...quote:Op woensdag 9 september 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ooohhhh, nou dan is het geregeld! Hamburgers, patatjes, mayo, filmpie of zo .. gezellig bij Yoki op bank. Je krijgt de selfies vanzelf wel op je Windows telefoon.
Ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:24 schreef Fylax het volgende:
weet jij al wat de prijs van morgen is dan?
Ja, leer dat nou eens ...quote:Op woensdag 9 september 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh ja, jij noemt dat natuurlijk friet. Sorry man.
Denk je is fissa?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij klinkt als JeBroer, dus dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee. Dat past niet bij mijn accent.
quote:Op woensdag 9 september 2015 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij klinkt als JeBroer, dus dat klopt wel ja.
Ik ben alwetendquote:
Nee, ik had toen een paar minuten van die chat meegekregen, toen had je zo'n Guy Fawkes masker op geloof ikquote:Op woensdag 9 september 2015 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heeft ze het echt zo omschreven?![]()
.
Oh ja, mijn anonymous maskerquote:Op woensdag 9 september 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, ik had toen een paar minuten van die chat meegekregen, toen had je zo'n Guy Fawkes masker op geloof ik
Wat is dit?quote:Op woensdag 9 september 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Maar serieus,
Zo klink ik toch niet?
Nee gelukkig niet zegquote:Op woensdag 9 september 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Maar serieus,
Zo klink ik toch niet?
Ik luister nu ditquote:Op woensdag 9 september 2015 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Muziek waar LTKDV naar luistert.
Tis echt een verschrikking.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Muziek waar LTKDV naar luistert.
Oh dat wel, en af en toe ff een klein beetje plat.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet zegMaar jij hebt volgens mij wel dat sterke articuleren van woorden.
Ik ben stiekem eigenlijk best slecht in plat Brabants pratenquote:Op woensdag 9 september 2015 23:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat wel, en af en toe ff een klein beetje plat.
Ik ben geboren en getogen in IJmuiden, mijn ouders komen hier niet vandaan maar ik was veel op straat. Dus het is een mix. Ik heb volgens mij niet echt zwaar een accent of zo, het kan licht Amsterdams overkomen. Fokker en Uccie hebben mij het meest horen praten denk ik, die kunnen daar het beste over oordelen maar naar mijn eigen gevoel is het best neutraal ABN.quote:Op woensdag 9 september 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben stiekem eigenlijk best slecht in plat Brabants pratenHeb ook geen Brabantse ouders dus dat scheelt al een hoop waarschijnlijk
Ik heb ook nooit ergens anders dan in Brabant gewoond, maar in het westen is het een stuk minder plat gelukkig. Waar ik nu woon was tot een paar honderd jaar geleden ook gewoon Zuid-Holland. Maar je hoort het natuurlijk wel, ik heb niet zo'n loeiharde G alsof je een espressoapparaat probeert te imiteren, maar ook weer niet zo zacht dat je 'em niet hoortquote:Op woensdag 9 september 2015 23:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben geboren en getogen in IJmuiden, mijn ouders komen hier niet vandaan maar ik was veel op straat. Dus het is een mix. Ik heb volgens mij niet echt zwaar een accent of zo, het kan licht Amsterdams overkomen. Fokker en Uccie hebben mij het meest horen praten denk ik, die kunnen daar het beste over oordelen maar naar mijn eigen gevoel is het best neutraal ABN.
Je zit er weer heel matig tussenin?quote:Op donderdag 10 september 2015 00:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit ergens anders dan in Brabant gewoond, maar in het westen is het een stuk minder plat gelukkig. Waar ik nu woon was tot een paar honderd jaar geleden ook gewoon Zuid-Holland. Maar je hoort het natuurlijk wel, ik heb niet zo'n loeiharde G alsof je een espressoapparaat probeert te imiteren, maar ook weer niet zo zacht dat je 'em niet hoort
Balans heet dat.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zit er weer heel matig tussenin?
Op zuh uuterregs?quote:Op donderdag 10 september 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
Ik ga volgens mij platter praten als ik bozer word.
Harder denk ik eerderquote:Op donderdag 10 september 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
Ik ga volgens mij platter praten als ik bozer word.
Als ik boos ben ga ik vaak juist heel kalm pratenquote:Op donderdag 10 september 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Harder denk ik eerder, jij hebt ook niet echt een accent .. wel een stemverheffing.
Ik heb nog wel een accent, minder dan vroeger.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Harder denk ik eerder, jij hebt ook niet echt een accent .. wel een stemverheffing.
Passief-agressief gedrag, net als Henkie en alle andere vrouwen.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik boos ben ga ik vaak juist heel kalm praten
Nee dat is besluiteloos, is iets heel andersquote:
Ja ik ben eigenlijk zelden boos. Laatste twee keer dat ik boos was ben ik wel gaan schreeuwen geloof ikquote:Op donderdag 10 september 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Passief-agressief gedrag, net als Henkie en alle andere vrouwen.
Oh, dat heb ik ook. Was vroeger veel platter.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een accent, minder dan vroeger.
Als ik mezelf terughoor dan hoor ik het wel heel erg.
Plat Utrechts?quote:Op donderdag 10 september 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een accent, minder dan vroeger.
Als ik mezelf terughoor dan hoor ik het wel heel erg.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Passief-agressief gedrag, net als Henkie en alle andere vrouwen.
Zo'n wijk waar met het WK gezellig de partytenten op straat staan?quote:Op donderdag 10 september 2015 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb nooit echt heel plat gepraat, maar kom wel uit zo'n wijk.
Neem je toch een beetje over.
Nee ik wil eigenlijk nergens bijhoren, dat is meer het probleem.quote:Op donderdag 10 september 2015 00:22 schreef Specularium het volgende:
LTKDV wil ook graag ergens bijhoren en leert nu Marokkaans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |