62 afleveringenquote:Op donderdag 10 september 2015 19:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
OhNiet helemaal goed opgelet dus.
quote:Op donderdag 10 september 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
Kheb beetje storing op de zender, dus het groen op de kippenpoot bleef hangen als baard op Gary![]()
![]()
Het gaat om een voordeel... Dat scheelt. Maar als het echt slecht is, struikel even over een veterquote:
mja hij was er zelf totaal ontevreden over, daarom verbaast het me dat ie het wel op het bord heeft gelegd.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het gaat om een voordeel... Dat scheelt. Maar als het echt slecht is, struikel even over een veter
Niks is ook zo weinig he, op je eerste dagquote:Op donderdag 10 september 2015 19:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
mja hij was er zelf totaal ontevreden over, daarom verbaast het me dat ie het wel op het bord heeft gelegd.
hij had ook nog wat anders ;pquote:Op donderdag 10 september 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niks is ook zo weinig he, op je eerste dag
Dat zal wel erger geweest zijnquote:
nee dat lag er ook bij op zijn bord ;pquote:Op donderdag 10 september 2015 19:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat zal wel erger geweest zijn
George wil dat zelf houdenquote:
Ik gok op 3 teams iigquote:
Smaak was goed, alleen de structuur was verkeerd.quote:Op donderdag 10 september 2015 19:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
mja hij was er zelf totaal ontevreden over, daarom verbaast het me dat ie het wel op het bord heeft gelegd.
haha ik ken hem van zijn beroemde dessert ;p verder maakt hij dingen dat niet mijn ding zijn ;pquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Hij ziet er meer uit als een apple-topman dan een top chef
Jawel, alleen MC restaurantquote:Op vrijdag 11 september 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
niet helemaal restaurant opdracht dus. stomme voiceover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |