Ha ha ha ha haquote:Op zondag 7 februari 2016 18:52 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ONZ / Ik beken....heb Vermeer opgehangen.....
Zo leukquote:Op zondag 7 februari 2016 19:10 schreef GekkePoes het volgende:
Crossover paint
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Leuke Nieuwsfoto's: editie 4
Met bijna 600.000 posts moet hij nu wel HEEL rap gaan, ja!quote:Op zondag 7 februari 2016 19:10 schreef GekkePoes het volgende:
Crossover paint
[ afbeelding ]
ONZ / [Paint] Leuke Nieuwsfoto's: editie 4
Niemand die in m'n wielen zit ToT.quote:Op zondag 7 februari 2016 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Met bijna 600.000 posts moet hij nu wel HEEL rap gaan, ja!
quote:Op maandag 8 februari 2016 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
ToT
Kun je er ik tong80 van maken ?
[ afbeelding ]
Ha ha ha Geweldig. Kun de Hans dagelet nog wegkrijgen ?quote:
Ik ga kijken wat ik kan doen.quote:Op maandag 8 februari 2016 14:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha Geweldig. Kun de Hans dagelet nog wegkrijgen ?
Zie m'n facebook maat. Herman van Tongerloquote:Op maandag 8 februari 2016 14:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wegknippen is gewoon het beste in dit geval.
Haha top!quote:Op maandag 8 februari 2016 14:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie m'n facebook maat. Herman van Tongerlo
En dan verder op 'Een echte Bommelaar.'
Wheheeh ja soms blijven de ideeën gewoon binnen komen!quote:Op maandag 8 februari 2016 19:55 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha ge bleft oe eige overtreffe Ha ha ha
Ik had alleen de indruk dat ik die al eerder had gemaakt, maar de reeks is al weer zo lang en er zijn er zo veel gemaakt dat ik het ook niet meer zeker weet.quote:
Ik ben heel m'n leven al onzeker geweest ToT.quote:Op woensdag 10 februari 2016 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had alleen de indruk dat ik die al eerder had gemaakt, maar de reeks is al weer zo lang en er zijn er zo veel gemaakt dat ik het ook niet meer zeker weet.
quote:Op woensdag 10 februari 2016 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben heel m'n leven al onzeker geweest ToT.
quote:Op woensdag 6 april 2016 20:51 schreef Unites het volgende:
Je mag een smiley op je stembiljet tekenen, maar je mag er niet je naam opschrijven, want dan word je stem ongeldig verklaard zover ik weet.
Nu heb ik alleen, zoals beloofd:
[..]
het welbekende tong80-logo op mijn stembiljet vervaardigd.
Maar mag dat? Misschien moet iemand maar even de referendumcommissie aanschrijven, want deze smiley () is natuurlijk onlosmakelijk verbonden met onze grote FOK!-held.
Ondanks dat mijn tekening vrij mislukt is, lijkt mij het wel zo dat iedere zolderkamerautist dit fraaie logo kent en een persoon er aan kan koppelen.
Help! Wat nu?!
Heb er vandaag nog een paar gebruikt voor m'n nieuwe topic in 40+quote:Op woensdag 6 april 2016 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopelijk komt er hier weer wat leven in de brouwerij!
Haha ik zie het!quote:Op woensdag 6 april 2016 22:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb er vandaag nog een paar gebruikt voor m'n nieuwe topic in 40+
Hehe thanks!quote:
quote:Op maandag 18 juli 2016 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoewel sommigen helaas zoiets hebben van:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |