Nogal een hoog ESF gehalte, het is dat Henk het maar een raar taaltje vindt anders zou hij het leuk vinden.quote:
Wel jammer dat ik het zelf niet spreek, de enigen die de taal machtig waren in mijn familie zijn allemaal overledenquote:Op woensdag 9 september 2015 15:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nogal een hoog ESF gehalte, het is dat Henk het maar een raar taaltje vindt anders zou hij het leuk vinden.
Wat is het, Albanees ofzo?quote:Op woensdag 9 september 2015 15:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik het zelf niet spreek, de enigen die de taal machtig waren in mijn familie zijn allemaal overleden
Rare taal wel, beetje een mengelmoes van oude Europese talen (Grieks, Latijn), Slavische talen en wat Arabisch.quote:
Ja echt, ik versta daar geen kut van jonge.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare taal wel, beetje een mengelmoes van oude Europese talen (Grieks, Latijn), Slavische talen en wat Arabisch.
LTKDV gaat dit ook gewoon echt posten.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:57 schreef LTVDK het volgende:
En door die YT kom ik nu al voor de 2e keer in een week op dit nummer uit bij aanbevolen clips
Beetje onvermijdbaar geweest natuurlijk, historisch zelden autonoom geweest.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rare taal wel, beetje een mengelmoes van oude Europese talen (Grieks, Latijn), Slavische talen en wat Arabisch.
Voor Fatima natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV gaat dit ook gewoon echt posten.
Ik had ook gewoon dit meesterwerk nog een keer kunnen plaatsen:quote:Op woensdag 9 september 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV gaat dit ook gewoon echt posten.
+ dezequote:Op woensdag 9 september 2015 15:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon dit meesterwerk nog een keer kunnen plaatsen:
Ja Danza Kuduro vind ik stiekem best een leuk nummerquote:
quote:Op woensdag 9 september 2015 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Danza Kuduro vind ik stiekem best een leuk nummer
Is best een flinke storm jaquote:Op woensdag 9 september 2015 16:29 schreef Specularium het volgende:
Wat een ellende weer uit de zandbak.
Dat is mooi, dat ga ik straks even vieren!quote:Op woensdag 9 september 2015 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je al gelezen dat je toch de quiz-winnaar bent met 6 punten?
Nee, niet die!quote:Op woensdag 9 september 2015 17:33 schreef Karina het volgende:
Dit is natuurlijkk de beste double date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |