Dat heb jij toch?quote:Op donderdag 10 september 2015 18:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
90-60-90 en een lekker koppie.
quote:
Kan jij je niet beter op jezelf richten, gezien je in hetzelfde schuitje zit? De kant van iedereen-tegen-deezertje kiezen vrijwaart je nergens van. Of ben je plots een pua op papier geworden?quote:Op donderdag 10 september 2015 20:44 schreef syndroom het volgende:
Hoe realistisch achten jullie een succesvolle relatie tussen Deezertje en een potentiële vriendin? Hij loopt toch wel verhoogd risico dat een vrouw na een periode besluit om de relatie te beëindigen omdat ze op hem uit is gekeken. Ander scenario is dat ze zich onbegrepen voelt en stiekem vreemd gaat met een andere jongen.
Blijven toch risico's waarmee je rekening moet houden. Zou sneu zijn als hij gedumpt wordt terwijl hij nog op die roze wolk zit.
Ik kies vaak genoeg zijn kant en probeer hem alleen maar te helpen, want als hij straks met liefdesverdriet zit dan zijn we weer bij af, en dat probeer ik alleen te voorkomen.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:37 schreef Gray het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kan jij je niet beter op jezelf richten, gezien je in hetzelfde schuitje zit? De kant van iedereen-tegen-deezertje kiezen vrijwaart je nergens van. Of ben je plots een pua op papier geworden?
Blijft de vraag: kan jij je niet beter op jezelf richten?quote:Op donderdag 10 september 2015 21:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kies vaak genoeg zijn kant en probeer hem alleen maar te helpen, want als hij straks met liefdesverdriet zit dan zijn we weer bij af, en dat probeer ik alleen te voorkomen.
Misschien, ik voel me wel betrokken bij hem omdat ik hem ook als lotgenoot zie.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Blijft de vraag: kan jij je niet beter op jezelf richten?
Maak dan van jezelf een voorbeeld voor hem om na te streven.quote:Op donderdag 10 september 2015 22:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
Misschien, ik voel me wel betrokken bij hem omdat ik hem ook als lotgenoot zie.
Moet jou bekend voorkomen.....quote:
Wanneer stap jij in dit topic eens uit de "spotlights" je doet toch niks, je luistert toch niet, je klaagt en jankt werkelijk over alles. Oh en je valt voor de 100ste keer in herhaling.quote:Sta je even niet meer in de spotlights, wordt je overgeslagen en voor je 't weet is iedereen je vergeten.
En hij luisterde ook naar niemandquote:Op donderdag 10 september 2015 18:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
och en het is niet eens onmogelijk, kijk naar benzin, het voorbeeld voor dit topicdie woont inmiddels samen met een leuke meid, terwijl hij voorheen ook geen vrouw durfde aan te spreken
Nee hoor, gewone leuke normale meisjes.quote:Op dinsdag 8 september 2015 01:30 schreef syndroom het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet bang voor een SOA? Zullen vast wel stabiele types zijn die dit doen.![]()
Zoek jij soms een maagd? Alle niet maagdelijke vrouwen zijn in dat opzicht afgelikte boterhammenquote:Lekker neuken waar jan en alleman al in is geweest. Nee dank je.
jawel hoor, je kan toch met ze oefenen.quote:Bovendien lost het ons probleem ook niet op.
Weet jij hoe haar ookalweer heeft ontmoet?quote:
Datingsite dacht ikquote:Op vrijdag 11 september 2015 00:27 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee hoor, gewone leuke normale meisjes.
[..]
Zoek jij soms een maagd? Alle niet maagdelijke vrouwen zijn in dat opzicht afgelikte boterhammen
[..]
jawel hoor, je kan toch met ze oefenen.
[..]
Weet jij hoe haar ookalweer heeft ontmoet?
Had ik ook wel, ben er inmiddels vanaf. Maar bij mij overheerste vooral de angst toen voor ze. Wel knap dat deezertje dat niet heeft toch!?quote:Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als ze kusjekroel tegenover je doen zit je je te ergeren, als ze selfies maken zit je je te ergeren, als ze muziek luisteren met oordopjes in zit je je te ergeren, als ze ook maar iets doen waardoor jij jaloers raakt loop je je te ergeren. Schei nu toch uit, jongen.
Dus die benzin is op een datingsite gegaan... okequote:
Maar wat ben jij als persoon? Iemand die niet lekker in zijn vel zit en een ander nodig heeft om zijn leven weer leuker te maken. En daarmee zit je jezelf in de weg, want je wil gewoon een vriendin en niet een specifiek iemand. Dat is geen liefde, dat is het een gat opvullen en de ander verantwoordelijk houden.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mij als persoon uiteraard. Daar moet je het uiteindelijk toch mee doen, niet mijn vrienden of wat dan ook. Die zijn er niet bij 's avonds op de bank of in bed..
Daarbij, de meeste zaken die hij noemt die hij graag zou willen hebben, zijn ook te vinden bij/in goede vriendschappen....quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar wat ben jij als persoon? Iemand die niet lekker in zijn vel zit en een ander nodig heeft om zijn leven weer leuker te maken. En daarmee zit je jezelf in de weg, want je wil gewoon een vriendin en niet een specifiek iemand. Dat is geen liefde, dat is het een gat opvullen en de ander verantwoordelijk houden.
Als je dat labeltje van vriendin los zou kunnen laten en open zou kunnen staan voor echt contact in het algemeen dan zou je ook wat lol kunnen hebben met sociale contacten, je netwerk vergroten en wat meer zelfvertrouwen op kunnen doen. Omdat je dan oprecht voor het contact en de persoon zelf zou kunnen gaan en niet om wat het voor jou zou moeten doen.
Dat dus, maar nee het moet per se een partner zijn..quote:Op vrijdag 11 september 2015 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij, de meeste zaken die hij noemt die hij graag zou willen hebben, zijn ook te vinden bij/in goede vriendschappen....
Je denkt dat een vriendin jou gelukkiger zal maken. Misschien. Maar kan jij haar ook gelukkig maken? Op mij komt het over alsof velen hier een relatie willen omdat ze denken dat hun eigen leven daar beter van wordt. Maar kan je dat egoïsme ook opzij zetten en een aanvulling vormen voor het leven van een ander? Meer geven dan nemen dus. Natuurlijk zijn er ook genoeg onvolwassen relaties die een relatie aangaan om de verkeerde redenen, maar die houden meestal geen stand.quote:Op donderdag 10 september 2015 13:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mij als persoon uiteraard. Daar moet je het uiteindelijk toch mee doen, niet mijn vrienden of wat dan ook. Die zijn er niet bij 's avonds op de bank of in bed..
Ligt eraan waar zij naar op zoek is he.. Ik heb humor, brede kennis, doorzettingsvermogen etc. Wat 'geef' jij bijvoorbeeld aan je vriend dan?quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je denkt dat een vriendin jou gelukkiger zal maken. Misschien. Maar kan jij haar ook gelukkig maken? Op mij komt het over alsof velen hier een relatie willen omdat ze denken dat hun eigen leven daar beter van wordt. Maar kan je dat egoïsme ook opzij zetten en een aanvulling vormen voor het leven van een ander? Meer geven dan nemen dus. Natuurlijk zijn er ook genoeg onvolwassen relaties die een relatie aangaan om de verkeerde redenen, maar die houden meestal geen stand.
Daarom zeggen ze dat je eerst beter in je vel moet zitten voor een relatie. Het is erg moeilijk om een ander gelukkig te kunnen maken als je zelf niet gelukkig bent.
Tetten.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar zij naar op zoek is he.. Ik heb humor, brede kennis, doorzettingsvermogen etc. Wat 'geef' jij bijvoorbeeld aan je vriend dan?
Het gaat om mentaliteit. Als je een vriendin zoekt om jou in bepaalde behoeften te voorzien is dat mijns inziens de verkeerde. Je ontmoet iemand waarmee het klikt en vanaf dat punt ga je kijken wat je voor elkaar kunt zijn, niet andersom.quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ligt eraan waar zij naar op zoek is he.. Ik heb humor, brede kennis, doorzettingsvermogen etc. Wat 'geef' jij bijvoorbeeld aan je vriend dan?
humor en doorzettingsvermogen heb ik je hier nig niet op kunnen betrappen...quote:Op vrijdag 11 september 2015 12:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien, maar uiterlijk is ook maar een gegeven hé. In 10 jaar tijd kan iemand er heel anders uit zien (zowel positief als negatief) en als je qua karakter bedoeld: tja, dat leer je pas kennen als je met iemand omgaat. Je kan hooguit screenen op houding, gewoontes en hoe ze uit de ogen kijkt bijv. (zelfverzekerd/angstig)quote:Op vrijdag 11 september 2015 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sowieso, wat verwacht je van n vrouw, waar 'moet' ze aan voldoen?
Ik denk soms echt dat je, zoals je nu in het leven staat, boven je niveau aan t zoeken bent... Hoe fout dat wellicht ook klinkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |