abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157736915
Deuren gaan er vaak pas ergens aan het eind in vanwege de kans op beschadigingen enzo. Zitten er bij ons ook nog niet in.

Ze gaan hard ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_157740819
Ja wij verbazen ons er ook elke keer weer over..

Volgende week woensdag binnen kijken, hopelijk voelt het dan al een beetje als ons nieuwe huis :)
pi_157742756
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 07:01 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Haha geeft niks, maar je ziet inderdaad wel kwaliteitsverschil tussen de stenen.. Weet nog niet wanneer ze wit geschilderd worden :)

/edit
Gisteren bij VTWonen een mooie kleur gezien voor in de woonkamer/keuken :) , Yippee Blue (kalkmat)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alhoewel ik hem op sommige shots op tv iets te blauw vond heb ik het idee dat hij in het echt wel mee valt, zal vast aan de camera liggen. Van de week even een staaltje halen in de bouwmarkt.

Anyway, we willen dus vliesbehang op de betonnen wanden doen en die gaan schilderen/spuiten. Denken jullie dat ik eerst een (goedkope) grondlaag (wit? grijs?) moet spuiten op het behang voordat ik zo'n definitieve (dure) kleur erop spuit? Ik neig nu om het eerst grijs te gronden zodat het in ieder geval in 1 keer dekt..? Dit is ook gelijk 35,- voor een pot van 2,5 liter, dus zou zonde zijn als je er nog wat doorheen ziet komen.
Kleur hadden wij ook gezien en genoteerd :+
pi_157743370
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Wanneer ga jij m op de muur smeren? :P ben erg benieuwd hoe donker en blauw hij is..
pi_157743467
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Hier ook! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_157743573
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 18:07 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wanneer ga jij m op de muur smeren? :P ben erg benieuwd hoe donker en blauw hij is..
Haha, volgend jaar november, dus jij mag eerst ;)
pi_157745711
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 18:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hier ook! :D
lol wat een populaire kleur :D Heb jij ook al een topic of verhuis je niet?

quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 18:16 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Haha, volgend jaar november, dus jij mag eerst ;)
Haha shit :P Daarom proberen wij het ook eerst digitaal te schilderen :D

Alleen wel hopen dat die kleur ook een beetje zo uit pakt ;)
pi_157746122
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:33 schreef Thrilled het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Wel aan het kijken, nog niets concreets... Maar dus al wel vast kijken wat ik mooi vind :P

Oh zo komt die kleur wel erg mooi uit!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_157746328
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:33 schreef Thrilled het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Oh wat vet, ik zou willen dat ik met dat soort programma's om kon gaan en zulke toffe renders kon maken!
pi_157747982
Ik zou wel opletten dat je niet te veel donker blauw maakt. Zou zelf maar 1 wand doen en de overige wit of lichtgrijs maken.

Waar maak je die tekening trouwens? Ziet er tof uit.
  zondag 22 november 2015 @ 21:06:19 #161
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_157749521
Eens met Snoepje. Ik zou het ook bij één wand houden.

Verder wel cool gedaan die 3d!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_157749631
Precies alle andere wanden die jullie niet zien zijn wit ;)

Renders maak ik trouwens met 3d studio max
  zondag 22 november 2015 @ 21:39:03 #163
244125 laziness
pi_157751179
Ja maar toch is als ik het zo zie dan maar één wand wit en de meerderheid blauw.
Ieder zijn keuze natuurlijk maar het maakt behoorlijk donker denk ik. En mijn man had in onze flat alle wanden geverfd. Het was geen kleine woonkamer maar toen we de meeste wanden wit hadden gemaakt was het optisch zoveel ruimer.
pi_157757158
We gaan het vanzelf mee maken, in het ergste geval kunnen we het altijd weer wit schilderen ;)
pi_157849018
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 08:02 schreef Thrilled het volgende:
We gaan het vanzelf mee maken, in het ergste geval kunnen we het altijd weer wit schilderen ;)
Al binnen gekeken of was dat volgende week pas?
pi_157854324
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Al binnen gekeken of was dat volgende week pas?
Aanstaande woensdag mogen we :) Camera mee, tekeningen mee en vooral de rolmaat :P Ben erg benieuwd naar de stand!
pi_157854484
Ik vind die muur gaaf!!
Ik heb een hele kant van mijn woonkamer groen, zo'n olijfkleur en dat loopt door de keuken in. Zit er al 5 jaar op (record) en nog steeds heel blij mee.
Met een meidenkwartet
pi_157974343
Zo, kijkdag #2 zit er op :9 Was weer leuk om binnen te staan en overal te kunnen lopen! We hebben wel twee foutjes ontdekt en die gaan ze gelukkig recht zetten, verder was het nog niet helemaal af natuurlijk dus ben benieuwd wat we bij oplevering tegen komen. Wel zat er schimmel op de plekken waar we de vorige keer de waterlekkage hadden, benieuwd hoe dat loopt.. :{

Het keimwerk hebben ze nog niet gedaan en er bestaat de kans dat het bij oplevering er nog niet op zit. Ze gaan dan wel opleveren, maar komen het naderhand nog doen.

Plaatjes bij de praatjes :)

Overview #1

Vooraanzicht

Voortuin #1

Voortuin #2

Vanuit de keuken naar de woonkamer

Vanuit de woonkamer naar de keuken

Vanuit de zithoek naar de tv-hoek + open haard

Vanuit de tv-hoek naar de zithoek/eetkamer/keuken

Vanuit de eethoek naar de tv-hoek

Keuken (speciaal voor Vonkenboer :P )

Meterkast to-be

Trap naar boven

Overloop

Kleinste slaapkamer, vermoedelijk walk-in-closet

Andere kant van de walk-in-closet

Grootste slaapkamer, master bedroom

Andere kant van de master bedroom

Badkamer

Middelgrootste slaapkamer, computerkamer/kantoor

Zolder, functieloze ruimte (voor nu)

Zolder #2

Schimmelplek ;(

Foutje #1: Hun idee was om de lichtschakelaar van het toilet op de opbouw van het inbouwtoilet te plaatsen..

Foutje #2: Onze meerwerk-opgave was een loze leiding bovenin de wand, in het hart van de wand. Dit vond ik niet helemaal het midden, dus die gaan ze nog omleggen.

Verder zag het er eigenlijk wel goed uit, er moet nog veel gebeuren, maar dat zien we wel goed komen :)

Was een leuke middag!
pi_157974440
Leuk is dat he even binnen kijken. gaan ze iets aan die schimmel doen?
pi_157974629
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk is dat he even binnen kijken. gaan ze iets aan die schimmel doen?
Zeker leuk, alleen al het idee dat we nu een eigen trap hebben :') We hebben de afgelopen jaren alleen maar appartementen gehad :P

De schimmel gingen ze weg halen met schimmelverwijderaar en daarbij ook droogstoken met die luchtkachel, volgens de uitvoerder ging je er niks meer van terug zien..
pi_157974810
Gelukkig dan maar. Ik kan me daar heel weinig bij voorstellen van die eigen trap. Maar is vast vergelijkbaar met het Omg ik heb straks weer een wc boven gevoel _O-
pi_157974921
Leuk! Ziet er netjes uit. Zeer ruime woonkamer.

Jammer van de schimmel, goed in de gate houden dat dat niet nog ooit terugkomt.. En wat bijzonder van dr lichtschakelaar bij de wc. Dat moet men van te voren toch al kunnen bedenken dat dat niet handig is :P
pi_157976483
Ziet er goed uit! Vind de stijl van de trap (en hekjes boven) tof, past wel bij de rest van het huis :).

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:33 schreef Thrilled het volgende:
Keuken (speciaal voor Vonkenboer :P )
[ afbeelding ]
Wow :X. Bonuspunten als je in het kruispunt boort? :+ Valt me trouwens op bij meer nieuwbouw, what happened to "recht naar boven vanaf de doos"? Nu kan je nergens zomaar een boor in de muur zetten
  donderdag 3 december 2015 @ 06:22:24 #174
244125 laziness
pi_157980985
Oh enorm herkenbaar die scheve leidingen. Idioten.

Je hele huis is eigenlijk enorm herkenbaar, van de trap met hekjes tot de bruine beplating op zolder :D

Ziet er goed uit in ieder geval.
Bij ons in het rijtje waren er ook met schimmelplekken. Dit waren de woningen waar de kap er later op ging dan bij ons en die dus veel meer regen gepakt hadden in de tussentijd.
Neem aan dat ze het gaan behandelen? Maar ja dat zegt helaas weinig over de toekomst er van. Balen zeg.
pi_157981245
quote:
0s.gif Op [quote]1s.gif [b]Op donderdag 3 december 2015 06:22 schreef laziness het volgende:
Oh enorm herkenbaar die scheve leidingen. Idioten.

Je hele huis is eigenlijk enorm herkenbaar, van de trap met hekjes tot de bruine beplating op zolder :D

Ziet er goed uit in ieder geval.
Bij ons in het rijtje waren er ook met schimmelplekken. Dit waren de woningen waar de kap er later op ging dan bij ons en die dus veel meer regen gepakt hadden in de tussentijd.
Neem aan dat ze het gaan behandelen? Maar ja dat zegt helaas weinig over de toekomst er van. Balen zeg.
Ja ach, ik verwacht dat die schimmel geen probleem gaat vormen hoor.. Hij gaf aan dat de beplating waterwerend is en dat de schimmel niet in de plaat zit. Juist omdat het koud/vochtig is gaat de schimmel daar zitten, maar zodra je normale kamertemperaturen hanteert blijft de schimmel weg. Daarom een kwestie van schoonmaken, schimmeldoder erop en droogstoken.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gelukkig dan maar. Ik kan me daar heel weinig bij voorstellen van die eigen trap. Maar is vast vergelijkbaar met het Omg ik heb straks weer een wc boven gevoel _O-
Haha ja zoiets, ben vooral benieuwd naar onze twee katten die straks 3 verdiepingen krijgen om te verkennen :') Het is al 7 jaar gelijkvloers voor ze, dus sprinten ze alleen horizontaal door het huis.. benieuwd hoe ze de trappen vinden :P

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk! Ziet er netjes uit. Zeer ruime woonkamer.

Jammer van de schimmel, goed in de gate houden dat dat niet nog ooit terugkomt.. En wat bijzonder van dr lichtschakelaar bij de wc. Dat moet men van te voren toch al kunnen bedenken dat dat niet handig is :P
Ja onze buurman had hetzelfde euvel, maar hij twijfelde of het zo hoorde. Ik vermoed dus dat ze het hele rijtje zo hebben gemaakt. Ben benieuwd of ze dan ook het hele rijtje aanpassen..

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:38 schreef Chicolade het volgende:
Ziet er goed uit! Vind de stijl van de trap (en hekjes boven) tof, past wel bij de rest van het huis :).

[..]

Wow :X. Bonuspunten als je in het kruispunt boort? :+ Valt me trouwens op bij meer nieuwbouw, what happened to "recht naar boven vanaf de doos"? Nu kan je nergens zomaar een boor in de muur zetten
Haha ik zit er juist aan te denken om de spijlen dicht te zetten op de eerste verdieping en daar spotjes in te doen ofzo :P

En qua leidingen, ik baal wel dat ik nu niet altijd exact weet hoe de leidingen lopen. Nog maar eens een paar foto's maken voordat het behang erop gaat dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')