A: ben student dus ik mag klagen over mijn roosterquote:Op woensdag 9 september 2015 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval:
Stel je even aan zegOok echt vervelend vinden dat het op maandag en vrijdag is en niet midden in de week
Heb je nog leuke aanbiedingen voor citytrips? Di tot Do is de ideale citytrip uiteraardquote:
Jankerd.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
A: ben student dus ik mag klagen over mijn rooster
B: ben Nederlander dus er valt altijd iets te klagen
quote:Politiebonden wilden voorkomen dat het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) bepaalde bekeuringen zou kunnen verwerken, maar het blijkt moeilijker dan gedacht om het daarvoor bestemde computersysteem te wijzigen.
"De technische uitvoerbaarheid laat ons in de steek", zegt de woordvoerder. "Er was ons verteld dat het omzetten soepel zou moeten verlopen, maar de mensen van de ICT laten weten dat het toch niet zo makkelijk gaat."
Later vandaag
Het is de bedoeling dat het systeem later op de dag alsnog omgezet gaat worden en het landelijk actiecentrum heeft er vertrouwen in dat het gaat lukken. "In principe moet het heel makkelijk gaan. Ze kunnen ook een karretje op de maan landen, dus dit moet ook geen probleem zijn."
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
Ze kunnen ook een karretje op de maan landen, dus dit moet ook geen probleem zijn."
Hela, je beledigt de pannenkoeken jaquote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een ontiegelijke kortzichtigheid bij die pannenkoeken.
Echt hè. Ik neem ook aan dat hij een karretje op Mars bedoelt, want toen de maanlanding gebeurde bestond het computersysteem van de politie waarschijnlijk nog niet. Niet dat dat zo'n uitspraak minder achterlijk maakt.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een ontiegelijke kortzichtigheid bij die pannenkoeken.
chillquote:Op woensdag 9 september 2015 14:16 schreef Boterbartje het volgende:
Eerste vak pas eind oktober.. Genieten
In hoeverre is het interessant of het computersysteem ten tijde van de maanlanding bestond? Het is enkel beeldspraak om te illustreren dat de mensheid vindingrijk is..quote:Op woensdag 9 september 2015 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hè. Ik neem ook aan dat hij een karretje op Mars bedoelt, want toen de maanlanding gebeurde bestond het computersysteem van de politie waarschijnlijk nog niet. Niet dat dat zo'n uitspraak minder achterlijk maakt.
Één vak tot half december, volgende onderwijs begin februari.quote:
Niks te klagen dus.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Één vak tot half december, volgende onderwijs begin februari.
Zwaar leven.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik verwoordde het verkeerd. Viel me gewoon op dat naast de idiote vergelijking (dat mens x ooit iets heeft gedaan staat volkomen los van de computers van de Nederlandse politie) an sich, er ook nog iets genoemd wordt dat heel oud en een beetje onlogisch is. Je verwacht toch een actuele en grote menselijke prestatie? Sonde naar Pluto, karretjes op Mars, man op de maan desnoods? Dit is lekker generiek en onwetend.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In hoeverre is het interessant of het computersysteem ten tijde van de maanlanding bestond? Het is enkel beeldspraak om te illustreren dat de mensheid vindingrijk is..
Fixed.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Één vak tot half november, volgende onderwijs begin februari.
Harde struggles.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
brussel - berlijn is 19.98 retour momenteelquote:Op woensdag 9 september 2015 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
A: ben student dus ik mag klagen over mijn rooster
B: ben Nederlander dus er valt altijd iets te klagen
[..]
Heb je nog leuke aanbiedingen voor citytrips? Di tot Do is de ideale citytrip uiteraard
beter fixen ze dat wel effe. Heb nog een rood lichtje gepakt van het weekend.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
Wauw, de agenten falen er zelfs in om het boetesysteem te slopen wat ze al dagen met veel bombarie aankondigen:
[..]
Heb je nog wat zomers richting Zuid-Spanje/Portugal/Italië? En/of Oslo, Stockholm? Weet ik waar ik heen ga rond oktober en rond decemberquote:Op woensdag 9 september 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
brussel - berlijn is 19.98 retour momenteel
Yreal aka Skyscanner.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
brussel - berlijn is 19.98 retour momenteel
Je zou momenteel gratis een aantal vluchten in zuid europa moeten kunnen krijgen, maar t werkt niet lekker. Oslo vanaf charleroi is een 10tje (naar rygge) en dan vanaf gardamoen weer naar amsterdam met norwegian is soms zo goedkoop als 22euro.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb je nog wat zomers richting Zuid-Spanje/Portugal/Italië? En/of Oslo, Stockholm? Weet ik waar ik heen ga rond oktober en rond december
Gratis ticket, maar betalen voor je bagage zekers? Pak liever de trein naar Eindhoven, The Hague Airport, Weeze dan naar België moeten treinen. Nazomeren in Rome, Madrid, Barca lijkt me wel wat. En ekte winter in Oslo/Stockholm of iig rond Saint Lucia om de midwinter daar eens mee te maken. (en voor de ekte lussebullarquote:Op woensdag 9 september 2015 14:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Je zou momenteel gratis een aantal vluchten in zuid europa moeten kunnen krijgen, maar t werkt niet lekker. Oslo vanaf charleroi is een 10tje (naar rygge) en dan vanaf gardamoen weer naar amsterdam met norwegian is soms zo goedkoop als 22euro.
Zou zeggen drinken al helemaal nietquote:Op woensdag 9 september 2015 14:37 schreef Yreal het volgende:
Als je naar oslo gaat, stouw je koffer vol met muslie repen, want eten wil je er niet...
Wij hadden wodka gehaald op brussel...quote:Op woensdag 9 september 2015 14:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gratis ticket, maar betalen voor je bagage zekers? Pak liever de trein naar Eindhoven, The Hague Airport, Weeze dan naar België moeten treinen. Nazomeren in Rome, Madrid, Barca lijkt me wel wat. En ekte winter in Oslo/Stockholm of iig rond Saint Lucia om de midwinter daar eens mee te maken. (en voor de ekte lussebullar)
[..]
Zou zeggen drinken al helemaal niet
Waarom een week? Antwerpen is voor een weekend al lang.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zelf ben ik aan het uitvogelen wat een weekje Antwerpen gaat kosten. Alleen weet ik niet wanneer ik echt kan gaan.
Ik vind Antwerpen een hele leuke stad waar ik meer van wil zien. Zo goed ken ik Antwerpen niet.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Waarom een week? Antwerpen is voor een weekend al lang.
En valt er vanaf Bremen nog el cheapo naar het Noorden te komen met Air Norwegian? Tussen Grunn en Bremen heb je een dagelijkse busverbinding voor een tientje (zie ik iig altijd bij het station)quote:Op woensdag 9 september 2015 14:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
Het alternatief is vanaf groningen naar gdansk vliegen en dan vanuit daar kan je vanaf 5 euro naar zweden/noorwegen.
doe dan 2 dagen antwerpen, 2 dagen gent en 2 dagen brugge ofzo.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik vind Antwerpen een hele leuke stad waar ik meer van wil zien. Zo goed ken ik Antwerpen niet.
Geen slecht idee. Brussel heb ik al gezien en dat vond ik drie keer niks. Gent lijkt mij wel een leuke stad.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
doe dan 2 dagen antwerpen, 2 dagen gent en 2 dagen brugge ofzo.
Nop.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En valt er vanaf Bremen nog el cheapo naar het Noorden te komen met Air Norwegian? Tussen Grunn en Bremen heb je een dagelijkse busverbinding voor een tientje (zie ik iig altijd bij het station)
Gent is bazig.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Brussel heb ik al gezien en dat vond ik drie keer niks. Gent lijkt mij wel een leuke stad.
Op bijvoorbeeld 9 oktober vlieg je vanaf groningen om 16.30 naar Gdansk en dan om 20.00 uur door naar Stockholm skavesta. Voor 2x 10 euro.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En valt er vanaf Bremen nog el cheapo naar het Noorden te komen met Air Norwegian? Tussen Grunn en Bremen heb je een dagelijkse busverbinding voor een tientje (zie ik iig altijd bij het station)
Nice, past perfect met mijn rooster. *gaat die inplannen* Mag wel weer na al die tijd terug voor een citytrip want Stockholm blijft prachtigquote:Op woensdag 9 september 2015 14:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op bijvoorbeeld 9 oktober vlieg je vanaf groningen om 16.30 naar Gdansk en dan om 20.00 uur door naar Stockholm skavesta. Voor 2x 10 euro.
Gent is keileuk.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:43 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Brussel heb ik al gezien en dat vond ik drie keer niks. Gent lijkt mij wel een leuke stad.
Dat is met Wizzairquote:Op woensdag 9 september 2015 14:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nice, past perfect met mijn rooster. *gaat die inplannen* Mag wel weer na al die tijd terug voor een citytrip want Stockholm blijft prachtigHoe boek je die shizzl, via skycanner en/of rechtstreeks op Norwegian?
Wizzair, de namen worden ook belachelijker per budgettokoquote:Op woensdag 9 september 2015 14:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is met Wizzair
En je kan niet boeken op skyscanner
Ik ga 16 nov voor het eerst met die club. Bij je ticket zit enkel handbagage dat onder de stoel voor je pastquote:Op woensdag 9 september 2015 14:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wizzair, de namen worden ook belachelijker per budgettoko
Wizzair is een vrij grote speler in budgetland hoor, en een frequent bezoeker van Eindhoven Airportquote:Op woensdag 9 september 2015 14:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wizzair, de namen worden ook belachelijker per budgettoko
Hater. KLMquote:Op woensdag 9 september 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga 16 nov voor het eerst met die club. Bij je ticket zit enkel handbagage dat onder de stoel voor je past.
Maarja, boeie. Kost niks, dat is het hele punt van die toko's.
En alle namen zijn achterlijk. KLM
Toch ook een debiele naam? De koninklijke luchtvaartmaatschappijquote:Op woensdag 9 september 2015 14:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hater. KLM
Vroeger had je nog KLM ICM's, dat was pas genieten man.
[ afbeelding ]
Enkel handbagage, moet maar eens zo'n nieuw handbagage koffertje fixen dan in die nieuwe afgesproken afmeting. Of wijkt Wizzair daar weer vanaf? Want lekker boeiend, het kost niks. Ter plekke ergens een youth hostel in en klaarquote:Op woensdag 9 september 2015 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ga 16 nov voor het eerst met die club. Bij je ticket zit enkel handbagage dat onder de stoel voor je past.
Maarja, boeie. Kost niks, dat is het hele punt van die toko's.
En alle namen zijn achterlijk. KLM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |