Praat geen onzin, jij loopt enkel te janken hier! Wie zegt trouwens dat ik een PVV'er ben?quote:Op zondag 13 september 2015 13:37 schreef Jigzoz het volgende:
Heb ik eerder vandaag al eens gedaan. P
Nee, integendeel! Ik ben hier voornamelijk aan het lachen juist.quote:Op zondag 13 september 2015 13:42 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Praat geen onzin, jij loopt enkel te janken hier!
Ik. Lijkt me nogal duidelijk.quote:Wie zegt trouwens dat ik een PVV'er ben?
O ja, god bestaat, want jij kan niet bewijzen dat hij niet bestaat. Die logica, ga knikkeren johquote:Op zondag 13 september 2015 13:41 schreef GrumpyFish het volgende:
Het is gewoon niet waar. Ontkracht dat maar eens. Ha!
TS is niet zo goed in zelfreflectie geloof ik. Vast een borderliner of zo, als ik het zo zie.quote:Op zondag 13 september 2015 12:54 schreef Molurus het volgende:
Merk op dat dat niet geldt voor 'sommigen' maar voor iedereen hier. Dan zijn er twee mogelijkheden:
1) iedereen is gek behalve jij.
2) er gaat iets niet helemaal goed met de wijze waarop jij communiceert.
Gut, welke van deze twee mogelijkheden is nu het meest plausibel?
Alsof bijstand van een stel trollen iets voor stelt! Maar nu maak je dus een grote fout en laat je zien wie hier echt discrimineert. Jij stelt nu dat een Jehova's getuige per definitie niet gelijk kan hebben omdat hij/zij Jehova;s getuige is?quote:Op zondag 13 september 2015 13:27 schreef Molurus het volgende:
De enige waarvan je bijval krijgt is een Jehova Getuige. Oh ironie.
Welnee. Gewoon een standaard-PVV'er.quote:Op zondag 13 september 2015 13:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
TS is niet zo goed in zelfreflectie geloof ik. Vast een borderliner of zo, als ik het zo zie.
Dat is het joh, nu weer on topic?quote:Op zondag 13 september 2015 13:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
TS is niet zo goed in zelfreflectie geloof ik. Vast een borderliner of zo, als ik het zo zie.
Jij bent anders degene die hier stelt dat het zo is, tenzij iemand het ontkracht:quote:Op zondag 13 september 2015 13:44 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
O ja, god bestaat, want jij kan niet bewijzen dat hij niet bestaat. Die logica, ga knikkeren joh
Dus misschien moet je je eigen logica eens onder de loep nemen. Ik hield je alleen een spiegel voor.quote:Op zondag 13 september 2015 13:36 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Het is gewoon wel waar, of niet? Ontkracht het anders eens?
Dat is onlief.quote:Op zondag 13 september 2015 13:45 schreef HongKongPhoey het volgende:
Zie je niet in dat je eigenlijk een enorme hypocriete zak stront bent eigenlijk?
Maar wel waar, of niet? Ontkracht het maar eens!quote:
Heb ik eerder vandaag al eens gedaan. PVV'ers geloven dat niet-PVV'ers kwaadaardige onmensen zijn. Zelf noemen ze die meestal 'gutmenschen', of 'policors'.quote:Op zondag 13 september 2015 13:47 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Maar wel waar, of niet? Ontkracht het maar eens!
Eigenlijk, als men religie precies naleeft, zegt het ook dat het gescheiden dient te zijn van de staat.quote:Op zondag 13 september 2015 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben voor compleet gescheiden staat en kerk. Ben zelf relatief anti religie voor kinderen, aangezien ik vind dat je dat aan volwassenen over zou moeten laten, zo'n keuze, maar als mensen zich door religie een beter en sterker mens voelen, voor zichzelf, dan juich ik dat toe. Boeken, geen boeken, religie is persoonlijk, heel persoonlijk, er zijn ook niet voor niets alleen al meerdere stromingen per religie. Blijven hameren op het negatieve is wat juist verdeeldheid en frustratie en onbegrepenheid veroorzaakt. Het niet willen zien van nuance en interpretatie en het bijna eisen van het voldoen aan een negatief verwachtingspatroon is wat de samenleving stuk maakt.
Stel ik het anders.quote:
Alsof bijstand van een stel trollen iets voor stelt! Maar nu maak je dus een grote fout en laat je zien wie hier echt discrimineert. Jij stelt nu dat een Jehova's getuige per definitie niet gelijk kan hebben omdat hij/zij Jehova;s getuige is?quote:Op zondag 13 september 2015 13:27 schreef Molurus het volgende:
Religie in het algemeen?quote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Eigenlijk, als men religie precies naleeft, zegt het ook dat het gescheiden dient te zijn van de staat.
Ehm, wat is sharia bijvoorbeeld dan?quote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Eigenlijk, als men religie precies naleeft, zegt het ook dat het gescheiden dient te zijn van de staat.
Niet zo arrogant doen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
En is daarom ook niet verenigbaar met een democratie?quote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef Hexx. het volgende:
Ik ben het zojuist na gegaan en het klopt niet.quote:
Precies, die arrogantie druipt er hier bij een boel nogal af. Hij discrimineert jou. Jij bent Jehova's getuige, dus die kan je niet serieus nemen.quote:
Misschien moet je of ophouden met dat kinderachtige gedoe, of met je knikkers gaan spelen.quote:Op zondag 13 september 2015 13:50 schreef GrumpyFish het volgende:
Ik ben het zojuist na gegaan en het klopt niet.
Ik denk niet dat Hexx. vriendjes met je wil worden hoor.quote:Op zondag 13 september 2015 13:51 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Precies, die arrogantie druipt er hier bij een boel nogal af. Hij discrimineert jou. Jij bent Jehova's getuige, dus die kan je niet serieus nemen.
Hij doet precies waar hij mij van beticht.
Gewoon een vertakking van de echte koran. Menselijke regels enzo.quote:Op zondag 13 september 2015 13:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ehm, wat is sharia bijvoorbeeld dan?
Als zij (of jij) geen enkele moeite stopt in haar posts, waarom zou ik dat dan wel doen?quote:Op zondag 13 september 2015 13:51 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Misschien moet je of ophouden met dat kinderachtige gedoe, of met je knikkers gaan spelen.
En dan gaan religie en staat toch samen?quote:Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Gewoon een vertakking van de echte koran. Menselijke regels enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |