90-60-90 en een lekker koppie.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet zo lastig hoor: zelfde niveau qua praten/interesses/leeffase, betrouwbaar, zelfverzekerd, humor, lief, oprecht... ben ik nog wat vergeten jongens?
Nou, in wezen is dat wel lastig. Iemand willen die zelfverzekerd is terwijl je dat zelf totaal niet bent.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet zo lastig hoor: zelfde niveau qua praten/interesses/leeffase, betrouwbaar, zelfverzekerd, humor, lief, oprecht... ben ik nog wat vergeten jongens?
Dan kan ik er nog wel op vallen, toch?. Ik heb serieus respect voor mensen die lekker zichzelf zijn zonder wat van andere mensen aan te trekken, die weet wat ie wil en waar bij wijze van spreken de hele zaal omkijkt als ze binnen komt lopen.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
Nou, in wezen is dat wel lastig. Iemand willen die zelfverzekerd is terwijl je dat zelf totaal niet bent.
En zelfde niveau qua praten? Jij "praat" toch meestal via friend requests op Facebook?
Absoluut. Daar kun je absoluut op vallen. Maar of het haalbare kaart is?quote:Op donderdag 10 september 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan kan ik er nog wel op vallen, toch?. Ik heb serieus respect voor mensen die lekker zichzelf zijn zonder wat van andere mensen aan te trekken, die weet wat ie wil en waar bij wijze van spreken de hele zaal omkijkt als ze binnen komt lopen.
och en het is niet eens onmogelijk, kijk naar benzin, het voorbeeld voor dit topicquote:Op donderdag 10 september 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan kan ik er nog wel op vallen, toch?. Ik heb serieus respect voor mensen die lekker zichzelf zijn zonder wat van andere mensen aan te trekken, die weet wat ie wil en waar bij wijze van spreken de hele zaal omkijkt als ze binnen komt lopen.
Tja, niets is onmogelijk zeggen ze weleens. Puur op uiterlijk gebaseerd moet het mogelijk zijn, kijk maar naar sommige Hollywoodkoppels... je zou denken dat die alles kunnen krijgen wat ze willen, maar ze gaan daar ook vaak voor het karakter. Als je zag waar een Rachel van Suits mee getrouwd was... (mijn type btwquote:Op donderdag 10 september 2015 18:35 schreef Detroit het volgende:
[..]
Absoluut. Daar kun je absoluut op vallen. Maar of het haalbare kaart is?
Het is een mooi droombeeld dat je hebt. Ik denk dat het bij een droom blijft. Misschien toch maar wat realistischer proberen te worden!
Maar dat is Hollywood.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, niets is onmogelijk zeggen ze weleens. Puur op uiterlijk gebaseerd moet het mogelijk zijn, kijk maar naar sommige Hollywoodkoppels... je zou denken dat die alles kunnen krijgen wat ze willen, maar ze gaan daar ook vaak voor het karakter. Als je zag waar een Rachel van Suits mee getrouwd was... (mijn type btw)
Maar zo wil ik niet eindigen hoor, lijkt me niet gezond http://www.telegraaf.nl/b(...)uwt_24-jarige__.html
Nou ja. De beste Deezert denkt ook dat Hollywood-films een idee geven over hoe het er in het echte leven aan toe zou kunnen gaan.quote:
$$$$quote:Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja i know. Maar het is best frappant om te zien waar die 'topsterren' dan mee eindigen..
[ afbeelding ]
Gast. Dit is zwart-wit denken. Je zit in Nederland en je bent niet tevreden over je leven ook al doe je hard je best te doen te bewijzen dat dat wel zo is. It ain't hollywood bro.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, niets is onmogelijk zeggen ze weleens. Puur op uiterlijk gebaseerd moet het mogelijk zijn, kijk maar naar sommige Hollywoodkoppels... je zou denken dat die alles kunnen krijgen wat ze willen, maar ze gaan daar ook vaak voor het karakter. Als je zag waar een Rachel van Suits mee getrouwd was... (mijn type btw)
Maar zo wil ik niet eindigen hoor, lijkt me niet gezond http://www.telegraaf.nl/b(...)uwt_24-jarige__.html
Tja, als je vrouw bent en niet erg lekker wordt je toch geen ster. Want vrouwelijke sterren kunnen meestal niets behalve mooi zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:46 schreef broccoli. het volgende:
Maar je moet je sowieso niet spiegelen aan topsterren.
Ik ben niet bepaald knap ofzo, maar zodra ik op de 1 of andere manier een topster word, dan hangen alle mensen toch aan mijn voeten, puur omdat ik een ster ben.
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:45 schreef Detroit het volgende:
En die topsterren hebben het nog altijd stukken beter voor elkaar, maar daar lijk je dan weer aan voorbij te gaan.
Vaak wel ja. Daarop worden ze ook gecast. Glamourleven is best triest ja. Alles draait om aandacht. Sta je even niet meer in de spotlights, wordt je overgeslagen en voor je 't weet is iedereen je vergeten... Daarom is ook 't vaak cashen zodra het kan want roem is bijna nooit eeuwig.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja, als je vrouw bent en niet erg lekker wordt je toch geen ster. Want vrouwelijke sterren kunnen meestal niets behalve mooi zijn.
quote:Op donderdag 10 september 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Vaak wel ja. Daarop worden ze ook gecast. Glamourleven is best triest ja. Alles draait om aandacht. Sta je even niet meer in de spotlights, wordt je overgeslagen en voor je 't weet is iedereen je vergeten... Daarom is ook 't vaak cashen zodra het kan want roem is bijna nooit eeuwig.
Als ze kusjekroel tegenover je doen zit je je te ergeren, als ze selfies maken zit je je te ergeren, als ze muziek luisteren met oordopjes in zit je je te ergeren, als ze ook maar iets doen waardoor jij jaloers raakt loop je je te ergeren. Schei nu toch uit, jongen.quote:Op donderdag 10 september 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |