Dit liedje verdient een TTquote:Op donderdag 10 september 2015 10:54 schreef Bronson het volgende:
Sorry voor inspiratieloze tt. Ben ondertussen aan het bellen.
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 10 september 2015 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit liedje verdient een TT
eensch!quote:Op donderdag 10 september 2015 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit liedje verdient een TT
ligt aan jouquote:Op donderdag 10 september 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
Ligt het aan mij of is de OP kaput.
Half kaputquote:Op donderdag 10 september 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
Die 2x 800 meter die ik vandaag heb afgelegd doen het hem wel jaquote:
5 min ervoor?quote:Op donderdag 10 september 2015 11:37 schreef ChatGirl het volgende:
Rond 11 uur reden de metro's weer. 3x raden hoe laat ik ben uitgestapt en naar huis ben gegaan
Zoiets ja. Maar nu kan ik vanuit thuis 'werken'.quote:
"Werk" zequote:Op donderdag 10 september 2015 11:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar nu kan ik vanuit thuis 'werken'.
Kan ik ondertussen ook een wasje draaien en schoonmakenquote:
Owja wassen dat moest ik ook nog doen. Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Kan ik ondertussen ook een wasje draaien en schoonmaken
Daar ben ik voorquote:Op donderdag 10 september 2015 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja wassen dat moest ik ook nog doen. Bedankt voor de tip.
Samen met Pinguin Classics m'n favoriete stream.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:59 schreef Pino112 het volgende:
Wij hebben hier KX Classics op staan sinds een poosje. Wat een heerlijke zender
De vraag van over Pandaplint.quote:
Dat blokje met de huidige plaat en de megahit en zo is stuk ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 11:18 schreef Bronson het volgende:
Kloosterzande!quote:
Where the streets have no name.quote:
Kloosterzande dusquote:
Leg eens uit?quote:
quote:
Die dijk. Die bankjes. Dat is Kloosterzande. Ik herken het.quote:
wow,ik weet pas sinds een minuut waar het ligt!quote:Op donderdag 10 september 2015 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die dijk. Die bankjes. Dat is Kloosterzande. Ik herken het.
MEN / [NL] Street View Quiz [#50] Hoera, we zien Abraham/Sarahquote:Op donderdag 10 september 2015 13:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die dijk. Die bankjes. Dat is Kloosterzande. Ik herken het.
http://ossenisse.straatin(...)-netherlands_201885/quote:Op donderdag 10 september 2015 13:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
wow,ik weet pas sinds een minuut waar het ligt!
quote:Op donderdag 10 september 2015 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
MEN / [NL] Street View Quiz [#50] Hoera, we zien Abraham/Sarah
Iets voor jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Goodmorning sir!quote:
Niet weggeven in FHF he. Dan krijg je ruzie is mijn ervaringquote:Op donderdag 10 september 2015 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een bluetooth speaker gewonnen
[ afbeelding ]
ik geef helemaal niks wegquote:Op donderdag 10 september 2015 15:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet weggeven in FHF he. Dan krijg je ruzie is mijn ervaring
quote:Op donderdag 10 september 2015 15:48 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een bluetooth speaker gewonnen
[ afbeelding ]
Heb je hier nog steeds last van, Cee?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik las dat en dacht 't zelfde. En dan ga je doordenken zo van "In 2000 was 1995 heel lang geleden naar m'n gevoel, namelijk wel 5 jaar" en nu zit je net zo ver van 2000 af terwijl je niet het gevoel hebt dat 't zo lang geleden is maar ach, dat gaat over een jaar of 10 wel eens over denk ik.
ik scheer me strax weer ff gladquote:Op donderdag 10 september 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.buzzfeed.com/eleanorbate/beardy-is-better#.xkx0Lw23B
Het bewijs dat veel mannen knapper worden naar mate ze ouder worden.
En dat sommige mannen gewoon lelijk blijven.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Da's mooi, nog exact 2 weken en dan mag ik er weer een jaar bij optellenquote:Op donderdag 10 september 2015 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 10 september 2015 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's mooi, nog exact 2 weken en dan mag ik er weer een jaar bij optellenIk ook op de 25eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
33 jaar
lekker faxen heel de dag echt genot
Jarig zijn op de 25equote:
Nee, 2000 is nog steeds vijf jaar geleden.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je hier nog steeds last van, Cee?
Het was maar een vakantie van een weekquote:Op donderdag 10 september 2015 18:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet iemand waarom Domien stopt?
hoi kaboefquote:Op donderdag 10 september 2015 18:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Het was maar een vakantie van een week![]()
Ah.. Geen leuk grapjequote:Op donderdag 10 september 2015 18:16 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Het was maar een vakantie van een week![]()
Wij en feestjes plannenquote:Op donderdag 10 september 2015 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgende topic 5000 alweer
Was er geen feestje gepland?
Ik houd wel een eigen feestje dan.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik houd wel een eigen feestje dan.
Ja hoor.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Mag ik op jouw feestje komen dan?
Wit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Halfdroog.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |