abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155944757

Welkom in het grote Fok! als speler topic. In dit topic transformeren we onszelf in een speler aangemaakt in het beroemde spel Football Manager. Word jij de nieuwe Messi of CR7? Of blijf je het eeuwige talent?

Dit topic is een vervolg op het succes uit 2013 en uit 2014.

Voetballen bij jouw favoriete club, wie wil dat niet? Onder andere Ryan Giggs, Sjaakie Swart en Paolo Maldini zijn hier voorbeelden van, clubliefde. Vanwege deze liefde hebben onze spelers daarom gekozen om een contract voor het leven tekenen. Samen starten in een lagere divisie en er voor zorgen dat de club uiteindelijk op het hoogste niveau uit gaat komen en misschien zelfs een internationaal gerenommeerde voetbalclub gaat worden.

De derde divisie in Duitsland gaat de competitie zijn waar onze wonderkids hun eerste minuten in het betaalde voetbal zullen maken. Er zullen drie clubs overgenomen worden, gevuld met FOK!kers.

In Football Manager wordt een aparte database aangemaakt met de aangemelde users als speler. Zodra alle spelers ingeladen zijn, gaat de host als werkloze manager op vakantie. Gaandeweg zullen er zogenaamde updates gegeven worden, waarin de host bijzonderheden plaatst, overzichten van stats, een carrière of bedenk het zo gek maar. Uiteindelijk zal iedereen zich afvragen of ze op weg zijn om die wereldster te worden!

In de FM Editor word je aangemaakt als speler met een aantal vooraf bepaalde eigenschappen. Denk aan de club die je zelf kan kiezen, een aantal eigenschappen (attributes) en andere details. Zie de rest van deze OP voor de regels en verdelingen.

Eens per speljaar zal er een overzicht worden geplaatst van alle deelnemers, waar je de ontwikkeling van je speler kan volgen.

Daarnaast zal er 3 maal per jaar een screen van de zogenaamde shortlist geplaatst worden in het fok topic. Deze shortlists bevatten alle relevante informatie over de prestaties van je aangemaakte speler, zoals goals, assists, rating, transferwaarde, enzovoorts.

Tussendoor mag je kleinere updates aanvragen, mits met mate. De spelleider moet het spel wel kunnen laten lopen en niet alleen screens posten. Tijdens het inschrijven moet je 1 van de volgende scenario's en een bijbehorende club kiezen om mee te beginnen.

Fok Als Speler Ronde 2

Nieuw deze ronde:
Je maakt deze ronde 2 spelers, één eerste elftal speler en één reservespeler. De statistieken van de reservespeler zijn uiteraard wat lager dan van de eerste elftal spelers. De reserves kunnen de eventuele blessures van de basisspelers overnemen ipv regens en aangekochte spelers.

Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
[ code verwijderd ]

De scenario's:
Eerste elftalspeler
Scenario 1.1: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 90 en PA op 175.
Scenario 1.2: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 80 en PA tussen 165-185 gegenereerd door een RNG*.
Scenario 1.3: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 60 en PA tussen 150-200 gegenereerd door een RNG*.

Reservespeler
Scenario 2.1: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 75 en PA op 155.
Scenario 2.2: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 65 en PA tussen 145-165 gegenereerd door een RNG*.
Scenario 2.3: Je bent net 18 jaar geworden met een CA op 45 en PA tussen 130-175 gegenereerd door een RNG*.
*RNG = Random Number Generator

Dit is vergelijkbaar met de grotere talenten in Europa. Hoe je je als talent ontwikkelt, is echter volledig afhankelijk van je keuze aan het begin. Kom je aan spelen toe en ontwikkel je je het beste?
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Club en competitie:
De derde divisie in Duitsland gaat de competitie zijn waar onze wonderkids hun eerste minuten in het betaalde voetbal zullen maken. Er zullen drie clubs overgenomen worden, gevuld met FOK!kers.

Je kan kiezen uit Arminia Bielefeld, SC Preußen Münster of VfL Osnabrück. Kijk even in het topic bij welke club er nog plekken vrij zijn en op welke positie.
Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.

Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.

Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.

SPOILER: Techniek
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Mentaal
SPOILER: Fysiek
Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.
SPOILER: Verborgen vaardigheden
Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.
SPOILER: Persoonlijkheid
Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:
SPOILER: Acties

Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?

1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.

2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.

3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!

4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).

5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.

6. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.

7. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.

8. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.

Fok als spelers:
ronde 1
Ronde 2

Speler topics:
1. PowerLoungen - Maradona's Drugsdealer
2. IkeDukaku99 Ludwig van Beethoven
3. Drizzt_DoUrden Miroslav Jankovic
4. Asschen_Sukar Jack Black
5. Toekito - Hammie Toekito
6. Toiletgebruiker - Otto Bismarck von Schoenhausen
7. Aleco99 - Friedrich Wilhelm I
8. PierreTT - Alco Hol
9. Dudeweiser - Clayton Dempsey
10. Sejt - Jens Lager
11. Ciscus - Babo Boo Cisco
12. superniger - Kerst Man
13. SiebeJ - Ludwig Yorck von Wartenburg
14. Nick_GizMo - Friedrich Schnitzeljung
15. Swaytje - Dafne Schippers
16. Silv - Franz Kazan
17. Wilskracht - Martin Hantuchova
18. Tortugal - Pak Di Bal

Hier spelen onze spelers:

VfL Osnabrück (basis/reserve)

GK= Asschen_Sukar / ..
VVL= IkeDubaku99/ Aleco99
VCL= Aleco99/ Asschen_sukar
VCR= superniger / PierreTT
VVR= PierreTT/ ..
MC/VMC= Nick-GizMo / superniger
MC/AMC= Drizzt_DoUrden / Swaytje
ML/AML= Swaytje / IkeDubaku99
MR/AMR= Silv / Wilskracht
S/AMx= Wilskracht / Drizzt_DoUrden (S)
S/AMx= .. / Nick-GizMo

Bielefeld (basis/reserve)

GK= Tortugal / Toiletgebruiker
VVL= SiebeJ / Toekito
VCL= .. / SiebeJ
VCR= .. / ..
VVR= Sejt / Dudeweiser
MC/VMC= Toiletgebruiker / Tortugal
MC/AMC= Ciscus / ..
ML/AML= Dudeweiser /Powerloungen
MR/AMR= Toekito / Sejt
S/AMx= PowerLoungen / Ciscus
S/AMx= .. / ..
pi_155944822
Ik ben benieuwd.
pi_155944847

9e minuut:
SPOILER
39e minuut:
SPOILER
45e minuut:
SPOILER
71e minuut:
SPOILER
79e minuut:
SPOILER
85e minuut:
SPOILER
90e minuut:
SPOILER
pi_155944893
Tussenstand:

Het ligt allemaal nog verdomd dicht bij elkaar...
pi_155944921
Shortlist:

pi_155944933
lalalalallaa bier

[ Bericht 58% gewijzigd door aleco99 op 09-09-2015 14:48:44 ]
pi_155947461
Bijna een einde aan tijdperk messi?

pi_155947507
Ai ai ai, weer blessures

Best een aardig nieuw spitsje voor osnabruck
pi_155947591
Gekke Geitenziekte? :o :P

Paaltje koppen, altijd leuk

Wervelende pot :')

Dit ziet er beter uit
pi_155947650
Lekkere pot :p

Onterecht gelijkspel

En nipte overwinning dankzij Mao!

Rekiki de held van Osnabruck
pi_155947693
Nieuwe recordaankoop heeft maar een beperkte levensduur :P
pi_155947972
Save staat op het forum. Transferperiode is afgelopen, alleen de spelers moeten nog weggehaald worden :)
pi_155952140
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 15:06 schreef aleco99 het volgende:
Save staat op het forum. Transferperiode is afgelopen, alleen de spelers moeten nog weggehaald worden :)
Geregeld, en zal gelijk even half uurtje verder simuleren, daarna wellicht na het eten nog.

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_155952154
Helaas ging het bij de vrinden van Bielefeld wat minder goed

pi_155952180

^O^
  woensdag 9 september 2015 @ 17:38:24 #16
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155952195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:36 schreef Asschen_sukar het volgende:
Helaas ging het bij de vrinden van Bielefeld wat minder goed

[ afbeelding ]
Onrustag.
pi_155952199
Alco moet helaas weer even afkicken als het aan de Aziatische pers ligt
pi_155952241
quote:
6s.gif Op woensdag 9 september 2015 17:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Onrustag.
:D :D :D

Osnabruck heeft wat moeite om de puntjes binnen te halen.
pi_155952259
En nog een recordje erbij:

Bielefeld sprokkelt de puntjes wel binnen
pi_155952288
En die overwinning betekent gelijk een paar plaatsen in het team of the week

pi_155952315
De prachtige reddingen van Black houdt Osnabruck op de been
pi_155952325
Bielefeld had niet zoveel geluk
pi_155952399
Helaas kan Black het niet altijd waar maken, hier ging het toch eff mis

pi_155952413
Het was het weekend van de gelijke spellen

pi_155952441
De huidige tussenstand:

Arminia is bezig met een opmars, en Osnabruck lijkt af te stevenen op promotie. Zullen ze het beiden vol kunnen houden. We gaan het zien
pi_155952473
Al wederom gelijkspel, het lijkt wel of ze het erom doen

pi_155952504
De huidige blessure tabel:

pi_155952564
Ohja, en weer een gelijkspel
pi_155952585
Eindelijk weer eens winst (ja oke, wel tegen 2 man minder)

pi_155952623
Bielefeld snapt ook weer hoe het winnen werkt
pi_155952641
pi_155952660
Mugabe wordt steeds beruchter

pi_155952697
Bochum uit blijft lastig

pi_155952719
Ja zo worden we geen kampioen :(
pi_155952742
Neerwaartse spiraal is ingezet, kunnen de heren het tijd nog keren
pi_155952759
Osnabruck had wat moeite de kansen te verzilveren, maar wint uiteindelijk toch
pi_155952817
Onze spelers laten op internationaal vlak ook van zich horen

pi_155952831

:{
pi_155952888
Meer geluk dan wijsheid, maar ook deze spannende strijd levert 3 punten op
pi_155952937
Arminia gaat ook weer eens voor de volle winst
pi_155952954
Osnabruck wint dit keer met gemak, zoals het van een toekomstig kampioen verwacht mag worden :7
pi_155952961
pi_155952976
Rekiki weet net op tijd erger te voorkomen

pi_155952989
Bielefeld doet goede zaken!
pi_155953005
Black, wat doe je! :@

pi_155953025
Zo gaat het niet werken heren
pi_155953038
:N
pi_155953056
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

pi_155953082
En dat wordt in stijl gevierd!

pi_155953100
Rode kaart of niet, Bielefeld haalt de punten binnen!
pi_155953112
Black probeert er nog een weekje vrij uit te slepen

pi_155953122
-O-
pi_155953138
Zo, dat was hem even voor mij. Save staat online
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 september 2015 @ 18:39:59 #54
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_155953683
quote:
Bohhhhhhhh :D *O*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_155953684
Ik maak het seizoen zo wel even af :) nu eerst eten
pi_155953776
Onwijs goed osnabruckerigen!

Ik wil weleens zien hoeveel potjes en goals Baba in totaal in het eerste gespeeld/ gescoord heeft (competitie). Als pinchhitter best prima, volgens mij.
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 september 2015 @ 18:53:02 #57
Rawr
pi_155953952

Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_155954469
Wordt Osnabrück kampioen?
Gaat Arminia hetzelfde doen als haar grote voorbeeld? :9
U leest het allemaal hier, op het FOK!forum *O*
pi_155954707
Augsburg pakt een puntje in de laatste wedstrijd van het seizoen
pi_155954821
Ik schets u allen even de situatie. Met nog 1 zinderende wedstrijd te gaan staat Osnabrück op een 2 plaats achter Mainz met 3 punten achterstand. Het doelsaldo van die Lila-Weissen is echter een stuk beter dankzij onze helden :7

Osnabrück speelt tegen RB Leipzig, een middenmoter, alwaar Mainz zichzelf met een gelijkspel kampioen kan maken tegen het als 10e geplaatste Ingolstadt.
Een klein wonder dient te geschieden wil Osnabrück zichzelf kampioen kronen.
  woensdag 9 september 2015 @ 19:22:05 #61
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_155954849
Half bezopen is weggegooid geld.
  woensdag 9 september 2015 @ 19:24:09 #62
239294 PierreTT
pi_155954913
Osnabruck is goed bezig lees ik! Helaas is dit tot nu toe best een gefaalde ronde voor mij, Alco en Suicide zijn beiden geen toppers. Misschien komt het nog? Ik hou hoop :D
  woensdag 9 september 2015 @ 19:24:33 #63
239294 PierreTT
pi_155954926
En drie op een rij: bedankt voor het hosten allemaal! ^O^
pi_155954967
De 2e wedstrijden worden tegelijkertijd gespeeld, hieronder volgt een chronologisch verslag:

AFTRAP

9e minuut:
SPOILER
12e minuut:
SPOILER
32e minuut:
SPOILER
45e minuut:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door aleco99 op 09-09-2015 19:34:43 ]
pi_155955131
AFTRAP 2e helft:

46e minuut:
SPOILER
49e minuut:
SPOILER
69e minuut:
SPOILER
SPOILER
81e minuut:
SPOILER
90e minuut:
SPOILER
pi_155955146
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_155955149
Gaat K.man het EK halen???
pi_155955181
Wederom lof voor onze coach :D

Schnitzeljung nog even uitgelicht

pi_155955253
Waaaaaah! Kampioenen! :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 9 september 2015 @ 19:36:25 #70
Rawr
pi_155955294
JAAAAAAAAA GENOT! *O*

De Lila-WeiBen ftw! *O*
pi_155955305
Ein player analyse jaaa

Recordje uiteraard

Hantuchova 3e
pi_155955311
wtf heb ik dan voor plaatje bij Schnitzeljung _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_155955333
Als je hier niet bijstaat dan doe je eigenlijk niet echt mee! Oftewel het elftal van het jaar :D
pi_155955359
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:37 schreef aleco99 het volgende:
Als je hier niet bijstaat dan doe je eigenlijk niet echt mee! Oftewel het elftal van het jaar :D
[ afbeelding ]
Beide spelers _O_ Al snap ik de plek van Keppy niet echt _O-
pi_155955418
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Staat eigenlijk altijd AMC :)
pi_155955474
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je mag gewoon mee naar het EK met het grote oranje :o
pi_155955583
Eindstand competitie:

Shortlist:

Moderator / Redactie FP woensdag 9 september 2015 @ 19:45:23 #78
Rawr
pi_155955591
quote:
[ afbeelding ]
JANKOVIC _O_
pi_155955661
quote:
[ afbeelding ]
2 rode kaarten en keeper van het jaar. 8-) *O*
pi_155955677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:47 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

2 rode kaarten en keeper van het jaar. 8-) *O*
Is het toch allemaal best wel goedgekomen met Black he ;)
pi_155955703
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:47 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Is het toch allemaal best wel goedgekomen met Black he ;)
Dankzij die keeper die z'n contract niet verlengde :Y

Squad status nog steeds maar rotation :P
pi_155955711
Osnabruck stays connected en linked die shit

Dikke doei

pi_155955767
Debuteren op een WK _O_ Het is weinigen gegund, maar onze Hendy Keppy doet het gewoon

Nieuw record

:o :o :o :o :o :W :W
pi_155955778
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:40 schreef aleco99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Staat eigenlijk altijd AMC :)
Ja maar staat toch op mc :P

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:41 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Je mag gewoon mee naar het EK met het grote oranje :o
[ afbeelding ]
Nu nog spelen _O-
pi_155955796
:')
pi_155955797
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 19:50 schreef aleco99 het volgende:
Debuteren op een WK _O_ Het is weinigen gegund, maar onze Hendy Keppy doet het gewoon
[ afbeelding ]

Nieuw record
[ afbeelding ]

:o :o :o :o :o :W :W
[ afbeelding ]
lol never mind, 1ste wedstrijd is binnen _O- _O_
pi_155955917
Cisco met een valse start

Onze coach gaat ff serieus cashen

Nipt verlies van het grote PSG :)

Lager valt geblesseerd uit tijdens het EK

Je concurrent has arrived Black ;) Hij heeft wel first team status
  woensdag 9 september 2015 @ 19:57:30 #88
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155956003
Beethoven in de basis en Rekiki die hier en daar punten redde voor Osnabruck. _O_
pi_155956011
Ze nemen ieder transferseizoen iets van 4 keepers aan _O-
Gek genoeg blijft er geen enkele O-)
pi_155956040
_O- _O- _O- _O- Verval in Amsterdam

PAOK laat Osnabruck zien hoe je je kansen moet afmaken...

Arminia vernedert het nietige Lippstadt
pi_155956066
Gelijkspel tegen de joden :9
pi_155956203
En dan nu tijd voor het EK :D

Groepsfase:
SPOILER
Tweede ronde:
SPOILER
Kwartfinale
SPOILER
Halve finale:
SPOILER
Finale:
SPOILER
pi_155956238
Speelt het machtige US of A nog ergens in een lokaal tournementje? En mag black daar ook al rode kaarten verzamelen?
pi_155956259

Dream team + wissels
pi_155956291
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
Speelt het machtige US of A nog ergens in een lokaal tournementje? En mag black daar ook al rode kaarten verzamelen?

DE verloren pot stond je op goal :P
pi_155956312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:07 schreef aleco99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Beloofd spannend te worden :D

Jammer dat black niet kon keepen :P
pi_155956399
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:08 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Beloofd spannend te worden :D

Jammer dat black niet kon keepen :P
DE verloren pot stond je op goal :P
pi_155956402
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:04 schreef aleco99 het volgende:
En dan nu tijd voor het EK :D

Groepsfase:
SPOILER
Tweede ronde:
SPOILER
Kwartfinale
SPOILER
Halve finale:
SPOILER
Finale:
SPOILER
haha wat is dit dan _O- Cilessen zeker in de goal?
pi_155956428
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

haha wat is dit dan _O- Cilessen zeker in de goal?
Nee een regen van Feyenoord :')
pi_155956541

Leuk middenveldertje, eerlijk is eerlijk

Feyenoord weet niet te winnen
pi_155956599
Nieuwe fysio arminia -19 heeft er wel wat kaas van gegeten

Ja poep zeg

Arminia duidelijk nog niet klaar voor het grote werk :P

Keppy wordt gestraft voor een slecht EK
pi_155956656
Hoppaaaa makkelijke winst

pi_155956698
1e ronde beker

_O- _O- _O- Arminia gaat zich op de competitie focussen

Geen wolkje aan de lucht bij Osnabruck
pi_155956715
Hij wordt weer geupload voor de volgende :) We zijn net voor de competitiestart atm
pi_155956731
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:22 schreef aleco99 het volgende:
Hij wordt weer geupload voor de volgende :) We zijn net voor de competitiestart atm
En er moeten waarschijnlijk weer wat spelers naar het midden oosten verhuisd worden? :P
pi_155956814
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2015 20:23 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

En er moeten waarschijnlijk weer wat spelers naar het midden oosten verhuisd worden? :P
Maar natuurlijk :P
pi_155957292
Hantuchova van 429 naar 442.

Rybarikova zit geen rek meer in van 415 naar 414.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_155972062
KAMPIOENEN _O_ _O_ _O_

Speelde Kerst Man op het EK?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_155974035
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 13:35 schreef superniger het volgende:
KAMPIOENEN _O_ _O_ _O_

Speelde Kerst Man op het EK?
nope :N
pi_155975957
Is Ganz volledig uitgespeeld en klaar om te sterven? Van mij mag hij gereleased worden, misschien kan hij nog een seizoen bij DOVO op de bank.
pi_155976996
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:29 schreef Ciscus het volgende:
Is Ganz volledig uitgespeeld en klaar om te sterven? Van mij mag hij gereleased worden, misschien kan hij nog een seizoen bij DOVO op de bank.
is dit niet een idee om alle kanslozen aan werk te helpen? Mannetje Quirino kan ook wel wat speeltijd gebruiken, desnoods bij de Zaterdag Amateurs van FC Bal op 't Dak
  Moderator / Redactie FP donderdag 10 september 2015 @ 17:20:15 #112
Rawr
pi_155977285
Precies. Maak desnoods een manager bij een club aan, geef die club wat geld en haal alle falers binnen.
  donderdag 10 september 2015 @ 18:05:15 #113
239294 PierreTT
pi_155978452
quote:
14s.gif Op donderdag 10 september 2015 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Precies. Maak desnoods een manager bij een club aan, geef die club wat geld en haal alle falers binnen.
Gewoon weer onderaan beginnen met een derde divisie team, kijken of ze dan een kans hebben :D Alco, Dafne, Francisco, Mamo, ik zie mogelijkheden :D
pi_155978487
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:05 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Gewoon weer onderaan beginnen met een derde divisie team, kijken of ze dan een kans hebben :D Alco, Dafne, Francisco, Mamo, ik zie mogelijkheden :D
Dat kan natuurlijk ook ja. Gaan we eindelijk Dafne zien! *O*
pi_155978564
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:07 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook ja. Gaan we eindelijk Dafne zien! *O*
Stop van Preusen daar ook maar bij dan :P Maar dan moeten er wel weer transfers toegelaten worden bij de clubs wat ten koste van de andere spelers kan gaan. Ik denk dat het voor de geflopten gewoon even balen blijft deze ronde :*
pi_155979081
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:11 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Stop van Preusen daar ook maar bij dan :P Maar dan moeten er wel weer transfers toegelaten worden bij de clubs wat ten koste van de andere spelers kan gaan. Ik denk dat het voor de geflopten gewoon even balen blijft deze ronde :*
Met de editor kan je ze eventueel naar een club verplaatsen ;)
Lichtje is gaan branden ...

Wordt inderdaad wel een probleem dat we dan geen backups meer hebben.
pi_155979728
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 18:39 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Met de editor kan je ze eventueel naar een club verplaatsen ;)
Lichtje is gaan branden ...

Wordt inderdaad wel een probleem dat we dan geen backups meer hebben.
Mijn backup speelt gewoon _O-
pi_155979808
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die van mij ook regelmatig :@
pi_155979949
Mijn backup speelt nooit en kan niks. Hij groeit echter wel twee punten per jaar. :')
  donderdag 10 september 2015 @ 19:50:44 #120
239294 PierreTT
pi_155981287
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Mijn backup speelt nooit en kan niks. Hij groeit echter wel twee punten per jaar. :')
Mijn beide spelers spelen praktisch nooit _O-
  donderdag 10 september 2015 @ 20:01:09 #121
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155981599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:08 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Die van mij ook regelmatig :@
Die van mij ook. :P
pi_155982089
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:50 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mijn beide spelers spelen praktisch nooit _O-
Dan moet je gewoon betere spelers maken :P
pi_155982162
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 16:29 schreef Ciscus het volgende:
DOVO _O_
  donderdag 10 september 2015 @ 20:25:07 #124
239294 PierreTT
pi_155982291
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:18 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Normaal niet zo'n probleem, maar deze ronde zit het allemaal tegen :P Ach ja, volgende ronde beter :)
  donderdag 10 september 2015 @ 20:26:44 #125
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_155982336
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:18 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Je wordt bedankt. Bij de naam Tom Beugelsdijk lees ik nu steeds weer Tom Beugeltjesdijk. _O-
pi_155982424
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Je wordt bedankt. Bij de naam Tom Beugelsdijk lees ik nu steeds weer Tom Beugeltjesdijk. _O-
:7
pi_155982817
quote:
10s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

same :P
pi_155989330
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 19:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mijn backup ook, maar mijn andere speler is een kneus. Ook prima om het zo te laten hoor, volgende keer maak ik twee robuuste Schotten, ze staan al klaar. :Y
pi_155989344
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2015 20:20 schreef truedestiny het volgende:

[..]

DOVO _O_
Enige club waar ik nooit van verloren heb :7
pi_155999255
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 00:34 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Mijn backup ook, maar mijn andere speler is een kneus. Ook prima om het zo te laten hoor, volgende keer maak ik twee robuuste Schotten, ze staan al klaar. :Y
Grote kans dat volgende ronde gewoon weer 1 speler pp wordt en dan een club naar keuze :)
Maar dat zien we aan het eind van deze ronde wel weer
pi_156007555
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 14:51 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Grote kans dat volgende ronde gewoon weer 1 speler pp wordt en dan een club naar keuze :)
Maar dat zien we aan het eind van deze ronde wel weer
Ja joh, zitten nu nog midden in ons duitse avontuur :)
pi_156008350
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:23 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ja joh, zitten nu nog midden in ons duitse avontuur :)
En daar zitten we nog wel ff als we dit tempo aanhouden :P Is er niet iemand die ff de save nog de laatste week van de transferperiode door kan simuleren en de spelers eruit kan knikkeren? Dan kan ik van et weekend weer ff wat hosten :)
pi_156008484
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:49 schreef aleco99 het volgende:

[..]

En daar zitten we nog wel ff als we dit tempo aanhouden :P Is er niet iemand die ff de save nog de laatste week van de transferperiode door kan simuleren en de spelers eruit kan knikkeren? Dan kan ik van et weekend weer ff wat hosten :)
We zitten nu toch in 2020?
pi_156008614
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:55 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

We zitten nu toch in 2020?
19 augustus 2020.
pi_156008868
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 20:58 schreef aleco99 het volgende:

[..]

19 augustus 2020.
Transferembargo zou tot 30/6/2020 lopen
pi_156008931
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:04 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Maar willen we transfers toestaan dan? Ik stel voor dat we het nog 1 a 2 seizoenen uitstellen om te kijken of onze spelers het hoogste niveau aankunnen :)
pi_156023067
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2015 21:04 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Vanaf nu dus de transfers laten blijven, en kijken hoe we het er vanaf gaan brengen?
pi_156023314
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 13:54 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Vanaf nu dus de transfers laten blijven, en kijken hoe we het er vanaf gaan brengen?
Tegen! Het wordt nu net interessant met de hoogste divisie en vanaf volgend seizoen mogelijk europa. Nu transfers toelaten betekent dat onze spelers vervangen gaan worden en dat we over 3 seizoenen bijna geen FOK!kers in de basis overhouden en de ronde voorbij is...
pi_156023354
Ik ben ook zwaar tegen, het hele idee van deze ronde was om te kijken hoe hoog we onze teams kunnen brengen, dan moet je niet transfers erin gaan gooien.
pi_156023360
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 september 2015 14:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben ook zwaar tegen, het hele idee van deze ronde was om te kijken hoe hoog we onze teams kunnen brengen, dan moet je niet transfers erin gaan gooien.
^O^ ^O^
pi_156023445
quote:
Ik ben het met je eens hoor, maar wilde even peilen hoe iedereen erover dacht
  zaterdag 12 september 2015 @ 14:39:04 #142
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156023770
quote:
Dit dus. ^O^
pi_156024536
Even voor aleco99 (of iemand anders ) de aangekochte spelers eruit gegooid. De updates moeten nog wel gepost worden, even geen tijd voor op het moment :@
Save staat op het forum
pi_156024546
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 15:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
Even voor aleco99 (of iemand anders ) de aangekochte spelers eruit gegooid. De updates moeten nog wel gepost worden, even geen tijd voor op het moment :@
Save staat op het forum
Koning!
pi_156024786
Voor de fans van de 2e bundesliga is er goed nieuws :)

Op het hoogste niveau blijft het bij een gelijkspel ondanks dominantie :')

een prachtige eerste en laatste wedstrijd :D
pi_156024847
Afgedroogd! Arminia zal het beter moeten doen willen ze promoveren

Bayern toch nog een maatje te groot :(

Check dit dan :D

Centraal topduo K.Man en Wilhelm liggen allebei op apengapen...
pi_156024871
Iemand enig idee waarom Alco Hol, Friedrich WIlhelm en anderen niet zijn ingeschreven???? :'( :'( :'( :o

pi_156024943
Schnitzeljung, we zijn ook trots op je :D

EN dan nu de spelersupdates
pi_156025358
Zo die staan er ook weer op :)
pi_156025461
+ 14 voor Otto, naar 427.

-10 voor Leopold, naar 335.
pi_156025470
Gedeelde punten in Parderborn

Gelegenheidsdefensie weet de boel ook dicht te houden en de eerste 3 punten zijn binnen :D

pi_156025569
Clayton weer +16 naar 413, veel speelminuten doen hem goed ^O^
pi_156025592
DIk verdiende overwinning Arminia :D

En weer 3 punten :)

Met friedrich erbij was dit nooit gebeurd :(

pi_156025632
Onverdiende overwinningen zijn het lekkerst :P

Coach is ook erg tevreden
pi_156025688
Rode kaart heeft nog wat langere gevolgen voor van Beethoven

Àrminia gaat voor promotie dit seizoen :)

Osnabruck gaat voor lijfsbehoud
pi_156025716
Het grote Borussia Dortmund weggespeeld :D

Record voor Hantuchova *O*

Arminia heeft geen kind aan Sandhausen
pi_156025727
Nu de eerste potten zijn gespeeld:

pi_156025760
pi_156025804
Hantuchova en Jankovic shinen tegen Finland

EN ook Ijsland moet er aan geloven

Pak di Bal wint weer van Tequila
pi_156025907
Blessures -O-

pi_156025950
White ziet kleuren! Geel en Rood welteverstaan

EN weer 3 punten voor Arminia

Rode kaart van Lager leidt tot verlies :(
pi_156025987
Arminia heeft een vormdip?

Puntendeling voor Osnabruck
pi_156026174
Osnabruck kan zich focussen op de competitie :')

Weer rood voor een van de Lagers, maar nu wel winst :D

En 3 puntjes voor Osnabruck :7

pi_156026199
Ik upload hem weer :) Morgen weer een nieuwe dag
pi_156026459
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 september 2015 16:26 schreef aleco99 het volgende:
Ik upload hem weer :) Morgen weer een nieuwe dag
Danku!
pi_156043046
Arminia gaat gewoon rustig voor promotie dit seizoen. Met topspits Geit _O_
  zondag 13 september 2015 @ 13:20:05 #167
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046404
Even door tot eind transferperiode :D
  zondag 13 september 2015 @ 13:20:49 #168
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046421
EN uiteraard beginnen we met wat blessures :(

zondag 13 september 2015 @ 13:22:36 #169
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046444
Arminia voor het kampioenschap *O* *O*

Had ik al gezegd dat ik baal dat Friedrich niet geregistreerd is? Gatenkaas achterin maar Keppy scoort gelukkig genoeg om het gelijk te houden

Onze held, onze koning _O_
  zondag 13 september 2015 @ 13:23:23 #170
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046458
Hmm verliezen kunnen ze blijkbaar ook
  zondag 13 september 2015 @ 13:27:01 #171
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046548
Die andere coach, die is gek 8)7

Gelijkspelletje voor Arminia

Verlies dankzij vroege rode kaart van Beethoven :(

Of was de scheids gewoon een lul?

Pak di Blessure! :')
  zondag 13 september 2015 @ 13:31:29 #172
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046662
Baba Boohoo

en een herniaatje

De rode kaart was schijnbaar terecht

Baasjes van Osnabruck winnen :D
  zondag 13 september 2015 @ 13:31:54 #173
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046667
Misschien over een paar seizoenen :')
  zondag 13 september 2015 @ 13:35:27 #174
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046740
Puntendeling voor Arminia

Verliespartij voor Osnabruck

Veel goalen maken :D en winnen uiteraard!

Osnabruck veegt Schalke aan de kant

zondag 13 september 2015 @ 13:40:51 #175
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046871
Return of Beethoven opgeleukt met een goal en motm

Bismarck moet toekijken voor een maand

Maar ook zonder hem wint Arminia gemakkelijk

Kostic is de beul van Osnabruck

zondag 13 september 2015 @ 13:43:22 #176
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046936
Het verwachte lijstje

Messi niet in de basis _O-
  zondag 13 september 2015 @ 13:45:39 #177
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156046995
Shortlist

zondag 13 september 2015 @ 13:46:48 #178
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156047029
Tussenstanden:

Arminia staat op koers voor promotie/kampioenschap en Osnabruck lijkt in de middenmoot te eindigen :)
  zondag 13 september 2015 @ 13:50:48 #179
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156047150
Transfernieuws :P

Moderator / Redactie FP zondag 13 september 2015 @ 13:52:26 #180
Rawr
pi_156047201
Jankovic +9 (452)
Calderon +1 (378)
  zondag 13 september 2015 @ 13:55:02 #181
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156047284
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 13:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jankovic +9 (452)
Calderon niet te zien, daar staat Walter White :+
LIES! :P
  Moderator / Redactie FP zondag 13 september 2015 @ 13:55:50 #182
Rawr
pi_156047296
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 13:55 schreef aleco99 het volgende:

[..]

LIES! :P

:D
  zondag 13 september 2015 @ 13:56:48 #183
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156047320
Gelijkspelletje

Vertrouwen pompen voor Arminia

Kleine overwinning

Luca Stein (wie???) held van Arminia
  zondag 13 september 2015 @ 13:57:04 #184
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156047327
quote:
photoshop!
  zondag 13 september 2015 @ 13:58:47 #185
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156047383
dalijk nog wat u[dates en de upload savegame. Moet nu even weg, excuus
  Moderator / Redactie FP zondag 13 september 2015 @ 14:01:47 #186
Rawr
pi_156047462
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 13:57 schreef aleco99 het volgende:

[..]

photoshop!
LIES!
  zondag 13 september 2015 @ 15:10:19 #187
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156049139
1e pot na de winterstop is voor Osnabruck *O*

Rekiki speelt goed voor zn thuisland :D

Òsnabruck houdt het grote bayern munchen op een gelijkspel :)

En ook Hannover moet er aan geloven :D
  zondag 13 september 2015 @ 15:11:15 #188
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_156049171
Friedrich Wilhelm en anderen zijn nu weer ingeschreven gelukkig :)
save is geupload
Kan iemand de getransferde spelers weghalen?
pi_156049259
quote:
0s.gif Op zondag 13 september 2015 15:11 schreef aleco99 het volgende:
Friedrich Wilhelm en anderen zijn nu weer ingeschreven gelukkig :)
save is geupload
Kan iemand de getransferde spelers weghalen?
Ik zal er even naar kijken

Staat er weer op

[ Bericht 3% gewijzigd door SiebeJ op 13-09-2015 15:38:12 ]
pi_156051367
Dank voor het hosten weer Aleco ^O^

Black weer een kleine groei van 11, naar 397.
pi_156111805
Toch nog een paar doorheen geglipt, maar niet heel erg verder :)
Uiteraard een keeper

Piotr de Pool

En een spitsje bij Arminia

en een blessure
pi_156111893
Verliespot Osnabruck:

3 punten voor Arminia:
pi_156111930
Arminia speelt gelijk in spannende pot

Osnabruck weet niet te scoren en speelt ook gelijk

Baasjes :7 :7
pi_156112006
Hendy Keppy met de winnende :D

NIpt verlies Arminia

Pot daarop winnen ze echter :)
pi_156112109
Weer een puntje in de pocket *O*

Rekiki redt een puntje!

Arminia wint gewoon weer

Harde klap wel dit

pi_156112242

3 punten :D :D :D

Baasje :D

Baas boven baas 8-)

Arminia weet terug te komen van een 0-2 achterstand en pakt een punt
pi_156112287
Probleem Osnabruck duidelijk terug te vinden in de statistieken!
pi_156112412
Aanwinst Arminia blijft maar scoren! :o

PETER!!! PETER!!! PETER!!!

Ouwe baltovernaar :')

Thanks Jack! ;)

Hol speelt eigenlijk alleen bij het nationale elftal, en wint zoweer eens :)

Pak di Bal pakt motm

Arminia rondt het niet af en verliest
pi_156112515
SloFOK!ia wint :D

Maradonnas laat zien dat hij een basisplek verdient!

HSV te sterk voor Osnabruck :(
pi_156112559
Helaas moet hij het hier weer doen met een wisselbeurt en Arminia speelt gelijk
pi_156112629
Tussenstanden!

Osnabruck presteert boven verwachtign en gaat misschien wel europa in.
Arminia doet een gooi naar het kampioenschap :D *O*
pi_156112773
Arminia blijft echter wat stroef lopen en speelt weer gelijk

Wedkantoren gokken op afscheid coach Arminia

Lager ontsnapt aan de 'malaise', met nog wat andere teamgenoten

pi_156112818
Osnabruck verslaat Hertha BSC :D

pi_156112879
Alleen Schnitzeljung is een echte legende :)

Ludwig is er druk mee bezig
pi_156113004
Arminia recht de rug en wint weer!

Aiaiai, pijnlijke blessure voor Kazan

Een slechte overwinning is nog steeds 3 punten waard :D

pi_156113035
Dat was het weer voor mij. Save is geupload
pi_156113233
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:45 schreef aleco99 het volgende:
Dat was het weer voor mij. Save is geupload
senkjoe!

Staat die Cseri de pinchhitter-rol van Baba niet in de weg?
pi_156113446
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:51 schreef Ciscus het volgende:

[..]

senkjoe!

Staat die Cseri de pinchhitter-rol van Baba niet in de weg?
Hij staat jullie idd in de weg, zowel jij evenals Maradonnas Drugsdealer. Volgende host kan em er uit gooien en die 2 spelers van osnabruck ook

[ Bericht 0% gewijzigd door aleco99 op 15-09-2015 19:21:49 ]
pi_156116261
Mooie comeback van Osnabrück

En ook Arminia stond eerst achter..

pi_156116301
Whoop whoop!

SPOILER
pi_156116431
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:19 schreef SiebeJ het volgende:
Whoop whoop!

SPOILER
^O^
pi_156116483
Met nog twee of drie wedstrijden te gaan

2. Liga

1. Bundesliga
pi_156116607
Osnabrück kan geen potten breken tegen nr 2 van de competitie

Arminia nog steeds in de race om het kampioenschap

pi_156116637
Recordje voor Beugeltjesdijk

pi_156116728
Volgende concurrent voor Osnabrück is Köln. Kunnen ze deze pot wel winnen in zich blijven mengen in de strijd om Europees voetbal?

SPOILER
pi_156116892
Laatste wedstrijd Arminia, de kraker in de competitie!

pi_156116915
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:31 schreef SiebeJ het volgende:
Laatste wedstrijd Arminia, de kraker in de competitie!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe layout van FOK!?!?!?!

Hup Arminia en Osnabruck :D
pi_156116932
En dit is de laatste pot van Osnabrück
pi_156116942
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:32 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Nieuwe layout van FOK!?!?!?!

Hup Arminia en Osnabruck :D
Wat dan?
pi_156116983
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:33 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Wat dan?

dafuq happened? :P
pi_156117041
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:34 schreef aleco99 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

dafuq happened? :P
Ah, dat heb ik nu ook.. even wennen

Edit ende beetje off-topic: dit ziet er toch nog niet echt mooi uit
SPOILER
pi_156117260
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 19:35 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ah, dat heb ik nu ook.. even wennen

Edit ende beetje off-topic: dit ziet er toch nog niet echt mooi uit
SPOILER
Ja hier hetzelfde, irritant

ontopic:
Ontknoping wordt wel spannend zo!
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:42:31 #223
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156117392
Go Osnabruck en Bielefeld. *O*
pi_156117397
Ik zit nu de wedstrijd van Arminia even te kijken. Een spannende pot tot nu toe. De eventuele goals e.d. volgen zo meteen
  dinsdag 15 september 2015 @ 19:43:54 #225
277865 Sejt
Ondertitel
pi_156117465
Goed bezig hosts! _O_

Jens en Lars zijn prima bezig. Broertjes aan de rechterflank. *O*
I love my mispoken words.
pi_156117820

Eerste helft
SPOILER: Minuut 10
SPOILER: Minuut 15
SPOILER: Minuut 30
SPOILER: Minuut 45
pi_156118010
Tweede helft
SPOILER: Minuut 46
SPOILER: Minuut 49
SPOILER: Minuut 52
SPOILER: Minuut 54
SPOILER: Minuut 58
SPOILER: Minuut 91
SPOILER: De opvolger van Osnabrück is..
pi_156118195
En nu de wedstrijd van Osnabrück. Gaat het team nog een plekkie stijgen, de Europa League in, de Champions League in of blijft het met lege handen achter?

pi_156118380
Kom op boys! Europees avontuur zou toch wel machtig mooi zijn
  dinsdag 15 september 2015 @ 20:00:36 #230
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156118400
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:00 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kom op boys! Europees avontuur zou toch wel machtig mooi zijn
Dit!!
pi_156118842
Eerste helft:
SPOILER: Minuut 3
SPOILER: Minuut 6
SPOILER: Minuut 28
SPOILER: Minuut 30
SPOILER: Minuut 38
SPOILER: Minuut 46
pi_156119052
Tweede helft:
SPOILER: Minuut 70
SPOILER: Minuut 77
SPOILER: Minuut 93
pi_156119115
Helaas jongens, slecht 1 puntje erbij..

SPOILER
SPOILER: EL of CL?
pi_156119341
Einduitslag Zweite Bundesliga

Einduitslag Bundesliga
pi_156119603
Manager Arminia krijgt het vertrouwen om een jaar in de Bundesliga te coachen

pi_156119663
Nieuwe 'aanwinst' in technische staf Osnabruck

pi_156119786
Trainer Osnabrück in het zonnetje gezet

pi_156119819
Team van het jaar in de 2. Liga

Ik mis Lager toch wel in dit rijtje :N
pi_156120015
Shortlist juni 2021

pi_156120520
Arminia gaat op de Aziatische tour en zeg tevens het contact met Schalke op

pi_156120625
Voorspelling nieuwe seizoen; Herta gaat degraderen, Osnabruck en Arminia eindigen in de middenmoot

dinsdag 15 september 2015 @ 20:46:42 #242
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156120701
Rekiki gaat dus niet veel meer spelen.
pi_156120881
Otto mag wel iets beslissender op het middenveld worden. Behoorlijk constant, altijd wel een 7.2 oid, maar qua goals en assists valt het tegen.
pi_156120973
ArminiaGODEN _O_ *O* en nu Man United kijken _O_
pi_156122073
Slowaakse band om arm FOK!ker

pi_156122327
Game staat weer online
  Moderator / Redactie FP dinsdag 15 september 2015 @ 22:05:04 #247
Rawr
pi_156125234
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:15 schreef SiebeJ het volgende:
Helaas jongens, slecht 1 puntje erbij..

SPOILER
SPOILER: EL of CL?
JAAAA CL in Osnabrück! :D *O*
  dinsdag 15 september 2015 @ 22:52:27 #248
277865 Sejt
Ondertitel
pi_156128102
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 20:31 schreef SiebeJ het volgende:
Team van het jaar in de 2. Liga

[ afbeelding ]

Ik mis Lager toch wel in dit rijtje :N
Ik ook ;(
I love my mispoken words.
pi_156163697
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 17:41 schreef aleco99 het volgende:
Alleen Schnitzeljung is een echte legende :)
[ afbeelding ]

Ludwig is er druk mee bezig
[ afbeelding ]
_O_ _O_
pi_156174758
Is er eigenlijk nog wel interesse in deze ronde? :@
  donderdag 17 september 2015 @ 17:49:45 #251
239294 PierreTT
pi_156174806
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 17:46 schreef SiebeJ het volgende:
Ik volg het nog steeds, heb alleen de laatste tijd niet zoveel tijd om te hosten. Voor mij valt er sowieso weinig te volgen aangezien mijn spelers nooit spelen :D Dus ik volg het passief, af en toe eens zien hoe Osnabruck het doet :P
  donderdag 17 september 2015 @ 17:50:35 #252
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156174825
quote:
Ik volg het nog wel, maar een beetje passief.
pi_156175321
Ik volg het nog wel, maar meer om te zien of er een volgende ronde begint haha.
Mijn spelers hebben echt 0 speeltijd, haalt de lol er beetje vanaf.
pi_156176376
quote:
Zeker wel, maar door wat tijd gebrek kom ik niet echt aan hosten en posten toe :{
  Moderator / Redactie FP donderdag 17 september 2015 @ 19:08:09 #255
Rawr
pi_156177015
Absoluut! Champions League in Osnabrück, wat wil men nog meer?
pi_156178560
Ik ben zeer zeker benieuwd wat Osnabruck in de CL gaat uitspoken en wie van onze 2 ploegen als eerste de schaal omhoog mag tillen :D
Vandaag/komende week zit hosten er helaas niet in voor mij aangezien ik in het buitenland zit. Maar bij terugkomst lees ik mijzelf graag weer bij over ons Duitse avontuurtje :7
pi_156182566
Oefenpotjes

pi_156182697
Nog een paar warmdraaiertjes

pi_156182764
ZOu je kunnen checken dat al onze spelers ingeschreven zijn voor het seizoen zodra je de transfers eruit knikkert? :) Want vorig seizoen waren er best veel waaronder Friedrich Wilhelm niet speelgerechtigd daardoor.
pi_156182834
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:29 schreef aleco99 het volgende:
ZOu je kunnen checken dat al onze spelers ingeschreven zijn voor het seizoen zodra je de transfers eruit knikkert? :) Want vorig seizoen waren er best veel waaronder Friedrich Wilhelm niet speelgerechtigd daardoor.
Ik gooi elke week de nieuwe spelers er uit dus dat zal wel zo zijn gok ik
pi_156182924
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:30 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Ik gooi elke week de nieuwe spelers er uit dus dat zal wel zo zijn gok ik
^O^ en thanks voor de updates ;)
pi_156182941
Laatste mogelijkheid om alle spelers aan het werk te zien

pi_156182956
Voor het eggie, bekerronde 1

pi_156183132
Speelronde 1:

Optimaal gebruik maken van een man meer situatie!

Bayern toch een maatje te groot voor promovendus
pi_156183241
Speelronde 2: Niet best..

pi_156183312
Loodzware opgave voor Osnabrück om in het hoofdtoernooi van de CL te komen

donderdag 17 september 2015 @ 21:42:12 #267
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156183353
Beethoven schopt naar iedereen die zijn muziek niet kan waarderen. _O-
pi_156183361
'Geen probleem, in Manchester hoeven we maar vier keer te scoren om rechtstreeks door te gaan!' aldus manager Osnabruck

pi_156183483
Speelronde 3: :')

pi_156183504
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Beethoven schopt naar iedereen die zijn muziek niet kan waarderen. _O-

_O-
pi_156183545
Gaat Osnabruck naar de CL of de EL..?

SPOILER
SPOILER: en gelijk de loting van de groepsfase
pi_156183645
Speelronde 4: Beide ploegen op 3 punten

donderdag 17 september 2015 @ 21:50:10 #273
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156183679
Waar is die trainert van Osnabruck mee bezig?
pi_156183692
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:42 schreef SiebeJ het volgende:
'Geen probleem, in Manchester hoeven we maar vier keer te scoren om rechtstreeks door te gaan!' aldus manager Osnabruck

[ afbeelding ]
die opstelling??? :( 8)7
pi_156183717
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:50 schreef aleco99 het volgende:

[..]

die opstelling??? :( 8)7
Apart ja, zijn allemaal jeugdregens
pi_156183731
Ouch..

pi_156183734
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:51 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Apart ja, zijn allemaal jeugdregens
Mogen onze spelers niet in de cl spelen? Want anders wordt het natuurlijk helemaal nooit wat europees
pi_156183770
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:51 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Mogen onze spelers niet in de cl spelen? Want anders wordt het natuurlijk helemaal nooit wat europees
In de return speelde Al Oskan wel..
pi_156183774
Wat is er met black gebeurd in europa :o
pi_156183808
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:53 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

In de return speelde Al Oskan wel..
Kijk aub of je dit kunt fixen met fmrte ofzo.. Anders mag er van mijn part een bijl in deze ronde... :'( :{w
pi_156183826
Toekito speelt voor Australië!

pi_156183829
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 21:54 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Kijk aub of je dit kunt fixen met fmrte ofzo.. Anders mag er van mijn part een bijl in deze ronde... :'( :{w
Kijk zo wel even bij de EL hoe het daar zit
pi_156184445
Spelersupdate is weer rond
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f5.html

Ik heb wel het idee dat er een aantal spelers toch weer gegroeid zijn, zelfs een aantal secundaire spelers die niet heel vaak in nieuwsberichten langs komen
pi_156184704
Speelronde 5

Osnabrück wint weer

Nog geen vetpot voor Arminia
pi_156184718
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:13 schreef SiebeJ het volgende:
Spelersupdate is weer rond
http://fokalsspeler.forum2go.nl/spelers-f5.html

Ik heb wel het idee dat er een aantal spelers toch weer gegroeid zijn, zelfs een aantal secundaire spelers die niet heel vaak in nieuwsberichten langs komen
Goed bezig

En black toch weer 13 puntjes erbij
pi_156184740
Eerste EL wedstrijd voor Osnabruck loopt uit op een aardige oorwassing

Edit: ook wel logisch met die spelers zo.. even checken wat er loos is
pi_156184773
Bijzonder opstelling ook wel weer :P

Black is geblesseerd, dus dat snap ik, maar waar is de rest :P
pi_156184881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:22 schreef SiebeJ het volgende:
Eerste EL wedstrijd voor Osnabruck loopt uit op een aardige oorwassing

[ afbeelding ]

Edit: ook wel logisch met die spelers zo.. even checken wat er loos is
:'( :r

Friedrich wel weer steady met 13 punten gegroeid naar 357. Best een degelijke CL-waardige verdediger denk ik zo :)

Mocht je het kunnen fixen kun je dan het seizoen vanaf de cl opnieuw draaien? Anders is heel vorig seizoen voor niks geweest
pi_156185086
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:26 schreef aleco99 het volgende:

[..]

:'( :r

Friedrich wel weer steady met 13 punten gegroeid naar 357. Best een degelijke CL-waardige verdediger denk ik zo :)

Mocht je het kunnen fixen kun je dan het seizoen vanaf de cl opnieuw draaien? Anders is heel vorig seizoen voor niks geweest

Ze zijn gewoonweg niet ingeschreven voor de EL. Maar waarom is mij een raadsel, misschien vanwege de toekomstige transfer..
pi_156185092
Van Preusen is tegenwoordig gewoon 341 punten rijk :D Had hem al 3 seizoenen niet meer gechecked maar is in 3 seizoenen zonder basisplaats toch 37 punten gestegen. Niet verkeerd.

Het blijft een zeeeeer matige linksback maar toch mooi *O* :D
pi_156185108
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:31 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ze zijn gewoonweg niet ingeschreven voor de EL. Maar waarom is mij een raadsel, misschien vanwege de toekomstige transfer..
Kun je dat niet handmatig omzetten met een editor? Of zelf even de manager worden en dan Walpurgis weer terugzetten ofzo :)
pi_156185255
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:32 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Kun je dat niet handmatig omzetten met een editor? Of zelf even de manager worden en dan Walpurgis weer terugzetten ofzo :)
Ja dat lukt uiteraard wel.

Jammer toch dat het in FM15 qua instellingen anders is dan in 13 toen we in Italië zaten.
pi_156185304
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Jammer toch dat het in FM15 qua instellingen anders is dan in 13 toen we in Italië zaten.
Het is inderdaad wel vrij matig te regelen in fm15 :{
pi_156185310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:35 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

Inderdaad... Mochten we dit nog eens proberen toch wat dingen anders doen. Geen idee wat, maar die transfers maken het lastig en dit dus tot nu toe.
pi_156185328
Nu de 'echte' wedstrijd tegen Marseille

pi_156185378
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef aleco99 het volgende:

[..]

Inderdaad... Mochten we dit nog eens proberen toch wat dingen anders doen. Geen idee wat, maar die transfers maken het lastig en dit dus tot nu toe.
Ik denk dat een eventuele volgende ronde weer met transfers wordt. Het leek er op dat er toen meer interesse was om de ronde te volgen.

Dan zouden we eventueel wel één of meerdere landen over kunnen nemen
pi_156185384
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:37 schreef SiebeJ het volgende:
Nu de 'echte' wedstrijd tegen Marseille

[ afbeelding ]
geen cl? :* O-)
Nu we toch nog in het begin van het seizoen zitten kunnen we best wel ff een paar weekjes terug toch? O-) O-) O-) O-) O-)

SPOILER
pi_156185395
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2015 22:39 schreef aleco99 het volgende:

[..]

geen cl? :* O-)
Nu we toch nog in het begin van het seizoen zitten kunnen we best wel ff een paar weekjes terug toch?
Savegame staat er niet goed voor, dan ga ik terug naar juni
pi_156185408
Arminia heeft abonnement op verliezen
pi_156185419
En
pi_156185437
..dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')