Ah kijk, hij snapt het punt niet. Hoe koddig.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:23 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Leuk dat je precies deze reactie van mij hebt bewaard maar over tokkies heb ik exact dezelfde mening, die reacties van mij laat je dan weer niet zien
Het is een willekeurige greep reacties. Het punt is dat het in het ene geval specifiek tokkies zijn, in het andere geval een hele bevolkingsgroep. Dat je over beide groepen dezelfde mening hebt maakt niet zoveel uit, het feit dat je Nederlanders onderverdeeld in tokkies en niet-tokkies en Marokkanen allemaal in dezelfde groep gooit wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:23 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Leuk dat je precies deze reactie van mij hebt bewaard maar over tokkies heb ik exact dezelfde mening, die reacties van mij laat je dan weer niet zien
quote:Op donderdag 10 september 2015 15:19 schreef budvar het volgende:
Goede bron wel, it's not news unless it's jews news![]()
Maar die snap ik nietquote:Maar ik geloof wel dit waar is helaas.
Dit is hetgeen ik kan vinden;quote:
Ahja, dat is ook zo inderdaad. Ziet er op een meer normale schaal dan ook bizar uit, maar ligt wat genuanceerder.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:30 schreef kipknots het volgende:
Ah, een plek als Gatestone als een bron. Typische islamofobische site die geen interesse heeft in de waarheid. Ze verkondigen bv ook dat Zweden na Zuid Afrika de meeste verkrachtingen ter wereld heeft en dat dit door de Moslims komt.
Werkelijkheid is dat het puur een kwestie van de manier van rapporteren van de nummers is. De definitie van verkrachting is in Zweden bv enorm verruimd in 2005, waardoor op dat moment ook de gerapporteerde nummers enorm zijn gestegen. Daarnaast wordt iedere verkrachting apart geteld (dus als iemand een maand lang iedere dag zijn vrouw verkracht wordt dat geteld als 30 keer) terwijl andere landen dat niet doen.
Oftewel, de nummers zijn simpelweg niet te vergelijken tussen landen en de hoge aantallen verkrachtingen in Zweden zeggen niets. Maar de waarheid is voor dit soort 'bronnen' niet belangrijk.
Wat dan nog? Ik zie niet veel verschil tussen tokkies in het algemeen en Marokkanen in het algemeen.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:25 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het is een willekeurige greep reacties. Het punt is dat het in het ene geval specifiek tokkies zijn, in het andere geval een hele bevolkingsgroep. Dat je over beide groepen dezelfde mening hebt maakt niet zoveel uit, het feit dat je Nederlanders onderverdeeld in tokkies en niet-tokkies en Marokkanen allemaal in dezelfde groep gooit wel.
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:34 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Wat dan nog? Ik zie niet veel verschil tussen tokkies in het algemeen en Marokkanen in het algemeen.
Hier heb je tenminste wat aan, niet aan "ja moslims verkrachtingingsgolf hurdur"quote:Op donderdag 10 september 2015 15:31 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Dit is hetgeen ik kan vinden;
[ afbeelding ]
Gerelateerd naar een studie uit 1996 (klik) en 2005. Volgens Wikipedia omtrent criminaliteit in diens algemeenheid:
Immigrants are overrepresented in Sweden's crime statistics. In a study by the Swedish National Council for Crime Prevention in 1997-2001, 25% of the almost 1,520,000 offences were found to be committed by people born abroad, while almost 20% were committed by Swedish-born people with a foreign background. In the study, immigrants were found to be four times more likely to be investigated for lethal violence and robbery than ethnic Swedes. In addition, immigrants were three times more likely to be investigated for violent assault, and five times more likely to be investigated for sex crimes. Overall, North Africa and Western Asia were strongly overrepresented in the crime statistics. The report is based on statistics for those "suspected" of offences, but Stina Holmberg of the Council for Crime Prevention said that there was "little difference" in the statistics for those suspected of crimes and those actually convicted. "Slightly under 60 percent of the almost 1,520,000 offences ... registered during the period covered by the study can be attributed to persons who were born in Sweden to two Swedish-born parents," it said
Dat betekend dat al die mensen het helemaal niet erg vinden verkracht te worden.quote:Alhoewel Nederlanders bekend staan als zeurkousen die op alles kritiek hebben, blijkt uit onderzoek van Eurostat dat zij tot de meest tevreden inwoners van de Europese Unie behoren. Alleen Denen, Zweden en Finnen zijn nog gelukkiger met hun leven.
Gutmenschen???quote:
Ja, zo noemen ze de mensen die voor vluchtelingen komst zijn, die er tegen zijn worden uitgemaakt voor kleinburgers, en soms nazi's. Om de sfeer aan te duiden van waarmee men elkaar verwenst.quote:
Mag toch geen nieuws zijn dat Zweden het toppunt van politieke correctheid en alle daarbij horende ellende is? Vandaar geloof ik wel dat het waar is dat de immigranten een kinderverkrachtingsgolf veroorzaken.quote:Op donderdag 10 september 2015 15:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]dat lijkt me een prima reactie...
[..]
Maar die snap ik nietWaarom geloof je dit? Omdat je bang bent dat het waar is? Of wil je geloven dat het waar is?
Die gast kan het goed verwoordenquote:Op donderdag 10 september 2015 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het verstikkende politiek correcte klimaat in Zweden waar elke kritiek of kanttekening bij de immigratiegolf wordt weggezet als racistisch. Inmiddels staat de enige partij in Zweden die hier tegen in opstand komt bovenaan in de peilingen, die partij wordt uiteraard gedemoniseerd voor het leven en wordt door de andere partijen buiten gesloten. Dit filmpje geeft wel een goede indruk hoe het er op dit moment aan toe gaat daar.
Goed, zolang we maar niet generaliserenquote:Op donderdag 10 september 2015 15:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, zo noemen ze de mensen die voor vluchtelingen komst zijn, die er tegen zijn worden uitgemaakt voor kleinburgers, en soms nazi's.
Waar haal je het vandaan?quote:Op donderdag 10 september 2015 15:41 schreef budvar het volgende:
Mag toch geen nieuws zijn dat Zweden het toppunt van politieke correctheid en alle daarbij horende ellende is?
Je bent dus bang dat het waar is?quote:Vandaar geloof ik wel dat het waar is dat de immigranten een kinderverkrachtingsgolf veroorzaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |