Omdat ik, in dat geval, de vriendin van was. Ik word nog steeds niet uitgenodigd tot hun meetings enzo, maar ik kan wel altijd met iemand meereizen/vliegen/feesten/wat dan ook.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:06 schreef Deezertje het volgende:
Maar als buitenstaander (lees weinig tot geen sociale contacten) is die 'innercircle' van mensen die al een vriendengroep hebben vrij lastig te doorbreken. Waarom zouden ze je toevoegen en waarom zou je dus überhaupt tijd in die mensen steken? Je kan dus beter vrienden maken met mensen die net zoals wij in het schuitje zitten lijkt me.
Te veel negatieve ervaringen met mensen gehad. Ik heb redelijke veel last van de eenzaamheid, ja.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:54 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar waarom? Wat is er gebeurd, dat je zo denkt? Heb je last van die eenzaamheid?
Je moet niet opgeven. Is het het echt waard om in eenzaamheid te leven, en jezelf ermee te kwellen?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:14 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Te veel negatieve ervaringen met mensen gehad. Ik heb redelijke veel last van de eenzaamheid, ja.
Bedankt voor je lieve bericht.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:16 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Je moet niet opgeven. Is het het echt waard om in eenzaamheid te leven, en jezelf ermee te kwellen?
Durf je het misschien aan om wat van je ervaringen in het topic neer te zetten? Dan is het beeld voor ons ook wat duidelijker, en wellicht hebben we wat tips voor je.
Is goed! Als het echt niet lukt mag je gewoon een pb sturen.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:19 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve bericht.![]()
Misschien straks. Ik ga zo eerst even naar de supermarkt 2 blikken bier halen.
Stel je eens voor zou ik zeggen.quote:
Nee,Ik Lurk liever.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:21 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Stel je eens voor zou ik zeggen.
Ik zal niet de eerste zijn, en zeker niet de laatste.quote:Op woensdag 9 september 2015 22:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vol verwachting op de eerste die uit zijn schulp kruipt.
Leuk dat je je komt melden Deezertje, voel je welkom.quote:Op donderdag 10 september 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:
Ook maar even melden mochten jullie me nog niet kennen uit andere topics... voel me ook best eenzaam laatste tijd. Heb niet echt sociale contacten en de hele gezichtnaarbeneden-generatie waar ik zelf ook deel van uit maak is dan echt killing. Je krijgt het gevoel dat je heel wat mist als je niet actief meedoet en een netwerk hebt op facebook, instagram en snapchat. Bullshit natuurlijk, maar doordat iedereen altijd meteen naar zijn mobieltje grijpt tegenwoordig (niet om zo sociaal te bellen) heb je het idee dat je niet interessant bent.
Heb ook best een laag zelfbeeld, en dat is zeker niet terecht want ik heb veel te bieden. Maar ja ga jezelf dat maar eens vertellen als je koos vriendloos bent
Tuurlijk mag dat!quote:Op donderdag 10 september 2015 12:28 schreef Kyubey het volgende:
* Kyubey meldt zich
Ik ben wel jong, mag dat ook?
Dan ben je hier op de juiste plek PN.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:24 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik kan me wel aansluiten.
Er zijn maar weinig mensen waarbij ik mijn aansluiting goed kan vinden, ook al ken ik voor mijn doen best wel veel mensen.
Zelf durf ik wel te posten. Ik heb al zo vaak gepost over moeilijke/verdrietige sociale gebeurtenissen.Ben 19
Het is niet dat ik alleen maar down ben en constant in de put zit... Nee, ik mis gewoon wat... dieper sociaal contact. Wat nieuwe energie.
Dankjewel Magische koffie.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:59 schreef broccoli. het volgende:
Ik wil me trouwens ook melden, maar dan als iemand die is opgekrabbeld! Wellicht kan ik mensen ermee helpen.
(Geldt ook voor Deezertje ;p)
Als ik achter een PC zit zal ik een uitgebreider stukje schrijven, dit is kudt.
Fijn Broccoli, dat je wilt komen helpen.
[quote]Op donderdag 10 september 2015 16:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Succes met deze toekomstige reeks AE
Dat willen we graag horen SJ.quote:Op donderdag 10 september 2015 16:51 schreef Simpel_joch het volgende:
Heyyy mensen,
Ik wil toch even mn ervaring kwijt. Ik had vandaag dus die introdag van mn opleiding, en ik was wel een beetje bang voor die nieuwe mensen en zo, maar tijdens de pauze zat ik met 3 anderen aan een tafel en het was totaal niet raar of awkward of zo, we gingen gewoon praten en lachen! Dat wilde ik even kwijt
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:35 schreef Rodulf het volgende:
Goed topic, Alter-Ego.
Ik heb last van een verstikkende eenzaamheid maar zoek zelden contant met jongeren (uitzonderingen daargelaten). Het is niet eens een kwestie van leeftijd. Ik heb zo veel slechte ervaringen met mensen gehad dat ik zoiets denk van "fuck it". En dat vinden mensen op zichzelf weer afstandelijk.
Ik heb een zeer klein groepje mensen die dicht bij mij staan en ik denk dat ik het daar bij laat.
Ha medebejaarde.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zal niet de eerste zijn, en zeker niet de laatste.
O wacht, ik ben al bijna bejaard en dus geen jongere meer
Dank jequote:Op donderdag 10 september 2015 19:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ha medebejaarde.
Je bent welkom hier hoor.
Hoi hoi! Ik ben Kyubey, 19 jaar oud en nu tweedejaars student. Op de middelbare kon ik niet goed vrienden maken, en toen ik net leuke mensen ontmoet had uit jaren onder mij moest ik alweer bijna examen doen. Momenteel heb ik een goede vriendin, maar met de rest van de studie is het contact oppervlakkiger. Ook ben ik onzeker over op kamers gaan, omdat ik nog lang niet zelfstandig ben (ook geld en angst voor hospiteren speelt een rol). Hierdoor mis ik wel een hoop van het studentenleven, en dat vind ik best jammer, ondanks dat ik al met een paar mensen omga... Nu zit ik voor een vak in een andere groep waar ik maar een iemand ken en ik heb totaal geen aansluiting met hen, dus momenteel verveel ik me wat.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:14 schreef Mandéra het volgende:
Vertel eens wat meer over jullie zelf nieuwe mensen, ik ben behoorlijk nieuwsgierig geworden na al die "user meldt zich"-reacties.
quote:
Welkom.quote:
Al jij je daar prettiger bij voelt, blijf je lekker lurken.quote:
Hoi Kyubey! Leuk dat je reageert. Het lijkt mij helemaal niet erg om 1 goede vriendin te hebben ipv 10 oppervlakkige. Dus dat is al mooi. Ik neem aan dat je studeert in een stad waar hospiteren voor een woning een must is? Wat vind je eng hier aan?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoi hoi! Ik ben Kyubey, 19 jaar oud en nu tweedejaars student. Op de middelbare kon ik niet goed vrienden maken, en toen ik net leuke mensen ontmoet had uit jaren onder mij moest ik alweer bijna examen doen. Momenteel heb ik een goede vriendin, maar met de rest van de studie is het contact oppervlakkiger. Ook ben ik onzeker over op kamers gaan, omdat ik nog lang niet zelfstandig ben (ook geld en angst voor hospiteren speelt een rol). Hierdoor mis ik wel een hoop van het studentenleven, en dat vind ik best jammer, ondanks dat ik al met een paar mensen omga... Nu zit ik voor een vak in een andere groep waar ik maar een iemand ken en ik heb totaal geen aansluiting met hen, dus momenteel verveel ik me wat.
Uitgaan vind ik trouwens echt kut, dan zit ik liever bij vrienden thuis films te kijken of zo dan dronken te worden.
Wat knap dat je jezelf hebt weten op te trekken uit het milieu waar je vandaan komt en dat allemaal hebt weten te bereiken.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:43 schreef Cockwhale het volgende:
Ik kan met veel mensen goed opschieten, maar een sterke connectie/vriendschap opbouwen blijf ik altijd lastig vinden. De meeste mensen interesseren me ook bar weinig,, voornamelijk omdat het veelal schapen zijn in gedrag. Daarnaast het feit dat ik me niet met veel mensen kan identificeren. Ik kom uit een armoedig, bijzonder negatief en niet bijster intelligent gezin, geen vader, kort samengevat de lage klasse en ben daar in opgegroeid. Tegelijkertijd zelf universitair afgestudeerd en daardoor in een hele andere samenleving terechtgekomen. Ik leef in twee werelden en beide sluiten niet volledig aan op mij als persoon.
Fijn dat jij er bent Mandéra.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:52 schreef Mandéra het volgende:
Zo, wie is de volgende die ook zo'n leuk verhaaltje als deze dame kan schrijven?
Je mag me whatsappen hoorquote:Op donderdag 10 september 2015 17:21 schreef Lokasenna het volgende:
Hoi, ik hou ook niet van naar buiten gaan.
Hou je ook van drukke muziek?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
Je mag me whatsappen hoor
Naar buiten gaan vind ik wel ok trouwens, maar hou ook niet zo van drukke dingen en gedoe.
(behalve als het met muziek maken, te maken heeft, maargoed dat is de uitzondering eigenlijk wel)
Hangt er van afquote:Op donderdag 10 september 2015 20:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hou je ook van drukke muziek?
Ah, je houdt je zelf bezig met muziek maken?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
Hangt er van af
Ik speelde in een coverbandje, maar daar was ik inmiddels mee gestopt.
Verder doe ik nog wel eens projecten met musical groepen, dus nouja dat is van alles wat meestal qua muziek stijl.
En in de christelijke scene om het maar zo te noemen
Gefeliciteerd met je verjaardag kree.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
Je mag me whatsappen hoor
Naar buiten gaan vind ik wel ok trouwens, maar hou ook niet zo van drukke dingen en gedoe.
(behalve als het met muziek maken, te maken heeft, maargoed dat is de uitzondering eigenlijk wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |