Vooral een half uur door blijven lezenquote:Op woensdag 9 september 2015 18:57 schreef Nizno het volgende:
Lekker doorlezen muts! Heel verstandig. Dan houd je vast genoeg tijd over!
ze gaat eindelijk beginnen geloof ikquote:Op woensdag 9 september 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vooral een half uur door blijven lezen
Die valt iig al afquote:Op woensdag 9 september 2015 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze gaat eindelijk beginnen geloof ik
haha ja ze zei dat heel raar ;pquote:
zul je zien dat zij nou net degene is die door gaat ondanks onze veto.quote:
hoop het niet!quote:Op woensdag 9 september 2015 19:02 schreef Nizno het volgende:
James has got a problem...
[..]
zul je zien dat zij nou net degene is die door gaat ondanks onze veto.
hmm heb je een punt ;pquote:Op woensdag 9 september 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
Als ze doorgaat hebben we tenminste iemand om ons aan te ergeren
maar niet een goed punt.quote:
vooral irritantquote:
Had ze al gezegd he, haar zwakke punt is dingen vergetenquote:
Dat vraag ik me ook af idd.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
Hoe hebben ze die saus zo lang warm gehouden?
die zal als ze doorgaat in elk geval niet met tijd om kunnen gaan.quote:Op woensdag 9 september 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
De langzame lezer doet het toch goed
Dat zijn de leukstequote:Op woensdag 9 september 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
die zal als ze doorgaat in elk geval niet met tijd om kunnen gaan.
kunnen we nog een keer in de voorrondes aan ergerenquote:
1 kunnen vinden dus? ;p nice!quote:Op donderdag 10 september 2015 18:11 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in mijn leven een pak gekocht.. En ligt nu bij de kleermaker (mouwen en broekspijpen paar cm korter maken.....) Ik heb het wel "normaal" gehouden.. en niet op z'n Matt's![]()
Ja, niet bij de winkel die ik had verwacht. Suitsupply heeft geen zwarte pakkenquote:
hahaha ;pquote:Op donderdag 10 september 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, niet bij de winkel die ik had verwacht. Suitsupply heeft geen zwarte pakken
Maar bij andere zaak goede service, want ik snap niks van maten en wat uitzietHeb nu groter jasje (ivm brede schouders) maar dan slim-fit.. en hij heeft mijn stropdas alvast geknoopt
Ik zal wel eens een foto posten als het luktquote:
Ja, een prof pizza-bakkerquote:Op donderdag 10 september 2015 18:36 schreef Karina het volgende:
Mario was stiekem een kok!
Hadden we op de foto kunnen zien eigenlijk.
Ik dacht: lijkt op Gareth Bale... En jij komt binnenquote:
yupquote:Op donderdag 10 september 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
Was de vorige wel op tv hier eigenlijk? 2014.
jahquote:Op donderdag 10 september 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
Was de vorige wel op tv hier eigenlijk? 2014.
Met dat meisje met Italiaanse roots (laura) die eigenlijk volledig faalde in de finalequote:
Heel vaag belletjequote:Op donderdag 10 september 2015 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Met dat meisje met Italiaanse roots (laura) die eigenlijk volledig faalde in de finale
Nou idd!quote:Op donderdag 10 september 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
Matt zou toch mijn voorkeur hebben (1e keus is altijd het beste) dan Gary, dan george... Want george heeft idd weer iets geks
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ella-komkommers.htmlquote:Op donderdag 10 september 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
Komkommerr en sinaasappel mmmm wat moet je daar nou mee.
hmm ;p ik eet dagelijks een halve komkommer ;p nog niks van opgelopen hoor ;pquote:Op donderdag 10 september 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ella-komkommers.html
Weggooien? En niet op rare plaatsen steken
Voorspelbaar burnerquote:Op donderdag 10 september 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ella-komkommers.html
Weggooien? En niet op rare plaatsen steken
Iemand moet het doen. Jullie denken het alleenquote:Op donderdag 10 september 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Voorspelbaar burner![]()
Msstiek klinkt als iets wat je in de bouw gebruikt trouwens.
ja idd, domquote:Op donderdag 10 september 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
1 jaar voor afstuderen stoppen met je opleiding... wacht dan een jaar.... idioot
Auw en stomquote:
true ;p is mij ook wel eens overkomen, dingen uit de oven halen enzo ;pquote:
ja idd wel tof, weet je zonder te voelen of het warm of koud isquote:Op donderdag 10 september 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Goede kraan wel met dat blauwe licht.
Ja, waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
Goede kraan wel met dat blauwe licht.
Dat is de kracht van Aussie... ze zijn echt begaan.... Ze noemen ze ook niet bij iedere opdracht: Amateur-chef...quote:Op donderdag 10 september 2015 19:01 schreef LPFAN het volgende:
wel mooi hoe Matt gelijk er aan komt van gaat het wel?
blauw = koud warm = roodquote:
ja iddquote:Op donderdag 10 september 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is de kracht van Aussie... ze zijn echt begaan.... Ze noemen ze ook niet bij iedere opdracht: Amateur-chef...
Ze willen echt het uiterste... Niet gewoon: och, heb je weer wat van die sukkels.
Ik vind blauw en rood net zo engquote:Op donderdag 10 september 2015 19:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja idd wel tof, weet je zonder te voelen of het warm of koud is
ja idd ;p wil ik ook wel ;pquote:
haha geloof ikquote:Op donderdag 10 september 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vind blauw en rood net zo engMaar vroeger (bouw-tijd) pakte ik ook het spul uit CO2-blussers op. Dat is erg koud
Dat is superhandig zeg!quote:Op donderdag 10 september 2015 19:03 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja idd wel tof, weet je zonder te voelen of het warm of koud is
Ja, je weet maar nooit of de damp komt van hitte of kou bij een kraan....quote:
Dinosaurus-poot snapte ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 10 september 2015 19:15 schreef Postbus100 het volgende:
Die drumstick ziet er inderdaad niet. Laagje groen snot eroverheen
Zag er sowieso ook tof uit.. en komkommer als dessertquote:
Gaat toch om voordeel vandaag? We zijn bij Aussie... 1 afvaller per week, niet per dagquote:Op donderdag 10 september 2015 19:20 schreef Postbus100 het volgende:
Voorspelling: de drumstick komt bij de laatste twee en gaat nipt door.
Ohquote:Op donderdag 10 september 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gaat toch om voordeel vandaag? We zijn bij Aussie... 1 afvaller per week, niet per dag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |