Kleur hadden wij ook gezien en genoteerdquote:Op maandag 16 november 2015 07:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Haha geeft niks, maar je ziet inderdaad wel kwaliteitsverschil tussen de stenen.. Weet nog niet wanneer ze wit geschilderd worden
/edit
Gisteren bij VTWonen een mooie kleur gezien voor in de woonkamer/keuken, Yippee Blue (kalkmat)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhoewel ik hem op sommige shots op tv iets te blauw vond heb ik het idee dat hij in het echt wel mee valt, zal vast aan de camera liggen. Van de week even een staaltje halen in de bouwmarkt.
Anyway, we willen dus vliesbehang op de betonnen wanden doen en die gaan schilderen/spuiten. Denken jullie dat ik eerst een (goedkope) grondlaag (wit? grijs?) moet spuiten op het behang voordat ik zo'n definitieve (dure) kleur erop spuit? Ik neig nu om het eerst grijs te gronden zodat het in ieder geval in 1 keer dekt..? Dit is ook gelijk 35,- voor een pot van 2,5 liter, dus zou zonde zijn als je er nog wat doorheen ziet komen.
Wanneer ga jij m op de muur smeren?quote:Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kleur hadden wij ook gezien en genoteerd
Hier ook!quote:Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Kleur hadden wij ook gezien en genoteerd
Haha, volgend jaar november, dus jij mag eerstquote:Op zondag 22 november 2015 18:07 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wanneer ga jij m op de muur smeren?ben erg benieuwd hoe donker en blauw hij is..
lol wat een populaire kleurquote:
Haha shitquote:Op zondag 22 november 2015 18:16 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Haha, volgend jaar november, dus jij mag eerst
Wel aan het kijken, nog niets concreets... Maar dus al wel vast kijken wat ik mooi vindquote:Op zondag 22 november 2015 19:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
lol wat een populaire kleurHeb jij ook al een topic of verhuis je niet?
[..]
Haha shitDaarom proberen wij het ook eerst digitaal te schilderen
[ afbeelding ]
Alleen wel hopen dat die kleur ook een beetje zo uit pakt
Oh wat vet, ik zou willen dat ik met dat soort programma's om kon gaan en zulke toffe renders kon maken!quote:Op zondag 22 november 2015 19:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
lol wat een populaire kleurHeb jij ook al een topic of verhuis je niet?
[..]
Haha shitDaarom proberen wij het ook eerst digitaal te schilderen
[ afbeelding ]
Alleen wel hopen dat die kleur ook een beetje zo uit pakt
Al binnen gekeken of was dat volgende week pas?quote:Op maandag 23 november 2015 08:02 schreef Thrilled het volgende:
We gaan het vanzelf mee maken, in het ergste geval kunnen we het altijd weer wit schilderen
Aanstaande woensdag mogen wequote:Op donderdag 26 november 2015 22:44 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Al binnen gekeken of was dat volgende week pas?
Zeker leuk, alleen al het idee dat we nu een eigen trap hebbenquote:Op woensdag 2 december 2015 21:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Leuk is dat he even binnen kijken. gaan ze iets aan die schimmel doen?
Wowquote:Op woensdag 2 december 2015 21:33 schreef Thrilled het volgende:
Keuken (speciaal voor Vonkenboer)
[ afbeelding ]
Ja ach, ik verwacht dat die schimmel geen probleem gaat vormen hoor.. Hij gaf aan dat de beplating waterwerend is en dat de schimmel niet in de plaat zit. Juist omdat het koud/vochtig is gaat de schimmel daar zitten, maar zodra je normale kamertemperaturen hanteert blijft de schimmel weg. Daarom een kwestie van schoonmaken, schimmeldoder erop en droogstoken.quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 3 december 2015 06:22 schreef laziness het volgende:
Oh enorm herkenbaar die scheve leidingen. Idioten.
Je hele huis is eigenlijk enorm herkenbaar, van de trap met hekjes tot de bruine beplating op zolder![]()
Ziet er goed uit in ieder geval.
Bij ons in het rijtje waren er ook met schimmelplekken. Dit waren de woningen waar de kap er later op ging dan bij ons en die dus veel meer regen gepakt hadden in de tussentijd.
Neem aan dat ze het gaan behandelen? Maar ja dat zegt helaas weinig over de toekomst er van. Balen zeg.
Haha ja zoiets, ben vooral benieuwd naar onze twee katten die straks 3 verdiepingen krijgen om te verkennenquote:Op woensdag 2 december 2015 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gelukkig dan maar. Ik kan me daar heel weinig bij voorstellen van die eigen trap. Maar is vast vergelijkbaar met het Omg ik heb straks weer een wc boven gevoel
Ja onze buurman had hetzelfde euvel, maar hij twijfelde of het zo hoorde. Ik vermoed dus dat ze het hele rijtje zo hebben gemaakt. Ben benieuwd of ze dan ook het hele rijtje aanpassen..quote:Op woensdag 2 december 2015 21:51 schreef Snoepje5 het volgende:
Leuk! Ziet er netjes uit. Zeer ruime woonkamer.
Jammer van de schimmel, goed in de gate houden dat dat niet nog ooit terugkomt.. En wat bijzonder van dr lichtschakelaar bij de wc. Dat moet men van te voren toch al kunnen bedenken dat dat niet handig is
Haha ik zit er juist aan te denken om de spijlen dicht te zetten op de eerste verdieping en daar spotjes in te doen ofzoquote:Op woensdag 2 december 2015 22:38 schreef Chicolade het volgende:
Ziet er goed uit! Vind de stijl van de trap (en hekjes boven) tof, past wel bij de rest van het huis.
[..]
Wow. Bonuspunten als je in het kruispunt boort?
Valt me trouwens op bij meer nieuwbouw, what happened to "recht naar boven vanaf de doos"? Nu kan je nergens zomaar een boor in de muur zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |