A: ben student dus ik mag klagen over mijn roosterquote:Op woensdag 9 september 2015 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval:
Stel je even aan zegOok echt vervelend vinden dat het op maandag en vrijdag is en niet midden in de week
Heb je nog leuke aanbiedingen voor citytrips? Di tot Do is de ideale citytrip uiteraardquote:
Jankerd.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
A: ben student dus ik mag klagen over mijn rooster
B: ben Nederlander dus er valt altijd iets te klagen
quote:Politiebonden wilden voorkomen dat het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) bepaalde bekeuringen zou kunnen verwerken, maar het blijkt moeilijker dan gedacht om het daarvoor bestemde computersysteem te wijzigen.
"De technische uitvoerbaarheid laat ons in de steek", zegt de woordvoerder. "Er was ons verteld dat het omzetten soepel zou moeten verlopen, maar de mensen van de ICT laten weten dat het toch niet zo makkelijk gaat."
Later vandaag
Het is de bedoeling dat het systeem later op de dag alsnog omgezet gaat worden en het landelijk actiecentrum heeft er vertrouwen in dat het gaat lukken. "In principe moet het heel makkelijk gaan. Ze kunnen ook een karretje op de maan landen, dus dit moet ook geen probleem zijn."
quote:Op woensdag 9 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
Ze kunnen ook een karretje op de maan landen, dus dit moet ook geen probleem zijn."
Hela, je beledigt de pannenkoeken jaquote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een ontiegelijke kortzichtigheid bij die pannenkoeken.
Echt hè. Ik neem ook aan dat hij een karretje op Mars bedoelt, want toen de maanlanding gebeurde bestond het computersysteem van de politie waarschijnlijk nog niet. Niet dat dat zo'n uitspraak minder achterlijk maakt.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:15 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Wat een ontiegelijke kortzichtigheid bij die pannenkoeken.
chillquote:Op woensdag 9 september 2015 14:16 schreef Boterbartje het volgende:
Eerste vak pas eind oktober.. Genieten
In hoeverre is het interessant of het computersysteem ten tijde van de maanlanding bestond? Het is enkel beeldspraak om te illustreren dat de mensheid vindingrijk is..quote:Op woensdag 9 september 2015 14:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hè. Ik neem ook aan dat hij een karretje op Mars bedoelt, want toen de maanlanding gebeurde bestond het computersysteem van de politie waarschijnlijk nog niet. Niet dat dat zo'n uitspraak minder achterlijk maakt.
Één vak tot half december, volgende onderwijs begin februari.quote:
Niks te klagen dus.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Één vak tot half december, volgende onderwijs begin februari.
Zwaar leven.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik verwoordde het verkeerd. Viel me gewoon op dat naast de idiote vergelijking (dat mens x ooit iets heeft gedaan staat volkomen los van de computers van de Nederlandse politie) an sich, er ook nog iets genoemd wordt dat heel oud en een beetje onlogisch is. Je verwacht toch een actuele en grote menselijke prestatie? Sonde naar Pluto, karretjes op Mars, man op de maan desnoods? Dit is lekker generiek en onwetend.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In hoeverre is het interessant of het computersysteem ten tijde van de maanlanding bestond? Het is enkel beeldspraak om te illustreren dat de mensheid vindingrijk is..
Fixed.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Één vak tot half november, volgende onderwijs begin februari.
Harde struggles.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
brussel - berlijn is 19.98 retour momenteelquote:Op woensdag 9 september 2015 14:12 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
A: ben student dus ik mag klagen over mijn rooster
B: ben Nederlander dus er valt altijd iets te klagen
[..]
Heb je nog leuke aanbiedingen voor citytrips? Di tot Do is de ideale citytrip uiteraard
beter fixen ze dat wel effe. Heb nog een rood lichtje gepakt van het weekend.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:14 schreef Tchock het volgende:
Wauw, de agenten falen er zelfs in om het boetesysteem te slopen wat ze al dagen met veel bombarie aankondigen:
[..]
Heb je nog wat zomers richting Zuid-Spanje/Portugal/Italië? En/of Oslo, Stockholm? Weet ik waar ik heen ga rond oktober en rond decemberquote:Op woensdag 9 september 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
brussel - berlijn is 19.98 retour momenteel
Yreal aka Skyscanner.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
brussel - berlijn is 19.98 retour momenteel
Je zou momenteel gratis een aantal vluchten in zuid europa moeten kunnen krijgen, maar t werkt niet lekker. Oslo vanaf charleroi is een 10tje (naar rygge) en dan vanaf gardamoen weer naar amsterdam met norwegian is soms zo goedkoop als 22euro.quote:Op woensdag 9 september 2015 14:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heb je nog wat zomers richting Zuid-Spanje/Portugal/Italië? En/of Oslo, Stockholm? Weet ik waar ik heen ga rond oktober en rond december
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |