abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2015 @ 20:10:04 #176
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155981850
Dat ja. En hij zal ook meer met zijn hoofd in Hollywood zitten dan bij Mrs. Deezer. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_155982899
Hoe realistisch achten jullie een succesvolle relatie tussen Deezertje en een potentiële vriendin? Hij loopt toch wel verhoogd risico dat een vrouw na een periode besluit om de relatie te beëindigen omdat ze op hem uit is gekeken. Ander scenario is dat ze zich onbegrepen voelt en stiekem vreemd gaat met een andere jongen.

Blijven toch risico's waarmee je rekening moet houden. Zou sneu zijn als hij gedumpt wordt terwijl hij nog op die roze wolk zit. :)

[ Bericht 26% gewijzigd door syndroom op 10-09-2015 20:51:25 ]
  donderdag 10 september 2015 @ 20:49:47 #178
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155983093
quote:
12s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:28 schreef broccoli. het volgende:

[..]

90-60-90 en een lekker koppie.
Dat heb jij toch?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155984704
quote:
12s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:49 schreef yats het volgende:

[..]

Dat heb jij toch?

quote:
18s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:44 schreef syndroom het volgende:
Hoe realistisch achten jullie een succesvolle relatie tussen Deezertje en een potentiële vriendin? Hij loopt toch wel verhoogd risico dat een vrouw na een periode besluit om de relatie te beëindigen omdat ze op hem uit is gekeken. Ander scenario is dat ze zich onbegrepen voelt en stiekem vreemd gaat met een andere jongen.

Blijven toch risico's waarmee je rekening moet houden. Zou sneu zijn als hij gedumpt wordt terwijl hij nog op die roze wolk zit. :)
Kan jij je niet beter op jezelf richten, gezien je in hetzelfde schuitje zit? De kant van iedereen-tegen-deezertje kiezen vrijwaart je nergens van. Of ben je plots een pua op papier geworden?
pi_155985490
quote:
9s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:37 schreef Gray het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Kan jij je niet beter op jezelf richten, gezien je in hetzelfde schuitje zit? De kant van iedereen-tegen-deezertje kiezen vrijwaart je nergens van. Of ben je plots een pua op papier geworden?
Ik kies vaak genoeg zijn kant en probeer hem alleen maar te helpen, want als hij straks met liefdesverdriet zit dan zijn we weer bij af, en dat probeer ik alleen te voorkomen.
pi_155985637
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kies vaak genoeg zijn kant en probeer hem alleen maar te helpen, want als hij straks met liefdesverdriet zit dan zijn we weer bij af, en dat probeer ik alleen te voorkomen.
Blijft de vraag: kan jij je niet beter op jezelf richten?
pi_155985686
quote:
12s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Blijft de vraag: kan jij je niet beter op jezelf richten?
Misschien, ik voel me wel betrokken bij hem omdat ik hem ook als lotgenoot zie.
pi_155986042
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 22:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

Misschien, ik voel me wel betrokken bij hem omdat ik hem ook als lotgenoot zie.
Maak dan van jezelf een voorbeeld voor hem om na te streven.
  vrijdag 11 september 2015 @ 00:11:08 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155988988
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:

Alles draait om aandacht.
Moet jou bekend voorkomen.....

quote:
Sta je even niet meer in de spotlights, wordt je overgeslagen en voor je 't weet is iedereen je vergeten.
Wanneer stap jij in dit topic eens uit de "spotlights" je doet toch niks, je luistert toch niet, je klaagt en jankt werkelijk over alles. Oh en je valt voor de 100ste keer in herhaling.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155989093
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

och en het is niet eens onmogelijk, kijk naar benzin, het voorbeeld voor dit topic _O_ die woont inmiddels samen met een leuke meid, terwijl hij voorheen ook geen vrouw durfde aan te spreken ;)
En hij luisterde ook naar niemand :)
  vrijdag 11 september 2015 @ 00:27:34 #186
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155989240
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 september 2015 01:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

:N :N :N :N :N

Niet bang voor een SOA? Zullen vast wel stabiele types zijn die dit doen. :')
Nee hoor, gewone leuke normale meisjes.
quote:
Lekker neuken waar jan en alleman al in is geweest. Nee dank je.
Zoek jij soms een maagd? Alle niet maagdelijke vrouwen zijn in dat opzicht afgelikte boterhammen
quote:
Bovendien lost het ons probleem ook niet op.
jawel hoor, je kan toch met ze oefenen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 00:18 schreef Faxie het volgende:

[..]

En hij luisterde ook naar niemand :)
Weet jij hoe haar ookalweer heeft ontmoet?
Ik voel mij neger
pi_155989262
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 00:27 schreef pluff het volgende:

[..]

Nee hoor, gewone leuke normale meisjes.

[..]

Zoek jij soms een maagd? Alle niet maagdelijke vrouwen zijn in dat opzicht afgelikte boterhammen

[..]

jawel hoor, je kan toch met ze oefenen.

[..]

Weet jij hoe haar ookalweer heeft ontmoet?
Datingsite dacht ik
  vrijdag 11 september 2015 @ 00:30:56 #188
406871 pluff
albino-negerkat
pi_155989288
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als ze kusjekroel tegenover je doen zit je je te ergeren, als ze selfies maken zit je je te ergeren, als ze muziek luisteren met oordopjes in zit je je te ergeren, als ze ook maar iets doen waardoor jij jaloers raakt loop je je te ergeren. Schei nu toch uit, jongen.
Had ik ook wel, ben er inmiddels vanaf. Maar bij mij overheerste vooral de angst toen voor ze. Wel knap dat deezertje dat niet heeft toch!?

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 00:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

Datingsite dacht ik
Dus die benzin is op een datingsite gegaan... oke
Ik voel mij neger
pi_155993152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mij als persoon uiteraard. Daar moet je het uiteindelijk toch mee doen, niet mijn vrienden of wat dan ook. Die zijn er niet bij 's avonds op de bank of in bed..
Maar wat ben jij als persoon? Iemand die niet lekker in zijn vel zit en een ander nodig heeft om zijn leven weer leuker te maken. En daarmee zit je jezelf in de weg, want je wil gewoon een vriendin en niet een specifiek iemand. Dat is geen liefde, dat is het een gat opvullen en de ander verantwoordelijk houden.
Als je dat labeltje van vriendin los zou kunnen laten en open zou kunnen staan voor echt contact in het algemeen dan zou je ook wat lol kunnen hebben met sociale contacten, je netwerk vergroten en wat meer zelfvertrouwen op kunnen doen. Omdat je dan oprecht voor het contact en de persoon zelf zou kunnen gaan en niet om wat het voor jou zou moeten doen.
  vrijdag 11 september 2015 @ 10:20:53 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_155993226
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar wat ben jij als persoon? Iemand die niet lekker in zijn vel zit en een ander nodig heeft om zijn leven weer leuker te maken. En daarmee zit je jezelf in de weg, want je wil gewoon een vriendin en niet een specifiek iemand. Dat is geen liefde, dat is het een gat opvullen en de ander verantwoordelijk houden.
Als je dat labeltje van vriendin los zou kunnen laten en open zou kunnen staan voor echt contact in het algemeen dan zou je ook wat lol kunnen hebben met sociale contacten, je netwerk vergroten en wat meer zelfvertrouwen op kunnen doen. Omdat je dan oprecht voor het contact en de persoon zelf zou kunnen gaan en niet om wat het voor jou zou moeten doen.
Daarbij, de meeste zaken die hij noemt die hij graag zou willen hebben, zijn ook te vinden bij/in goede vriendschappen....
pi_155993248
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Daarbij, de meeste zaken die hij noemt die hij graag zou willen hebben, zijn ook te vinden bij/in goede vriendschappen....
Dat dus, maar nee het moet per se een partner zijn..
pi_155996032
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mij als persoon uiteraard. Daar moet je het uiteindelijk toch mee doen, niet mijn vrienden of wat dan ook. Die zijn er niet bij 's avonds op de bank of in bed..
Je denkt dat een vriendin jou gelukkiger zal maken. Misschien. Maar kan jij haar ook gelukkig maken? Op mij komt het over alsof velen hier een relatie willen omdat ze denken dat hun eigen leven daar beter van wordt. Maar kan je dat egoïsme ook opzij zetten en een aanvulling vormen voor het leven van een ander? Meer geven dan nemen dus. Natuurlijk zijn er ook genoeg onvolwassen relaties die een relatie aangaan om de verkeerde redenen, maar die houden meestal geen stand.

Daarom zeggen ze dat je eerst beter in je vel moet zitten voor een relatie. Het is erg moeilijk om een ander gelukkig te kunnen maken als je zelf niet gelukkig bent.
pi_155996277
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je denkt dat een vriendin jou gelukkiger zal maken. Misschien. Maar kan jij haar ook gelukkig maken? Op mij komt het over alsof velen hier een relatie willen omdat ze denken dat hun eigen leven daar beter van wordt. Maar kan je dat egoïsme ook opzij zetten en een aanvulling vormen voor het leven van een ander? Meer geven dan nemen dus. Natuurlijk zijn er ook genoeg onvolwassen relaties die een relatie aangaan om de verkeerde redenen, maar die houden meestal geen stand.

Daarom zeggen ze dat je eerst beter in je vel moet zitten voor een relatie. Het is erg moeilijk om een ander gelukkig te kunnen maken als je zelf niet gelukkig bent.
Ligt eraan waar zij naar op zoek is he.. Ik heb humor, brede kennis, doorzettingsvermogen etc. Wat 'geef' jij bijvoorbeeld aan je vriend dan?
pi_155996328
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 12:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ligt eraan waar zij naar op zoek is he.. Ik heb humor, brede kennis, doorzettingsvermogen etc. Wat 'geef' jij bijvoorbeeld aan je vriend dan?
Tetten.
pi_155996340
quote:

[..]

Het gaat om mentaliteit. Als je een vriendin zoekt om jou in bepaalde behoeften te voorzien is dat mijns inziens de verkeerde. Je ontmoet iemand waarmee het klikt en vanaf dat punt ga je kijken wat je voor elkaar kunt zijn, niet andersom.
pi_155996359
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tetten.
Hij is meer een billenman.
pi_155996376
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hij is meer een billenman.
Beide :) Mooie combi van.
pi_155996448
quote:

[..]

humor en doorzettingsvermogen heb ik je hier nig niet op kunnen betrappen... :{

Nee, maar even serieus, je hoeft niet helemaal 100% gelukkig te zijn met je situatie, maar het is voor het vinden van een relatie wel handig als je gewoon normaal in je vel zit dniet wanhopig op zoek bent en verwacht dat n relatie je weer gelukkig zal maken.
Dat brengt nl afhankelijkheid en is verstikkend en gewoon niet aantrekkelijk.
Zorg dat je mensen leert kennen, gewoon, voor de leuk, zonder bijbedoelingen, ga naar een meet van zo'n topicreeks over mensen leren kennen ofzo, maar doe dáár iets aan. Dan komt de liefde ook gemakkelijker.
compact en kleverig.
pi_155996471
Sowieso, wat verwacht je van n vrouw, waar 'moet' ze aan voldoen?
Ik denk soms echt dat je, zoals je nu in het leven staat, boven je niveau aan t zoeken bent... Hoe fout dat wellicht ook klinkt.
compact en kleverig.
pi_155996647
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sowieso, wat verwacht je van n vrouw, waar 'moet' ze aan voldoen?
Ik denk soms echt dat je, zoals je nu in het leven staat, boven je niveau aan t zoeken bent... Hoe fout dat wellicht ook klinkt.
Misschien, maar uiterlijk is ook maar een gegeven hé. In 10 jaar tijd kan iemand er heel anders uit zien (zowel positief als negatief) en als je qua karakter bedoeld: tja, dat leer je pas kennen als je met iemand omgaat. Je kan hooguit screenen op houding, gewoontes en hoe ze uit de ogen kijkt bijv. (zelfverzekerd/angstig)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')