Wasda?quote:Op zondag 13 september 2015 12:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vanaf donderdag Alpen week met o.a. gruyere, tete de moine en diverse bratwursten. Geen diepvriesbrezeln
Ik vond die fondue zo niet lekker. Een klein pistoletje in gedoopt en de rest weggegooid.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:01 schreef minilot het volgende:
Nou, mijn eerste kantoorlunch na drie weken vakantie is vandaag echt prima, dankzij Lidl.![]()
Magnetronkaasfondue van de Alpenweek + uienbrood.
[ afbeelding ]
Tip de fondue van de Aldi is echt heerlijk (nu hebben ze het nog niet)quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond die fondue zo niet lekker. Een klein pistoletje in gedoopt en de rest weggegooid.
Paar weken terug zag ik het liggen, was ook zo weer weg....quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip de fondue van de Aldi is echt heerlijk (nu hebben ze het nog niet)
Die zijn echt lekker en niet duur.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:55 schreef soapie het volgende:
[..]
Paar weken terug zag ik het liggen, was ook zo weer weg....
Goed om te weten! Hebben zij ook een digitale folder?quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:40 schreef Soury het volgende:
Tip de fondue van de Aldi is echt heerlijk (nu hebben ze het nog niet)
Denk ik welquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed om te weten! Hebben zij ook een digitale folder?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed om te weten! Hebben zij ook een digitale folder?
Waar bestaat fruitschaalfruit uit dan?quote:Op zondag 20 september 2015 09:57 schreef Erasmo het volgende:
Ze hebben nieuw diepvriesfruit, nu is er ook een zak met 'fruitschaalfruit', ideaal voor in smoothies
Vond hem niet lekker. Met name de kiwi zat een hele vieze kartonsmaak aan. Onrijp ingevroren gok ik.quote:Op zondag 20 september 2015 10:02 schreef Erasmo het volgende:
Blauwe druiven, mandarijnen, meloen, perzik, ananas, mango en kiwi.
Die bleu village kaas is ook erg lekkerquote:Op maandag 21 september 2015 16:17 schreef minilot het volgende:
Jaa, Franse week!![]()
Ik ga donderdag kopen:
- Morbier (koeienkaas)
- Rocamadour (geitenkaas)
- Tomme de Savoie (koeienkaas)
- Petit Munster (koeienkaas)
- Rilettes
- Franse varkensworstjes
- Dijon-mayo
- Heel wat flesjes Normandische cider
Lidl:
Ok, die ook dan!quote:Op maandag 21 september 2015 16:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die bleu village kaas is ook erg lekker
Ben ook erg benieuwd naar de rilettes, een recensie hier?quote:Op maandag 21 september 2015 16:17 schreef minilot het volgende:
Jaa, Franse week!![]()
Ik ga donderdag kopen:
- Morbier (koeienkaas)
- Rocamadour (geitenkaas)
- Tomme de Savoie (koeienkaas)
- Petit Munster (koeienkaas)
- Rilettes
- Franse varkensworstjes
- Dijon-mayo
- Heel wat flesjes Normandische cider
Lidl:
Ik hoop morgenquote:Op maandag 21 september 2015 18:52 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ben ook erg benieuwd naar de rilettes, een recensie hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |