is niet stuk!quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:19 schreef Krisvc het volgende:
Ik ben een beetje het tegenovergestelde. Zo'n vervelende 'Kijk-eens-wat-mijn-kind-al-kan-het-is-echt-de-allerbeste-meest-briljante-geniale-baby'-moeder.Onzekerheid heb ik vooral over mezelf, dat ik het allemaal verkeerd doe.
Ook niet gestimuleerde kinderen (wolfskinderen) leren de stapjes die ze moeten zetten. Als er maar een voorbeeld is. Zo zullen kinderen opgevoed door dieren niet rechtop gaan lopen, omdat ze dat nooit gezien hebben. Ze kunnen het wel.quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:22 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat hoort bij elkaar denk ik, de trots die je voelt is ook een soort opluchting, van 'pfff, ze is niet stuk!
En idd de onzekerheid ligt denk ik grotendeels aan mezelf, want je moet je kind stimuleren enzo... maar ja, hoe en hoe vaak enzo...
Ach, gewoon overal een box mee naar toe rollen.. Meeveren toch?quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef -Spring het volgende:
Ik probeer R. elke dag wel even te stimuleren, hoor. Anders is ze straks 18 en kan ze nog dr hoofd niet optillen.
Nou, dát kan N. dan wel al (sinds de geboorte al).quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:40 schreef -Spring het volgende:
Ik probeer R. elke dag wel even te stimuleren, hoor. Anders is ze straks 18 en kan ze nog dr hoofd niet optillen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Is normaal. Voelen in het nekje geeft een goede indicatie van warmte. De handjes en voetjes niet.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:25 schreef FlyingFish het volgende:
Hebben jullie baby's trouwens ook van die koude handjes? Die van mij weigert om met zijn armen onder de deken te slapen, die horen boven zijn hoofd. Het gevolg is dat zijn handjes net ijsklompjes zijn, en dat terwijl het nu nog warm is. Ik vrees een beetje voor de winter.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:09 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb in de eerste tijd echt best weinig gedaan met Lucas (al met al een aardig deel van de 11 maanden randje depressief en heul druk met bedrijf en allerlei vrienden in de lappenmand enzo) en die doet het ondanks z'n vroeggeboorte ook prima, komt vast goed met al jullie spruitjes
Ach wat sneuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is zo verdrietig bij een stel met jonge kinderen. Is het nog te redden?
Dat had de kraamzorg ook al gezegd idd, maar het lijkt me toch wel vervelend voor een baby (en voor mij bij de nacht/vroege voeding, ijshandjes op je tiet en buikquote:Op vrijdag 11 september 2015 12:27 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Is normaal. Voelen in het nekje geeft een goede indicatie van warmte. De handjes en voetjes niet.
Frans werd altijd wakker met blauwe handjes.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:09 schreef JufMariska het volgende:
Ik heb in de eerste tijd echt best weinig gedaan met Lucas (al met al een aardig deel van de 11 maanden randje depressief en heul druk met bedrijf en allerlei vrienden in de lappenmand enzo) en die doet het ondanks z'n vroeggeboorte ook prima, komt vast goed met al jullie spruitjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:46 schreef SaskiaR het volgende:
Jullie babies zijn lief!
Moet je kijken, hier ga je toch van twijfelen, of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moeders mooiste.![]()
N heeft heel lang gedacht dat L down had. Serieus. En gister zei ie over R dat ie niet gelooft dat ze net zo slim wordt als dr zus.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:15 schreef LuDann het volgende:
Had ik al hardop gejompeld voor Razz? Ik weet het niet meer, maar bij deze.
Mariposas, jeutje ja, dat is geen mini baby meer hoor!
[..]
Ik dacht dat ik de enige was.Ja dus, ik maak me daar ook wel eens druk om. Soms trekt ze ook een kop waarbij ik serieus ga twijfelen aan haar mentale capaciteiten.
Ik zie er de toegevoegde waarde niet van in. Klik er zelf ook nooit op. Teveel moeite.quote:Op vrijdag 11 september 2015 14:27 schreef LuDann het volgende:
Die foto haal ik straks weer weg denk ik.
Even iets heel anders:
Is er een reden dat niemand zijn baby meer in de Wiki van dit topic zet (zie OP)? Ik heb Wolk erin gezet maar ik ben de enige sinds juni.
Ik hoop het want ik merk dat ik het "loslaten" en verwerken ervan best lastig vind.quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Dat plukje!![]()
Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad Stippel, helpt denk ik wel in het verwerken van alles!
Hier gisteren alle geboortekaartjes maar eens opgeruimd (hé, we hebben lampen boven de eettafel), maar dat is wel weer kaal!
Er hing een roze kaartjeswolk
![]()
Vanavond kraamvisite van 11 mensen (...), dus nog maar een beetje opruimen en kijken of ik nog zin heb om een taart te bakken.
Slaapzak hebben we hier wel, maar ze slaapt in haar wiegje nog gewoon onder laken/dekentje. Slaapzak hebben we gekregen, geen idee welke maat, en gebruiken we wel eens als we haar 's ochtends bij ons in bed leggen, dan blijft zij boven het dekbed liggen in de slaapzak.
Haha ik vulde laatst ook bijna 12-7 in als geboortedatumquote:Op vrijdag 11 september 2015 15:35 schreef Krisvc het volgende:
Nog een keer erin gezet, maar nu met de juiste datum
Mooie moeder ben ik, ik haal telkens haar geboortedatum (6-7) en mijn uitgerekende datum (7-7) door elkaar.
SPOILER: KaartjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Selvaria op 11-09-2015 17:44:48 ]
quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:36 schreef Selvaria het volgende:
FapJe arme meisje, lekker veel knuffelen dit weekend en hopelijk voelt ze zich snel beter.
Mijn baby is heul geen minibaby meer.Ik vind haar zó groot als ik haar oppak en m'n rug vindt haar gewicht ook niet erg leuk.
Verder kletst en lacht ze erop los en ze vindt echt al haar speeltjes interessant. As we speak is ze Sophie de giraffe weer aan het opeten en is ze weer hard op weg een 180 in de box te doen.
![]()
Weekend! Lekker drie dagen knuffelen.![]()
Man is zondag jarig en de GO heeft met N. een miniknutseltje met haar voetjes erop gemaakt, echt zo leuk! Had vanochtend even tussen neus en lippen door verteld van de verjaardag en toen ik N. ophaalde dus dat. Superschattig.![]()
Kaartjes die we hebben gekregen hangen hier trouwens nog steeds, ik vind het zo gezellig. Zal zo eens een foto uploaden. N. is van 12 mei.
Edit:<3 kaartjes regen.SPOILER: KaartjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze afgelopen woensdag pas weggehaald (ro is van 26 maart).![]()
En inderdaad heerlijk om 3 dagen baby te knuffelen.
Als ik er al aan denk krijg ik al zo'n gelukzalig gevoel.![]()
veel plezier! fijn dat alles zo goed gaat met N.
Ro slaapt nu op man. Eindelijk. Wat heeft ze het moeilijk met dat rot snot, haar tandjes en zich niet lekker voelen. Ik hoop dat ze het er uitslaapt.
quote:Op vrijdag 11 september 2015 19:57 schreef kwakz0r het volgende:
Ik heb ze toen met kerst weggehaald, Melba was toen exact twee maanden. Indien niet kerst hadden ze vast nog wel even gehangen. Kaartjes
Melba is weer een beetje betergelukkig. Nog wel hoge koorts vandaag maar volop speels en niet zoveel huils.
Hoe zou t met Crumpette en W zijn? Zijn ze nog op vakantie?
Een dagje weg doe ik normaal prima. Geen problemen mee. Maar nu wad het 4 dagen heel veel en geen tijd voor verwerking eigenlijk. Dat is een beetje het punt. Dat vind ik zielig. Maar nu kan ze verwerken. En ze houd er niks aan over ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2015 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
Misschien vloek ik in de kerk hoor, maar ze is toch een maand of zes risu? Dan is het toch normaal dst ze nieuwsgieriger wordt en dingen wil zien? Dat is ook een manier om te ontwikkelen.
Dat levert soms vermoeidheid of slechter slapen op, ja, maqr ze leren er ook van en kunnen er zo van genieten![]()
Als we een dag weg zijn slaapt Melba ook weleens niet of minder overdag, maar ik heb dan altijd een beetje een so what houding, hij haalt het wel weer in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |