abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2015 @ 18:28:01 #151
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155978827
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet zo lastig hoor: zelfde niveau qua praten/interesses/leeffase, betrouwbaar, zelfverzekerd, humor, lief, oprecht... ben ik nog wat vergeten jongens? :P
90-60-90 en een lekker koppie.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:30:31 #152
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155978867
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet zo lastig hoor: zelfde niveau qua praten/interesses/leeffase, betrouwbaar, zelfverzekerd, humor, lief, oprecht... ben ik nog wat vergeten jongens? :P
Nou, in wezen is dat wel lastig. Iemand willen die zelfverzekerd is terwijl je dat zelf totaal niet bent.
En zelfde niveau qua praten? Jij "praat" toch meestal via friend requests op Facebook?
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_155978938
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:30 schreef Detroit het volgende:

[..]

Nou, in wezen is dat wel lastig. Iemand willen die zelfverzekerd is terwijl je dat zelf totaal niet bent.
En zelfde niveau qua praten? Jij "praat" toch meestal via friend requests op Facebook?
Dan kan ik er nog wel op vallen, toch?. Ik heb serieus respect voor mensen die lekker zichzelf zijn zonder wat van andere mensen aan te trekken, die weet wat ie wil en waar bij wijze van spreken de hele zaal omkijkt als ze binnen komt lopen.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:35:44 #154
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155978978
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dan kan ik er nog wel op vallen, toch?. Ik heb serieus respect voor mensen die lekker zichzelf zijn zonder wat van andere mensen aan te trekken, die weet wat ie wil en waar bij wijze van spreken de hele zaal omkijkt als ze binnen komt lopen.
Absoluut. Daar kun je absoluut op vallen. Maar of het haalbare kaart is?
Het is een mooi droombeeld dat je hebt. Ik denk dat het bij een droom blijft. Misschien toch maar wat realistischer proberen te worden!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_155979004
quote:

[..]

och en het is niet eens onmogelijk, kijk naar benzin, het voorbeeld voor dit topic _O_ die woont inmiddels samen met een leuke meid, terwijl hij voorheen ook geen vrouw durfde aan te spreken ;)
pi_155979098
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:35 schreef Detroit het volgende:

[..]

Absoluut. Daar kun je absoluut op vallen. Maar of het haalbare kaart is?
Het is een mooi droombeeld dat je hebt. Ik denk dat het bij een droom blijft. Misschien toch maar wat realistischer proberen te worden!
Tja, niets is onmogelijk zeggen ze weleens. Puur op uiterlijk gebaseerd moet het mogelijk zijn, kijk maar naar sommige Hollywoodkoppels... je zou denken dat die alles kunnen krijgen wat ze willen, maar ze gaan daar ook vaak voor het karakter. Als je zag waar een Rachel van Suits mee getrouwd was... (mijn type btw :))

Maar zo wil ik niet eindigen hoor, lijkt me niet gezond http://www.telegraaf.nl/b(...)uwt_24-jarige__.html
  donderdag 10 september 2015 @ 18:41:20 #157
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155979112
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja, niets is onmogelijk zeggen ze weleens. Puur op uiterlijk gebaseerd moet het mogelijk zijn, kijk maar naar sommige Hollywoodkoppels... je zou denken dat die alles kunnen krijgen wat ze willen, maar ze gaan daar ook vaak voor het karakter. Als je zag waar een Rachel van Suits mee getrouwd was... (mijn type btw :))

Maar zo wil ik niet eindigen hoor, lijkt me niet gezond http://www.telegraaf.nl/b(...)uwt_24-jarige__.html
Maar dat is Hollywood. :P
  donderdag 10 september 2015 @ 18:42:35 #158
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155979130
quote:
99s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:41 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Nou ja. De beste Deezert denkt ook dat Hollywood-films een idee geven over hoe het er in het echte leven aan toe zou kunnen gaan. :').
pi_155979145
quote:
99s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:41 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ja i know. Maar het is best frappant om te zien waar die 'topsterren' dan mee eindigen..

donderdag 10 september 2015 @ 18:43:35 #160
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155979149
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja i know. Maar het is best frappant om te zien waar die 'topsterren' dan mee eindigen..

[ afbeelding ]
$$$$
  donderdag 10 september 2015 @ 18:43:45 #161
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155979152
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gast. Dit is zwart-wit denken. Je zit in Nederland en je bent niet tevreden over je leven ook al doe je hard je best te doen te bewijzen dat dat wel zo is. It ain't hollywood bro. :').
Schoenmaker, hou je bij je leest!
pi_155979163
quote:
99s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:43 schreef broccoli. het volgende:

[..]

$$$$
Dan is er nog hoop voor mij :P
  donderdag 10 september 2015 @ 18:45:23 #163
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155979187
En die topsterren hebben het nog altijd stukken beter voor elkaar, maar daar lijk je dan weer aan voorbij te gaan.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:46:25 #164
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_155979205
Maar je moet je sowieso niet spiegelen aan topsterren.

Ik ben niet bepaald knap ofzo, maar zodra ik op de 1 of andere manier een topster word, dan hangen alle mensen toch aan mijn voeten, puur omdat ik een ster ben.
pi_155979226
quote:
99s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:46 schreef broccoli. het volgende:
Maar je moet je sowieso niet spiegelen aan topsterren.

Ik ben niet bepaald knap ofzo, maar zodra ik op de 1 of andere manier een topster word, dan hangen alle mensen toch aan mijn voeten, puur omdat ik een ster ben.
Tja, als je vrouw bent en niet erg lekker wordt je toch geen ster. Want vrouwelijke sterren kunnen meestal niets behalve mooi zijn.
pi_155979310
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:45 schreef Detroit het volgende:
En die topsterren hebben het nog altijd stukken beter voor elkaar, maar daar lijk je dan weer aan voorbij te gaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tja, als je vrouw bent en niet erg lekker wordt je toch geen ster. Want vrouwelijke sterren kunnen meestal niets behalve mooi zijn.
Vaak wel ja. Daarop worden ze ook gecast. Glamourleven is best triest ja. Alles draait om aandacht. Sta je even niet meer in de spotlights, wordt je overgeslagen en voor je 't weet is iedereen je vergeten... Daarom is ook 't vaak cashen zodra het kan want roem is bijna nooit eeuwig.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:53:36 #167
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155979366
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

[..]

Vaak wel ja. Daarop worden ze ook gecast. Glamourleven is best triest ja. Alles draait om aandacht. Sta je even niet meer in de spotlights, wordt je overgeslagen en voor je 't weet is iedereen je vergeten... Daarom is ook 't vaak cashen zodra het kan want roem is bijna nooit eeuwig.
:').
pi_155979805
Vledder: deze man komt me bekend voor.

De Cock: dat klopt. Dit is een herhaling. We hebben deze moord al eens opgelost.

Dit idee krijg ik dus continu.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155979882
Het is wat, als je niet sociaal bent én niet knap. Wat een kutleven heb je dan. Sorry, Deezertje ;( Wie weet komt het ooit nog goed, maar ik betwijfel het. Of meedoen aan Undateables.
  donderdag 10 september 2015 @ 19:13:25 #170
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155979927
Ja mensen. En roem is niet eeuwig. :'(.
pi_155981266
quote:

[..]

Als ze kusjekroel tegenover je doen zit je je te ergeren, als ze selfies maken zit je je te ergeren, als ze muziek luisteren met oordopjes in zit je je te ergeren, als ze ook maar iets doen waardoor jij jaloers raakt loop je je te ergeren. Schei nu toch uit, jongen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155981429
Eerst was dit best hilarisch maar nu wordt het inderdaad behoorlijk irritant. :')
pi_155981437
The deezer show :7
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 10 september 2015 @ 19:58:29 #174
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155981524
Deezer is een beetje zoals Jim Carrey in "The Cable Guy". :').
pi_155981724
Wat ik eigenlijk nog best tragisch vind is dat áls hij nog eens een vriendin krijgt, de kans giga groot is dat ze binnen de kortste keren weer weg is omdat hij als een molensteen om haar nek gaat hangen bij gebrek aan een eigen leven. En juist daar zou hij eerst aan moeten werken om het voor zichzelf wat prettiger te maken maar dat kwartje valt geloof ik niet helemaal.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')