Ach ja, hoort er een beetje bij, terwijl we achter ons pc'tje op werk of thuis zitten, en dat laatste met de pantoffeltjes aan, sigaartje in de hand en nippend van een v.s.o.p.tje.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Goed, zolang we maar niet generaliseren.
Kijk even dat welcome to sweden filmpje.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan?Welke ellende in Zweden?
[..]
Je bent dus bang dat het waar is?
HURDURquote:Op donderdag 10 september 2015 15:36 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Hier heb je tenminste wat aan, niet aan "ja moslims verkrachtingingsgolf hurdur"
quote:Op donderdag 10 september 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het verstikkende politiek correcte klimaat in Zweden waar elke kritiek of kanttekening bij de immigratiegolf wordt weggezet als racistisch. Inmiddels staat de enige partij in Zweden die hier tegen in opstand komt bovenaan in de peilingen, die partij wordt uiteraard gedemoniseerd voor het leven en wordt door de andere partijen buiten gesloten. Dit filmpje geeft wel een goede indruk hoe het er op dit moment aan toe gaat daar.
Een Zweedse bron zocht ik idd.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
HURDUR![]()
![]()
hier heb je de echte bron gast, maar niemand kan zweeds hier dus dat heeft het weinig zin.
met je aluhoedje
zweedse publieke radio
http://sverigesradio.se/s(...)=103&artikel=5612131
maar die is niet eens compleet![]()
![]()
Pareltjequote:Op donderdag 10 september 2015 15:45 schreef budvar het volgende:
Kijk even dat welcome to sweden filmpje.
Onzin. Waar is je bron dan? Je vraagt mij om een bron. Maar ik wil de jouwe wel eens zien.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Door aanwezigheid meer jongemannen gaat de criminaliteit omhoog en krijg je ook meer aanrandingen en verkrachtingen. Ongeacht afkomst, opleidingsniveau, religie of cultuur.
De media verzwijgt Zweedse toestanden. Maar mensen zoals jij moeten een keer de oogkleppen af doen.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pareltje
Die gast gaat extreem kort door de bocht met, kennelijk, een populaire mening. En nou? Ik ben trouwens afgehaakt, want ik werd niet goed van hem...
Welke Zweedse ellende heb ik gemist?
Heb je de laatste paar jaar onder een steen gezeten ofzo?quote:Op donderdag 10 september 2015 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pareltje
Die gast gaat extreem kort door de bocht met, kennelijk, een populaire mening. En nou? Ik ben trouwens afgehaakt, want ik werd niet goed van hem...
Ja, die kunt je overal vinden in statistieken die over criminaliteit gaan. Merendeel wordt begaan door jongemannen in de leeftijd van 15 t/m 40. Ook radicalen zijn merendeel jongemannen in zelfde leeftijd. Lijkt me geen geheim. Gekke is alleen dat hier qua preventiebeleid onvoldoende nog steeds op ingesprongen wordt.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Onzin. Waar is je bron dan? Je vraagt mij om een bron. Maar ik wil de jouwe wel eens zien.
Dat is geen bron. Daarnaast is het logisch dat jonge mannen (meer criminaliteit veroorzaken) maar islamitische immigranten rond die leeftijd veroorzaken echt wel meer problemen. Omdat het veel meer een cultuurclash is.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die kunt je overal vinden in statistieken die over criminaliteit gaan. Merendeel wordt begaan door jongemannen in de leeftijd van 15 t/m 40. Ook radicalen zijn merendeel jongemannen in zelfde leeftijd. Lijkt me geen geheim. Gekke is alleen dat hier qua preventiebeleid onvoldoende nog steeds op ingesprongen wordt.
Tja als je niet eens een filmpje van 10 minuten wil kijken van iemand die de spijker op zijn kop slaat heb ik je verder ook niet echt wat te zeggen.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Pareltje
Nou ja, ze komen meer uit een macho-cultuur, daar waar de Zweedse en ook NLse een meer feminiene cultuur hebben, en dat zal wel statistisch effect hebben wrs als je bwvs een grote groep Zweedse of NLse jongemannen ergens neerplant.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is geen bron. Daarnaast is het logisch dat jonge mannen (meer criminaliteit veroorzaken) maar islamitische immigranten rond die leeftijd veroorzaken echt wel meer problemen. Omdat het veel meer een cultuurclash is.
Wat is dit nou voor een debiele dooddoener?quote:Op donderdag 10 september 2015 15:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
De media verzwijgt Zweedse toestanden. Maar mensen zoals jij moeten een keer de oogkleppen af doen.
Ik denk dat het vooral komt dat ze hele andere normen en waarden erop na houden. Zweden en Nederland zijn van oorsprong gebouwd op christelijk/katholieke normen en waarden. Een moslim hanteert hele anderen. En dat klinkt misschien weer racistisch maar , kijk hoe ze met vrouwen omgaan. Dat past helemaal niet bij onze cultuur. Sommigen geven een vrouw geen eens een hand, tja dan heb je hier weinig te zoeken vind ik.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, ze komen meer uit een macho-cultuur, daar waar de Zweedse en ook NLse een meer feminiene cultuur hebben, en dat zal wel statistisch effect hebben wrs als je bwvs een grote groep Zweedse of NLse mannen ergens neerplant.
Jongemannen zorgen denk ik inderdaad voor meer verkrachtingen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mijn conclusie is dus dat er wrs wel sprake is van relatief meer verkrachtingen, maar dat de oorzaak ligt in het feit dat er meer jongemannen bij zijn gekomen. Jongemannen zijn eigenlijk levensgevaarlijk.
Omdat ik geen zin heb om met gutmenschen te praten.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een debiele dooddoener?
Dat is hetzelfde als roepen dat buitenaardse wezens allang zijn geland, maar dat dat wordt verzwegen door media. BNW-bullshit dus.
Ga eens naar Malmö, daar heb je je bron met je eigen ogen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een debiele dooddoener?
Dat is hetzelfde als roepen dat buitenaardse wezens allang zijn geland, maar dat dat wordt verzwegen door media. BNW-bullshit dus.
Nee, dat is onzin heeft geen reet met religie te maken, je ziet dit effect bij alle religies en culturen voorkomen. Wat ik zeg de feminiene aard van een cultuur zal wel effect hebben, hoeveel weet ik niet. Maar feminien is niet per se christelijk. Kijk maar naar de macho-culturen in Zuid-Europa, die zijn macho en christelijk. Wat het belangrijkste effect is ter demping is welvaart. Daarin scoren vluchtelingen meestal ook niet zo hoog in.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:04 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral komt dat ze hele andere normen en waarden erop na houden. Zweden en Nederland zijn van oorsprong gebouwd op christelijk/katholieke normen en waarden. Een moslim hanteert hele anderen. En dat klinkt misschien weer racistisch maar , kijk hoe ze met vrouwen omgaan. Dat past helemaal niet bij onze cultuur. Sommigen geven een vrouw geen eens een hand, tja dan heb je hier weinig te zoeken vind ik.
Die no-go areas van de politie is ook maar onzin.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga eens naar Malmö, daar heb je je bron met je eigen ogen.
Maar je hoort er niets over, dus gebeurd het niet
En hoppa, weer een stroman. En een grammaticale fout.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:06 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga eens naar Malmö, daar heb je je bron met je eigen ogen.
Maar je hoort er niets over, dus gebeurd het niet
Ja maar, jamaar, jamaaaaaar, jaaaaaaaamaar zij doen het ook!!!quote:Op donderdag 10 september 2015 15:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En in Nederland werden twee kinderen gedrogeerd door hun eigen ouders en aangeboden aan een pedoseksueel.
Alsof alleen de Islam verkrachtingen veroorzaakt. Het is echt totaal van de pot gerukt. Elk nieuwsberichtje waar een allochtoon íets verkeerd doet is het "zie, het hele volk is verziekt", ook al is het één individu op een groep van 800.000 immigranten. Gebeurt het in Nederland, dan zijn het tokkies en incidentjes.
Case in point, een greep uit enkele reacties in een topic met een Nederlandse dader:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Daartegenover, een islamitische dader:
[..]
[..]
[..]
[..]
Op deze manier versterk je ook voor jezelf het beeld dat Marokkanen altijd fout zijn (of de Islam), en het bij Nederlanders slechts de tokkies zijn die het verpesten. Al die moslims in Duitsland kunnen zich nog zo goed gedragen, er hoeft zich maar 1 gek te vergrijpen aan een kind en meteen zijn ze allemaal verschrikkelijk, terwijl het Nederlandse volk op hetzelfde voetstuk blijft staan als er een tokkie zoiets wanstaltigs uithaalt.
Maar goed, praten tegen dovemansoren, policor, dit dat.
Dat vind ik weer onzin. Je doet alsof alle wajongers en uitkeringtrekkers dan massaal aan het verkrachten zijn geslagen. Want ja, hen welvaart is natuurlijk erg laag. Dus dat is wel een risicogroep volgens jou. Het heeft gewoon te maken met normen en waarden. En die respectloze immigranten die nu deze kant opkomen door overal te rellen en alles kapot te slaan, die mogen van mij opbokken.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin heeft geen reet met religie te maken, je ziet dit effect bij alle religies en culturen voorkomen. wat ik zeg de feminiene aard van een cultuur zal wel effect hebben, hoeveel weet ik niet. Maar feminien is niet per se christelijk. Kijk maar naar de macho-culturen in Zuid-Europa, die zijn macho en christelijk. Wat het belangrijkste effect is ter demping is welvaart. Daarin scoren vluchtelingen meestal ook niet zo hoog in.
ik heb geen zin in dit soort topics met eeuwenoude bronnetjes en een kutOP en dat het dan nog verder om zeep wordt geholpen.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:05 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om met gutmenschen te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |