Wasda?quote:Op zondag 13 september 2015 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanaf donderdag Alpen week met o.a. gruyere, tete de moine en diverse bratwursten. Geen diepvriesbrezeln
Ik vond die fondue zo niet lekker. Een klein pistoletje in gedoopt en de rest weggegooid.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:01 schreef minilot het volgende:
Nou, mijn eerste kantoorlunch na drie weken vakantie is vandaag echt prima, dankzij Lidl.![]()
Magnetronkaasfondue van de Alpenweek + uienbrood.
[ afbeelding ]
Tip de fondue van de Aldi is echt heerlijk (nu hebben ze het nog niet)quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond die fondue zo niet lekker. Een klein pistoletje in gedoopt en de rest weggegooid.
Paar weken terug zag ik het liggen, was ook zo weer weg....quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip de fondue van de Aldi is echt heerlijk (nu hebben ze het nog niet)
Die zijn echt lekker en niet duur.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Paar weken terug zag ik het liggen, was ook zo weer weg....
Goed om te weten! Hebben zij ook een digitale folder?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:40 schreef Soury het volgende:
Tip de fondue van de Aldi is echt heerlijk (nu hebben ze het nog niet)
Denk ik welquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed om te weten! Hebben zij ook een digitale folder?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed om te weten! Hebben zij ook een digitale folder?
Waar bestaat fruitschaalfruit uit dan?quote:Op zondag 20 september 2015 09:57 schreef Erasmo het volgende:
Ze hebben nieuw diepvriesfruit, nu is er ook een zak met 'fruitschaalfruit', ideaal voor in smoothies
Vond hem niet lekker. Met name de kiwi zat een hele vieze kartonsmaak aan. Onrijp ingevroren gok ik.quote:Op zondag 20 september 2015 10:02 schreef Erasmo het volgende:
Blauwe druiven, mandarijnen, meloen, perzik, ananas, mango en kiwi.
Die bleu village kaas is ook erg lekkerquote:Op maandag 21 september 2015 16:17 schreef minilot het volgende:
Jaa, Franse week!![]()
Ik ga donderdag kopen:
- Morbier (koeienkaas)
- Rocamadour (geitenkaas)
- Tomme de Savoie (koeienkaas)
- Petit Munster (koeienkaas)
- Rilettes
- Franse varkensworstjes
- Dijon-mayo
- Heel wat flesjes Normandische cider
Lidl:
Ok, die ook dan!quote:Op maandag 21 september 2015 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bleu village kaas is ook erg lekker
Ben ook erg benieuwd naar de rilettes, een recensie hier?quote:Op maandag 21 september 2015 16:17 schreef minilot het volgende:
Jaa, Franse week!![]()
Ik ga donderdag kopen:
- Morbier (koeienkaas)
- Rocamadour (geitenkaas)
- Tomme de Savoie (koeienkaas)
- Petit Munster (koeienkaas)
- Rilettes
- Franse varkensworstjes
- Dijon-mayo
- Heel wat flesjes Normandische cider
Lidl:
Ik hoop morgenquote:Op maandag 21 september 2015 18:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de rilettes, een recensie hier?
Ik vond ze de vorige keer (ongeveer een jaar geleden) een beetje tegenvallen. Niet vies of zo, maar het miste het vettige dat zo kenmerkend is voor rillette.quote:Op maandag 21 september 2015 18:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de rilettes, een recensie hier?
De algemene aanbiedingen gelden de hele week (van 21 tot en met 27 September) maar in de on- en offline folder staat specifiek bij de Franse week heel duidelijk 'Vanaf do 24 september'.quote:Op maandag 21 september 2015 17:49 schreef Soury het volgende:
Het was toch altijd vanaf donderdag? Nu staat er bij de online folder vanaf maandag 21 sept.
Verleden week was ik er op maandag en toen was er vrijwel niks van de "Alpen week"
Ik ga morgen iig even kijken
Goed om te weten, dan stel ik mijn verwachtingen alvast wat bijquote:Op maandag 21 september 2015 19:54 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik vond ze de vorige keer (ongeveer een jaar geleden) een beetje tegenvallen. Niet vies of zo, maar het miste het vettige dat zo kenmerkend is voor rillette.
Als je het eet als een soort generieke vleesconserve is het prima spul, maar met echte franse rillette had het imho weinig te maken.
ahh vandaar ik niks van de Alpen zooi kon vinden, vandaag lag er niet zo veel meer maar wel eenquote:Op dinsdag 22 september 2015 07:23 schreef minilot het volgende:
[..]
De algemene aanbiedingen gelden de hele week (van 21 tot en met 27 September) maar in de on- en offline folder staat specifiek bij de Franse week heel duidelijk 'Vanaf do 24 september'.
Landenthema's zijn inderdaad altijd nog vanaf donderdag.
Donker is het wel jaquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:26 schreef CherryLips het volgende:
Dat is net die gremlin in de magnetron
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
Is er ook een Aldi topic?
[ afbeelding ]
is nl zeer goed te doen
CUL / Aldi, wat kopen jullie er meestal? #4quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:16 schreef TUFKAL het volgende:
Is er ook een Aldi topic?
[ afbeelding ]
is nl zeer goed te doen
quote:Op zondag 11 oktober 2015 22:27 schreef Elleska het volgende:
[..]
CUL / Aldi, wat kopen jullie er meestal? #4
Omdat het makkelijk is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:08 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zie ik altijd zoveel mensen sjouwen met dozen houdbare melk? Ik zat ff naar de prijs te kijken maar vers is nog goedkoper ook tegenwoordig. Enig voordeel is dat je er langer mee kan doen, gebruiken als melk voor de cappuccino etc. Maar vers smaakt wel beter?
Havermout maak ik altijd met verse melk. Maar kwestie is ook slim inkopen. Met een pak verse melk doe ik in mijn eentje 5 dagen. Dan moet je gewoon elke week een nieuw pak halen.. Te veel melk vooruit kopen kan je alleen maar weggooien. Anders is houdbaar wellicht een optie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:18 schreef Elleska het volgende:
melk is voor meer dingen te gebruiken dan zo op te zuipen. prima om te gebruiken in gerechten die worden verwarmd. (pannenkoeken, bechamelsaus, brinta, havermout, enzovoort)
om zo te drinken smaakt vers vele malen beter.
Laat mensen lekker houdbaar kopen. Waarom zou jij je daar in godsnaam mee bezighouden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Havermout maak ik altijd met verse melk. Maar kwestie is ook slim inkopen. Met een pak verse melk doe ik in mijn eentje 5 dagen. Dan moet je gewoon elke week een nieuw pak halen.. Te veel melk vooruit kopen kan je alleen maar weggooien. Anders is houdbaar wellicht een optie.
is maar net hoe je het bekijkt. jij vind dat je de verse melk slim inkoopt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 14:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Havermout maak ik altijd met verse melk. Maar kwestie is ook slim inkopen. Met een pak verse melk doe ik in mijn eentje 5 dagen. Dan moet je gewoon elke week een nieuw pak halen.. Te veel melk vooruit kopen kan je alleen maar weggooien. Anders is houdbaar wellicht een optie.
Wat raar, bliksoep die niet lekker is. Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:03 schreef Deezertje het volgende:
Net blik groentesoep weggespoeld. Zat totaal geen smaak aan, ook niet met extra Maggi.. Meer mensen deze ervaring?
Wel wat lekkere dingen in de Hollandse week hierquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat raar, bliksoep die niet lekker is. Je verwacht het niet.
Heb je nu inmiddels alweer een keer die kaasfondue bij Aldi ontwaart?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:52 schreef Soury het volgende:
Wel wat lekkere dingen in de Hollandse week hier
Ik mis ook bij de online folder het herfst assortiment, en binnenkort winter. Dat hebben ze niet meer. Wat ik ook erg lekker vind is de witlof rolletjes met ham en kaas. Ook winter gedoequote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je nu inmiddels alweer een keer die kaasfondue bij Aldi ontwaart?
En verder heb ik de ambachtelijke rookworst weer even ingeslagen.
Welkom in het Lidl topicquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:04 schreef Molo het volgende:
Soep van Aldi is inderdaad echt niet te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |